Hei, tietaisiko kukaan joitain englanninkielisia muskareita yms aiti ja lapsi ryhmia jotka olisivat englanninkielisia? Oon ettiny ja ettiny ja vaan suomenkielisia on miljoona ja tuhat paalle..:D Asutaan espoossa joten Helsinki/Vantaa/Espoo alueelta jos loytyisi. Tiedan etta esimerkiksi oulun konservatoriossa on, etta ihme jos ei helsingista muka loydy ;o
Vastaukset 3
- nnnnnnnnnnnnnnnnnn
Mulla olis vihkonen jossa olisi lauluja englanniksi. Mutta siinä ei ole nuotteja ja lisäksi löytyisi cd-levy jossa on ne on laulettuina. Lisäksi siinä on kertomus Kolme pientä porsasta
- vientsu6a
Käy osoitteessa www.sympaali.com/anni tannit.
Sieltä aikoinaan itse hommasin vihon ja cd.n jossa on Englanninkielisiä lauluja- indian girl
googlaa englanninkielisiä lasten lauluja, sieltä löytyi valtavasti ihan perinteisiä suomessakin tuttuja lauluja, jos sul lysti on ja piippolan vaari maijan karitsa ym... osa oli laulettunakin. kiva sivusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 711359
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587