Aihe

Iloinen lintulaulu

Pikkuinen lintunen

Miten jatkuu sanat vai oliko tässä kaikki? Mikä on laulun nimi? Mistä löytyy? Ainakin 1990-luvulla ollut jo olemassa koska muistan pienenä kuulleeni tätä ja olen syntynyt 1987... :D Sävel on mielessä mulla mutta ainakin tuohon yhteen kohtaan pitää vielä löytää sanoja, siinä tyhjä aukko. Isä ei muistanut laulua, äiti ja sisko tietäisivät, olisi vaan pitänyt älytä kysyä kun vielä elivät..... Muistan kuulleeni joskus oikein kasetiltakin, siinä kaksi kirkasäänistä tyttöä lauloi, kasettia olen serkuiltani kysellyt, tietävät kasetin mutta ei löydy.

OI LAULA MULLE LINTU SÄ LINTU METSIEN
MIKS AINA JAKSAT LAULAA JA OLLA ILOINEN?
SUN LAULUS KUULEN AAMUIN JA KUULEN ILLOIN SEN
ON SÄVEL AINA KIRKAS JA AINA RIEMUINEN
JA AINA RIEMUINEN

VAIK ELANTOSI NIUKKA JA AHDAS ASUNTOS
SILT MAJAS KAUNEUTTA SOI AINA LAULELOS
ET KYLVÄ ETKÄ NIITÄ ET - - - - - - - - - ?
ET HUOLI HUOMISESTA JA SILTI ILOITSET
JA SILTI ILOITSET

1

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaa23

Tässähän on melkein samat sanat kuin laulussa "Oi katsohan lintua oksalla puun" -rytmisesti ei kyllä mene samaan säveleeseen.
      --- Voisiko puuttuva osuus olla jotain tyyliin "et myös kokoa" kuten mainitsemassani laulussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      451
      5466
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      4745
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      84
      4540
    4. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      3689
    5. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3031