Heinäkuun alusta luovutusikäisiä sisäsiistejä kissanpentuja annetaan huolehtivaan kotiin. Kissanpentuja 8 kpl. Alustavasti katsottu, 4 naarasta ja 4 urosta. Voidaan tuoda Rovaniemen alueelle. Kuvia pyydettäessä. sposti: [email protected].
ANNETAAN KISSANPENTUJA
12
2663
Vastaukset
- .
.
- kuviatahdonnähdä
sulla on väärä sähköpostiosoite näkyvillä, kun yritin lähettää sähköpostia, niin kohta tuli viesti että "viestiä ei lähetetty koska sähköpostiosoitetta ei ole olemassa".
- Vilmaliisukka
Älä jakele niitä pentujasi. Et sinä voi tietää meneekö ne kunnolliselle kissanpitäjälle. Nytkin suututtaa niin kamalasti, kun harmaa kissa jolla on valkoiset tassut, käy jatkuvasti paskomassa minun kasvimaalla. Kasvatan salaattia, yrttejä, ruohosipulia ym. ja näin aamulla tuon otuksen itse teossa kasvimaallani. Pökäle vain jäi jäljelle, kun annoin katille lähdöt. Jatkuvasti on paskanpeittojälkiä ja keväällä penkoi pienet taimet pilalle. En uskalla syödä lainkaan noita vihanneksia, kun kissa on ne saastuttanut ja pilannut. En ole saanut omistajaa vielä selville. Karkotteita en osta, ei minulle kuulu maksaa jonkun tollon kissanomistajan takia. Ensiyönä loukku nashtaa ja kyseinen kisu saa kodin Kiepistä. Varma on niin!
- TheHopeGiver
Hakeudu hoitoon.
- kissanpentuaetsin
olisin kiinnostunut ottamaan kissanpennun hyvään kotiin! jos vielä jäljellä, voitko lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos.
- ..
Kissanpennut ovat saaneet kodit.
Kiitos. - ei suomen luonossa
linnun tappajia perkele!!!!! onex haulikko niitä varten!!!!!!!!!!!!!
- Kissatparhaita
Tulevien lintuflunssien vuoksi on hyvä että kotitalouksissa olisi kissa ti kaksi.
siivoos ne rotat metsämiehen nurkistakin. - nana20
opettele ensiks kirjoittaan ja toiseksi ihmiset tekee aivan samaa!!!!!
- ILMAKIVÄÄRI
NAPS JA 9 HENKEE
- kissa4
Toivottavasti penturaukat eivät joutuneet käärmeen lounaaksi!Olisit pyytänyt niistä pientä maksua.
- halluu kissan
paljon hinta vai annatkos??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415