Tatuointi niskaan

tatkat

Olen jo jonkin aikaa miettinyt pienen tatuoinnin ottamista niskaan. Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä kenellä on jo niskassa, sattuiko laittaminen ja onko ollut tyytyväinen siihen jne :) kiitos jo etukäteen :)

12

7613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Kisu

Kokemusta on vain niskasta, joten en varsinaisesti voi verrata miten kipeää tekee. Mutta vähän sattui, tietenkin. Ei varmaan ole paikkaa jossa ei tuntuisi miltään. Kuvaani tehtiin reilu kaksi tuntia ja koko aikana tosi kipeää teki ehkä kolme kertaa. Kipu kesti vain hetken. Tyytyväinen olen, kuva on vasta muutaman vuoden vanha joten se ei ole muuttunut. Eikä valunut pepun päälle... ;)

• old tattoo

ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin

• skeidaa!!!
        old tattoo kirjoitti:

ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin

paksua tuubaa!

• markiisi88
        skeidaa!!! kirjoitti:

paksua tuubaa!

ottaa tattoota niskaan,
        1.kipu kauhea
        2.halvaantumis riski
        3.verenmyrkytys riski kasvaa tatuoidessa pään alueelle
        4.kuulo vaarassa
        5.pyörtymisen riski,ja silloin on mahdollisuus tulla tatskarin hyväksikäytettäväksi(kokemusta on)
        6.hampaisiin tulee helpommin reikiä

• MENE ÄITIISI!
        old tattoo kirjoitti:

Faktat bullshittisi tueksi kenties?

• niskaan

Mulla on ainoa tatska niskassa, ja sen laittaminen ei minun mielestä sattunut paljon, ei tarvitse pelätä :) Se on kylläkin aika pieni, mutta olisin kyllä kestänyt kivun puolesta ottaa isommankin. En tiedä noista riskeistä mitä nuo eräät kertoilee, itse ainakin elän ja voin hyvin - niskatatskasta huolimatta :D

• sairaanhoitaja suome

Miettikää kuusi kertaa ennenkuin otatte tatuoinnin niskaan,jo natsi saksan aikaan tehtiin tieteellisiä kokeita asian tiimoilta.niskaan tatuoiminen vähentää elinikää 10-15% ja syynä tähän on ebiduraalin puutos,lihakset eivät enää tuota ebiduraalia saman verran kuin ennen tatskan ottamista.ja USAssa tehdyissä kliinisissä kokeissa on myös huomattu sama puutos tila

• And then I lolled.

Mikähän vittu mahtaa olla "ebiduraali"?:'DDDDd

• BUAHAHAHAHA!!!!!

"lihakset eivät enää tuota ebiduraalia"

Ei jumalauta! En ole eläissäni nauranut näin makeasti!!!

• Diggadogga
        BUAHAHAHAHA!!!!! kirjoitti:

"lihakset eivät enää tuota ebiduraalia"

Ei jumalauta! En ole eläissäni nauranut näin makeasti!!!

Ahahahahhaaha

• .....

En ottanut niskaan vaikka aluksi meinasin mutta otin kuukausi sitten tohon lapaluiden väliin ekan tatskani, kesti 1,5 tuntia, ei kamalan kivuliasta (tosin riippuu ihan ihmisestä) välillä teki ilkeetä mut kestin hyvin kun aattelee että oon kamalan kipuherkkä :) hyvin parani viikossa, vähän on haalistunut mut saan ilmaseks uudelleen värjäyksen. tykkään tosi paljon :)

• kannattaa ottaa :)

Itselläni on pieni nuottiavain tatuoituna niskaan, tosi tyytyväinen olen siihen :) Kyllähän se sattui, välillä ei juurikaan, mutta suurimman osan ajasta kyllä. Osuu vissiin jotenkin selkärangan hermoon, kun silleen jännästi "kihelmöi" välillä ainakin mulla. Mutta kyllä sen kivun hyvin kestää. Menen vajaan parin viikon päästä ottamaan toisen tatskani, jalkapöytään, ja sen odotan sattuvan sitten vähän enemmän...
      Mutta onnea sulle tatskan hankkimiseen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe