Sinä toinen nainen joka pidät suhdetta yllä mieheni kanssa, oletko tyhmä vai sokea vai etkö tosiaan välitä
mieheni rakastajattarelle
51
1300
Vastaukset
- .....
Minua lähinnä tässä säälittää, että sinä suostut olemaan tuollaisessa suhteessa..miksi siedät miehesi pettämistä?onko se pettäminen vaan näiden naisten vika ja miehesi on puhdas pulmunen? Luultavammin nämä naiset eivät edes tiedä, että miehelläsi on vaimo ja muksu tulossa. Miltä sinusta tuntuu, kun mies häpäisee suhteenne sanomalla rakastajattarilleen, että on kanssasi vain oleskeluluvan takia? jos hän ei olisi, niin miksi juoksisi vieraan perässä???
- Mene itseesi
Ihan samaa mieltä. Miksi siedät tuollaista miestä? Miksi olet alun alkaenkaan ruvennut hänen kanssaan olemaan? Miksi jotkut miehet ovat tunteettomia sikoja? Siksi valitettavasti, koska aina löytyy naisia, jotka näitä sikoja paapovat sen sijaan että vetäisivät kengänjäljen takalistoon. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00055
Mene itseesi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Miksi siedät tuollaista miestä? Miksi olet alun alkaenkaan ruvennut hänen kanssaan olemaan? Miksi jotkut miehet ovat tunteettomia sikoja? Siksi valitettavasti, koska aina löytyy naisia, jotka näitä sikoja paapovat sen sijaan että vetäisivät kengänjäljen takalistoon. Sitä saa mitä tilaa.
Suomalaiset akat kilpailee jostain n3ekeristä 😂😂
- srtvcbyf
en tuollaista ukkoa pitäisi lainkaan, vaan heti ulkoruokintaan.
- 21
"Jos minä heitän mieheni ulos, ja jään lapsen kanssa kahden, luuletko että hän menee heti kanssasi naimisiin ja hankkii lapsia?"
Kyllä alta aikayksikön tekee näin jos ei miehellä ole oleskelulupa-asiat kunnossa.
Nuo toiset naiset ei vaan välitä.
Ovat epätoivoisia, itsekkäitä oman napansa ympärillä pyöriviä, jotka luulevat maailman olevan vain heitä varten. Eivät tiedä mitään rakkaudesta, uskollisuudesta, perheestä...
Normaali nainen ei alentuisi miksikään kakkoseksi tai viitoseksi.- ...
lapsi takaa pysyvän oleskeluluvan..
ikuinen perheside. - 22
... kirjoitti:
lapsi takaa pysyvän oleskeluluvan..
ikuinen perheside.Ei takaa jos naisella on yksinhuoltajuus eikä mies tapaa lasta!
Siksi nämä sankarit tekevät lapsia useiden eri naisten kanssa.
- ...
hieman lisää miehestäsi minkä maalainen ikäinen tms? koska oletko varma että välttämättä hänen toinen/toiset naiset tietävät että häellä on vaimo joka raskaana? Vai uskotko itse kaiken mitä miehesi sinulle selittää? Kauan muuten olette ollut naimisissa?
Tsemppiä sulle! - häpeä
Lapselle ei juuri pahemmin voi tehdä kuin tehdä hänestä 'mixed'. Tulee kärsimään loppuelmänäs.
- kauniita ja viisaita
tai pärjää kuten Lola Odusoga, Göran Porvali tai vaikkapa USA:n presidentti Obama??????
- -------------
mielestäni tuollaisessa tapauksessa mies on ainoa syyllinen. varsinkin, jos hän aloitti suhteen kertomatta toiselle naiselle vaimosta. siinä vaiheessa toinen nainen ehtii ihastua/kiintyä/rakastua kyseiseen mieheen, eikä irti päästäminen ole enää helppoa. mies siis tietoisesti ajoi rakastajattarensa "ansaan". tosin voipi olla, ettei nainen haluakaan miehestä muuta kuin seksiä.
ei ole kenenkään muun velvollisuus edistää jonkun hänelle tuntemattoman naisen rakkauselämää. mies on se, joka on vastuussa vaimostaan ja perheestään ja uskollisuudestaan ja päättää itse antaako hän toisten vietellä hänet vai ei.
itse olen aina ennen ollut paljon jyrkempi tuomitsemaan pettämisen, mutta nyt olen itse joutunut vähän saman tapaiseen tilanteeseen. erosimme exäni kanssa pari kuukautta sitten, ja hän hankki lähes heti tilalle uuden naisen. tämä nainen on myös hänen exänsä, mutta asuu saksassa eikä ole käynyt suomessa kertaakaan sen jälkeen, kun exäni ja tuo nainen "palasivat yhteen". (eivätkä he siis ole olleet yhteydessä toisiinsa vuosikausiin).
kuulin exäni kaverilta, että exäni oli ollut todella murtunut erostamme, vaikka hän jätti minut typerän riidan päätteeksi, joten uskon, että tuo uusi nainen on "laastari", jottei miehen tarvitsisi käsitellä meidän erosta koituneita tunteita. exälläni on päiviä jolloin hän saattaa sanoa, että tämä on viimeinen kerta, kun me nähdään tai ettei hän halua nähdä minua ollenkaan, välillä hän sanoo ikävöivänsä minua hirveästi. tänään hän suuteli minua, ja huomautti pettävänsä tyttöystäväänsä, mutta hän ei vaikuttanut olevan ollenkaan pahoillaan tapahtuneesta. eli joko mies on täys kusipää-pettäjä, joka ei välitä kenestäkään tai sitten hän ei ole valmis suhteeseen uuden naisen kanssa, koska hänellä on yhä tunteita minua kohtaan. veikkaan jälkimmäistä. minä itse haluan miehen takaisin, joten tässä tapauksessa sallin pusuttelun varatun miehen kanssa.- 14
Kyllä tuo ihastuminen/kiintyminen/rakastuminen vaatii vähän pidemmän ajan.
Siinä ajassa aivot omistavalle naiselle valkenee kyllä onko mies vapaa vai ei.
Hullua on lähteä suhteeseen miehen kanssa jonka tietää satavarmasti pettäjäksi.
Sama paska on sitten itsellä edessä hyvinkin pian.
Mutta siinäpä saa vaan halpa nainen sen minkä ansaitseekin. - 22
"ei ole kenenkään muun velvollisuus edistää jonkun hänelle tuntemattoman naisen rakkauselämää. "
Oletko koskaan kuullut naisten välisestä solidaarisuudesta tai empatiasta ja toisten huomioonottamisesta?
Et ja et.
Oletko koskaan kuullut toisten avioliiton kunnioittamisesta?
No etpä tietenkään.
Oletko koskaan kuullut, että tässä maailmassa on 6 miljardia muutakin ihmistä sinun lisäksesi?
- hyi helvewtti
Eikö yleensä ole tapana ottaa ero jos puoliso jää kiinni pettämisestä. Sinä sanot kuitenkin: 'jos mies eroaa minusta'
Käytöksesi osoittaa millainen lehmä olet. Kamalaa että pienellä lapsella on tuollaiset vanhemmat.- 6
No tälläkin palstalla on tullut ihan selväksi, että jos mies on tumma ulkomaalainen, niin suomalainen nainen joustaa uskollisuusvaatimuksistaan ja sulkee silmänsä pettämisiltä.
Se on sen "onnen" hinta niiden etelän hetelmien kanssa! - petetty äiti ja vaim
6 kirjoitti:
No tälläkin palstalla on tullut ihan selväksi, että jos mies on tumma ulkomaalainen, niin suomalainen nainen joustaa uskollisuusvaatimuksistaan ja sulkee silmänsä pettämisiltä.
Se on sen "onnen" hinta niiden etelän hetelmien kanssa!tiedän kyllä tulleeni huijatuksi, ja usean vuoden avioliitto takana.
Tämä rakastajatar on saanut tietää avioliitostamme ja raskaudestani,
mutta hän ei välitä vaan suhde jatkuu.
En tiedä olisinko voinut edes antaa antteksi aviomiehelleni, ehkä, tuskin.
Mutta siihen ei tullut edes tilaisuutta, koska tämä toinen nainen roikkuu kiinni edelleen.
Suurin syyllinen on aviomieheni, mutta aloitin keskustelun purkaakseni pahaa oloani ja toivon että tämä lumppu lukee tämän.
Minun syntini on ollut rakastua ja mennä naimisiin ja luottaa aviomieheeni, ja pettyä ja jäädä yksin.
Mutta entä tämä rakastajatar, jolla ei ole moraalia vai sanoisinko aivoja ollenkaan?????????????? - 10
petetty äiti ja vaim kirjoitti:
tiedän kyllä tulleeni huijatuksi, ja usean vuoden avioliitto takana.
