Talika rintaseerumi?

Nainen!

Hei, Onko kukaan vielä käyttänyt tota tuotetta? Jos on niin onko se vaikuttanut mitenkään mitä on väitetty tossa.

Väite!

Bust Serum - Kiinteyttävä ja kohottava rintaseerumi


Talikan erikoistuote kohottaa, kiinteyttää ja kasvattaa rintoja jopa yhden kuppikoon verran 6 viikossa.


Rinnat koostuvat pääasiassa rasvakudoksesta, joka antaa niille niiden muodon ja koon. Rintaseerumissa on intialaisessa ayurveda-lääketieteessä satoja vuosia käytettyä mukul-puun kaarnaa, jonka koostumus ruokkii rasvasoluja ja kasvattaa niiden ja samalla rintojen kokoa.



Testit osoittivat rintojen suurentuneen 80 prosentilla naisista jopa yhden kuppikoon verran.



Rinnat kiinnittyvät rintakehään vain sidekudoksen avulla. Koska rinnoissa ei ole lainkaan lihaksia, ne ovat täysin ihon varassa. Ainoa keino rintojen kohottamiseksi on ihon kiinteyttäminen.



Afrikkalaisesta makkarapuusta (Kigelia Africana) valmistetun uutteen ansiosta estetään rintakudoksen veltostuminen ja parannetaan rintojen kiinteyttä ja ulkonäköä. Kliiniset testit osoittavat kudoksen kohonneen 18 %.



Raaka-aineet: makkarapuu, mukul-kaarnan uute, kaurauute, peptidit, chileläinen vadelmansiemenöljy ja hyaluronihappo vahvistavat ihokudosta ja kiinteyttävät sitä jopa 70 %.


Käyttö: Aamuin tai illoin.
Levitä rintojen alapuolelle ja hiero levein kahdeksikon muotoisin liikkein kaulaan asti. Ei suositella alle 18-vuotiaille eikä raskaana oleville tai rintaruokkiville naisille.

50 ml pumppupullo

25

5441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOngonroh

      Minulla on yksi pullo kokeilussa. Saa nähdä miten tuote toimii. Varmaan huijausta koko tuote, mutta onneksi ei mikään törkykallis ja jos todella kasvattaisi rinnat yhdellä koolla, niin olisin enemmän kun onnellinen. Vihaan näitä litteitä tissejäni. Rinnoissani ei ole mitään seksikästä tai kaunista. Jäätävän rumat ovat!!

      • hfxkk

        Paska tuote. Nyt kuukauden olen laittanut ainetta ja mitään eroa ei näy. Purkkikin on melkein tyhjä. Tuskin tuote millään edes kestää 6 viikkoa, pitäis ostaa toinen pullo vielä..


      • Nainen!
        hfxkk kirjoitti:

        Paska tuote. Nyt kuukauden olen laittanut ainetta ja mitään eroa ei näy. Purkkikin on melkein tyhjä. Tuskin tuote millään edes kestää 6 viikkoa, pitäis ostaa toinen pullo vielä..

        Hyvä kun kerroit! ;)


      • awesomearuba
        Nainen! kirjoitti:

        Hyvä kun kerroit! ;)

        Ois tosi kiva tietää oikeesti, et onko kellään ko. aine tepsinyt? Yksi negatiivinen kokemus jo löytyy. Tuntuu vähän, et tällaisten voiteiden käytössä riippuu tilanne ihan käyttäjästä ja hänen ominaisuuksistaan. Haluaisin ostaa ja kokeilla, mut en uskalla ellen kuule edes yhden ihmisen sanovan jotain positiivista. Kiitos! :)


      • c-80
        awesomearuba kirjoitti:

        Ois tosi kiva tietää oikeesti, et onko kellään ko. aine tepsinyt? Yksi negatiivinen kokemus jo löytyy. Tuntuu vähän, et tällaisten voiteiden käytössä riippuu tilanne ihan käyttäjästä ja hänen ominaisuuksistaan. Haluaisin ostaa ja kokeilla, mut en uskalla ellen kuule edes yhden ihmisen sanovan jotain positiivista. Kiitos! :)

        Minulla on useamman putelin oston jälkeen rinnat kasvaneet jonkin verran. Kokeile ihmeessä. Ei tuote mkn törkykallis ole. En ole mikään ihan pienirintainen, joten niiden kasvamiseen menee enemmän aikaa ja voidetta tietenkin, kun a tai b kuppisella, minulla on nyt aineen ansiosta c kuppi ja vielä on ainetta jäljellä :)


