Eikö ole mitään muuta vaatetta, jolla juosta?
Ne trikoot mihellä ovat niin vastenmieliset, että tekisi mieli kieltää miestäni harrastamasta koko lajia. En ole nähnyt vielä yhtään miestä, jonka jalassa trikoot näyttäisivät edes siedettäviltä :(
Sama juttu hiihdossa ja pyöräilyssä. Voi, kun joku kehittäisi vaatteen, jonka katsominen miehen päällä ei aiheuttaisi negaatioita.
Juoksutrikoot miehellä, YÖK
227
11809
Vastaukset
- Pertti 57v
Minä kun luulin, että käännän naisen kuin naisen pään lenkillä ja saan osakseni suurta ihailua?
Täytyypä sitten tosiaan vaihtaa vaatepartta, laitan ensikerralla jalkaan stringit ja seksikkään verkkopaidan. Lupaan myös venytellä kesken lenkin aina kun näen kauniita naisia.
Sillä naisia vartenhan me miehet lenkillä käydään, tärkeintä on ulkoinen olemus:)- Hikinen mies..
..juoksulenkeillä burkhaan.
- Balettitanssija
Aloittaja on ihan oikeassa.
Juoksutrikoot pitäisi kieltää hänen mieheltään ihan ehdottomasti.
Musta oli joskus alussa outoa just toi naisten (varsinkin sellaisten rohkeampien 20-30v.) tuijottelu etumukseeni kun juoksen trikoissa, jotka muuten sopivat just vähemmän hiertymiä aiheuttavina minulle paremmin kuin juoksushortsit.
Tosin mulla nuo trikoot hinkkaa pitkillä lenkeillä kassit verille ja shortsit (ja alushousut trikoiden alla) taas synnyttää nivushiertymiä. Vaihtelen tiukalla treenikaudella päivittäin molempien housujen välillä.
Nykyään en edes huomaa muiden katseita, on ihan omat kuviot mielessä juostessa. Toki on kivaa, jos joku minusta iloa saa. Jos taas joku ottaa "muodistani" herneen nokkaansa, niin ottakoon, ei kiinnosta minua.
- tytöistä...
Pidän trikoita eri pituisina jatkossakin, jos tytöt eivät pidä, ei haittaa, keskityn jo keski-ikäisiin naisiin ja heitä tuntuu kiinnostavan ;=))
- Masu Nasu
joo. Kaikkein kamalimpia on ne kesäiset puolitrikoot, joita ne käyttää . Keväällä kun kattelle vitivalkoisia ohuen karvan peitossa olevia pohkeita niin meinaa laatta lentää.
Jos vertaa jenkkipikajuoksijoihin niin nää meikäliset karjut on jääneet pahasti paitsi siitä etuvarustuksesta.
Lisäys vielä: trikoot ja orastav maha on myös kauhee näky. Naisilla trikoot on yleensä kivan näköiset. Vaikkapa muija saa olla jopa hiukan ylipainoinen ni silti ne toimii - riskillä ruma
Masu Nasu kirjoitti:
joo. Kaikkein kamalimpia on ne kesäiset puolitrikoot, joita ne käyttää . Keväällä kun kattelle vitivalkoisia ohuen karvan peitossa olevia pohkeita niin meinaa laatta lentää.
Jos vertaa jenkkipikajuoksijoihin niin nää meikäliset karjut on jääneet pahasti paitsi siitä etuvarustuksesta.
Lisäys vielä: trikoot ja orastav maha on myös kauhee näky. Naisilla trikoot on yleensä kivan näköiset. Vaikkapa muija saa olla jopa hiukan ylipainoinen ni silti ne toimiilauloi jo muinainen laulaja.
Ei sovi miehelle vaikka olis vähän etuvarustusta lisäillytkin niinkuin jotkut tekee.
Eikä sovi naisillekaan kuin ihan muutamalle harvalle.
Meikäläisten karjujen mollaaminen erikseen on aiheetonta. Sen huomaa, jos katselee
ympärilleen maailmalla. - isomuniset meikälise
Masu Nasu kirjoitti:
Lisäys vielä: trikoot ja orastav maha on myös kauhee näky. Naisilla trikoot on yleensä kivan näköiset. Vaikkapa muija saa olla jopa hiukan ylipainoinen ni silti ne toimii"meikäliset karjut on jääneet pahasti paitsi siitä etuvarustuksesta"
Eli mikä on muualla hävitty on meikälisissä(?) munissa voitettu. Amen to that. Ja rikoille kans. - Sibriina (.)(.)
Miehet eivät pukeudu trikoisiin itseään varten. Miehet pukeutuvat trikoisiin keski-ikäisiä naisia varten. Jipiii! Mikä juntti!
- tai ei
Sibriina (.)(.) kirjoitti:
Miehet eivät pukeudu trikoisiin itseään varten. Miehet pukeutuvat trikoisiin keski-ikäisiä naisia varten. Jipiii! Mikä juntti!
Itseäni varten pukeudun ja jos kelpaa ikäisilleni naisillekkin, niin extraa. Jos alle kolmikymppisiä häiritsee, niin yks lysti, menekööt vaikka sinne ranskaan kuolaamaan muotiluomuksia ja tummien varustuksia.
- huolehdi...
Keski-ikä koittaa nopeammin kuin luuletkaan..., lehtien mukaanhan jo yli 30v on keski-ikäinen.
- Norse
Masu Nasu kirjoitti:
Lisäys vielä: trikoot ja orastav maha on myös kauhee näky. Naisilla trikoot on yleensä kivan näköiset. Vaikkapa muija saa olla jopa hiukan ylipainoinen ni silti ne toimiiMutta, jospa on luotu tai syntynyt vitivalkoiseksi, siinä ei todellakaan ole mitään häpeämisen aihetta. Päinvastoin.
- Anonyymi
huolehdi... kirjoitti:
Keski-ikä koittaa nopeammin kuin luuletkaan..., lehtien mukaanhan jo yli 30v on keski-ikäinen.
Sama se on kuule naisillakin että hah hah vaan sullekkin:)
- Tape83
Mielestäni on aivan samantekevää ovatko trikoot vastenmieliset vai eivät (tai mitä muut niistä ajattelevat). Trikoot ovat juoksemista, eivätkä mitään esittäytymistä varten. Jos hyvät trikoot estävät hiertymien syntymistä pidemmillä lenkeillä niin se on jo yksistään vähintäänkin erinomainen syy käyttää niitä.
- Sibriina (.)(.)
Tape83. Viestisi kertoo karun totuuden. Sinä ja suomalaiset olette tuulipukukansaa. Menepä esimerkiksi Ranskaan tai Italiaan. Siellä ihmiset sentään miettivät, mitä päällensä panevat. Ottavat muut ihmiset huomioon.
Täällä voi kesäisin nähdä terasseilla löysiä äijiä paidatta. Menevät samaan sarjaan noiden juoksevien Nurejevien kanssa. - nm kn jnknmä
Tape83. Viestisi kertoo karun totuuden. Sinä ja suomalaiset olette tuulipukukansaa. Menepä esimerkiksi Ranskaan tai Italiaan. Siellä ihmiset sentään miettivät, mitä päällensä panevat. Ottavat muut ihmiset huomioon.
Täällä voi kesäisin nähdä terasseilla löysiä äijiä paidatta. Menevät samaan sarjaan noiden juoksevien Nurejevien kanssa.vähääkään miltä trikoot näyttää, pääasia on se että ne ovat juostessa hyvät!
- kalle 45
Täällä voi kesäisin nähdä terasseilla löysiä äijiä paidatta. Menevät samaan sarjaan noiden juoksevien Nurejevien kanssa.Aloitin juoksuharrastuksen 4kk sitten ja ajattelin, että sitten kun jaksan vetää kunnon 10km lenkkejä niin ostan oikein juoksutrikoot, että näytän oikein kunnolla urheilulliselta! No onneksi en ostanut, jos kerran ovat niin juntit! Kiitos vinkistä!
Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä sitä voi lenkkeilessäkin ainakin yrittää näyttää fiksulta. Olen 45 vuotias mies ja suoraan sanottuna tämä suomijunttiasenne, että "..ittuako se kellekään kuuluu jos tykkään tuulipuvusta" asenne ottaa kyllä päähän.
Ei tarvii kuin mennä Tukholmaan katsomaan kuinka siellä miehetkin osaavat pukeutua kunnolla.
(ja tähän väliin suomijuntti haukkuu ruotsalaismiehiä neideiksi ja homoiksi, kun osaavat tyylin). - Puku vai ei?
Täällä voi kesäisin nähdä terasseilla löysiä äijiä paidatta. Menevät samaan sarjaan noiden juoksevien Nurejevien kanssa.No mitä ihmettä voisi laittaa päälle Suomen koleassa ilmastossa lenkkeillessä?
Trikoita en ole koskaan aikonutkaan käyttää, mutta kun tuulipukukin on sopimaton
niin mitä sitten? - rikoo + tuulipuku
kalle 45 kirjoitti:
Aloitin juoksuharrastuksen 4kk sitten ja ajattelin, että sitten kun jaksan vetää kunnon 10km lenkkejä niin ostan oikein juoksutrikoot, että näytän oikein kunnolla urheilulliselta! No onneksi en ostanut, jos kerran ovat niin juntit! Kiitos vinkistä!
Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä sitä voi lenkkeilessäkin ainakin yrittää näyttää fiksulta. Olen 45 vuotias mies ja suoraan sanottuna tämä suomijunttiasenne, että "..ittuako se kellekään kuuluu jos tykkään tuulipuvusta" asenne ottaa kyllä päähän.
Ei tarvii kuin mennä Tukholmaan katsomaan kuinka siellä miehetkin osaavat pukeutua kunnolla.
(ja tähän väliin suomijuntti haukkuu ruotsalaismiehiä neideiksi ja homoiksi, kun osaavat tyylin).ja Kalle on eläinten ystävä.
- ny kyl ne
kalle 45 kirjoitti:
Aloitin juoksuharrastuksen 4kk sitten ja ajattelin, että sitten kun jaksan vetää kunnon 10km lenkkejä niin ostan oikein juoksutrikoot, että näytän oikein kunnolla urheilulliselta! No onneksi en ostanut, jos kerran ovat niin juntit! Kiitos vinkistä!
(ja tähän väliin suomijuntti haukkuu ruotsalaismiehiä neideiksi ja homoiksi, kun osaavat tyylin).Kyllä ne ruotsis kans käyttää juoksu- ja pyöräilytrikoita, eikä muodot niin millilleen ole.
Mutta jos nuorison kokemus rajoittuu muutaman stokiksen högtorgetin muotipuljun ympäristöön, niin näinhän he voivat luulla, pukuja näkee enemmän kuin trikoita, ei liene yllätys. - Tape83
Täällä voi kesäisin nähdä terasseilla löysiä äijiä paidatta. Menevät samaan sarjaan noiden juoksevien Nurejevien kanssa.Sitten olen tuulipukukansaa, eli ei voi mitään. Se että jos pidän trikoita maratonilla ei tarkoita, että pitäisin niitä (tai jotain tuulipukua) päälläni kaikenaikaa. Pukeutua saa tilanteen mukaan, jos urheillaan niin sitten päällä ovat urheiluvarusteet ja jos halutaan näyttää ”tyylikkäältä” niin sitten ollaan puvussa/kauluspaidassa. Nyt ei olla missään Ranskassa tai Italiassa, jos lähden lenkille niin eipä syrjäisillä lenkkipolulla juuri ihmisiä olekaan, varsinkaan syksy- tai kevätiltoina. Lähden ulos kuntoilemaan, en ”näyttäytymään”. Jos katsot mitä ihmisillä on yllään maratonilla, niin huomaat, että trikoitahan ne pitävä. Tähän on hyvä syy ja se on yksinkertaisesti koska trikoot ovat hyvät juostessa.
- xzcv
Täällä voi kesäisin nähdä terasseilla löysiä äijiä paidatta. Menevät samaan sarjaan noiden juoksevien Nurejevien kanssa.Joo.. Toinen juttu on sitte viä NE LENKKARIT.. se on aivan käsittämättömän junttia että niitäki pidetään lenkillä.. tuntuu ettei pätkääkää kiinnosta se millaisissa vaatteissa kotoa lähdetään.. onneksi sentään Ranskassa ja Italiassa osataan pukeutua lenkillekkin.. On tää Suomi vaan niin JUNTTImaa..
- korkkarijuoksija
xzcv kirjoitti:
Joo.. Toinen juttu on sitte viä NE LENKKARIT.. se on aivan käsittämättömän junttia että niitäki pidetään lenkillä.. tuntuu ettei pätkääkää kiinnosta se millaisissa vaatteissa kotoa lähdetään.. onneksi sentään Ranskassa ja Italiassa osataan pukeutua lenkillekkin.. On tää Suomi vaan niin JUNTTImaa..
muakin kummastuttaa kun lenkille lähetään LENKKAREISSA!! kyllä pitäs vähän kattoo minkälaisissa kengissä pihalle lähtee.. ruotsissa ja ranskassa ja kaikkialla muuallahan ei juosta lenkkareissa
- iugjytd
Kyllä ne sopii, mutta vain harvoille, ja ehkä vielä harvemmille suomalaisille. Orastavia mahoja trikoissa on täällä haukuttu, mutta minusta ovat kaikkein karseimmat pakarattomilla ja lihaksettomilla luirusäärillä! Sen sijaan oli mies tai nainen, niin jos lihakset ovat kauniit ja näkyvät, eli reisissä ja pakaroissa on kaaret paikallaan, niin minä ainakin katselen mielelläni!
- hgfdsi
Juuri se laihuus ja lihaksettomuus, joka maratoonareilla usein on, tekee juoksutrikoista naurettavan näköiset.
- Real Sportsman
hgfdsi kirjoitti:
Juuri se laihuus ja lihaksettomuus, joka maratoonareilla usein on, tekee juoksutrikoista naurettavan näköiset.
mä juossut 18 maratonia ja painoindeksi normaali. tietty koko ikäni treenannu ja käyny kuntosalilla yli 10 vuotta. Laiha ja lihakseton on normikadunmies meikäläiseen verrattuna. Ei se jos rasvaprosentti on alhainen tee ihmisestä laihaa.
sohvaperunan silmä ei erota hoikkaa laihasta. eikä tietty kykene/halua nähdä hyväkuntoisuutta, koska itse on rapakunnossa. - JaHaTo
Real Sportsman kirjoitti:
mä juossut 18 maratonia ja painoindeksi normaali. tietty koko ikäni treenannu ja käyny kuntosalilla yli 10 vuotta. Laiha ja lihakseton on normikadunmies meikäläiseen verrattuna. Ei se jos rasvaprosentti on alhainen tee ihmisestä laihaa.
sohvaperunan silmä ei erota hoikkaa laihasta. eikä tietty kykene/halua nähdä hyväkuntoisuutta, koska itse on rapakunnossa.ai hiertymisten välttämiseksikö trikoita käytetään.Itse juoksen shortseissa..oonkin kauan miettiny miksi useat käyttää trikoita..siis jos hiertymiä pelkäävät,niin en sitten tarvikkaan trikoita..hyvä niin sillä en kehtais niitä jalkoihini pukea..ujostaa senverran vaikka futisreidet onkin.
- MasahiroVanha0
JaHaTo kirjoitti:
ai hiertymisten välttämiseksikö trikoita käytetään.Itse juoksen shortseissa..oonkin kauan miettiny miksi useat käyttää trikoita..siis jos hiertymiä pelkäävät,niin en sitten tarvikkaan trikoita..hyvä niin sillä en kehtais niitä jalkoihini pukea..ujostaa senverran vaikka futisreidet onkin.
Varsinkin jos ne VITUTTAA muita, niin sehän on vaan plussaa! Ne akat ketä valittaa kulkekoot mun puolesta vaikka römpsä paljaana.
- totuus tekee kipeää
Tosi juoksijan tunnistaa siitä, että pukee päälle sellaiset asusteet missä on hyvä juosta muista välittämättä. Samoin tosi juoksija ei kanna mukanaan koko kodin elektroniikkaa eikä juokse AURINKOLASIT päässä. Jos et kuulu tähän katekoriaan olet "ulkoilija" jolle ulkonäkö ja muut asiat ovat juoksutavoitteita tärkeämpi. Näin se vaan on!
- -
Mitä ihmeellistä siinä on jos juoksee aurinkolasit päässä. Mä ainakin juoksen jos on kovin aurinkoinen keli. Pakkohan se on. Kyllä ne päässä pysyy ihan hyvin.
Ps. käytän myös juoksu trikoita. polveen asti ja täyspitkää kylmemmällä kelillä.
en kyllä ymmärrä mitä täällä hössötetään miltä nekin näyttää, ihan sama miltä ne näyttää kunhan toimivat juoksemiseen hyvin. Sen takia itsekkin niitä käytän. - TRIKOOT OK!
- kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on jos juoksee aurinkolasit päässä. Mä ainakin juoksen jos on kovin aurinkoinen keli. Pakkohan se on. Kyllä ne päässä pysyy ihan hyvin.
Ps. käytän myös juoksu trikoita. polveen asti ja täyspitkää kylmemmällä kelillä.
en kyllä ymmärrä mitä täällä hössötetään miltä nekin näyttää, ihan sama miltä ne näyttää kunhan toimivat juoksemiseen hyvin. Sen takia itsekkin niitä käytän.Mä haluan nähdä sut irl, läse xd
- oooooooookkkkkkkkkk
TRIKOOT OK! kirjoitti:
Mä haluan nähdä sut irl, läse xd
Aukkalasit suojee uv-säteilyltä silmiä. Kannattaa pitää myös talvella, kun aukka heijastuu lumesta.
- Ray Ban
Höpsistä. Kyllä aurikolasit päässä on ihan sallittua tosijuoksijoillakin, varsinkin silloin kun auriko paistaa. Tyypillistä suomalaista asennetta, että jos jollain on vaikka aurinkolasit se on ihan elvistelyn takia. Typerää.
- ,hftye
Höh! Siis miksi pitäisi näyttää rumalta tai naurettavalta ollakseen uskottava? Tää on taas tätä osastoa ´kaunis nainen ei voi olla älykäs´ ja siis ´tyylikäs juoksija ei voi olla tavoitteellinen´. Kyllä me ollaan kaikki ihmiset kauniiden asioiden perään, sanooo kuka mitä tahansa! Estetiikka kunniaan!
- lasit varjossakin
oooooooookkkkkkkkkk kirjoitti:
Aukkalasit suojee uv-säteilyltä silmiä. Kannattaa pitää myös talvella, kun aukka heijastuu lumesta.
Saatte pitää minun puolesta aurinkolaseja, mutta uv-heijastus juostessa on kyllä kaukaa haettu. Lumesta on toinen asia. Tuon perusteella pitää kulkea koko kesä lasit päässä, jotta näkö säilyy. Hoh hoijaa taas...
- tosijuoksija
tietysti alasti! ja ilman kenkiä
- Marsumies73
Jtg ja sasa. Kaljuilla aurinkolasit
- diu diu
liian pienten vaatteiden välistä pursotella HK:oon plöö, se jos mikä on kaunista katsella.
Itse kylläm pidän siitä että miehetkin laittaa kunnon juoksutrikoot lenkille/kilpailuihin ja näyttävät hyvältä, urheilullisilta :) Verkkarit/tuulihousut niille, jotka vierastaa trikoita ja sunnuntaijuoksijoille. Ite ainakin voin sanoo, että jos mun pitäis verkkahousut laittaa jalkaan, niin kyllä taattu juoksu innostus lopahtais melko nopeeta.. Joten kannatan kunnon vaatteita ja muita varusteita myös lenkkipoluille :))
- Holopaisen poeka
Jos joku valittaa mulle mun trikoista niin mä paskannan niihin. Yleensä suut menee siinä vaiheessa suppuun ja saan juosta rauhassa lenkin loppuun.
- Ultra bambers
Holopaisen poeka kirjoitti:
Jos joku valittaa mulle mun trikoista niin mä paskannan niihin. Yleensä suut menee siinä vaiheessa suppuun ja saan juosta rauhassa lenkin loppuun.
ni ei tarvi jokasen paskan jälkeen ees pestä.
- sairanen.
Ultra bambers kirjoitti:
ni ei tarvi jokasen paskan jälkeen ees pestä.
nyt noin karski äijä viitsii trikoota rikkoa. Parikolme paskaa ainakin pökkii joustokankaaseen, ennenkuin edes harkitsee pyykkkiä.
- Hassen Mara
sairanen. kirjoitti:
nyt noin karski äijä viitsii trikoota rikkoa. Parikolme paskaa ainakin pökkii joustokankaaseen, ennenkuin edes harkitsee pyykkkiä.
Sellaset ku oli Auvolla ja Kultsilla. Siis Auvolla niin ne sopii hyvin trikoiden kanssa. Sellaset valkoiset kehykset ja läpitunkemattoman mustat lasit.
Sit joku Stockholm Maraton paita. Todella kornia käyttää niitä olen ollut New Yorkin maratonilla.
Kliffaa hei. Tosta saakin uuden aiheen. Noi ulkomailla maratoonaavat pellet. Olen juossut Honolulun Maratonin. Kiu kiu. Ällöä. - Auvo/
Hassen Mara kirjoitti:
Sellaset ku oli Auvolla ja Kultsilla. Siis Auvolla niin ne sopii hyvin trikoiden kanssa. Sellaset valkoiset kehykset ja läpitunkemattoman mustat lasit.
Sit joku Stockholm Maraton paita. Todella kornia käyttää niitä olen ollut New Yorkin maratonilla.
Kliffaa hei. Tosta saakin uuden aiheen. Noi ulkomailla maratoonaavat pellet. Olen juossut Honolulun Maratonin. Kiu kiu. Ällöä.http://www.youtube.com/watch?v=RiUo8dAHk0o&feature=related
Auvossa on tyyliä. Trikoo Nurejeveilla ei. - niiiiiiii
Auvo/ kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=RiUo8dAHk0o&feature=related
Auvossa on tyyliä. Trikoo Nurejeveilla ei.on pellejä ilman palleja.
- hggdrhd
Hassen Mara kirjoitti:
Kliffaa hei. Tosta saakin uuden aiheen. Noi ulkomailla maratoonaavat pellet. Olen juossut Honolulun Maratonin. Kiu kiu. Ällöä.sua. Miks ei lähtis ulkomaille juoksemaan ja yhdistä kulttuuria ja juoksua. Pidä sinä se H&M paita päälläsi, jotta et eroaisi muista,,,vittu mikä rapu olet. Taitaa olla huono itsetunto. Todennäköisesti olet vitun epätyydyttävää elämää elävä mulkku, jota ei läheisetkään jaksa katsella...Kierrä niitä suomi-kisoja ja arvostele nousukkaiksi kaikkia, jotka juoksee muilla,, kuin 10v/ 10000km juostuilla Finnarmy- karhuilla.Ota jussina kunnon kännit ja sen päällä vähän kroolia ,ei rannansuuntaisesti
- paljon nähnyt.
hggdrhd kirjoitti:
sua. Miks ei lähtis ulkomaille juoksemaan ja yhdistä kulttuuria ja juoksua. Pidä sinä se H&M paita päälläsi, jotta et eroaisi muista,,,vittu mikä rapu olet. Taitaa olla huono itsetunto. Todennäköisesti olet vitun epätyydyttävää elämää elävä mulkku, jota ei läheisetkään jaksa katsella...Kierrä niitä suomi-kisoja ja arvostele nousukkaiksi kaikkia, jotka juoksee muilla,, kuin 10v/ 10000km juostuilla Finnarmy- karhuilla.Ota jussina kunnon kännit ja sen päällä vähän kroolia ,ei rannansuuntaisesti
vetelee viimeisiään. Ne lukee iltapäivälehtiä ja kommentoi samoja uutisia sitten sepoissa. Nyt on jalkapallokisat ja lässyttäjät läsyttää jeeeees ja jipppppii kun saksaargentiina chanahollanti tai joku muu voittaa.
hankkikaa elämä
- No en
Pakko nostaa tän pösilön kommentti taas esiin. Uskomatonta, että näinä aikoina joku tyttönen vielä leikkii miehensä äitiä!
- Yksjuoksija
Onko sitten mukavampi jos juoksen munasillani kaupungin halki. Säiden puolestahan tuo toki onnistuu ja tuulettuupahan sukukalleudet siinä sivussa. Tosin kuka maksaa vahingonkorvaukset syntyneistä onnettomuuksista joita viuhahduksellani aiheutan. Joku voi kuolla jopa nauruun.
Trikoot on itseasiassa syysiltoina ainoa oikea valinta päälle. Ne tukevat lihaksia ja ehkäisevät kramppeja.
Tiedän kyllä että iso perse voi ponkottaa trikoista mutta olen aina luullut että tytöt tykkää kun miehellä on voimakkaat perslistot. Ite juoksen kyllä myöskin urheilushortseissa ja verkkahousuissa vähän sään mukaan. Trikoilla on taipumus korostaa jalkojen muotoja. Jos on luiset ja ohuet jalat niin ne näyttävät entistä laihemmilta sekä toisin päin.
PS. Oletko itse juoksijatyttö joka käyttää tiukkoja trikoita niin että muodokas lantiosi keinuu seksikkäästi askelten tahdissa. Tahdon juosta perässäsi.- jebou11111111111
"Ne tukevat lihaksia ja ehkäisevät kramppeja."
AHHAAHHAAHAHAHAHAAA!!!! ja ps. mikä vitun stalkkeri sä oot?
- arska-40v
Olikos tämä trolli vai?
Olen 40v mies, mulla on trikoot, vähän vatsaa.... ja kun tulen lenkiltä, hiki valuu, räkä roikkuu, hiukset lismassa, naama punainen ja hajussa yhdistyy aistillisesti hiki ja aavistus peräsuolikaasua. Mutta juoksu kulkee ja sen jälkeen arki ja työ sujuu taas kuin rasvattu.... öö mikäs se sun kysymys taas olikaan? ;-) - Alo1ttel1ja
Minä ostin trikoot koska uskoin että se vaate päälle, niin juoksen nopeampaa
Mutta sitten kuulin kavereilta että trikoot auttaa vain jos ne ovat raitaisia- Sanni-Maija
"Tiedän kyllä että iso perse voi ponkottaa trikoista mutta olen aina luullut että tytöt tykkää kun miehellä on voimakkaat perslistot."
Voi sentään. Voimakas perslisto = läski. Kato EM-kisojen juoksijoita ja tuu sit puhumaan mulle listostasi.
Trikoot pannaan voimakkailta listoilta! - zxcasd
Sanni-Maija kirjoitti:
"Tiedän kyllä että iso perse voi ponkottaa trikoista mutta olen aina luullut että tytöt tykkää kun miehellä on voimakkaat perslistot."
Voi sentään. Voimakas perslisto = läski. Kato EM-kisojen juoksijoita ja tuu sit puhumaan mulle listostasi.
Trikoot pannaan voimakkailta listoilta!Minä käytän sitä mikä sopivalta sillä hetkellä tuntuu. Trikoot viileällä kelillä.... lyhyet trikoot kesällä kun ei oo lämmin kesäkeli ja shortsit lämpimällä kesäkelillä. Ja niin kannattaisi mun mielestä muittenki tehdä. Toisten mielipiteet=ei mitää merkitystä. Jos joku näyttää hyvältä tai huonolta jonku mielestä niin sehän on sen katsojan mielipide.
- Mukarallaa
zxcasd kirjoitti:
Minä käytän sitä mikä sopivalta sillä hetkellä tuntuu. Trikoot viileällä kelillä.... lyhyet trikoot kesällä kun ei oo lämmin kesäkeli ja shortsit lämpimällä kesäkelillä. Ja niin kannattaisi mun mielestä muittenki tehdä. Toisten mielipiteet=ei mitää merkitystä. Jos joku näyttää hyvältä tai huonolta jonku mielestä niin sehän on sen katsojan mielipide.
otetaan muutkin huomioon kun pukeudutaan. uskokaa jo, että turhan moni hölkkääjä näyttää typerältä trikoissaan. se on se kokonaisvaikutelma: liikkuminen, ruumiinrakenne, tyylitaju jne.
vakavasti kehoitan: kysykää lenkeillänne ihmisiltä, miltä te näytätte trikoissanne. ja pyytäkää rehellisiä vastauksia. monet trikoopellet saattavat yllättyä. mua ällöö eniten monien äijien löllöperseet. - arska-40v
Mukarallaa kirjoitti:
otetaan muutkin huomioon kun pukeudutaan. uskokaa jo, että turhan moni hölkkääjä näyttää typerältä trikoissaan. se on se kokonaisvaikutelma: liikkuminen, ruumiinrakenne, tyylitaju jne.
vakavasti kehoitan: kysykää lenkeillänne ihmisiltä, miltä te näytätte trikoissanne. ja pyytäkää rehellisiä vastauksia. monet trikoopellet saattavat yllättyä. mua ällöö eniten monien äijien löllöperseet.Täällä pitäisi puhua juoksemisesta.
Jatkatteko "Keskustelu > Muoti ja kauneus > Miesten muoti" ;-) - muotitalo
Mukarallaa kirjoitti:
vakavasti kehoitan: kysykää lenkeillänne ihmisiltä, miltä te näytätte trikoissanne. ja pyytäkää rehellisiä vastauksia. monet trikoopellet saattavat yllättyä. mua ällöö eniten monien äijien löllöperseet.Jos on aikaa katsella muiden muotia ja kokonaisvaikutelmaa, niin sinne muotipuolelle vaan.
Lenkillä pitää tulla hieman hiki ja hengästyä, jolloin ei ole niin nogon nugaata miltä muut tai itse näyttää. Jos taas se "juokseminen" on vain näyttäytymisen vuoksi espan puistossa, niin hupinsa kullakin.
Ja trikoot jalkaan, näytti kroppa miltä tahansa... - Pikku Tii
muotitalo kirjoitti:
Jos on aikaa katsella muiden muotia ja kokonaisvaikutelmaa, niin sinne muotipuolelle vaan.
Lenkillä pitää tulla hieman hiki ja hengästyä, jolloin ei ole niin nogon nugaata miltä muut tai itse näyttää. Jos taas se "juokseminen" on vain näyttäytymisen vuoksi espan puistossa, niin hupinsa kullakin.
Ja trikoot jalkaan, näytti kroppa miltä tahansa...Golffaajana voin todeta, että kaikki räkäposkella huohottavat trikooniilot on kieltämättä luotaantyöntävä näky.
- mikkoko
Pikku Tii kirjoitti:
Golffaajana voin todeta, että kaikki räkäposkella huohottavat trikooniilot on kieltämättä luotaantyöntävä näky.
Mielestäni Trikoo juoksioita tulee vastaan niin paljon että on melkein oudompaa juosta normaali verkkareilla tai Shortseilla .
Jotkut nuoremmat tytöt tosiaan kiherätävät keskenään kun ne ohittaa , mutta hei mitä sitten . Ihmiset kyttää toisia muutenkin olin niillä jalassa / päällä mitä tahansa .
Ihmisen perusluone on kuitenkin uteliaisuus . Joskus nuorempana ajattelin /näin vaivaa hyvinkin paljon mitä muut ajattelevat minusta , mutta kun ikää tulee tarpeeksi ajatukset muuttuvat ja itsetunto kasvaa niin ei jaksa vaan välittää muista .
En nyt sano että Trikoot miehellä ovat ehkä ne edustavimmat , mutta urheiltaessa parhaat mahdollist jalassa ei hankaa / kassit ei heilu housujen sisällä jne.. Mukavuus tärkein - ? Mark
mikkoko kirjoitti:
Mielestäni Trikoo juoksioita tulee vastaan niin paljon että on melkein oudompaa juosta normaali verkkareilla tai Shortseilla .
Jotkut nuoremmat tytöt tosiaan kiherätävät keskenään kun ne ohittaa , mutta hei mitä sitten . Ihmiset kyttää toisia muutenkin olin niillä jalassa / päällä mitä tahansa .
Ihmisen perusluone on kuitenkin uteliaisuus . Joskus nuorempana ajattelin /näin vaivaa hyvinkin paljon mitä muut ajattelevat minusta , mutta kun ikää tulee tarpeeksi ajatukset muuttuvat ja itsetunto kasvaa niin ei jaksa vaan välittää muista .
En nyt sano että Trikoot miehellä ovat ehkä ne edustavimmat , mutta urheiltaessa parhaat mahdollist jalassa ei hankaa / kassit ei heilu housujen sisällä jne.. Mukavuus tärkeinJääkö pieru kierämään trikooseen?
- tarina on tosi
? Mark kirjoitti:
Jääkö pieru kierämään trikooseen?
Kaverini kertoi kerran lähteneensä tuttavansa kanssa lenkille, joka kyllä jonkin verran harrasti liikuntaa ja oli tullut hankkineeksi trikoot. Tuttavalla oli vatsaa aika tavalla ja pakaraa, reittä ja pohjettakin, ehkä myös vitjamunatkin. Lähtivät lenkille kaupungille ja huomasi kaveri kyllä ihmisten ilmeistä, kuinka huvittuneita monet olivat katsoessaan heitä. Lue: tuttavaa Maha vähän keinahteli sivulle ja ylösalas, puhisi ja punotti.
Joten mielipiteeni on, että trikoot ovat kyllä mukavat ja sopivat parhaiten urheilukenttäkäyttöön. Siellähän pitää pukeutua mieluusti urheiluasusteihin mutta pienen pieni itsekritiikki on paikallaan. kun mennään ihmisten ilmoille juoksentelemaan trikoissa - therunner
? Mark kirjoitti:
Jääkö pieru kierämään trikooseen?
Ei jää. Eli ennenkuin päästät, kannattaa katsoa onko tyylitietoisia naisia lähellä.
- Samma mamma
therunner kirjoitti:
Ei jää. Eli ennenkuin päästät, kannattaa katsoa onko tyylitietoisia naisia lähellä.
käyttää windstoppertrikoota niin jääkö sitte?
- Massey Ferguson
Samma mamma kirjoitti:
käyttää windstoppertrikoota niin jääkö sitte?
ei painijat pierevät matseissaan. Entäpä kuinka on lenkkeilijät. Pierettekö te lenkeillä. Luulisi, että vatsan ylösalasliike saa ilman liikkeelle?
- Haute Couture
Massey Ferguson kirjoitti:
ei painijat pierevät matseissaan. Entäpä kuinka on lenkkeilijät. Pierettekö te lenkeillä. Luulisi, että vatsan ylösalasliike saa ilman liikkeelle?
on muotiin tulossa kompressiotrikoot. luulisi ainakin lähtevän kimakka pieru lahkeesta kun puristaa ilman moisiin vetimiin.
EM-kisoissahan oli tällaisia kompressoituja asuja vähän lajissa kuin lajissa.
Toivottavasti ei siis ainakaan meillä hölkkääjät siirry näihin kompressiotrikoisiin vaikka olisivat kuinka muodikkaita ulkomailla. - Brazil Wax
Haute Couture kirjoitti:
on muotiin tulossa kompressiotrikoot. luulisi ainakin lähtevän kimakka pieru lahkeesta kun puristaa ilman moisiin vetimiin.
EM-kisoissahan oli tällaisia kompressoituja asuja vähän lajissa kuin lajissa.
Toivottavasti ei siis ainakaan meillä hölkkääjät siirry näihin kompressiotrikoisiin vaikka olisivat kuinka muodikkaita ulkomailla.Pitäisi olla jituus ja painorajat. Vähän niinkuin alkoholimyynti on luvanvaraista.
Lyhyennälännät, persjalkaiset ja mahakkaat ylipainoiset eivät saisi ostaa ollenkaan trikoita. - Paviaani Taviaani
Brazil Wax kirjoitti:
Pitäisi olla jituus ja painorajat. Vähän niinkuin alkoholimyynti on luvanvaraista.
Lyhyennälännät, persjalkaiset ja mahakkaat ylipainoiset eivät saisi ostaa ollenkaan trikoita.Seiväshypyn tuore SM kommentoi, että seiväshyppy on ainoa laji, jota kehtaa harrastaa trikoot jalassa.
Siinäpä miettimistä hölkkätrikooniiloille :)) - putti.
Pikku Tii kirjoitti:
Golffaajana voin todeta, että kaikki räkäposkella huohottavat trikooniilot on kieltämättä luotaantyöntävä näky.
Kyllä ne golffareiden ruutupöksyt ja muut vetimet ovat naurettavat, jos niillä julkiselle paikalle pyyhältää...
- rasvaprosentit
Mukarallaa kirjoitti:
vakavasti kehoitan: kysykää lenkeillänne ihmisiltä, miltä te näytätte trikoissanne. ja pyytäkää rehellisiä vastauksia. monet trikoopellet saattavat yllättyä. mua ällöö eniten monien äijien löllöperseet."monien äijien löllöperseet"...
Enpä kehuis, moneen parikymppiseen neitoonkin on jo iskenyt "maan vetovoima". - uimarannoillakaan
rasvaprosentit kirjoitti:
"monien äijien löllöperseet"...
Enpä kehuis, moneen parikymppiseen neitoonkin on jo iskenyt "maan vetovoima".ei varmaan saa sitten olla uikkareissa ellei ole kroppa timmissä kunnosa.
- Tyttö Turusta
uimarannoillakaan kirjoitti:
ei varmaan saa sitten olla uikkareissa ellei ole kroppa timmissä kunnosa.
kuuluu rantavaatetukseen riippumatta kropan kunnosta. Trikoot kuuluvat urheilukentälle ja kuntopoluille. Eivät kaupunkien kaduille varsinkaan jos niihin on sonnustautunut joku epäurheilullinen löllöpylly.
- trikoot
Tyttö Turusta kirjoitti:
kuuluu rantavaatetukseen riippumatta kropan kunnosta. Trikoot kuuluvat urheilukentälle ja kuntopoluille. Eivät kaupunkien kaduille varsinkaan jos niihin on sonnustautunut joku epäurheilullinen löllöpylly.
sopii kuntoradoille.Eka kirjoittaja kirjoitti etteivät sovi hiihtäjillekään.Mitähän hittoa se haittaa jos hiihtää kuntoradalla trikoissa.En itse ole ainakaan kauheasti hiihtäjiä kaupungin kaduilla nähnyt.
- Der Spiegel
trikoot kirjoitti:
sopii kuntoradoille.Eka kirjoittaja kirjoitti etteivät sovi hiihtäjillekään.Mitähän hittoa se haittaa jos hiihtää kuntoradalla trikoissa.En itse ole ainakaan kauheasti hiihtäjiä kaupungin kaduilla nähnyt.
Aika moni hölkkääjä ei tod.näk. miellä kuuluvansa löllöpeppukategoriaan. Itsekritiikki ja itsetuntemus puuttuu näiltä.
Ei ole peilin vika jos nenä on vino. - Putti putti
Der Spiegel kirjoitti:
Aika moni hölkkääjä ei tod.näk. miellä kuuluvansa löllöpeppukategoriaan. Itsekritiikki ja itsetuntemus puuttuu näiltä.