Mutta siihen ei tullut edes tilaisuutta, koska tämä toinen nainen roikkuu kiinni edelleen.
Suurin syyllinen on aviomieheni, mutta aloitin keskustelun purkaakseni pahaa oloani ja toivon että tämä lumppu lukee tämän.
Minun syntini on ollut rakastua ja mennä naimisiin ja luottaa aviomieheeni, ja pettyä ja jäädä yksin.
Mutta entä tämä rakastajatar, jolla ei ole moraalia vai sanoisinko aivoja ollenkaan??????????????Toivotaan, että tuo nainen jota kutsut rakastajattereksi (itse kutsuisin horoksi) saa kokea samat helvetin lieskat, joita on sinulle aiheuttanut.
- petetty äiti ja vaim
10 kirjoitti:
Toivotaan, että tuo nainen jota kutsut rakastajattereksi (itse kutsuisin horoksi) saa kokea samat helvetin lieskat, joita on sinulle aiheuttanut.
en haluaisi loukata ja nimitellä ketään, mutta sinä sen sanoit, huono nainen hän on.
Ei todella ole helppoa olla ráskaana tässä tilanteessa, toivottavasti vauva ei kaikkea stressiä ja surua saa minusta, siitäkin ollaan montaa mieltä.
En tiedä miten mies selittää tekonsa itselleen, helvetin tulessa tietääkseni palaa aviorikoksen tekevä muslimimies. - 17
en haluaisi loukata ja nimitellä ketään, mutta sinä sen sanoit, huono nainen hän on.
Ei todella ole helppoa olla ráskaana tässä tilanteessa, toivottavasti vauva ei kaikkea stressiä ja surua saa minusta, siitäkin ollaan montaa mieltä.
En tiedä miten mies selittää tekonsa itselleen, helvetin tulessa tietääkseni palaa aviorikoksen tekevä muslimimies.Yritä keskittyä vauvaan.
Se on ihanan ainutkertaista aikaa.
Älä anna moisen miehen pilata sitä.
Kun pääset joskus jaloillesi huomaat, että sinun on parempi ilman uskotonta miestä. - petetty äiti ja vaim
En tiedä miten mies selittää tekonsa itselleen, helvetin tulessa tietääkseni palaa aviorikoksen tekevä muslimimies.ja hyvin osasit kuvata tuskaani, helvetin lieskat olen saanut,
aviomieheltäni ja toiselta naiselta.
Lapsi on toivottu ja haluttu monen vuoden liiton jälkeen, ei mikään ensimmäisen vuoden lapsi, tai oleskelulupalapsi, ja nyt jää sitten pettämisestä kiinni kun pitäisi olla onnellisimmillaan...... - on kirjoitettu
tiedän kyllä tulleeni huijatuksi, ja usean vuoden avioliitto takana.
Mutta entä tämä rakastajatar, jolla ei ole moraalia vai sanoisinko aivoja ollenkaan??????????????Älä nyt vaan sano että mies on afrikkalainen
- Äiti myös :)
ja hyvin osasit kuvata tuskaani, helvetin lieskat olen saanut,
aviomieheltäni ja toiselta naiselta.
Lapsi on toivottu ja haluttu monen vuoden liiton jälkeen, ei mikään ensimmäisen vuoden lapsi, tai oleskelulupalapsi, ja nyt jää sitten pettämisestä kiinni kun pitäisi olla onnellisimmillaan......Ymmärrän tunteesi täysin...Olen elänyt saman tilanteen läpi ja se on palavaa tuskaa. Vaikka sinäkin varmasti tiedostat, että tilanne on mätä, niin voimia/haluja ei ole toimia nyt. Koita rauhoittaa olosi raskauden ajaksi, vaikka se on vaikeaa, ja teet ratkaisusi synnytyksen jälkeen.
Miehesi on muslimi? Onko hän harras vai tapa muslimi? Koraania voisit avata hiemen hänellekin, siellä selvät sävelet aviorikoksesta jne...
Älä ole katkera...nouse heidän YLÄPUOLELLEEN...Sinä ja lapsenne ansaitsette hyvän elämän! - petetty äiti ja vaim
Äiti myös :) kirjoitti:
Ymmärrän tunteesi täysin...Olen elänyt saman tilanteen läpi ja se on palavaa tuskaa. Vaikka sinäkin varmasti tiedostat, että tilanne on mätä, niin voimia/haluja ei ole toimia nyt. Koita rauhoittaa olosi raskauden ajaksi, vaikka se on vaikeaa, ja teet ratkaisusi synnytyksen jälkeen.
Miehesi on muslimi? Onko hän harras vai tapa muslimi? Koraania voisit avata hiemen hänellekin, siellä selvät sävelet aviorikoksesta jne...
Älä ole katkera...nouse heidän YLÄPUOLELLEEN...Sinä ja lapsenne ansaitsette hyvän elämän!olevinaan harras muslimi, koraani meillä kotona, siksi olenkin niin järkyttynyt kun luulin että tällaista ei voi tulla
- 32165
olevinaan harras muslimi, koraani meillä kotona, siksi olenkin niin järkyttynyt kun luulin että tällaista ei voi tulla
Kyllä vääräuskoista saa vähän jekuttaa. Eri asia, jos sinäkin olet muslimi.
- elämä.
Äiti myös :) kirjoitti:
Ymmärrän tunteesi täysin...Olen elänyt saman tilanteen läpi ja se on palavaa tuskaa. Vaikka sinäkin varmasti tiedostat, että tilanne on mätä, niin voimia/haluja ei ole toimia nyt. Koita rauhoittaa olosi raskauden ajaksi, vaikka se on vaikeaa, ja teet ratkaisusi synnytyksen jälkeen.
Älä ole katkera...nouse heidän YLÄPUOLELLEEN...Sinä ja lapsenne ansaitsette hyvän elämän!Millä perusteella tuollainen jäteläjä joka tuo tänne rikollisia olisi ansainnut hyvää elämää? Hänen lapsensa elämähän on jo pilalla.
- qur´an al-karim?
olevinaan harras muslimi, koraani meillä kotona, siksi olenkin niin järkyttynyt kun luulin että tällaista ei voi tulla
Joo, teillä on oikein Koraani kotona (onko varmasti korkeimmalla paikalla kuten kuuluu olla?), sehän sen pettämisen estääkin.
Herätys, hyvä nainen!! - petetty äiti ja vaim
qur´an al-karim? kirjoitti:
Joo, teillä on oikein Koraani kotona (onko varmasti korkeimmalla paikalla kuten kuuluu olla?), sehän sen pettämisen estääkin.
Herätys, hyvä nainen!!mies lukee sitä koraania, rukoilee aikataulun mukaan 5 kertaa päiväss, käy joka perjantai moskeijassa, paastoaa ramadanin aikana ihan kellolleen ja minuutilleen, ja suunnittelee matkaa Mekkaan: onko siis ihme jos ajattelin että hän ei halua eikä voi tehdä sitä syntiä että pettää minua ja vielä kun odotamme esikoistamme?
Ja se toinen nainen, tietää ja jatkaa suhdetta.... - 6
mies lukee sitä koraania, rukoilee aikataulun mukaan 5 kertaa päiväss, käy joka perjantai moskeijassa, paastoaa ramadanin aikana ihan kellolleen ja minuutilleen, ja suunnittelee matkaa Mekkaan: onko siis ihme jos ajattelin että hän ei halua eikä voi tehdä sitä syntiä että pettää minua ja vielä kun odotamme esikoistamme?
Ja se toinen nainen, tietää ja jatkaa suhdetta....Milloinkas mikään uskonto on ihmisestä hyvän tehnyt?
Suurin osa maailman pahuudesta tehdään uskonnon varjolla.
- :))
Minä olin kakkosnainen miehelle, joka valehteli minulle. Uskoin miestä, kunnes ykkösnainen otti yhteyttä. Sen jälkeen en enää uskonut miestä. Kumma juttu on, että se ykkösnainen on vihainen kakkoselle, jolle on valehdeltu, eikä miehelle, joka on valehdellut. Ja kas kummaa, tämä mies halusi myös lapsen kakkosnaisen kanssa ja kosi kakkosnaista, mutta kakkonen jätti hänet ykkösnaisen ja valheiden vuoksi.
- :))
heh...kakkosnainen eikä kakkonainen :))
- pistepirkko uiui
aloittaja on surullinen siitä että kakkonen jatkaa suhdetta vaikka tietää vaimosta ja raskaudesta.
Fiksu nainen lopettaa suhteen kun tajuaa tulleensa huijatuksi ja olleensa kakkonen.
Hyvä kun teit niin, pisteet sulle - monia
lasta ykkös, kakkos, kolmos, nelos, viides jne vaimon ja ei vaimon kanssa.....
- Namikeppi....
ei käy jääpaloilla ! Onhan suomi kylmä maa.....
- 2
Ohhoh...muslimimies menee naimisiin, painaa naisen paksuksi ja vonkaa hyvällä menestyksellä muilta helpoilta ja halvoilta (ilmaisilta) naisilta. Alle listaan asiasta yllättyneet:
-ketjun aloittaja ja muut todella naiivit ja sinisilmäiset suomalaisnaiset - Älymies 23
Näin niiden mulattiäpärien määrä vain lisääntyy.
- onnetonta tuollainen
Voi juma. Itse suomalaisena naisena sanon et jos joku on niin tyhmä et menee yhteen jonku musulmaanin kans ja vielä pamahtaa sille paksuksi, niin voi sanoa et sitä saa mitä tilaa. Turhaan sinä ketään kakkosta syyttelet kun se rättipää itse on syyllinen. Itsekunnioitusta nainen ja heitä se rättipää pihalle.
- petetty äiti ja vaim
en ole pamahtanut kellekään paksuksi, vaan tullut raskaaksi omalle aviomiehelleni monen vuoden avíoliiton jälkeen.
Kuka voi silloin olla varautunut pettämiseen? - Paha maailma
en ole pamahtanut kellekään paksuksi, vaan tullut raskaaksi omalle aviomiehelleni monen vuoden avíoliiton jälkeen.
Kuka voi silloin olla varautunut pettämiseen?Olen pahoillani puolestasi.
Taas yksi kulttuurinrikastaja joka pilaa muidenkin maineen pökkimällä kaikkea tikapuista heinäsorsaan.
Toivoisin todella että kuulisin joskus iloisia ja onnellisia tarinoita uskollisista muslimimiehistä.
Miehesi on alhaisempi kuin koira, jättää raskaana oleva vaimo yksin ja juosta jonkun luntun perässä. Ja se nainen on vielä typerämpi, kerjää itselleen samanlaista kohtaloa - miksi? Jotta voi esitellä hetken tummaa ja tulista rakastajaa, josta muutaman vuoden päästä kuoriutuu selkärangaton limanuljaska joka löytää vielä häntäkin simpsakamman blondin kainaloonsa.
Tuollaisille miehille pitäisi hankkia karkoitus. Tosin, kyllä suomalaiset miehetkin pettävät. Kaikille pettäjille pitäisi perustaa oma valtio Pohjois-Navalle ja pitää ne siellä armeijan voimin.
Eräänä päivänä kipu helpottaa. Mutta oma kunnioitukseni noita etelän hetelmiä kohtaan on todella tiukassa. Ja avoimin mielin olen yrittänyt, olen jopa liitossa muslimin kanssa itsekin. Vaan kummasti ne vaan hänen tuttunsakin pettävät suomalaisia vaimojaan... Jos ei täällä Suomessa niin sitten kesäkeikkatöissä turistipaikoissa... :( Lapsia käy sääliksi, ja onnellisen oloisia vaimojaan. Se mitä ei tiedä ei tietenkään satuta, mutta... - 14
Paha maailma kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi.
Taas yksi kulttuurinrikastaja joka pilaa muidenkin maineen pökkimällä kaikkea tikapuista heinäsorsaan.
Toivoisin todella että kuulisin joskus iloisia ja onnellisia tarinoita uskollisista muslimimiehistä.
Miehesi on alhaisempi kuin koira, jättää raskaana oleva vaimo yksin ja juosta jonkun luntun perässä. Ja se nainen on vielä typerämpi, kerjää itselleen samanlaista kohtaloa - miksi? Jotta voi esitellä hetken tummaa ja tulista rakastajaa, josta muutaman vuoden päästä kuoriutuu selkärangaton limanuljaska joka löytää vielä häntäkin simpsakamman blondin kainaloonsa.
Tuollaisille miehille pitäisi hankkia karkoitus. Tosin, kyllä suomalaiset miehetkin pettävät. Kaikille pettäjille pitäisi perustaa oma valtio Pohjois-Navalle ja pitää ne siellä armeijan voimin.
Eräänä päivänä kipu helpottaa. Mutta oma kunnioitukseni noita etelän hetelmiä kohtaan on todella tiukassa. Ja avoimin mielin olen yrittänyt, olen jopa liitossa muslimin kanssa itsekin. Vaan kummasti ne vaan hänen tuttunsakin pettävät suomalaisia vaimojaan... Jos ei täällä Suomessa niin sitten kesäkeikkatöissä turistipaikoissa... :( Lapsia käy sääliksi, ja onnellisen oloisia vaimojaan. Se mitä ei tiedä ei tietenkään satuta, mutta...Jotenkin, kun tätä puhetta pettämisestä on niin paljon, tuntuu naisten hyväuskoisuus ihan uskomattomalta. Järjen käyttö tuntuu olevan parisuhteen saralla täysin kiellettyä. Varsinkin kun katsotaan kenen kanssa sitä parisuhdetta oikein aletaan rakentaa. Silloin mennään pelkällä tunteen palolla ja jätetään aivot narikkaan. Ja ne tunteet kun eivät pysty korvaamaan millään järkeä oikeiden päätösten tekemisessä: molempia tarvitaan. Kyllä se vain taitaa olla niin, että "eksoottisen edustussonnin" tai "romanttisen rentun" tai "sillai sopivasti pahiksen" himo voittaa järjen aina 6-0. Ja sitten myöhemmin itketään ja ihmetellään, että kuinka tässä nyt näin kävi. Ei pitäisi ihmetellä.
- säälittäviä olette
14 kirjoitti:
Jotenkin, kun tätä puhetta pettämisestä on niin paljon, tuntuu naisten hyväuskoisuus ihan uskomattomalta. Järjen käyttö tuntuu olevan parisuhteen saralla täysin kiellettyä. Varsinkin kun katsotaan kenen kanssa sitä parisuhdetta oikein aletaan rakentaa. Silloin mennään pelkällä tunteen palolla ja jätetään aivot narikkaan. Ja ne tunteet kun eivät pysty korvaamaan millään järkeä oikeiden päätösten tekemisessä: molempia tarvitaan. Kyllä se vain taitaa olla niin, että "eksoottisen edustussonnin" tai "romanttisen rentun" tai "sillai sopivasti pahiksen" himo voittaa järjen aina 6-0. Ja sitten myöhemmin itketään ja ihmetellään, että kuinka tässä nyt näin kävi. Ei pitäisi ihmetellä.
Suomessa tyytystys vain yhteen tyttöön ,kun ne on noissa lomakohtiessa tottuneet ,että jokainen turistityttö antaa. Ilmeisesti oma ukkosikin on lomakohteista hankittu pitsanvääntäja ,joilla on varmasti jo suomeen tullessaan kymmenittäin puhelinnumeroita.Minkä takia pitää hankiutua raskaaksi , jos kerran tiesit pettämisestä .Olisit pistänyt pellolle ajat sitten ,vai on vaikea myöntää sukulaisille ja kavareille ,että " etelänhedelmä" ei ollutkaan sitä mitä alussa uskottelit ystävillisesi.Ei tästäkään sinun kirjotuksesta kukaan opikseen ota ,aina tulee uusia aivottomia tytöjä, jotka sotkeutuu näihin huijareihin.
- meehmu
naiset tosiaan olla niin hölmöjä, että sietävät miehiä, jotka käyttäytyvät tuolla tavoin. Mutta ehkä on vaikea tunnustaa, että pieleen meni etelän hetelmän kanssa, heh heh.
- eienääikinä
olen tietämättäni ollut kakkosnainen kunnes yksi arabimies katosi meni vuosi ja löysin miehen arabivaimon netistä, kerronko asiasta hänelle?? yritin jo ottaa yhteyttä kyselyin, nainen ei vastannut..
- pettäjän vaimo
eienääikinä kirjoitti:
olen tietämättäni ollut kakkosnainen kunnes yksi arabimies katosi meni vuosi ja löysin miehen arabivaimon netistä, kerronko asiasta hänelle?? yritin jo ottaa yhteyttä kyselyin, nainen ei vastannut..
Älä vaan tee mitään vaan hyväksy tosiasiat ja jatka elämääsi. joskus sitä vaan kaatuu kovassa juoksussa ja polvet on naarmuilla, ei auta muu kuin nieleskellä ja odotella että ruvet paranee. Muslimivaimot eivät halua tietää asiasta mitään, heidän kulttuurissaan kaikki miehet pettävät ja valehtelevat, he ovat kasvaneet siihen. Avioeroa ei oteta pettämisen vuoksi kuten suomalaiset yleens vaan avioliitosta pidetään kiinni.
Ketjun aloittajalle sanoisin että taistele tai pakene. Jos miehesi on hyvä isä ja hyvä aviomies kotona sen vuoksi kannattaa taistella. Ulos heittäminen on helppoa ja kaikki säälivät sinua, tosin ne säälivät jos et heitä. Älä siis välitä muiden ihmisten mielipiteistä vaan mieti mitä menetät ja mitä saat oli ratkaisusi mikä hyvänsä. Nyt olet selkeästi shokkivaiheessa kun totuus tuli ilmi, shokki on sitä suurempi mitä harvemmin joku on kohdellut sinua huonosti ja tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Välillä inhottaa niin että oksennus lentää ja välillä rakastetaan täysillä, yhtä vuoristorataa. Se menee ohi. Luota siihen että tulevaisuutesi on onnellinen kävi miten kävi, sillä ainoa onni sinun sisälläsi, mies voi täydentää sitä mutta onnellisuuden teet sinä itse. - tiggi
pettäjän vaimo kirjoitti:
Älä vaan tee mitään vaan hyväksy tosiasiat ja jatka elämääsi. joskus sitä vaan kaatuu kovassa juoksussa ja polvet on naarmuilla, ei auta muu kuin nieleskellä ja odotella että ruvet paranee. Muslimivaimot eivät halua tietää asiasta mitään, heidän kulttuurissaan kaikki miehet pettävät ja valehtelevat, he ovat kasvaneet siihen. Avioeroa ei oteta pettämisen vuoksi kuten suomalaiset yleens vaan avioliitosta pidetään kiinni.
Ketjun aloittajalle sanoisin että taistele tai pakene. Jos miehesi on hyvä isä ja hyvä aviomies kotona sen vuoksi kannattaa taistella. Ulos heittäminen on helppoa ja kaikki säälivät sinua, tosin ne säälivät jos et heitä. Älä siis välitä muiden ihmisten mielipiteistä vaan mieti mitä menetät ja mitä saat oli ratkaisusi mikä hyvänsä. Nyt olet selkeästi shokkivaiheessa kun totuus tuli ilmi, shokki on sitä suurempi mitä harvemmin joku on kohdellut sinua huonosti ja tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Välillä inhottaa niin että oksennus lentää ja välillä rakastetaan täysillä, yhtä vuoristorataa. Se menee ohi. Luota siihen että tulevaisuutesi on onnellinen kävi miten kävi, sillä ainoa onni sinun sisälläsi, mies voi täydentää sitä mutta onnellisuuden teet sinä itse.Mistä te suomalaiset (miehet) ootte saaneet käsityksen,että suomalaiset naiset tuo näitä miehiä maahan? Suuri osa näistä miehistä on tullu tänne ihan itse ja "metsästävät" oleskelulupaa nuorien suomalaisnaisten avulla. Helpoin tapa saada paerit on avioliitto ja lapsi.
Nämä mehet ovat niin hyviä manipuloimaan ja aivopesemään ja uskovat jopa itse omat valheensa. Siinä vaiheessa kun nainen tajuaa tulleensa huijatuksi/petetyksi on moni voimaton asialle mitään tekemään.
Tätä ei pysty ymmärtämään ellei itse ole ollut samassa tilanteessa. Kun miehestä on päässyt eroon ei tässä vaiheessa enää itsekkään ymmärrä miksi on antanut kaiken tapahtua. Jälkeenpäin tajuaa,että on ollut niin miehen vaikutuspiirin alaisena, eikä ole ollut oma itsensä.
Tilanne on varmasti vähän samanlainen kuin suomalaisissa suteissa joissa on henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa. Voi vain kysyä miksi nainen antaa tämän tapahtua ja jatkua vuodesta toiseen. - Rakas Watson
tiggi kirjoitti:
Mistä te suomalaiset (miehet) ootte saaneet käsityksen,että suomalaiset naiset tuo näitä miehiä maahan? Suuri osa näistä miehistä on tullu tänne ihan itse ja "metsästävät" oleskelulupaa nuorien suomalaisnaisten avulla. Helpoin tapa saada paerit on avioliitto ja lapsi.
Nämä mehet ovat niin hyviä manipuloimaan ja aivopesemään ja uskovat jopa itse omat valheensa. Siinä vaiheessa kun nainen tajuaa tulleensa huijatuksi/petetyksi on moni voimaton asialle mitään tekemään.
Tätä ei pysty ymmärtämään ellei itse ole ollut samassa tilanteessa. Kun miehestä on päässyt eroon ei tässä vaiheessa enää itsekkään ymmärrä miksi on antanut kaiken tapahtua. Jälkeenpäin tajuaa,että on ollut niin miehen vaikutuspiirin alaisena, eikä ole ollut oma itsensä.
Tilanne on varmasti vähän samanlainen kuin suomalaisissa suteissa joissa on henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa. Voi vain kysyä miksi nainen antaa tämän tapahtua ja jatkua vuodesta toiseen.tata palstaa hieman pidempaan. Juuri nyt on ollut silla saralla hiljaisempaa, mutta kohta se taas alkaa... siis se kyselyrumba: "kuinka saada musukuukeri, jonka tapasin kehitysmaassa X ja jolle annoin viikon pillua, Suomeen". Niin ja sitten kitistaan: "minulla on ollut ihan aito internetsuhde musukuukerin Y kanssa ja nyt Migri ei anna oleskelulupaa".
Yksi palstan lorttojen lempiaiheista: "olen kovin rakastunut musukuukeriin/ryssaan/tms, enka IKINA halua sita Suomeen kun kaikki ovat niin rasisteja, MUTTA kun se nyt sitten ensiviikolla tulee niin miten pumppaamme helpoiten rahat KELAsta?".
Olisihan noita esimerkkeja vaikka maailmantappiin asti. - tiggi
Rakas Watson kirjoitti:
tata palstaa hieman pidempaan. Juuri nyt on ollut silla saralla hiljaisempaa, mutta kohta se taas alkaa... siis se kyselyrumba: "kuinka saada musukuukeri, jonka tapasin kehitysmaassa X ja jolle annoin viikon pillua, Suomeen". Niin ja sitten kitistaan: "minulla on ollut ihan aito internetsuhde musukuukerin Y kanssa ja nyt Migri ei anna oleskelulupaa".
Yksi palstan lorttojen lempiaiheista: "olen kovin rakastunut musukuukeriin/ryssaan/tms, enka IKINA halua sita Suomeen kun kaikki ovat niin rasisteja, MUTTA kun se nyt sitten ensiviikolla tulee niin miten pumppaamme helpoiten rahat KELAsta?".
Olisihan noita esimerkkeja vaikka maailmantappiin asti.Sulla on varmaan erittäin paha olla ja sun itsetunto on ilmeisen huono.
Onko sun tyttö kenties lähteny ulkomaalaisen mukaan?
Kannattais varmaan puhua jollekkin ammatti-ihmiselle ongelmistaan. - tyttö M...
tiggi kirjoitti:
Sulla on varmaan erittäin paha olla ja sun itsetunto on ilmeisen huono.
Onko sun tyttö kenties lähteny ulkomaalaisen mukaan?
Kannattais varmaan puhua jollekkin ammatti-ihmiselle ongelmistaan.nämä vajakkivaimot tarvitsee enemmän ammattiauttajan apua ,kuin Rakas Waston joka sanoo asiat vähän rumasti ,mutta silti on oikeassa.
- tiggi
Sukuni on hyvöksynyt valintani ja tukenut minua aina.
Mitä sinä suomen asioita murehdit jos et täällä edes asu? Sinullako siis on oikeus muuttaa ulkomaille paremman elämän pereässä (sillä sitähän se on jos töiden perässä muuttaa), mutta kehitysmaahan syntyneen täytyy tyytyä kohtaloonsa (tapa jolla he sen tekevät on tosin väärä)?
Kirjoituksesi kertoo huonosta itsetunnosta,mutta mitä minä siitä murehtimaan.Sinun kaltaisia on turha edes yrittä saada ymmärtämään.Kuvittelet ilmeisesti olevasi muita parempi ihminen ja oikeutettu puhumaan muista halveksivasti. Todellisuudessa et kuitenkaa ole yhtään sen parempi kun nämä lupia pyydystävät afrikkalaiset,ehkä jopa heidän alapuolella. - jkhjkhj
No eipä noita netti- ja lomaromanssien seurauksena haettuja oleskelulupiakaan voi sivuuttaa sillä että vähänpä niitä.
Viime vuonna ainaskin kolmasosassa kaikista oleskelulupa-hakemuksissa oli hakuperusteena perheside. - rhn
jkhjkhj kirjoitti:
No eipä noita netti- ja lomaromanssien seurauksena haettuja oleskelulupiakaan voi sivuuttaa sillä että vähänpä niitä.
Viime vuonna ainaskin kolmasosassa kaikista oleskelulupa-hakemuksissa oli hakuperusteena perheside.Niin, perheside avioliitto tai lapsi.Avoliiton solmimispaikalla ei näissä ole merkitystä!
- Anonyymi00054
Mitä nyt kuuluu? Eroko oli.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222898Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A102012Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.561860Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671799Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971753Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211694Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141252Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198