      • awesomearuba
        c-80 kirjoitti:

        Minulla on useamman putelin oston jälkeen rinnat kasvaneet jonkin verran. Kokeile ihmeessä. Ei tuote mkn törkykallis ole. En ole mikään ihan pienirintainen, joten niiden kasvamiseen menee enemmän aikaa ja voidetta tietenkin, kun a tai b kuppisella, minulla on nyt aineen ansiosta c kuppi ja vielä on ainetta jäljellä :)

        Kiva kuulla. :) Minulla on a-kuppi, et luulis edes vähän tepsivän. Ei näistä tisseistä ole suunta kuin isommaks. :D Taidan kyllä kokeilla!


      • c-80
        awesomearuba kirjoitti:

        Kiva kuulla. :) Minulla on a-kuppi, et luulis edes vähän tepsivän. Ei näistä tisseistä ole suunta kuin isommaks. :D Taidan kyllä kokeilla!

        Joo, kannattaa kokeilla. Sinulla varmaan auttaa yksikin purkillinen jo. On niin vaikea ennalta tietää miten aine vaikuttaa ja paljonko sitä tarvitsee. Ekan purkin jälkeen ei kauheesti näkynyt eroa mulla ja pidin sitä huijauksena, mutta sitten kun ostin toisen putelin, niin miesystävä huomautti rintojeni kasvaneen. Nyt nää on pienet c-kupit. Ajattelin käyttää kuurin loppuun kuitenkin. Toi talika on hinnaltansakin hyvä ja kun sitä voi esim. netanttilasta suoraan tilata, ettei tarvi nolata itseään kassalla ostaessa rintoja kasvattavaa eliksiiriä, hihi :)


      • lady12343
        c-80 kirjoitti:

        Joo, kannattaa kokeilla. Sinulla varmaan auttaa yksikin purkillinen jo. On niin vaikea ennalta tietää miten aine vaikuttaa ja paljonko sitä tarvitsee. Ekan purkin jälkeen ei kauheesti näkynyt eroa mulla ja pidin sitä huijauksena, mutta sitten kun ostin toisen putelin, niin miesystävä huomautti rintojeni kasvaneen. Nyt nää on pienet c-kupit. Ajattelin käyttää kuurin loppuun kuitenkin. Toi talika on hinnaltansakin hyvä ja kun sitä voi esim. netanttilasta suoraan tilata, ettei tarvi nolata itseään kassalla ostaessa rintoja kasvattavaa eliksiiriä, hihi :)

        Hmm, mulla on pienet 70B-rinnat ja kokeilin kesällä kyseistä tuotetta 2 putilon verran... Ei tapahtunut ainakaan mitään radikaalia muutosta, mutta pienehköä silminhavaittavaa muutosta muistelen huomanneeni. Onkohan nuo tulokset pysyviä vai onkohan tuote tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, osaisikohan kukaan sanoa?


      • cdf
        lady12343 kirjoitti:

        Hmm, mulla on pienet 70B-rinnat ja kokeilin kesällä kyseistä tuotetta 2 putilon verran... Ei tapahtunut ainakaan mitään radikaalia muutosta, mutta pienehköä silminhavaittavaa muutosta muistelen huomanneeni. Onkohan nuo tulokset pysyviä vai onkohan tuote tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, osaisikohan kukaan sanoa?

        mistö olette tilanneet tuotteen


      • wwgåmwåmhå
        lady12343 kirjoitti:

        Hmm, mulla on pienet 70B-rinnat ja kokeilin kesällä kyseistä tuotetta 2 putilon verran... Ei tapahtunut ainakaan mitään radikaalia muutosta, mutta pienehköä silminhavaittavaa muutosta muistelen huomanneeni. Onkohan nuo tulokset pysyviä vai onkohan tuote tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, osaisikohan kukaan sanoa?

        Joo, ei minullakaan sen suurempaa muutosta ole tapahtunut, mutta hieman ehkä pyöristyivät.. Kyllä kai noi vaikutukset on ihan pysyviä tossa aineessa. Mulla aluksi rinnat suurenivat, mutta nyt kolmannen putelin jälkeen en oo huomannut juurikaan muutosta. Net.anttilasta siis tilasin tota..


      • kohta tissitön
        wwgåmwåmhå kirjoitti:

        Joo, ei minullakaan sen suurempaa muutosta ole tapahtunut, mutta hieman ehkä pyöristyivät.. Kyllä kai noi vaikutukset on ihan pysyviä tossa aineessa. Mulla aluksi rinnat suurenivat, mutta nyt kolmannen putelin jälkeen en oo huomannut juurikaan muutosta. Net.anttilasta siis tilasin tota..

        Mitäs ajattelette tästä?? Olen käyttänyt rintaseerumia kaksi viikkoa ja rintani ovat pienentyneet!!!! Ennen oli just sen 70C ja nyt KAHDEN VIIKON käyttämisen jälkeen 70B:kin jää isoksi. Tietenkin ajattelin saavani täyteläisemmät C:t. mutta näin kävi. En tiedä uskallanko enää jatkaa käyttöä. ONKO MUILLA KOKEMUKSIA??????? Olisi niin kiva kuulla.


      • tjkkk
        kohta tissitön kirjoitti:

        Mitäs ajattelette tästä?? Olen käyttänyt rintaseerumia kaksi viikkoa ja rintani ovat pienentyneet!!!! Ennen oli just sen 70C ja nyt KAHDEN VIIKON käyttämisen jälkeen 70B:kin jää isoksi. Tietenkin ajattelin saavani täyteläisemmät C:t. mutta näin kävi. En tiedä uskallanko enää jatkaa käyttöä. ONKO MUILLA KOKEMUKSIA??????? Olisi niin kiva kuulla.

        Olen käyttänyt tuotetta nyt aika kauan. Rintani ovat kasvaneet koosta b80 johonkin c75 saakka, myös rintani ovat nyt suunnilleen samankokoiset, kun aikaisemmin oli eroa havaittavissa.


      • kohta tissitön
        tjkkk kirjoitti:

        Olen käyttänyt tuotetta nyt aika kauan. Rintani ovat kasvaneet koosta b80 johonkin c75 saakka, myös rintani ovat nyt suunnilleen samankokoiset, kun aikaisemmin oli eroa havaittavissa.

        Osalla tuo tuntuu olevan ihan oikeinkinpäin toiminut tuote, mutta kyllä arveluttaa miten tässä näin päin on käynyt. ja anteeksi kun epäilen niitä, kenellä tuote on toiminut..ovatkohan mahdollisesti mainostajia tai joku muu elämäntilanteeseen liittyvä kasvu?? itse en ole edes laihtunutkaan. Voisiko syy olla se, että kun olen voiteen hieronut, niin hierominen on karkottanut viimeisetkin rasvasoluhippuset??? ja näin nopeasti. siis huomenna tulee kaksi viikkoa kun aloitin käytön!! Olen niin ihmeissäni tuon tuotteen kanssa etten tiedä mitä nyt tekisin. TJKKK osaatko sanoa, kuinka kauan olen tuotetta käyttänyt tai monen putelin verran? ja oletko laittanut sitä kerran päivässä?


      • tjkkk
        kohta tissitön kirjoitti:

        Osalla tuo tuntuu olevan ihan oikeinkinpäin toiminut tuote, mutta kyllä arveluttaa miten tässä näin päin on käynyt. ja anteeksi kun epäilen niitä, kenellä tuote on toiminut..ovatkohan mahdollisesti mainostajia tai joku muu elämäntilanteeseen liittyvä kasvu?? itse en ole edes laihtunutkaan. Voisiko syy olla se, että kun olen voiteen hieronut, niin hierominen on karkottanut viimeisetkin rasvasoluhippuset??? ja näin nopeasti. siis huomenna tulee kaksi viikkoa kun aloitin käytön!! Olen niin ihmeissäni tuon tuotteen kanssa etten tiedä mitä nyt tekisin. TJKKK osaatko sanoa, kuinka kauan olen tuotetta käyttänyt tai monen putelin verran? ja oletko laittanut sitä kerran päivässä?

        Hei,

        olen laittanut yleensä illalla tai aamulla tuotteen, eli kerran päivässä. Kieltämättä outoa, miten rintasi ovat kutistuneet. Toi ainehan kai kiinteyttää rintoja? Ainakin minulla rinnoista on tullut vähän turhankin kiinteät. Eivät nämä missään tapauksessa siis kauniit ole, vaan lattanat, mutta kasvaneet kuitenkin. Olen muutenkin aika hoikka. Monesti jotkut lääkkeet aiheuttavat sivuvaikutuksia eritavoin ihmsiillä, joskohan sitten toi tuote saa jollain rinnat pienemmiksi :O Ihan käsittämätön juttu! Oon käyttänyt itse varmaan 6 pullollista tuota? JOku ihmeen pakkomielle tosta aineesta tullut... Sinuna tekisin valituksen tuotteesta ? En ole lihonut tuotteen käytön aikana ja harrastan liikuntaakin lähes päivittäin, joten en tiedä sitten mistä johtuu. Sinuna en kokeilisi tuotetta enää?


