miten biisejä poistetaan

kkkj

eli miten sony walkmanissa poistetaan biisejä?

4

492

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sxsxsx

no nyt tajusinki:D

• Hjyvä :D kyllä se ihan tietokoneen kautta kuten kaikkien muidenkin tiedostojen poisto asemilta.

Vielä kun keksisivät systeemin millä voi poistaa suoraan mp3 soittimesta, jos kuunnellessa huomaa että ihan huono biisi on eksynyt soittimeen! Ei luulisi olevan niin vaikeaa, olisi vaikka että paina enter ja back niin poistuisi mutta kun ei niin ei.

• Jalmari45v
        sfinski80 kirjoitti:

Hjyvä :D kyllä se ihan tietokoneen kautta kuten kaikkien muidenkin tiedostojen poisto asemilta.

Vielä kun keksisivät systeemin millä voi poistaa suoraan mp3 soittimesta, jos kuunnellessa huomaa että ihan huono biisi on eksynyt soittimeen! Ei luulisi olevan niin vaikeaa, olisi vaikka että paina enter ja back niin poistuisi mutta kun ei niin ei.

Kyllä ainakin mun omassa MP3:ssa, joka on Walkman Sony Ercssonin 3G-kännykässä (Sony Ericsson W660i) voi poistaa biisejä suoraan siis puhelimessa eikä tarvitse tietokoneen kautta. Kannettavassa mulla on Sony Ercsson PC-Suite ja SE Media Go-ohjelmat, joilla voi musiikkia siirtää ja valokuvia myös siirtää ja työstää. Puhelin toimii myös modeemina usB.llä.

• Jalmari45v kirjoitti:

Kyllä ainakin mun omassa MP3:ssa, joka on Walkman Sony Ercssonin 3G-kännykässä (Sony Ericsson W660i) voi poistaa biisejä suoraan siis puhelimessa eikä tarvitse tietokoneen kautta. Kannettavassa mulla on Sony Ercsson PC-Suite ja SE Media Go-ohjelmat, joilla voi musiikkia siirtää ja valokuvia myös siirtää ja työstää. Puhelin toimii myös modeemina usB.llä.

Sanokaa joku jos sonyn walkman ihan mp3 soittimesta pystyy jotenkin poistamaan :D?

Puhelimesta uskonkin mutta entä walkman soittimesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe