jutta gustavssonin dietti

omegakolmonen

onko kukaan koklannu? haistatteko mitään palaneen käryä? VOIKO se oikeasti toimia... jutta vissiin treenaa sen 2h/5krt viikossa... aika rajua. mutta minä ainakin aijon kokeilla!
joku tutuntuttu laihtu 11kg kuukaudessa. ruuatkin dietissä kuulostavat hyvältä! ei tarvi nääntyä sentään.

11

3913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Möhömaha

Radiosta kuulin kuinka se yks uutisten lukija oli kaventunut just vatsasta monta senttiä (oliko jotain 8, tarkkaan en muista)ja ei ollut ollut yhtään lihava ennnen.
      Ja netistä sen jälkeen luin kokemuksia, niin tosi mahtavia tuloksia ihmiset saaneet.
      Itse olin vain mattimyöhänen ja en siis kerennyt porukkaan mukaan, mutta syksyllä elokuuussa kun alkaa seuraava tsemppiryhmä, niin aion lähteä mukaan, kuukauden tiukka kuuri!!
      Tuo ruokavaliohan kuulostaa tosi hyvältä, terveelliseltä moniin verrattuna ja proteiinipitoinen on, hyvin paljon sellainen, jota olen ajatellut olevan hyvä. Nyt vaan on hyvät ja tiukat raamit, joista ei sit kúukauden aikana lipsuilla,
      Jo nyt kesällä aion syödä vähän tota mukaellen, ja sit elokuussa pläjähtää!!!!
      Tähänhän liittyy myös aerobinen liikunta 4-5 kertaa viiikossa ja 2 kertaa viikossa lihaskuntotreeni, johon on videoidut ohjeet netissä eli voi tehdä salilla tai kotona lihaskuntotreenin.
      Uskon, että toimii. Elokuussa sit nähdään!!!

• omegakolmonen

mahtava kuulla et oot lähössä mukaan!
        jotenkin tosi kiva kun on selvät pelisäännöt. joku "pakottaa" laihtumaan, kun on selvät ohjeet että mitä ruuaksi JOKA PV! ihanaa! siihen tottuu varmaan suhteellisen nopeesti, kunhan ei anna itellensä mahiksia lipsua!
        ihana kuulla kaikkien tuloksia myös! ja MAHTAVAT tsempit kaikkialla! siel juttago sivuilla kaikki oli kommentoinu kysymyksiä siitä mitä aineksia vois vaihdella ja käyks tämä tai toi tän sijaan...ite otan ainakin tosi tiukan asenteen, että MITÄÄN ei muuteta!
        maanantaina käyn ostamassa sen ruokavaa'an ja heinäkuun eka pv alkaa palaaaa! :) tuun sitte kertomaan paljon iteltäni lähti, tuo lisä tsemppiä sun syksyn alotukseen!;)

• kuito

Jutta-dieetillä oltu tänään tarkalleen 4 vkoa ja tulokset on ihania!
      Paino on tippunut 6 kiloa, lantio -5 cm ja vyötärö -7 cm! Olin alkuun hyvin lievästi ylipainoinen, en ole enää! Liikuin dieetin aja viikossa noin 13-15 h, mutta niin olin liikkunut myös ennen dieettiä enkä siten muuttanutkaan siinä mitään. Huom! En myöskään keskenäni 1500 kalorin ruokavaliollani ja tuolla määrällä liikuntaa ollut juuri laihtunut, kyllä se oli tuo jutta-ruoka mikä sen teki. En tykännyt maitorahkasta, enkä tykkää raejuustosta, enkä varsinkaan tykkää kun en " saa" syödä mitä haluan! Mutta kehitin selkärangan ja purin hammasta. Onneksi! Kyllä mä tykkään ja aion viel muutamaa kiloa hätyyttää tän ruokavalion pohjalta. Pidän vaan herkkujuhannuksen ja maanantaista lähtien lisään annoskokoja ja hiilihydraattien määrää ja yhden herkkupäivän viikkoon ja elelen sillä niin kauan kuin huvittaa. Muina plussina huomasin ihon kunnon paranemisen ja kevyen olon. Vatsa pysyy litteänä. Ei ollut varsinaista nälkää, jos katsoo vähän ruokailujen välien perään. Vaikka tää on ehkä raju keino, niin tässä sentään syödään järkevästi perusteltuja aineksia jotka tukee lihaskasvua ja rasvanpolttoa ja sen takana on fitnessammattilaisia ja asiantuntijoita, eikä mitään "syökääporkkanaajavettäkyllälaihtuujapysyy"-tyyppejä! Tän tuloksen voi odottaa pysyvän jos ei kuitenkaan ihan muuta hesburgeriin sen jälkeen.

• Kiinnostunut lihava

tähän diettiin? Linkki tai jotain???