      • kohta tissitön???
        tjkkk kirjoitti:

        Hei,

        olen laittanut yleensä illalla tai aamulla tuotteen, eli kerran päivässä. Kieltämättä outoa, miten rintasi ovat kutistuneet. Toi ainehan kai kiinteyttää rintoja? Ainakin minulla rinnoista on tullut vähän turhankin kiinteät. Eivät nämä missään tapauksessa siis kauniit ole, vaan lattanat, mutta kasvaneet kuitenkin. Olen muutenkin aika hoikka. Monesti jotkut lääkkeet aiheuttavat sivuvaikutuksia eritavoin ihmsiillä, joskohan sitten toi tuote saa jollain rinnat pienemmiksi :O Ihan käsittämätön juttu! Oon käyttänyt itse varmaan 6 pullollista tuota? JOku ihmeen pakkomielle tosta aineesta tullut... Sinuna tekisin valituksen tuotteesta ? En ole lihonut tuotteen käytön aikana ja harrastan liikuntaakin lähes päivittäin, joten en tiedä sitten mistä johtuu. Sinuna en kokeilisi tuotetta enää?

        Kiitos vastauksesta! tilasinkin siluettea niin katsotaan miten sen kanssa käy. Jotain haluan kuitenkin kokeilla, saisin edes entiseni takaisin :) mutta kyllä tosi oudosti kävi tuon talikan kanssa. Kyllä tämä tästä! Ja kiva että joku on saanut tuotteesta iloakin! Jatketaan harjoituksia :)


      • ell24
        kohta tissitön??? kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! tilasinkin siluettea niin katsotaan miten sen kanssa käy. Jotain haluan kuitenkin kokeilla, saisin edes entiseni takaisin :) mutta kyllä tosi oudosti kävi tuon talikan kanssa. Kyllä tämä tästä! Ja kiva että joku on saanut tuotteesta iloakin! Jatketaan harjoituksia :)

        tilasin yhden pullon ja kolmen päivän päästä alkoi kutina ja tuli punaista näppyä,mutta ainoastaan niihin kohtiin jotka jäivät rintaliivien alle, vaikka voidetta oli muuallakin kuin niissä kohti mihin ihottumaa tuli,en tiedä mistä tällainen ilmiö...


      • ofigtjro
        ell24 kirjoitti:

        tilasin yhden pullon ja kolmen päivän päästä alkoi kutina ja tuli punaista näppyä,mutta ainoastaan niihin kohtiin jotka jäivät rintaliivien alle, vaikka voidetta oli muuallakin kuin niissä kohti mihin ihottumaa tuli,en tiedä mistä tällainen ilmiö...

        "Olen käyttänyt tuotetta nyt aika kauan. Rintani ovat kasvaneet koosta b80 johonkin c75 saakka, myös rintani ovat nyt suunnilleen samankokoiset, kun aikaisemmin oli eroa havaittavissa."

        Eli mittasi rintojen alta on jostain syystä pienentynyt 80 -> 75, joten ei ihme, että rinnat tavallaan vaikuttavat isommilta.


      • Ihmettelijä!
        ofigtjro kirjoitti:

        "Olen käyttänyt tuotetta nyt aika kauan. Rintani ovat kasvaneet koosta b80 johonkin c75 saakka, myös rintani ovat nyt suunnilleen samankokoiset, kun aikaisemmin oli eroa havaittavissa."

        Eli mittasi rintojen alta on jostain syystä pienentynyt 80 -> 75, joten ei ihme, että rinnat tavallaan vaikuttavat isommilta.

        Eipä mikään ihme jos rinnat on isontuneen, kun rinnan alta on pienentynyt ympärys.


      • jepajepa
        c-80 kirjoitti:

        Minulla on useamman putelin oston jälkeen rinnat kasvaneet jonkin verran. Kokeile ihmeessä. Ei tuote mkn törkykallis ole. En ole mikään ihan pienirintainen, joten niiden kasvamiseen menee enemmän aikaa ja voidetta tietenkin, kun a tai b kuppisella, minulla on nyt aineen ansiosta c kuppi ja vielä on ainetta jäljellä :)

        Kiva olis lisäksi vielä tietää minkä ikäinen olet?
        Itselläni kun rinnat kasvoivat n. 25-vuotiaaksi asti.. ja paino ei noussut sinä aikana..
        Teininä olivat B-kuppia.. sitten siinä 20 kieppeillä c-kuppia ja nyt kolmikymppisenä D-kuppia.. ja itseasiassa olen nyt samassa painossa kun lukio ikäisenä.. :) Näinkin voi käydä..
        En vaan mitenkään usko että rinnat ovat kasvaneet tuon aineen ansiosta..


      • Anonyymi

    • jepajepa

      Jo siitä voi päätellä että ko. tuote ollut olemassa jo vuosia mutta siitä ei mitää hittiä ole koskaan tullut, että ei valitettavasti toimi! toki voi vähän kiinteyttää mutta niin tekee melkeen mikä tahansa laadukas kosteusvoide säännöllisesti käytettynä..

    • doddo

      Onko uusia kokemuksia? Onko kukaan kokeillut Siluette Plus-voidetta?
      Itse mietin uskaltaisinko kokeilla, kun rintani ovat jokseenkin eri kokoiset ja niiden "täyteläisyys" vaihtelee kuukautiskierron mukaan niin kovin..jos saisi niille "vähätäyteläisimmille" päiville jotain apua..

    • Projektia

      Mulla on tuo talika kokeilussa nyt. Jonku pari viikkoa oon käyttäny ja mustaki tuntuu että tissit on kiinteytyny mutta ei ainakaa kasvanu! Kuppikoko on semmonen pieni 70B ja toivoisin että saisin sen kasvatettua keinolla tai toisella pieneen C:hen.. Käytän tuon talikan purkin ainakin loppuun, kävi miten kävi, ja kokeilen sitten jotain muuta jos ei tuo auta. Breast Actives varmaan kokeiluun seuraavaksi, siitä ku oon kuullu hyvää palautetta. Se on vaan melkosen tyyristä tavaraa, joten kattoo raskiiko sitä sitte ostaa... :D

    • Miestissi

      Sitten voisin ostaa kun vääntävät tuoteselosteen helposti ymmärrettävään muotoon, eli mitkä vitun molekyylit siinä makkara ja mukulipuussa vaikuttaa. Siis eikö ihmisiä kiinnosta oppia mitään uutta yksinkertaisesti ilman opiskelua?

      Kumman paketin haluaisit?

      Mitä OxyNorm kapselit sisältävät
      Vaikuttava aine on oksikodonihydrokloridi (5 mg, 10 mg ja 20 mg).
      Muut aineet ovat mikrokiteinen selluloosa, magnesiumstearaatti.
      Kapselin kuori:
      5 mg kapseli: Titaanidioksidi (E171), rautaoksidi (E172), indigokarmiini (E132), paraoranssia (E110),
      natriumdodesyylisulfaatti, liivate.
      10 mg kapseli: Titaanidioksidi (E171), rautaoksidi (E172), indigokarmiini (E132),
      natriumdodesyylisulfaatti, liivate.
      20 mg kapseli: Titaanidioksidi (E171), rautaoksidi (E172), indigokarmiini (E132),
      natriumdodesyylisulfaatti, liivate.
      Kapselin painomusteessa käytetyt apuaineet: Sellakka, rautaoksidi (E172), propyleeniglykoli.

      TAI -----------------------------------------------------------------------

      Mitä OxyNorm kapselit sisältävät
      Vaikuttava aine on papaver somniferum johdannainen .
      Muut aineet ovat selluloosa, magnesiumstearaatti.
      Kapselin kuori:
      kapselit valmistettu titaanista, raudasta ja liivatteesta

    • teinitissit :D

      Moi :)

      Ostin vastaavanlaisen tuotteen heräteostoksena (Nip Fab Bust Fix) ja olen aivan ällistynyt tuotteen tehosta! Rinnat ovat pulleammat ja todella nätit (D-kuppi kasvoi DD-kupiksi), mieheni jopa huomasi eron ja sanoi, että tissini näyttävät teinitisseiltä (olen 29v ja imettänytkin) vaikkei edes tiedä, että tuotetta olen käyttänyt :D Sen tiedän että aion toisenkin putelin käyttää, ASOS ainakin myy tuotetta :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe