Tatuointi niskaan

tatkat

Olen jo jonkin aikaa miettinyt pienen tatuoinnin ottamista niskaan. Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä kenellä on jo niskassa, sattuiko laittaminen ja onko ollut tyytyväinen siihen jne :) kiitos jo etukäteen :)

12

8522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Kisu

Kokemusta on vain niskasta, joten en varsinaisesti voi verrata miten kipeää tekee. Mutta vähän sattui, tietenkin. Ei varmaan ole paikkaa jossa ei tuntuisi miltään. Kuvaani tehtiin reilu kaksi tuntia ja koko aikana tosi kipeää teki ehkä kolme kertaa. Kipu kesti vain hetken. Tyytyväinen olen, kuva on vasta muutaman vuoden vanha joten se ei ole muuttunut. Eikä valunut pepun päälle... ;)

• old tattoo

ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin

• skeidaa!!!
        old tattoo kirjoitti:

ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin

paksua tuubaa!

• markiisi88
        skeidaa!!! kirjoitti:

paksua tuubaa!

ottaa tattoota niskaan,
        1.kipu kauhea
        2.halvaantumis riski
        3.verenmyrkytys riski kasvaa tatuoidessa pään alueelle
        4.kuulo vaarassa
        5.pyörtymisen riski,ja silloin on mahdollisuus tulla tatskarin hyväksikäytettäväksi(kokemusta on)
        6.hampaisiin tulee helpommin reikiä

• MENE ÄITIISI!
        old tattoo kirjoitti:

Faktat bullshittisi tueksi kenties?

• niskaan

Mulla on ainoa tatska niskassa, ja sen laittaminen ei minun mielestä sattunut paljon, ei tarvitse pelätä :) Se on kylläkin aika pieni, mutta olisin kyllä kestänyt kivun puolesta ottaa isommankin. En tiedä noista riskeistä mitä nuo eräät kertoilee, itse ainakin elän ja voin hyvin - niskatatskasta huolimatta :D

• sairaanhoitaja suome

Miettikää kuusi kertaa ennenkuin otatte tatuoinnin niskaan,jo natsi saksan aikaan tehtiin tieteellisiä kokeita asian tiimoilta.niskaan tatuoiminen vähentää elinikää 10-15% ja syynä tähän on ebiduraalin puutos,lihakset eivät enää tuota ebiduraalia saman verran kuin ennen tatskan ottamista.ja USAssa tehdyissä kliinisissä kokeissa on myös huomattu sama puutos tila

• And then I lolled.

Mikähän vittu mahtaa olla "ebiduraali"?:'DDDDd

• BUAHAHAHAHA!!!!!

"lihakset eivät enää tuota ebiduraalia"

Ei jumalauta! En ole eläissäni nauranut näin makeasti!!!

• Diggadogga
        BUAHAHAHAHA!!!!! kirjoitti:

"lihakset eivät enää tuota ebiduraalia"

Ei jumalauta! En ole eläissäni nauranut näin makeasti!!!

Ahahahahhaaha

• .....

En ottanut niskaan vaikka aluksi meinasin mutta otin kuukausi sitten tohon lapaluiden väliin ekan tatskani, kesti 1,5 tuntia, ei kamalan kivuliasta (tosin riippuu ihan ihmisestä) välillä teki ilkeetä mut kestin hyvin kun aattelee että oon kamalan kipuherkkä :) hyvin parani viikossa, vähän on haalistunut mut saan ilmaseks uudelleen värjäyksen. tykkään tosi paljon :)

• kannattaa ottaa :)

Itselläni on pieni nuottiavain tatuoituna niskaan, tosi tyytyväinen olen siihen :) Kyllähän se sattui, välillä ei juurikaan, mutta suurimman osan ajasta kyllä. Osuu vissiin jotenkin selkärangan hermoon, kun silleen jännästi "kihelmöi" välillä ainakin mulla. Mutta kyllä sen kivun hyvin kestää. Menen vajaan parin viikon päästä ottamaan toisen tatskani, jalkapöytään, ja sen odotan sattuvan sitten vähän enemmän...
      Mutta onnea sulle tatskan hankkimiseen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      402
      4858
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      156
      2771
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2369
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      36
      1548
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      46
      1513
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      46
      1500
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      85
      1334
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      155
      1078
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1065
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      1012
    Aihe