Ei ole peilin vika jos nenä on vino."Kyllä ne golffareiden ruutupöksyt ja muut vetimet ovat naurettavat, jos niillä julkiselle paikalle pyyhältää... "
Mutta tuskin näet yhtään golffaria golf-asussa dallailevan muualla kuin viheriöllä. Eikä varsinkaan lenkillä. - mikkoko
Putti putti kirjoitti:
"Kyllä ne golffareiden ruutupöksyt ja muut vetimet ovat naurettavat, jos niillä julkiselle paikalle pyyhältää... "
Mutta tuskin näet yhtään golffaria golf-asussa dallailevan muualla kuin viheriöllä. Eikä varsinkaan lenkillä.: ) erikoista kyllä että tämä aiheuttaa näinkin paljon keskustelua , ehkä myös keskustelun pohjalta on tullut tarkkailtua huomaamattakin ihmisten reaktioita kun vastaan on tullut väkeä lenkkeiltäessä . 12-15 v tyttöporukan ohi juoksin ja perästä kauhea kikatusta ja huutelua että hyvi helvetti
sitten toinen porukka ehkä jo vähän varttunempaa porukaa 20-25 ikästä tyttöä tuli vastaan , huuti perään vaan ,että hyvä perse : )
sankoon kuka mitä tahansa , lepattavia addun verkkareita en jalkaani tunge kun lenkille lähden . Nythän nuo Combresson housut on seuraava juttu , jotka taitaa olla vielä tiukemmat ,ideana niissä että jalkalihakset eivät pääse hölskymään juoksun aikana , ja nopeuttavat palautumista - pohjatähren alla
mikkoko kirjoitti:
: ) erikoista kyllä että tämä aiheuttaa näinkin paljon keskustelua , ehkä myös keskustelun pohjalta on tullut tarkkailtua huomaamattakin ihmisten reaktioita kun vastaan on tullut väkeä lenkkeiltäessä . 12-15 v tyttöporukan ohi juoksin ja perästä kauhea kikatusta ja huutelua että hyvi helvetti
sitten toinen porukka ehkä jo vähän varttunempaa porukaa 20-25 ikästä tyttöä tuli vastaan , huuti perään vaan ,että hyvä perse : )
sankoon kuka mitä tahansa , lepattavia addun verkkareita en jalkaani tunge kun lenkille lähden . Nythän nuo Combresson housut on seuraava juttu , jotka taitaa olla vielä tiukemmat ,ideana niissä että jalkalihakset eivät pääse hölskymään juoksun aikana , ja nopeuttavat palautumistaNäitä napakampia malleja on ollut jo useita vuosia ja saatavilla myöskin härmän intersporteista yms.
http://www.startfitness.co.uk/search.asp?strAttributes=48&strAttributes=50&strAttributes=51&strAttributes=52&strAttributes=53&strKeywords=Powerweb&SUP_ID=112&attrib48=&attrib50=&numPriceMin=&numPriceMax=&btnSubmit=Search
Trikoita pidän, sano tyttöset mitä tahansa, mutta nuo jätän suosiolla "atleeteille". - avo propina
Mukarallaa kirjoitti:
vakavasti kehoitan: kysykää lenkeillänne ihmisiltä, miltä te näytätte trikoissanne. ja pyytäkää rehellisiä vastauksia. monet trikoopellet saattavat yllättyä. mua ällöö eniten monien äijien löllöperseet.ulkomailla syödään naisia ja lapsia. Haluat varmaan apinoida senkin tavan tänne Suomeen, provoapina.
- Vapaustaistelija Fri
tarina on tosi kirjoitti:
Kaverini kertoi kerran lähteneensä tuttavansa kanssa lenkille, joka kyllä jonkin verran harrasti liikuntaa ja oli tullut hankkineeksi trikoot. Tuttavalla oli vatsaa aika tavalla ja pakaraa, reittä ja pohjettakin, ehkä myös vitjamunatkin. Lähtivät lenkille kaupungille ja huomasi kaveri kyllä ihmisten ilmeistä, kuinka huvittuneita monet olivat katsoessaan heitä. Lue: tuttavaa Maha vähän keinahteli sivulle ja ylösalas, puhisi ja punotti.
Joten mielipiteeni on, että trikoot ovat kyllä mukavat ja sopivat parhaiten urheilukenttäkäyttöön. Siellähän pitää pukeutua mieluusti urheiluasusteihin mutta pienen pieni itsekritiikki on paikallaan. kun mennään ihmisten ilmoille juoksentelemaan trikoissajoiden elämäntehtävä tuntuu olevan puuttua milloin milläkin verukkeella toisten elämään. Vittu, työntäkää se nenä trikoottomaan perseeseenne ja antakaa ilman kiertää.
- Kok. matka 100m
Paviaani Taviaani kirjoitti:
Seiväshypyn tuore SM kommentoi, että seiväshyppy on ainoa laji, jota kehtaa harrastaa trikoot jalassa.
Siinäpä miettimistä hölkkätrikooniiloille :))heiluttava heikkokuntoinen punapersepaviaani, joka oli aivan sippi parin hypyn jälkeen?
- naisen ajatus
Ne ovat kaunista kateltavaa :) kyllä pääni kääntyy kun nään juoksutrikoisen miehen lenkillä! Jatkakaa miehet vaan trikoissa juoksemista, ne ovat paljon paremmat kun tuulipukuhousut.
- Säihkysääri Gööl
Kerran yhdessä hölkkätapahtumassa tapahtui seuraavaa. Tyyppi oli trikoissa ja kumartui siinä ennen starttia venyttelemään ja RÄTSIS. Perseestä repes ja kyllä repes porukkakin ;))
- n0f+
nudena tai jos jotain niin tiukois sortseis vai onko in kun on pintaa pitkin kanfas
- Lady-lenkiltä
Samoilla linjoilla...kyllä keventää ainakin omaa lenkkiäni jos näkee urhelevan uroksen trikoissa!!!! Hienoa suomen miehet, teissä on paaaljon silmäruokaa.
- the mies
Sellainen kommentti vielä tähän vanhahkoon ketjuun, että oma juoksuharrastukseni alkoi nimenomaan juoksutrikoiden ostamisesta. Olin yrittänyt juosta (kröhöm...!) tuulipuvulla (!!!) ja ihmettelin kun tuli niin hiki, enkä siksi jaksanut juosta edes 10 minuuttia yhtämittaa. Menin sitten alennusmyynteihin, ja jostain ihmeen syystä ostin normaalihintaiset juoksutrikoot sadalla eurolla.
Olin käytännössä sohvaperuna, ja kesti puoli vuotta siihen että pääsin kympin, ja vielä mennään parin vuoden jälkeen.
Eli, mielipiteesi aiheuttaa minussa negaatioita. Toivottavasti nuo lukuisat miinuspisteet saa sinut edes vähän häpeämään tyhmiä ajatuksiasi. Ole tyytyväinen että miehesi juoksee ja kasva aikuiseksi!- Outo Lempi
trikoot? Mistä sellaisia saa? Oletkohan mahtanut ostaa märkäpuvun sukellukseen? En oo törmännyt noin kalliisiin trikoisiin milloinkaan. Tuskin edes talvikäyttöö tarkoitetut windstopperit maksaa noin paljon.
Puhutkohan nyt ihan pehmoisia juoksuharrastuksestasi? - 2+2
Outo Lempi kirjoitti:
trikoot? Mistä sellaisia saa? Oletkohan mahtanut ostaa märkäpuvun sukellukseen? En oo törmännyt noin kalliisiin trikoisiin milloinkaan. Tuskin edes talvikäyttöö tarkoitetut windstopperit maksaa noin paljon.
Puhutkohan nyt ihan pehmoisia juoksuharrastuksestasi?Haglöfsin pökät jumbon (oliksenyt) intersportissa maksoi tänään 95Eur. On hintansa arvoiset.
- menee kun
Outo Lempi kirjoitti:
Puhutkohan nyt ihan pehmoisia juoksuharrastuksestasi?Addun talvitrikoot i.sportissa näytti olevan 80€, ilman windstoppereita ja Niken tavallinen juoksutakki t.sportissa 100€, kyllä näihin uppoamaan saa.
Itsellä muutama 70€ maksanut trikoo, useampi halvemmalla ostettu ja nykyisin tilaan briteistä tai saksasta, niin saa uudempaa mallia halvemmalla... - aloha22222222
menee kun kirjoitti:
Addun talvitrikoot i.sportissa näytti olevan 80€, ilman windstoppereita ja Niken tavallinen juoksutakki t.sportissa 100€, kyllä näihin uppoamaan saa.
Itsellä muutama 70€ maksanut trikoo, useampi halvemmalla ostettu ja nykyisin tilaan briteistä tai saksasta, niin saa uudempaa mallia halvemmalla...myös kondomeiksi noita trikoita kutsutaan
- Hasta Manana
aloha22222222 kirjoitti:
myös kondomeiksi noita trikoita kutsutaan
Mikä trikoomerkki on teidän mielestänne hyvä. En ainakaan tykkää Adidaksen raidoitetuista. Vois olla enemmän kuoseissa valinnanvaraa. Mustat taitaa olla yleisimmät. Mitä mieltä miehet olette, pukisitteko punaisia tai muita kirkkaampia värejä, jos olisi tarjolla.
- Tattoo You
Hasta Manana kirjoitti:
Mikä trikoomerkki on teidän mielestänne hyvä. En ainakaan tykkää Adidaksen raidoitetuista. Vois olla enemmän kuoseissa valinnanvaraa. Mustat taitaa olla yleisimmät. Mitä mieltä miehet olette, pukisitteko punaisia tai muita kirkkaampia värejä, jos olisi tarjolla.
moni mies käyttäisi värikkäämpiä trikoita, jos niitä vain tarjottaisiin. Myydäänhän kalsareitakin miehille, joissa on Harald Hirmuisen ja Aku Ankan kuvia.
- juomu
Hasta Manana kirjoitti:
Onhan niitä addullakin ilman raitoja..., kuten niitä kordareita ilman juomuja...
- Pinky Pink
juomu kirjoitti:
Onhan niitä addullakin ilman raitoja..., kuten niitä kordareita ilman juomuja...
trikoopojat on sellasia balleriinoja, että ostaisivat vaikka vaaleanpunaisia, jos sellaisia olisi tarjolla.
- 10
Hasta Manana kirjoitti:
Usein juoksupaidat on aika iloisen värisiä. Se auttaa auton alle jäämättömyydessä pimeellä. Sinänsä en usko että väri vaikuttaa itse juoksun kulkuun.
- terinittiä
Pinky Pink kirjoitti:
trikoopojat on sellasia balleriinoja, että ostaisivat vaikka vaaleanpunaisia, jos sellaisia olisi tarjolla.
Toiset ne kulkee ikivanhoissa verkkareissa ja svetareissa/collgeasuissa...
- mikkoko
10 kirjoitti:
Usein juoksupaidat on aika iloisen värisiä. Se auttaa auton alle jäämättömyydessä pimeellä. Sinänsä en usko että väri vaikuttaa itse juoksun kulkuun.
Kyllä niitä kirkkaampia värejä löytyy maailmalta nettikaupoista . Musta on aika bliisu , väriä elämään hyvät juoksijat . Ehkä sen on siitä ajatuksesta enemmän kiinni " mitä muut ajattelevat "
jos nyt palataan tän ketjun aloittajan filosofiaan " juoksutrikoot on miehellä Yök " niin tässä kaupungilla viimeaikoina olen pannut merkille ,että melkein jokaisella 16-21 v koulu likalla , on Leggingsit jalassa , kyllä sielläkin tulee sellasta reittä vastaan välistä että voi morjes , mitä lenkkipoluilla olen nähnyt miehiä trikoissa niin ei siellä kauheesti löllöpyllyjä vastaan tule . - niitä oli
mikkoko kirjoitti:
Kyllä niitä kirkkaampia värejä löytyy maailmalta nettikaupoista . Musta on aika bliisu , väriä elämään hyvät juoksijat . Ehkä sen on siitä ajatuksesta enemmän kiinni " mitä muut ajattelevat "
jos nyt palataan tän ketjun aloittajan filosofiaan " juoksutrikoot on miehellä Yök " niin tässä kaupungilla viimeaikoina olen pannut merkille ,että melkein jokaisella 16-21 v koulu likalla , on Leggingsit jalassa , kyllä sielläkin tulee sellasta reittä vastaan välistä että voi morjes , mitä lenkkipoluilla olen nähnyt miehiä trikoissa niin ei siellä kauheesti löllöpyllyjä vastaan tule .Joka lähtöön on tänäkin suvena bongattu tyttösiä.
Eilenkin useampi juoksutrikoissa ja peppujakin oli erilaisia, mutta näin ei enää poikasena katselee hieman pyöreämpiä mieluimmin... - Vankkajalka
niitä oli kirjoitti:
Joka lähtöön on tänäkin suvena bongattu tyttösiä.
Eilenkin useampi juoksutrikoissa ja peppujakin oli erilaisia, mutta näin ei enää poikasena katselee hieman pyöreämpiä mieluimmin...Näin jalkapalloilijana kerron mielipiteenäni, että trikoo-primadonnat herättää futispiireissä lievää voimakkaampaa huvittuneisuutta. (tarkoitan näitä primadonnia, joilla luultavasti on kilkit siellä trikoissa).
- Moldovalainen mulkku
Vankkajalka kirjoitti:
Näin jalkapalloilijana kerron mielipiteenäni, että trikoo-primadonnat herättää futispiireissä lievää voimakkaampaa huvittuneisuutta. (tarkoitan näitä primadonnia, joilla luultavasti on kilkit siellä trikoissa).
Jalkapalloilija? Muahhaaaaaa!!!!!
- Muahahahahaaaa
Moldovalainen mulkku kirjoitti:
Jalkapalloilija? Muahhaaaaaa!!!!!
Buahahhaaaa!
- kivaa on?
Vankkajalka kirjoitti:
Näin jalkapalloilijana kerron mielipiteenäni, että trikoo-primadonnat herättää futispiireissä lievää voimakkaampaa huvittuneisuutta. (tarkoitan näitä primadonnia, joilla luultavasti on kilkit siellä trikoissa).
Siinähän juokset sen nahkakuulan perässä...
- Kova jätkä
kivaa on? kirjoitti:
Siinähän juokset sen nahkakuulan perässä...
meillä oli lukiossa futareita ja juoksijoita ja liikunnassa kun pelattiin futista niin me futarit roimittiin harsomaisen silkkijalkaisia "mailereita" sukkaan. Tai talkattiin runkoon niin, että balleriinat lenteli 6-8 metriä.
Itkivät nämä neitokaiset, ettei saa pelata kovaa. Me pelattiin entistäkin kovemmin ;)) - Marianne S
Kova jätkä kirjoitti:
meillä oli lukiossa futareita ja juoksijoita ja liikunnassa kun pelattiin futista niin me futarit roimittiin harsomaisen silkkijalkaisia "mailereita" sukkaan. Tai talkattiin runkoon niin, että balleriinat lenteli 6-8 metriä.
Itkivät nämä neitokaiset, ettei saa pelata kovaa. Me pelattiin entistäkin kovemmin ;))Bingo! Se on juuri tuo neitimäisyys, mikä tulee mieleen noista trikoo-niiloista. Kiitos futarille hyvästä kommentista.
- kosketelkaa
Kova jätkä kirjoitti:
Itkivät nämä neitokaiset, ettei saa pelata kovaa. Me pelattiin entistäkin kovemmin ;))Mitä on talkaaminen? miten talkaamalla lennetään 6-8 metriä? onko talkaaminen jotain miesten välistä koskettelua tai muuten vaan homottelua?
- trikoot on tyhmii!
Kova jätkä kirjoitti:
Itkivät nämä neitokaiset, ettei saa pelata kovaa. Me pelattiin entistäkin kovemmin ;))juu ja sit ne juaksijat on ihan tyhmii ja sit ne juaksijat käyttäis kans trikoita ja sit ne olis kans ihan tyhmii ja sit niillä osuis viälä pallo päähä ja sit ke kaatuis kuralätäkköö ja sit niitten trikoot tulis iha kurasiks ja sit kaikki tytöt naurais ja sit ne olis ihan tyhmii! Varsinki jos ne ois punasii tai vaaleenpunasii, vaaleenpunane on ihan tyhmää!
- Törmäys Pum!
trikoot on tyhmii! kirjoitti:
juu ja sit ne juaksijat on ihan tyhmii ja sit ne juaksijat käyttäis kans trikoita ja sit ne olis kans ihan tyhmii ja sit niillä osuis viälä pallo päähä ja sit ke kaatuis kuralätäkköö ja sit niitten trikoot tulis iha kurasiks ja sit kaikki tytöt naurais ja sit ne olis ihan tyhmii! Varsinki jos ne ois punasii tai vaaleenpunasii, vaaleenpunane on ihan tyhmää!
Heippa sinä äidinkielenopettajan unelmavävykokelas. Et kai ajattele, että S24 palstalla kukaan viitsii kirjoitusvirheitään paikkailla siis S24 palstalla?
Taklaamisesta lienee kysymys. TAKLAAMISESTA.
Tapahtuu käytännössä niin, että ryntää kohti maileria ja torppaa tämän nurmeen 6-8 metrin etäisyydelle.
Taisi muuten osua nyt maaliinsa tämä keskustelu. Trikoopojat on aika herkkiä vähäisen miehisyytensä vuoksi. Kyllähän te kaikki muistatte sen, ettei juoksijoita oikein pidetty minään miehisinä miehinä eses lukioaikoina ;)) - Törmäilijä Pum!
Törmäys Pum! kirjoitti:
Heippa sinä äidinkielenopettajan unelmavävykokelas. Et kai ajattele, että S24 palstalla kukaan viitsii kirjoitusvirheitään paikkailla siis S24 palstalla?
Tapahtuu käytännössä niin, että ryntää kohti maileria ja torppaa tämän nurmeen 6-8 metrin etäisyydelle.
Taisi muuten osua nyt maaliinsa tämä keskustelu. Trikoopojat on aika herkkiä vähäisen miehisyytensä vuoksi. Kyllähän te kaikki muistatte sen, ettei juoksijoita oikein pidetty minään miehisinä miehinä eses lukioaikoina ;))huomasitko lyntivirheen ;) Oliko niitä muitakin ;))
- Sambedro
Törmäilijä Pum! kirjoitti:
huomasitko lyntivirheen ;) Oliko niitä muitakin ;))
Me jääkiekon pelaajat aina näytettiin hauista juoksijoille, joilla ei marlboroaski pysynyt t-paidan hihassa. Arvannette syyn. Heh.
- teinit rulaa
Törmäys Pum! kirjoitti:
Taisi muuten osua nyt maaliinsa tämä keskustelu. Trikoopojat on aika herkkiä vähäisen miehisyytensä vuoksi. Kyllähän te kaikki muistatte sen, ettei juoksijoita oikein pidetty minään miehisinä miehinä eses lukioaikoina ;)).. Elämän kevät eiköhän tollanen lapsellinen ala-aste trollaus kannata jättää ihan omaan arvoon.. silti, veikkaampa ettei oikeiden juoksioiden miehisyydessä ole ongelmia sen enempää kuin futista pelaavien tyhjäpäidenkään. pitäkää nyt hyvät ihmiset ihan niitä vaatteita lenkillä ku haluatte. ja tönikää niitä kukkakeppejä siellä futiskentällä jos illalla ottaa sitten eteen emännän kanssa paremmin sen takia. ollakseen neiti tarvii olla vagina, ollakseen homo tarvii panna miehiä, se mitä urheillessa on päällä ei vaikuta asiaan.. ja jos vaikuttaa, kannattaa mennä itseensä, koska silloin on itsellä ongelmia
- Testp Mies
teinit rulaa kirjoitti:
.. Elämän kevät eiköhän tollanen lapsellinen ala-aste trollaus kannata jättää ihan omaan arvoon.. silti, veikkaampa ettei oikeiden juoksioiden miehisyydessä ole ongelmia sen enempää kuin futista pelaavien tyhjäpäidenkään. pitäkää nyt hyvät ihmiset ihan niitä vaatteita lenkillä ku haluatte. ja tönikää niitä kukkakeppejä siellä futiskentällä jos illalla ottaa sitten eteen emännän kanssa paremmin sen takia. ollakseen neiti tarvii olla vagina, ollakseen homo tarvii panna miehiä, se mitä urheillessa on päällä ei vaikuta asiaan.. ja jos vaikuttaa, kannattaa mennä itseensä, koska silloin on itsellä ongelmia
hyvä, että täällä alkoi kuulua äijien puhetta. Mutta mitä mieltä olette siitä, että Jouni Hynynen on juossut viikonloppuna puolimaratonin trikoot yllään.
Onko siinä meillä samanlainen "äijä" kuin Jone Nikulakin on? Eli ei äijä ollenkaan? - Äijä -80
Testp Mies kirjoitti:
hyvä, että täällä alkoi kuulua äijien puhetta. Mutta mitä mieltä olette siitä, että Jouni Hynynen on juossut viikonloppuna puolimaratonin trikoot yllään.
Onko siinä meillä samanlainen "äijä" kuin Jone Nikulakin on? Eli ei äijä ollenkaan?Ehkä toi osottaa sen seikan ettei ÄIJÄÄ kiinnosta mitä jotku futarifruittarit ajattelee sen pukeutumisesta. menköön juoksemaan sama matka siinä collegepuvussaan.. ehkä juoksumukavuus se on tärkeintä.. myös äijille..
- öljdh
Testp Mies kirjoitti:
Onko siinä meillä samanlainen "äijä" kuin Jone Nikulakin on? Eli ei äijä ollenkaan?Eipä tällä palstalla taida paljon äijiä näkyä.. muutama futista ja lätkää pelaava finninaama soittaa päätää muutamalle epävarmalle juoksijalle.. Äijiä ei kiinnosta mitä toisilla miehillä on juostessa päällä.. Se kiinnostaa kaappihomoja ja omasta seksuaalisuudesta epävarmojen nuoria poikia.
- Mies Turusta
öljdh kirjoitti:
Eipä tällä palstalla taida paljon äijiä näkyä.. muutama futista ja lätkää pelaava finninaama soittaa päätää muutamalle epävarmalle juoksijalle.. Äijiä ei kiinnosta mitä toisilla miehillä on juostessa päällä.. Se kiinnostaa kaappihomoja ja omasta seksuaalisuudesta epävarmojen nuoria poikia.
sinä äijä?
- ölkdjh
Mies Turusta kirjoitti:
sinä äijä?
Ei meistä ole kumpikaan äijiä.. opettele lukemaan...
- Äijä Turusta
ölkdjh kirjoitti:
Ei meistä ole kumpikaan äijiä.. opettele lukemaan...
ja sinähän jo kerroit omat olosuhteesi.
- hajoo
Äijä Turusta kirjoitti:
ja sinähän jo kerroit omat olosuhteesi.
..tiedä miten turussa on asiat, mutta muualla suomessa on myös naisia ;)
Mene lenkille niin saatat nähdä niitä.. - Äijä turusta
hajoo kirjoitti:
..tiedä miten turussa on asiat, mutta muualla suomessa on myös naisia ;)
Mene lenkille niin saatat nähdä niitä..Ai lenkille? No 5-6 kertaa viikossa tulee käytyä ja kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Ja edelleen koen olevani äijä. Vaikkei äijät kai mitään koe?
- ölkj
Äijä turusta kirjoitti:
Ai lenkille? No 5-6 kertaa viikossa tulee käytyä ja kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Ja edelleen koen olevani äijä. Vaikkei äijät kai mitään koe?
..Ihan rauhassa. ei kai sitä kukaan kiellä. ja jos sinua ei kiinnosta mitä mieltä muut on sinun lenkkivaatteista saatat jopa ollakkin äijä..v***ako täällä itket...
- Ä.I.J.Ä.
ölkj kirjoitti:
..Ihan rauhassa. ei kai sitä kukaan kiellä. ja jos sinua ei kiinnosta mitä mieltä muut on sinun lenkkivaatteista saatat jopa ollakkin äijä..v***ako täällä itket...
ei kirjoita milloinkaan "v***ako". Se on niin akkamaista ja maistuu niin trikoolta.
- don't feed the troll
Ä.I.J.Ä. kirjoitti:
ei kirjoita milloinkaan "v***ako". Se on niin akkamaista ja maistuu niin trikoolta.
Olisit sinäki MIES etkä mikään kaljavatsainen äijän nahjus.. laittaisit trikoot lenkille, etkä vain nuolisi niitä (mistä muuten tiedät maun) ja lopettaisit S24-palstalla trollaamisen, kuka tietää saattaisit vaikka tykätä ne jalassa juoksemisesta.. lapsellista touhua tollanen.. muutenki tämä koko ketju on jo ihan turha.. Ketään normaalia ihmistä ei voi oikeasti kiinnostaa mitä toiset ihmiset pitää yllään lenkillä, pääasia että juoksu kulkee..
- mindre burkar
Törmäys Pum! kirjoitti:
Taisi muuten osua nyt maaliinsa tämä keskustelu. Trikoopojat on aika herkkiä vähäisen miehisyytensä vuoksi. Kyllähän te kaikki muistatte sen, ettei juoksijoita oikein pidetty minään miehisinä miehinä eses lukioaikoina ;))Jalkapalloilijat ovat miehisistä miehistä miehisimpiä. Tuossa elävä todiste, entinen jalkapalloilija, ei mikään trikoopelle
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ18l1Y7XqA - Voi ei hyvää päivää
mindre burkar kirjoitti:
Jalkapalloilijat ovat miehisistä miehistä miehisimpiä. Tuossa elävä todiste, entinen jalkapalloilija, ei mikään trikoopelle
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ18l1Y7XqAJalkapallo kehittää luonnetta. Rappinkia tulee jalkoihin ja sitä annetaan vastapelureille. Mulla on ollut kylkiluita poikki. Aivotärskyjä ja varvasluita murtuneena mutta kentälle oon mennyt.
Tollasen trikooniilon juoksu pykii jos on pientä nuhaa tai plantaarifasiliteettia.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun EM kisoissa paras suomalainen kestävyysjuoksija sijoittui 13. ja hän sanoi kisan jälkeen, että juoksu meni ihan nappiin.
Aatelkaas jotain Teppo Nummista, joka sijoittui Torinossa Olympia hopealle. Hän itki katkerasti sijoituttuaan toiseksi. - toinen näkökulma
Voi ei hyvää päivää kirjoitti:
Jalkapallo kehittää luonnetta. Rappinkia tulee jalkoihin ja sitä annetaan vastapelureille. Mulla on ollut kylkiluita poikki. Aivotärskyjä ja varvasluita murtuneena mutta kentälle oon mennyt.
Tollasen trikooniilon juoksu pykii jos on pientä nuhaa tai plantaarifasiliteettia.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun EM kisoissa paras suomalainen kestävyysjuoksija sijoittui 13. ja hän sanoi kisan jälkeen, että juoksu meni ihan nappiin.
Aatelkaas jotain Teppo Nummista, joka sijoittui Torinossa Olympia hopealle. Hän itki katkerasti sijoituttuaan toiseksi.Ja Teppo vaikka hieno mies onkin, trikoot päällä tai ilman, tuskin koskaan on ollut 13. paras kiekkoilija Euroopassa.
Ja aika kuvaavaa että jouduit ottamaan kiekkoilijan esimerkiksi kehuaksesi jalkapilluilijoiden miehekkyyttä, aika vähissä on pallistien sankarteot (vrt. esim. Väätäinen, Viren, Vasala, Vainio, Päivärinta, Holmen, Keskisalo puhumattakaan aiemmista sukupolvista) - siinähän se tuli
Voi ei hyvää päivää kirjoitti:
Jalkapallo kehittää luonnetta. Rappinkia tulee jalkoihin ja sitä annetaan vastapelureille. Mulla on ollut kylkiluita poikki. Aivotärskyjä ja varvasluita murtuneena mutta kentälle oon mennyt.
Aatelkaas jotain Teppo Nummista, joka sijoittui Torinossa Olympia hopealle. Hän itki katkerasti sijoituttuaan toiseksi.Siinä sitä uratavoitetta finninaamoille, eli Äijäksi!
No sitä esitystä voi jatkaa sitten kapakoissa, kun se ura ei auennutkaan futiksen ja lätkän arvosarjoissa, eikä sitä kautta mehevät tilit.
Kun käyttää tuon (nuoren) energian opiskeluun, niin saa varmemmin paremman tilin ja on varaa ostaa niitä trikoitakin, johon äijillä ei ole varaa enää velkakiesin jälkeen ja polvet kestää lenkkeilynkin kun niitä jalkoja ei ole potkittu piloille... - No huh huh
siinähän se tuli kirjoitti:
Siinä sitä uratavoitetta finninaamoille, eli Äijäksi!
No sitä esitystä voi jatkaa sitten kapakoissa, kun se ura ei auennutkaan futiksen ja lätkän arvosarjoissa, eikä sitä kautta mehevät tilit.
Kun käyttää tuon (nuoren) energian opiskeluun, niin saa varmemmin paremman tilin ja on varaa ostaa niitä trikoitakin, johon äijillä ei ole varaa enää velkakiesin jälkeen ja polvet kestää lenkkeilynkin kun niitä jalkoja ei ole potkittu piloille...nimittin oravanpyörän pyörittäjä. Hyvä kristitty. Hyvä kuuliainen työntekijä - kohtuullisine toimeentuloineen. Perheeisä. Keskiluokan auto. Kokoomus. Sisäsiisti kansalainen. Kaikin puolin puts plank.
Hei etkö sä edes ymmrrä hävetä itteäs. Relaa nyt hyvänen aika vähsen.
Sä olet pelkkä klisee. Tajuatko. Trikoo tragikoominen neiti. - se oli siinä
No huh huh kirjoitti:
nimittin oravanpyörän pyörittäjä. Hyvä kristitty. Hyvä kuuliainen työntekijä - kohtuullisine toimeentuloineen. Perheeisä. Keskiluokan auto. Kokoomus. Sisäsiisti kansalainen. Kaikin puolin puts plank.
Hei etkö sä edes ymmrrä hävetä itteäs. Relaa nyt hyvänen aika vähsen.
Sä olet pelkkä klisee. Tajuatko. Trikoo tragikoominen neiti.Ura olikin siis jo ohi, eikun kippis.
- Massi Masa
se oli siinä kirjoitti:
Ura olikin siis jo ohi, eikun kippis.
jääkiekonpeluun ansiota vaiko ei mutta kun on tullut hankittua osakkuus golf kentältä niin tulee pantua moloa koloon aika säännöllisesti.
Eipä siellä montaakaan trikoo-reinoa näy. Kyl ei se koordinaatio kehity jos vaan hölkkää etiäpäin.
Eikä sinne vihreelle oikein passaa trikoissa tullakaan ;)) - ihme trolli
Massi Masa kirjoitti:
jääkiekonpeluun ansiota vaiko ei mutta kun on tullut hankittua osakkuus golf kentältä niin tulee pantua moloa koloon aika säännöllisesti.
Eipä siellä montaakaan trikoo-reinoa näy. Kyl ei se koordinaatio kehity jos vaan hölkkää etiäpäin.
Eikä sinne vihreelle oikein passaa trikoissa tullakaan ;))Mitä tekemistä pappagolfilla ja koordinaatiolla. ja eikai golfia trikoissa pelata.. en muutenkaan usko että trikoissa juoksevat pitävät trikoita koko aikaa. oikeaa laijia harrastetaan oikeissa varusteissa.. tuulipukua tai collegeverkkareita ei kuulu käyttää golffatessa eikä juostessa.. se jos ei itsetunto kestä käyttää trikoita juostessa on jokaisen oma asia, mutta kannatas sunki kokeilla joskus juosta oikeesti kunnon lenkki oikeissa varusteissa, yllättyisit varmaan miten paljon parempi on juosta kunnon kamppeissa..
- ne äijän
Massi Masa kirjoitti:
Eikä sinne vihreelle oikein passaa trikoissa tullakaan ;))Kyllä minusta ne golf-vaateet on huvittavia ruutupöksyjä, siinä kuin futiksen "minihameet" ja polvisukat ja lätkän munasuojat säkkiasusteet...
- Putti Putte
ne äijän kirjoitti:
Kyllä minusta ne golf-vaateet on huvittavia ruutupöksyjä, siinä kuin futiksen "minihameet" ja polvisukat ja lätkän munasuojat säkkiasusteet...
Ei minulla mitään vaateita ole? Korkeintaan se, että ei saa juosta trikoot päällä julkisella paikalla.
Trikooballeriina taitaa nähdä joka paikassa tyttöjen vaatteita. Kyllä futiksessa karjuilla on pelihousut. Käytätkö sinä juoksuhametta? - wqerqwer
Putti Putte kirjoitti:
Ei minulla mitään vaateita ole? Korkeintaan se, että ei saa juosta trikoot päällä julkisella paikalla.
Trikooballeriina taitaa nähdä joka paikassa tyttöjen vaatteita. Kyllä futiksessa karjuilla on pelihousut. Käytätkö sinä juoksuhametta?Mutta juostessa ei tarvi filmata.. futisfruittarit filmaa aina... tosi miehekästä...
- kolo pallo
wqerqwer kirjoitti:
Mutta juostessa ei tarvi filmata.. futisfruittarit filmaa aina... tosi miehekästä...
Ja golffarit tarvitsee tasoituksia, kun eivät muuten pärjää... ja pallo on aina kateissa.
- Draiveri ja bägi
kolo pallo kirjoitti:
Ja golffarit tarvitsee tasoituksia, kun eivät muuten pärjää... ja pallo on aina kateissa.
vois edes yrittää filmata olevansa jonkinlainen juoksija. Noissa hölkkäkisoissa 99% hölkkääjistä on ihan kuraa. Ja se 1% - ei siinäkään oo kehumista. Suomessa nyt ei ole oikeastaan yhtään juoksijaa.
Tasoituksia? Pitäiskö hölkissä olla tasoituksia? Kannattanee harkita.
Minkätasoisia juoksijoita muuten olette täällä? Laittakaa ennätykset esille. Aika ja paikka niin voidaan tsekata Tilastopajasta, että minkälaisia "runnereita" täällä oikein kirjoittelee ;)) - sadf
Draiveri ja bägi kirjoitti:
vois edes yrittää filmata olevansa jonkinlainen juoksija. Noissa hölkkäkisoissa 99% hölkkääjistä on ihan kuraa. Ja se 1% - ei siinäkään oo kehumista. Suomessa nyt ei ole oikeastaan yhtään juoksijaa.
Minkätasoisia juoksijoita muuten olette täällä? Laittakaa ennätykset esille. Aika ja paikka niin voidaan tsekata Tilastopajasta, että minkälaisia "runnereita" täällä oikein kirjoittelee ;))vai ei suomessa yhtään juoksijaa.. googleta spartalon.. näkispä että yksikin golffaaja jaksais golffata yhtä kauan ku noi pojat juoksee.. en tiedä oonko ainut, mutta tämä keskustelu alkaa olla nyt niin perseestä, että alkaa riittämään... yks muka-golffari, joka on kerran nähnyt golffia telkusta, yrittää trollata.. joku tuossa valitteli että juoksija-keskustelupalsta alkaa hiipua.. eip oo tässäkää hurraamista.. menkää takasi töihin, jos teillä niitä on... tai golffaamaan.. tai pelokkaan onman huonon itsetunnon kanssa huutelemaan hölkkääjille.. ihan sama
- mutta mutta
Draiveri ja bägi kirjoitti:
Minkätasoisia juoksijoita muuten olette täällä? Laittakaa ennätykset esille. Aika ja paikka niin voidaan tsekata Tilastopajasta, että minkälaisia "runnereita" täällä oikein kirjoittelee ;))Kulkijoita on eri tasoisia, jotkut juoksee kovaa, toinen ei niin kovaa ja joku vain hölkkäilee sekä osalle riittää kävely. Mutta nopein on ensin maalissa ja voittaja, toisin kuin em. lajeissa.
Eikä normielämässä tarvitse olla joka paikassa paras..., golffari tarvii ne tasoituksensa ja futari on luuseri jos ei voittanut tänäänkin.
Ja jos tämä käännetään aloitukseen, niin arvaa mistä ne tytöt pitää hieman kasvettuaan öykkäävästä äijästä vai golf-kentällä "asuvasta" puolisosta? Siinä ei paljon paina, jos isäntä käy trikoissa lenkillä ja itseasiassa alkaa olemaan naisilla yleisempää. - Hammu Rabi
mutta mutta kirjoitti:
Kulkijoita on eri tasoisia, jotkut juoksee kovaa, toinen ei niin kovaa ja joku vain hölkkäilee sekä osalle riittää kävely. Mutta nopein on ensin maalissa ja voittaja, toisin kuin em. lajeissa.
Eikä normielämässä tarvitse olla joka paikassa paras..., golffari tarvii ne tasoituksensa ja futari on luuseri jos ei voittanut tänäänkin.
Ja jos tämä käännetään aloitukseen, niin arvaa mistä ne tytöt pitää hieman kasvettuaan öykkäävästä äijästä vai golf-kentällä "asuvasta" puolisosta? Siinä ei paljon paina, jos isäntä käy trikoissa lenkillä ja itseasiassa alkaa olemaan naisilla yleisempää.voi hyvin. Sukkahousumiehet saa mennä nurkkaan häpeämään.
http://www.yle.fi/alueet/keski-suomi/2010/09/pojat_ovat_poikia_-_mutta_miksi_2000446.html - provolkh
Hammu Rabi kirjoitti:
voi hyvin. Sukkahousumiehet saa mennä nurkkaan häpeämään.
http://www.yle.fi/alueet/keski-suomi/2010/09/pojat_ovat_poikia_-_mutta_miksi_2000446.htmlEi mainittu muuten sanallakaan miten pitäis juostessa pukeutua.. Äijä ei ole sama asia ku mies..Äijät taitaa olla niitä paskamahoja jotka sauvakävelee intissa ku ei kunto kestä juosta.. liikaa röökiä ja roskaruokaa.. ei siinä ole mitään miehistä
- semmone se
Hammu Rabi kirjoitti:
voi hyvin. Sukkahousumiehet saa mennä nurkkaan häpeämään.
http://www.yle.fi/alueet/keski-suomi/2010/09/pojat_ovat_poikia_-_mutta_miksi_2000446.html
Mikähän muu vaate sopii lämpötiloille 5... 30 ºC? Tai riippuu henkilöstä, mutta itse olen juuri polven alapuolelle yltäviä trikoitani käyttänyt tuollaisessa lämpötilahaarukassa.
Muihin juoksuvaatteisiin ei enää ole paluuta, sillä trikoot ovat mukavuudessa aivan ylivoimaiset mielestäni jopa shortseihin verrattuna. Kun et kerran ole nähnyt yhtään miestä, kenen päällä trikoot näyttäisivät edes siedettäviltä niin toivon, että et näe minuakaan. Häkeltyisit ja pyörtyisit, koska shokki olisi liian suuri; mies voi näyttää hyvältä trikoissa.
Olen kyllä samaa mieltä siinä, että ruumiinrakenneskaala, jolle trikoot sopivat, on melko kapea. Niin naisilla että miehillä. Mutta jokainen juoskoon parhaaksi kokemissaan vaatteissa. Miksi juoksijan tulisi kiinnittää huomiota siihen, mitä lihavat teinit ajattelevat heidän trikoistaan? Kumpi siinä sitten on paremmalla asialla, kuntoileva henkilö vai ylipainoinen ostarilla notkuva teini?
Urheilullinen 21-vuotias mies kiittää ja kuittaa.Lisättäköön vielä, että yhtään huvittunutta katsetta en ole vielä nähnyt. Päinvastoin.
- Käpykaartipelastaja
Ainoot trikoot, jotka laitan päälle ovat perinteiset pikku-uikkarit. Joskus kuumalla niissä voi juosta ja uida vuorotellen. Ei 30 asteen lämmössä tarvitse paljon mitään vaatetusta saati trikoita. Lippis ja ilmavat juoksushortsit riittävät.
- Erkki Nuoli
Harrastelijahölkkääjät ovat usein niin lihavia ja epäurheilijamaisia, että trikoot näyttävät tyhmän näköisiltä.
Olkaa rehellisiä tässä asiassa ja jos kysytte apua vaimoilta/tyttöystäviltä tai muilta, niin pyytäkää avointa rehellistä vastausta. (vaimot/tyttöystävät ovat harvoin asiantuntijoita)
Pyydän kriittistä harkintaa tässä asiassa!- En kysy
Kuulehan, laitan ne päälleni ja en kysy keltään mitään.
Pitäköön silmänsä kiinni, jos vaatteeni ahdistaa...
Mutta eihän näitä pakko ole kaikkien käyttää, ihan vapaaehtoista. - Aada H
Ei pieni maha trikoissa haittaa.
Ikävempää katseltavaa on sellainen kuivuus, kun rasvaprosentti on lähes nolla ja lihaksia ei näy missään.. sellainen kuiva käntty mieheksi, ei hyvä. Siihen vielä päälle tiukat trikoot, niin on esteettisyys kaukana.
Juoksijoilla ei lihakset kasva, joten ehkä siksi maratoonarit ovat vähän sellaisia "kuivan kesän oravia".
Itsensä juoksemisella kuivattanut mies näyttääkin usein vuosia vanhemmalta, kuin mitä oikeasti on. - -juoksentelija-
Aada H kirjoitti:
Ikävempää katseltavaa on sellainen kuivuus, kun rasvaprosentti on lähes nolla ja lihaksia ei näy missään.. sellainen kuiva käntty mieheksi, ei hyvä. Siihen vielä päälle tiukat trikoot, niin on esteettisyys kaukana.
Juoksijoilla ei lihakset kasva, joten ehkä siksi maratoonarit ovat vähän sellaisia "kuivan kesän oravia".
Itsensä juoksemisella kuivattanut mies näyttääkin usein vuosia vanhemmalta, kuin mitä oikeasti on.Juu, itsekin olen juoksun harrastaja (mies) ja semmoinen "luonnostaan" laiha jolla ei paino kovin helposti nouse vaikken juoksisi metriäkään. Terveyden kannalta ihan OK juttu, vaikka tietty kaikkien naisten silmää ei välttämättä moinen miellytäkään.
Itse valitsen juoksuunkin vaatteet käytännöllisyyden ja säätilan mukaan. Viileän sään juoksukilpailuissa ja harjoituksissa trikoot voivat joskus olla paras asuste. Se on sitten tietysti eri asia, miltä niissä näyttää :) mutta oleellistahan tässä harrastuksessa on siitä itselle saatu mielihyvä (ja bonuksena hyvä kunto & terveyskin) eikä se, mitä toiset ajattelevat ulkonäöstäsi. Lenkkipoluille kyllä mahtuvat niin laihat kuin tukevammatkin, oli sitten trikoot tai ei. - hot men
Aada H kirjoitti:
Itsensä juoksemisella kuivattanut mies näyttääkin usein vuosia vanhemmalta, kuin mitä oikeasti on.Kuulantyöntäjät ja painijat näyttävät hyviltä kireissä trikoissa.
- ei sovi kaikille
No ei ne kaikilla tytöilläkään hyvältä näytä. Ei sovi päälle jos liian iso perse, joka oikein tursuaa pikku pöksyissä. Eikä sovi rimppakintuille joilla ei persettä olekaan. Mutta treenatun timmin vartalon muodot hilloviivoineen paljastavat pöksyt on ihan jees.
- missikisatko
Onneksi juoksutapahtumissa sijoitukset jaetaan ajan eikä ulkonäön mukaan.
Tosi juoksijalla tärkeintä on itse suoritus/aika. Vähemmän tuloksia saavilla on aikaa seurata omaa ja muiden pukeutimista, kun eivät muuten pääse asiassa pätemään.- ei sovi kaikille
Kyllähän se on niin, ettei kovatasoisten kestävyysjuoksijoiden perseissä ole kehumista. A-luokkaiset valioyksilöt löytyvät jostain sieltä keskijoukosta, niillä on pikkasen lihaakin takapuolessa.
- Aada H
ei sovi kaikille kirjoitti:
Kyllähän se on niin, ettei kovatasoisten kestävyysjuoksijoiden perseissä ole kehumista. A-luokkaiset valioyksilöt löytyvät jostain sieltä keskijoukosta, niillä on pikkasen lihaakin takapuolessa.
Juuri näin.
Juokseminen kuivattaa ja se kuivuminen vanhentaa. Ei ole kehumista, ei :(
- Tulos Taso
Naisille sopii trikoot vaikka olisikin hieman naisellista pehmeyttä. Hyvännköinen nainen näyttää aina hyvännäköiseltä mutta että pieni mahako ei miehellä haittaa.
Tuo on kyllä rohkeasti sanottu. Trikoot on tarkoitettu hyvin treenanneelle miehelle. Hyväkuntoisuus ja terve voimakkuus eroaa laihuudesta ja aneemisuudesta.
Nyrkkisääntö on, että maratonin on kuljettava alle 3h ja puolikkaan alle 1.20 niin silloin aletaan noin keskimäärin puhua hyväkuntoisuudesta ja sopusuhtaisesta kropasta.- Verkkarit missä pipo
Maraton alle 3 h, joo puhutaan oikeista juoksijoista...
Mutta ei niin nopeakin voi pitää trikoita, oma opn jokaisen asia.
En sais varmaan pitää verkkareitakaan, kun en jaksaisi samana päivänä tai kahtena edes kävellä tuota täysmaratonia läpi. Kyllä itse laittaisin tuon maratonajan 3 h 30 min, sillä 3 h alitus on jo todella kova tulos. Seuraava etappi kun on 2 h 30 min ja tuohon ei kovin monella ole rahkeita oikeastaan harjoitusmäärästä riippumatta. Maraton 3 h 30 min ja puolikas 1 h 30 min, niin siinä vaiheessa kyllä voidaan puhua jo varsin hyväkuntoisesta henkilöstä.
- kissatee
Ei hyvin treenannut (lue hyvin juossut) ole voimakkaan näköinen. Hyvin paljon juossut on sellainen kokoon kuivunut. Sellainen mitä suomen maratoonarit ovat.
- Hzk
Pelkät lenkkarit ja lippalakki on hyvä ja ilmava ratkaisu.
- ei sovi Miehille
No ei ole hyvä ratkaisu. Olen usein kirmannut mökkirantaa alasti uimaan ja silloinkin pitää pidellä letkusta kiinni, ettei se hakkaa valtoimenaan reisiin.
- Paljon kiinnostaa
Olen lenkillä kuntoilemassa, en esittelemässä vaatteita tai etsimässä seuraa.
Trikoiden ulkonäky ei ole yhtään mitään verrattuna siihen miltä lenkkivaatteeni haisevat :)
Tosin en kyllä omista trikoita, vaan löydälahkeiset juokuhousut.- ei sovi kaikille
Ellei halua esitellä muotojaan löytyy myös ei-ihonmyötäisiä asusteita, joissa on enemmän katseltavaa kuin tylsässä trikookankaassa.
Ei noita ihonmyötäisiä asusteita pueta vaatteita esitelläkseen, vaan muotoja paljastellakseen. Kyllähän se hivelee itsetuntoa kun tietää olevansa hyvän näköinen ja saa kuolaavia katseita osakseen. - jep jep
ei sovi kaikille kirjoitti:
Ellei halua esitellä muotojaan löytyy myös ei-ihonmyötäisiä asusteita, joissa on enemmän katseltavaa kuin tylsässä trikookankaassa.
Ei noita ihonmyötäisiä asusteita pueta vaatteita esitelläkseen, vaan muotoja paljastellakseen. Kyllähän se hivelee itsetuntoa kun tietää olevansa hyvän näköinen ja saa kuolaavia katseita osakseen.Eli jos on vahva itsetunto niin on ihan sama mitä on päällä...
- 19
Kävin tänään puijolla tekemässä mäkivetoja. Ennen lähtöä pukeuduin trikoisiin ja vaalimainoksesta askarreltuun Stubin naamioon. Näytin niin sexyltä eteisen peilistä, että hoin peilikuvalleni "fuck me" ja toteutin itseäni.
- Bottom-Make
Nauraa kuollakseen! Siinä sai trikoot ja Alekki kyytiä. Mycket Bra!
- Urheileva nuori mies
Trikoot on ihan fiksu keksintö, koska ne siirtävät kosteuden ihon pinnalta esim. sisäreisiltä ja näin ollen vähentävät hiertymiä. Trikoot istuvat napakasti, joten ne eivät pääse hinkkaamaan ja myttyyntymään nivusiin ja sisäreisiin ja näin ollen ne edelleenkin vähentävät hiertymiä. Trikoissa on paljon kevyempi ja mukavampi juosta, kuin suhisevissa tuulihousuissa tai kosteutta keräävissä kollegehousuissa. Itse en kyllä uskaltaisi lähteä trikoot päällä lenkin jälkeen kauppareissua tekemään, mutta lenkkeilystä ne tekevät reilusti miellyttävämpää.
Trikoot sopivat kuntoilua harrastaville miehille ja naisille!
Mies trikoissa herättää ajatuksen = panostaa urheiluun!
Nainen trikoissa herättää ajatuksen = NAM!- ei sovi kaikille
Tosiaankin naisilla sellainen 1:50 - 2:20 puolikkaan aika on nam trikoilla. Sitä nopeammissa alkaa olla liikaa riukuja, ja hitaammissa liikaa löysää.
Miehenä aluksi häpeilin käyttää trikoita jos sukukalleudet näkyy, mutta sitten rohkaistuin ja saan itsevarmuutta siitä kun ei kassien pullottaminen haittaa.
Toiset ilkkuu mutta niinhän se aina menee, kun eivät kateelliset itse pysty.
- Juu juu
Hyvä soironen!
Sut on tunnistettu. - 16
Minäkin tunnistin soirosen heti. Mies kirjoittaa pelkkää asiaa! Selvittää stressinsietokyvynkin kymmenessä minuutissa. Asiaa!
- 13+3= 16
En ollut kyllä minä!
- Pilvikki vaan
Eilen kuntosalilla kaamea näky. Rimakinttuinen kalkkilaivan kapteeni. Ikä arviolta 50v. Puolipitkissä trikoissaan ja hihattomassa paidassa. Yritteli jotain voimailuharjoitusta.
Kintut oli niin rimat, että virttyneet puolitrikoot oli lahkeen alapäästä löysät. Herran Jestas!- Oli apuva
Voi kauheeta, pitäisikö kauhistella joidenkin naispuolisten pukeutumista saliltamme?
- LongLongLeg
Eivätkö trikoot ole yhtä kaamean näköiset kuin nuo legginsit. Trikoiden sijaan on syytä alkaa kutsua noita kauhistuksia JUOKSULEGGINSEIKSI.
http://www.iltalehti.fi/muoti/201106090132104_mu.shtml- Pyrstölle
Legginsit on ihan ok, kunhan pyrstön päällä on jotain muutakin.
- Leonardo da Loma
Tietyissä vaatteissa altistat itsesi muiden kritiikille. Kyllä meikku ainakin katsoo vartaloa ja sääriä, kun nainen on pukeutunut hameeseen, legginseihin tai trikoisiin. Trikoissa tsekkaan sitten vielä pyllynkin. Hyvät erottuu helposti.
Noita äijätrikoita tulee tsekattua ehkä enempi "urheilijan silmin". Nopeesti näkee, onko urheilutaustaa, onko edellytyksiä lajiin jne.
Oon täällä kirjoittaneiden naisten kanssa vähän samaa mieltä siinä, että kaikille eivät nuo trikoot vain sovi. Iso ahteri, Paksut jalat/ruikut jalat ja maha ovat ehkä pahimmat mokat.- yli-ikämies
"Nopeesti näkee, onko urheilutaustaa, onko edellytyksiä lajiin jne"; Mitä sillä on merkitystä? Monella kun se "urheilu-ura" on ohi 25 v, niin kait sitä saat liikkua ihan muuten vaan ja itselle mieleisissä asuissa.
- Jalle Jantteri
yli-ikämies kirjoitti:
"Nopeesti näkee, onko urheilutaustaa, onko edellytyksiä lajiin jne"; Mitä sillä on merkitystä? Monella kun se "urheilu-ura" on ohi 25 v, niin kait sitä saat liikkua ihan muuten vaan ja itselle mieleisissä asuissa.
Totta kai saa liikkua ihan minkälaisissa varusteissa vain haluaa mutta nyt onkin ollut keskustelua siitä, sopiiko trikoo miehille l. tässä on puhe esteettisestä puolesta.
Sopiihan esim. tuulipuku kaikille mutta niin vain puhutaan halveksivaan sävyyn ihmisistä, jotka käyttävät tuulipukua. - eikös sitten
Jalle Jantteri kirjoitti:
Totta kai saa liikkua ihan minkälaisissa varusteissa vain haluaa mutta nyt onkin ollut keskustelua siitä, sopiiko trikoo miehille l. tässä on puhe esteettisestä puolesta.
Sopiihan esim. tuulipuku kaikille mutta niin vain puhutaan halveksivaan sävyyn ihmisistä, jotka käyttävät tuulipukua.Eikös kyse ole silloin siitä, että mikä vaate sopii tilanteeseen, eli trikoot lenkille ok ja tuulipuku syksyn marjareissuille, mutta kummatkaan ei ole soveliaat esim. synttäreille mennessä...
- kallanhelmi
Minusta juoksutrikoot näyttää tosi sexyltä miehillä ja naisillakin jos on hyvä peppu eikä hirveästi läskiä siellä. Lenkillä on aina huippuhetki jos vastaan sattuu juoksemaan kiinteälihainen mies tiukoissa trikoissaan. Käytän itsekin sään salliessa trikoita vaikka ehkä peppuni ei olekaan täydellinen muotovalio läskittömyydestään huolimatta. Ja tietenkin trikoiden alla käytetään stringejä ettei tule kinkkurullaefektiä alushousujen rajoista.
- A-luokan jortikka
Trikoiden alla ei tarvii käyttää mitään. Ainoa ongelma on, että laittaako miehisen elimen vasempaan vai oikeaan lahkeeseen. Naisilla ja pienimunaisilla ilmeisesti ei ole tätä ongelmaa, vai?
- hirvi haarakonttori
Moi, voiskos joku laitta Soiriksesta kuvaa trikoissa. Ollaan kasaamassa tyttökalenteria hyvöntekevöisyyteen ja sporttisten miesten kuvia kaivataan (Baldi on varalla)
- rikootonriskilläruma
tämä sit ilmeisesti on naisten mieleen jotka eivät trikoista piittaa ---> http://www.youtube.com/watch?v=Gnag9aqZnho kattokeehan kohdasta 4:00 min
- vastaavamestari
Samii, tuu kommentoimaan ! Sano taas jotain oikein hölömöä ja tyhmää
- yli3h
Esmeks Sami voi antaa vinkkii, kuinka 3 tunnin maran alitus tehdään.
- Urheiluvaatteet
Mitä helvettiä, urheiluvaatteet on tarkoitettu parantamaan urheilusuoritusta eikä näyttämään arjalaiselta tosimieheltä niinkuin turhan monet suomalaiset ajattelevat. Näinä hetkinä hävettää olla suomalainen :-)
- Mä en ala
Herra isä! Ei saakeli! Keskellä stadia trikoissa iltpäivällä. Kai se oli joku maalaistollo lenkillä.
Nyt järki käteen trikoiden kanssa. Hyväpeppuiset naiset voi käyttää kadulla mutta että maalaistollot. Voi voi voi.- v1uh2h2j2
Trikoissa saa vapaasti toteuttaa sisäistä itsensäpaljastelijaa. Heiluvat kassit ja hyllyvä takamus näkyy trikoistakin, mutta poliisi ei voi sanoa mitään koska housut on kuitenniin jalassa :-)
- oironen
Täällä on yllättävän usein yhdellä ja samalla henkilöllä eri voorumeilla KASSIT. Sut on tunnistettu. Voi Jesus, mikä pelle.
- Voi nenä
Vitjat.
Kassit
Trikoot tuli äsken lenkillä vastaan. Niihin oli pujotettu 15kg ylimääräistä. - juoksumies 88
Juoksutrikoot ovat kyllä aivan ehdottomat juostessa, jos niitä arvostelee niin kannattaisi ainakin ensin koittaa, voittaa nimittäin kaikki tuulipuvun housut yms shortsit mennen tullen.
Itse käytän Skins trikoita jotka istuvat todella hyvin jalkaan eikä tarvitse pelätä, että varustus roikkuisi toisessa puntissa, koska noissa pysyy kyllä paikallaan juostessakin.
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=54976 - Trikoot pakolliseksi
Tiedoksi vaan kaikille...
Ketjun aloittaja on siis mun ex-vaimoni joka on itse 100 kg läskiperse eikä nouse yhtä kerrosväliä ylös hengästymättä. Pizzalähetti vierailee hänen luonaan päivittäin tuoden kebabia ja pizzaa ja muuta roskaa. Aloitin itse kuntoilun vuonna 2009 ja ostin kuin ostinkin myös trikoot. Siitäkös elämä nousi kun se näki ne mun jalassa ja nauroi pilkallisesti. Se päätti kirjoittaa näemmä aiheesta myös tälle palstalle.
No juostuani nyt reilut kaks ja puol vuotta olen laihtunut itse 25 kiloa. Otin eron vaimostani kun tämä jatkuvasti nälvi mua kuntoilemisesta mutta näytti itse samaan aikaan helvetin rumalta. Rakastelustakaan ei enää tahtonut tulla mitään kun vaimoni alavatsalla oli valtava ihramuodostelma. Tissit roikkui vyötäröllä ja muutenkin koko olemus noin seksuaalisessa mielessä todella luotaantyöntävä. Kun kehotukset laihduttamisesta eivät tehonneet otin kylmästi eron enkä ole katunut. Paraskin henkilö hän oli arvostelemaan mun juoksuvermeitä kun ittellänsä ei samaan aikaan mikään tahtonut sopia päälle ja vaatteet piti teetättää räätälillä.
Et sellaista tarinaa..- Laeva
Miksi trikoot miehiltä olisi kiellettävä? Oon 12v poika ja harrastaisin juoksua kun vaan saisin avauduttua trikoista vanhemmilleni. Miten avautuisin?
- naisetovatpervoja
Trikoot näytttää hyvältä esimerkiksi hyväkuntoisten hiihtäjämiesten päällä. Möhömahaisten hölkkääjien ja persevien naisten päällä huonolta. Miksi naiset luulevat saavansa käyttää trikoita vaikkeivät ole kunnossa? Ei miehetkään pistä lenkkisalitrikooperäselfieitä instaa. Trikoot ok jos kokonaisuus sopusuhtainen ja kunnossa. Naiset ovat itse pervoja ja yrittävät kieltää trikot miehiltä.
- TeroBack
Juu. Läskit akat bikineissä valittaa että miehet uimahousuissa kauheen näköistä
- Öliydfv
Mitä vikaa trikoissa on? Itse en käytä mutta en ole koskaan en ole koskaan tullut ajatelleeksi ettei sopisi joillekin.
Itse lähinnä omalle kohdalle ajatellut niin että kun kintut on salilla saatu tarpeeksi isoiksi niin vois joskus kehdata sellaset jalkaan laittaa mutta en taida itse kehdata.- Mikamyllylänveli
Salilla? Juoksupoluilla juoksijoiden jalat muotoutuvat lihaksikkaiksi.
- pullotuskatsojanpäässä
Se olisikin hyvä, että miehet voisivat käyttää trikoita niin halutessaan, eikä heti olisi jotain homofobisia jormia ja pullotuskauhuisia anneleita arvostelemassa pukeutumista. Kyllä miehen pitää saada liikkua kylillä ja metsiköissä trikoissaan ylpeänä niin ettei ihmiset heti ajattele hänen viuhahtavan koska panettaa tai kenties jopa aikeissa ottaa väkisin.
- trikoot_on_ok
Itse miehenä käytän trikoita lenkkeillessä ja salilla koska ne ovat hyvät jalkaan treenatessa. Kaikki epävarmat juntit kaappihomot on ainoita jotka valittaa miesten trikoiden käytöstä.
Naisilta on tullut lähinnä kehuja ja kyllä ne satunnaiset vilkaisut joskus huomaa.
Itsellä siis kroppa timmissä kunnossa. - vähänmahaa
Jostain luin, että salietiketin mukaan trikoot eivät ole suositeltavat miehen salivaatetus. Jollain tasolla olen kyllä samaa mieltä. Kaikkien vartalohan ei ole esittelykelpoinen saliolosuhteissa.
By the way. Yx kyssäri. Mulla meni eilen trikoista vetoketju lahkeesta rikki. Kannattaako vaihtaa vetoketju vaui tuleeko halvemmaksi ostaa uudet?- Micce52__
"salietiketin mukaan trikoot eivät ole suositeltavat miehen salivaatetus" Mitä ihmettä.... pitääkö miesten olla salilla jossain löysissä ja epämukavissa verkkareissa? Itse en salilla käy, sillä viihdyn paremmin ulkoilmassa juoksulenkillä tai pyöräilemässä, enkä moiseen epätasa-arvoiseen saliin eksyisi edes vahingossa - ainakaan toista kertaa.
Hämmentävää, miten ahdasmielistä vielä vuonna 2017. Olen pitänyt itseänä patavanhoillisena umpiheterona (joka lisäksi äänestää Kokoomusta, ajaa henkilöautolla, syö lihaa ja käy kertausharjoituksissa), mutta taidankin olla pukeutumista koskevine mielipiteineni suvakki isolla S:llä. - kuviopants
Aivan. Trikoonaisten vartalot ovat esittelykelpoisia ja irstaiden lievästi ylipainoisten miesten ei.
- Juppihippipunkkarirunner
Miksi miehillä olisi huonompi kroppa kuin naisilla? En usko juoksijamiesten ylipainoon laisinkaan. Oliko esim. Jukka Keskisalo fläsä?
- Rasvaprosentittomat
"Kaikkien vartalohan ei ole esittelykelpoinen saliolosuhteissa"
Esittelyynkö te menette salille? Taitaa olla epätoivoisten ikuisten naistenmetsästäjien itkuja nämä vaatetut ongelmat, kun muiden pukeutuminen häiritsee ja itse pukeudutaan 70-luvun harmaisiin collareihin.
Miesten kroppa on ihan hyvä, kurveja vähemmän, mutta muodot ok ja itse asiassa paranee vain tiukoilla vaatteilla ja pienillä koroilla.
Juoksijoiden kropat kun tuppaa taas olemaan kuivanmaan oravia oli naisia tai miehiä, niissä ei oikein ole mitään kropan muodoissa kehuttavaa.
- Micce52__
Ei kyllä yhtään hävetä juosta trikoissa! Joskus elämantaparemontin alkuvaiheissa ujostutti, mutta nyt useamman vuoden BMI 25 ja kilometri alle 5min -juoksukunnossa luulisin, että en ole kovin vakava esteettinen ongelma edes vannoutuneille vanhapiika-tyypeille. Toki vielä on varaa parantaa.
- oppikaaetiketti
Trikoot eivät kuulu saliin munien vuoksi. Olivat sitten minkäkokoiset tahansa. Salilla mies pukee ylleen treenishortsit tai salisousut mallia pitkä lahje. Vaimonhakkajapaita on myös tyhmännäköinen. Tehninen t-paita paras.
- Akiparas
Mikä ongelma munissa? Onhan naisillakin tissit.
Sairasen kommentti hyvä. Kolme kertaa trikoisiin voi paskantaa ennenkuin laittaa ne pesuun. Kun paska haisoo ni pysyvät loitolla. - Fobiaketti
Saleja on erilaisia, tuo etiketti toimii vaan niissä puntti ja raudannostopaikoissa, jossa liki kaikilla on jokin homofobia.
Näillehän vierekkäin olevat miesten vessan pisuaaritkin ovat kauhistus, pitää aina mennä lirauttamaan koppiin, ettei kukaan näe pieniä munia. - Hyiettä
Akiparas kirjoitti:
Mikä ongelma munissa? Onhan naisillakin tissit.
Sairasen kommentti hyvä. Kolme kertaa trikoisiin voi paskantaa ennenkuin laittaa ne pesuun. Kun paska haisoo ni pysyvät loitolla.Missä noin on sanonu?
- Akiparas
Tässä ketjussa 2010. Kelaa ylemmäs.
- nuapurinvieressä
oletteko huomanneet, että soirosen ketjut kummallisesti häviävät? Suoltaa kännissä tekstiä muista ja rapulassa soittelee ylläpitäjälle, että hänestä ei saa näkyä juttuja.
- sairsoirnylkapina
On huomattu.
- Anonyymi
Naisillako ne sitten näyttää kauniilta jolla on esim sata kiloa painoo, eikä lenkinkkipolkua koskaan nähnytkään.kyllä lenkkeilevällä miehellä trikoot hyvältä näyttää nam;).
- Anonyymi
Kuule kesällä sortsit jalassa.
Revi siitä - Anonyymi
No jopas on miesvihaa ap:llä. Kyllä miehetkin saa trikoita käyttää, jopa riskit ukot.
- Anonyymi
Koska molari hankkii juoksu trikoot?
Vaporfly ja vanhat verrarit ei sopivaa kilpakuntoilijalle- Anonyymi
Molari ei ole tyylimiehiä, ei ole urbaani premium -juoksija. Tärkeintä on vauhti, ei vaatteiden ulkonäkö. Hän on saanut jopa täällä moitteita aina mustista synkistä urheiluasuistaan. Vaatteet säilyvät vuosikymmenen.
- Anonyymi
Kyllä on rasistisia kirjoituksia
- Anonyymi
Hyvältä näyttää lyhyet trikoot miehillä mm-kisoissa ja kivasti pullottaa etumus toisin kuin naisilla. Nam!
- Anonyymi
Kun juoksen Yrjönkatua edestskaisin, saan ihailevia katseita.
- Anonyymi
Hommasin uudet trikoot, näillä on hyvä treenata. Painoa vielä satakahdeksan ja vatsa peittää etumuksen pullotuksen. Tällä ollaan menty jo pari lenkkiä ja saatu pitkiä , ihailevia katseita kun kesi-ikäinen urheilijamies painaa menoksi.
- Anonyymi
Minulla on uudet lyhyet trikoot. Saanko mennä niillä kuntosalin matolle juoksemaan, jos pidän paitaa housujen päällä?
- Anonyymi
Minäkin rohkaistuin suomi24:n innoittamana ja juoksin pitkästä aikaa lenkin trikooshortseissa. Mitään tuijotusta en huomannut naisten suunnalta. Tosin enemmän ehkä hävettää pakaroiden paljaus kuin etumuksen pullotus, jonka paita peittää.
- Anonyymi
Mene vuoan. Tasa-arvoa vaadimme, miehillekin oikeus strippailla trikoissa.
- Anonyymi
itkoselle rikoot sopii kuin alatalon mikolle tammerkosken sillalla.
- Anonyymi
Trikoisia komeita miesvartaloita in mukava katsella
- Anonyymi
Juu. Herkkupeppuja me tädit tiirailemme lenkkipoluilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Herkkupeppuja me tädit tiirailemme lenkkipoluilla.
Tsekkaan aina pullottavan etumuksen. Slurps.
- Anonyymi
ei koska ilmanvastus
- Anonyymi
Trikoot on ok, koska Kipchoge ja kumppanit käyttävät niitä myös.
- Anonyymi
Juu. Itse juoksin kesällälyhkäisillä trikoilla, mutta talvella hiihto asulla.
- Anonyymi
Nainen saa halutessaan olla rempseän poikamainen ja pukeutua miesten huppariin ja lökölökö farkkuihin. Nainen saa halutessaan myös pukeutua erittäin eroottisesti ja liikkua pienen pienessä mekossa julkisesti. Nainen saa kesähelteellä vetää jalkaansa valkoiset läpikuultavat pellavahousut, joista näkyy joka ikinen pimpin poimu tasan tarkkaan läpi, ja koska nainen on moderni on hän jättänyt rintaliivit pois spagettiolkain topin alta.
Nainen saa halutessaan pukeutua kuntosalille pelkkiin urheilurintaliiveihin ja kireisiin pyllyvakotrikoosoin.
Mutta auta armias jos mies erehtyy laittamaan jalkaansa parhaimmat housut mitä juoksuun tai kuntosaliharjoitteluun on tehty, niin hän on perverssi, homoseksuaali, transu ja mitä vielä. Nämä housut ovat siis juoksutrikoot. Niitä saa myös miestenmalleja usealta eri merkiltä. Minä, 35 vuotias mies olen käyttänyt erilaisissa liikuntaharrastuksissani pelkkiä trikoita jo vuosia. Välillä joku virnuilee tai kääntyy katsomaan, mutta so what.
Hyljeksityin rotu nyky-yhteiskunnassa on valkoinen keskiluokkainen heteromies. Minua ei tippaakaan kiinnosta mitä joku voimaantunut feministi on minusta mieltä. Voi mennä lipittämääb kuusenkerkkä teetänsä jonnekkin muualle, jos ei minun trikoo pyllyäni halua nähdä.- Anonyymi
Ei hitto mikä kommentti! :D
- Anonyymi
Se on juuri näin. Missä tasa-arvo, kun nainen saa pukeutua urheiluhuoraksi ja se on voimaannuttavaa, mutta mies jos tekee saman, on mikä lie pervo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723