Pitäs kaks konetta liittää toisiinsa verkon välityksellä, kummassakaan koneessa ei ole lisä virusturvia ym. ja Windows palomuuri on pois päältä, mutta silti kun yrittää liittää, tulee että toisen koneen palomuuri on estänyt toiminnan. Miten kaikki palomuurit sammuu?
Miten sammutetaan Windows 7 kaikki palomuurit
3
532
Vastaukset
Adsl modeemissakin voi olla palomuuri, minkä saa tod.näk pois modeemin asetuksista.
Vai onko koneet kiinni toisissaan suoraan verkkokortteihin johdolla. (Ei siis varsinaisesti yhteydessä internetiin) Perjaatteessa jo tämäkin on verkko :D- numsu
Mikään palomuuri tuskin estää automaattisesti lähiverkkoyhteyksiä, nehän ovat satavarmana turvallisia.
Jos kyseessä on windows xp:n ja windows seiskan yhdistäminen, siinä on se ongelma. Jos tämä on ongelma, etsi netistä ohjeita ja ratkaisuja miten tehdä seiskasta ja xp:stä kavereita. Xp home voi olla vielä hankalempi nakki laittaa lähiverkkoon, tarvitaan vain kärsivällisyyttä ja yritystä :) - numsu
numsu kirjoitti:
Mikään palomuuri tuskin estää automaattisesti lähiverkkoyhteyksiä, nehän ovat satavarmana turvallisia.
Jos kyseessä on windows xp:n ja windows seiskan yhdistäminen, siinä on se ongelma. Jos tämä on ongelma, etsi netistä ohjeita ja ratkaisuja miten tehdä seiskasta ja xp:stä kavereita. Xp home voi olla vielä hankalempi nakki laittaa lähiverkkoon, tarvitaan vain kärsivällisyyttä ja yritystä :)Mutta windowsin palomuurin saat pois päältä palomuurin asetuksista. Jos varman päälle haluat veke niin kirjota Run... ruutuun tai käynnistä valikon hakuun "services.msc" ja selaa sieltä Windowsin palomuuri ja pysäytä palvelu, laita samalla ettei se käynnisty automaattisesti eti start type manualiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368