Kuinka nopeasti voi kutsua kylään

mielipidettäkysyvä

Elikä mikä on teidän yleinen mielipiteenne että kuinka monensilla treffeillä voi mies tai nainen pyytää toista käymään kotonaan? Siis pointti tässä on ettei ole mitään takaa-ajatuksia vaan se että kait sitä voi muuallakin iltaa istua kuin aina mennä leffaan tai syömään. Näin olen siis nyt pari kertaa tavannut muuan kiinnostavanoloista naista ja mietin että milloin voi kysyä toista käymään vaikka kämpille...

8

7524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka heti

Voihan ne ensimmäisetkin treffit olla jomman kumman kotona jos kutsuja on vaikka hyvä tekemään ruokaa niin mitä turhaan mennä ravintolaan.

• 8+19

nettituttavuutta kotiin ekalla tapaamisella, ei ikinä! Edes osoitetta, oikeaa nimeäni tai puhelinnumeroani en antaisi ennen kuin olen tutustunut ihmiseen vähän paremmin. Vinksahtanut tyyppi voi tehdä elämästä helvetin, jos tietää missä asut/olet töissä. Olen kerran paennut takaoven kautta työpaikalta, jättäen kaikki valot päälle ettei ulkona kyttäävä tyyppi tajuaisi minun lähteneen, ja päässyt hänestä eroon vain poliisin avulla. Olin todella iloinen siitä, ettei hän tiennyt missä asun tai mikä sukunimeni on. Työpaikan hän tiesi, kun olin tavannut hänet sen ulkopuolella.

• itsessäkin
        8+19 kirjoitti:

nettituttavuutta kotiin ekalla tapaamisella, ei ikinä! Edes osoitetta, oikeaa nimeäni tai puhelinnumeroani en antaisi ennen kuin olen tutustunut ihmiseen vähän paremmin. Vinksahtanut tyyppi voi tehdä elämästä helvetin, jos tietää missä asut/olet töissä. Olen kerran paennut takaoven kautta työpaikalta, jättäen kaikki valot päälle ettei ulkona kyttäävä tyyppi tajuaisi minun lähteneen, ja päässyt hänestä eroon vain poliisin avulla. Olin todella iloinen siitä, ettei hän tiennyt missä asun tai mikä sukunimeni on. Työpaikan hän tiesi, kun olin tavannut hänet sen ulkopuolella.

jotain vikaa olla???!!!
        Inhoon ihmisiä ketä valehtelee jo ensimmmäisellä kerralla jopa nimensä ..ei ala hyvältä pohjalta eikä johda mihinkään. .ehkä korkeintaan ikävyyksiin..

• Onnellinen :)

Minä pyysin toisten treffien lopuksi miehen käymään sisällä, kun iltaa oli kulunut muualla jo 6 tuntia ihan todella leppoisssa ja 'turvallisissa' tunnelmissa. Korostin kyllä pyytäessäni että 'vain' siis käymään... ;)
      Ja vielä kolme tuntia lisää jatkoimme mukavaa jutustelua luonani.
      Seuraavana päivänä olikin sitten kolmannet treffit, ja sitten neljännet.... :)

Kannattaa luottaa vaistoihinsa ja siihen tunnelmaan mikä teillä yhdessä on. Ei ole sääntöjä puoleen tai toiseen. Onnea...

• 1neitonen1

Vaikka heti ekoilla treffeillä jos niin tuntuu! Oletan siis että oot jutellu sen akns paljon ennen treffejä jotta sul on joku kokonaiskuva siitä, ja tiedät uskallat ko luottaa/päästää kotiisi. Ite oon kyllä päästänyt kotiini ja mennyt miehenkin kotiin jo ekoilla treffeillä. Mutta se tosiaan on tehty selväsk että se tosiaan tarkottaa että mennään käymään eikä jäädä...

• yks flikka

Voisit aloittaa kysymällä voisitko sinä hakea hänet treffeille hänen asunnolta ja tarjoudut toki myös viemään hänet takaisin. Kohteliasta ja herrasmiehen käytöstä.

Nainen päättää pyytääkö hän sinut sisälle, mutta tämä ei sitten automaattisesti tarkoita sen seksin alkua.... mutta aika luonnollinen tapa.

Toinen hyvin hieno tapa on pyytää häntä sinun luokse syömään ( edellyttää että osaat edes hieman kokata, lämmitetty eines tai noutopizza on huono vaihtoehto) ja ehdota että voisitte mennä ruokailun jälkeen vaikka hieman kävelemään ulos ( näin nainen tajuaa viestin ettei tarkoitus ole vain nopeasti kaataa sänkyyn)

• nainen!!

ja kyllä minä olen uskaltanut kutsua samantien kotiini deittejä ilman taka-ajatuksia.
      Ihan hyvin on mennyt tähän asti, vaikka muut pelottelevat kauhutarinoilla.
      Kyllä ihmisestä aika pian näkee, että onko ok vai ei.
      Naisena olen myös ilmoittanut muille/ naapureille, että jos minustaei kuulu mitään, niin kannattaa olla huolissaan.

• SoSweet_90

Viimeksi tapailemani miehen kanssa ekat treffit oli kaupungilla, sitten parin päivän päästä kutsuin tämän käymään luonani, ja sitten pian kävin hänenkin luona. Oltiin juteltu mesessä pari viikkoa ja facebookissa lisäsin kaveriksi, niin tunsin jo hyvin ja tiesin luotettavaksi. Seksiä tai mitään sellasta ei oo vielä ollu, mutta mukava oli nähä missä toinen asuu ja näin oppia tuntemaan toista vielä paremmin. Ja paljon rennompaa kyllä nähä jommankumman luona kuin jossain julkisella paikalla.

Kerran olen kutsunut erään nettituttuni eka treffeille luokseni, silloin olin kuitenkin jo jutellut netissä tämän kanssa yli kuukauden, että tunsin jo hyvin. Meni aika kivasti ne treffit, oltiin heti kuin oltaisi tunnettu pitempään ja nähty aiemminkin, vaikka yleensä olen uusien ihmisten seurassa tosi hiljainen ja ujo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe