Miten jatkuu sanat vai oliko tässä kaikki? Mikä on laulun nimi? Mistä löytyy? Ainakin 1990-luvulla ollut jo olemassa koska muistan pienenä kuulleeni tätä ja olen syntynyt 1987... :D Sävel on mielessä mulla mutta ainakin tuohon yhteen kohtaan pitää vielä löytää sanoja, siinä tyhjä aukko. Isä ei muistanut laulua, äiti ja sisko tietäisivät, olisi vaan pitänyt älytä kysyä kun vielä elivät..... Muistan kuulleeni joskus oikein kasetiltakin, siinä kaksi kirkasäänistä tyttöä lauloi, kasettia olen serkuiltani kysellyt, tietävät kasetin mutta ei löydy.
OI LAULA MULLE LINTU SÄ LINTU METSIEN
MIKS AINA JAKSAT LAULAA JA OLLA ILOINEN?
SUN LAULUS KUULEN AAMUIN JA KUULEN ILLOIN SEN
ON SÄVEL AINA KIRKAS JA AINA RIEMUINEN
JA AINA RIEMUINEN
VAIK ELANTOSI NIUKKA JA AHDAS ASUNTOS
SILT MAJAS KAUNEUTTA SOI AINA LAULELOS
ET KYLVÄ ETKÄ NIITÄ ET - - - - - - - - - ?
ET HUOLI HUOMISESTA JA SILTI ILOITSET
JA SILTI ILOITSET
Iloinen lintulaulu
Pikkuinen lintunen
1
1268
Vastaukset
- aaa23
Tässähän on melkein samat sanat kuin laulussa "Oi katsohan lintua oksalla puun" -rytmisesti ei kyllä mene samaan säveleeseen.
--- Voisiko puuttuva osuus olla jotain tyyliin "et myös kokoa" kuten mainitsemassani laulussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845