• gojuttago

• greentea
        gojuttago kirjoitti:

http://www.gojuttago.com/?p=375

6 viikko menossa. Käsittämätöntä, mutta totta. Itselläni on ollut lähinnä ongelmana höllyvät reisissä. Ei kuitenkaan ylipainoa. Olen saanut kroppani kohtuullisen timmiin kuntoon ja reidet hoikemmiksi joiden kanssa olen taistellut vuosia epätoivoon saakka. Vaatekoko on pienentynyt. Olen epätoivoisena kokeillut kaikkea mahdollista kaalikeittodieetistä lähtien ja treenannut ihan hulluna. Ylimääräiset nesteet on lähtenyt pois ja jaloissa alkaa lihakset näkymään. Olen kyllä tosi tyytyväinen ja enää en inhoa katsoa peiliin. Treenaamassa käyn n. 6 krt viikossa. 3 aerobista ja 3 salia. Aerobinen ollut lähinnä zumbaa tai juoksua. Tärkein asia mielestäni "entiseen elämääni" on ruokarytmi. Nyt syön max 4 tunnin välein. Itse tykkään kaikista ruoka-aineista mitä tuossa ohjelmassa on eikä makean nälkäkään ole yllättänyt. Hyvää tässä hommassa on se, että olen oppinut ruokarytmin miten tulee syödä ja sillä linjalla aion jatkossakin jatkaa. Jutan dieetissä oli ensin 4 vk jakso ja nyt jatkan sillä 10 viikon jaksolla ylläpitäjissä. Treenien määrä on vielä vähän lisääntynyt. Sillä innolla jaksaa jatkaa kun tulokset näkyy. Tsemppia kaikille enemmän tai vähemmän laihduttaville.

• wegekilo
        greentea kirjoitti:

6 viikko menossa. Käsittämätöntä, mutta totta. Itselläni on ollut lähinnä ongelmana höllyvät reisissä. Ei kuitenkaan ylipainoa. Olen saanut kroppani kohtuullisen timmiin kuntoon ja reidet hoikemmiksi joiden kanssa olen taistellut vuosia epätoivoon saakka. Vaatekoko on pienentynyt. Olen epätoivoisena kokeillut kaikkea mahdollista kaalikeittodieetistä lähtien ja treenannut ihan hulluna. Ylimääräiset nesteet on lähtenyt pois ja jaloissa alkaa lihakset näkymään. Olen kyllä tosi tyytyväinen ja enää en inhoa katsoa peiliin. Treenaamassa käyn n. 6 krt viikossa. 3 aerobista ja 3 salia. Aerobinen ollut lähinnä zumbaa tai juoksua. Tärkein asia mielestäni "entiseen elämääni" on ruokarytmi. Nyt syön max 4 tunnin välein. Itse tykkään kaikista ruoka-aineista mitä tuossa ohjelmassa on eikä makean nälkäkään ole yllättänyt. Hyvää tässä hommassa on se, että olen oppinut ruokarytmin miten tulee syödä ja sillä linjalla aion jatkossakin jatkaa. Jutan dieetissä oli ensin 4 vk jakso ja nyt jatkan sillä 10 viikon jaksolla ylläpitäjissä. Treenien määrä on vielä vähän lisääntynyt. Sillä innolla jaksaa jatkaa kun tulokset näkyy. Tsemppia kaikille enemmän tai vähemmän laihduttaville.

Olen nyt viikon ollut Jutan kuurilla ja odottelen tuloksia alkavaksi. Olen ollut aivan yllättynyt suuresta ruokamäärästä, kivaa kun saa dieetillä syödä paljon ja välipala-patukat ovat uusi tuttavuus. Vointi on hyvä, jos ei muuta tulosta ole tullut.

Miten dieetti jatkuu 4 viikon kuurin jälkeen, tuleeko suuria muutoksia muuta kuin liikunnan määrään?

• Tehoaako ilman
        wegekilo kirjoitti:

Olen nyt viikon ollut Jutan kuurilla ja odottelen tuloksia alkavaksi. Olen ollut aivan yllättynyt suuresta ruokamäärästä, kivaa kun saa dieetillä syödä paljon ja välipala-patukat ovat uusi tuttavuus. Vointi on hyvä, jos ei muuta tulosta ole tullut.

Miten dieetti jatkuu 4 viikon kuurin jälkeen, tuleeko suuria muutoksia muuta kuin liikunnan määrään?

ei treenaa? Käyn sauvakävelyllä kyllä mutta en salilla, ikää on 56 v.

• /-*+++8
        Tehoaako ilman kirjoitti:

ei treenaa? Käyn sauvakävelyllä kyllä mutta en salilla, ikää on 56 v.

Se on niin miinuskalorinen dieetti, että pakollakin laihtuu. Tietysti lihaskuntoharjoitteet auttaisivat asiaa, mutta kyllä Juttakin painotti aerobisen harjoituksen tärkeyttä tässä dieetissä. Jos onnistuu lenkki kannattaa tehdä heti aamusta tyhjällä vatsalla.

• senteistä huomaa
        wegekilo kirjoitti:

Mullakaan ei ekan viikon puolella tullut muutosta, mutta se tulee varmasti! Toisen viikon alussa huomasin senttien katoamisen ja 2 viikon päästä oli kadonnut 3 kiloa. Kolmas viikko vei mennessään kaksi ja viimeisenä katosi vielä yksi kilo.
        Ite en tehnyt alkuun valtavia muutoksia. Pidin pohjan samana ja aloin lisäämään leipää ja muuta hiilaria sekä annosten kokoa. En ole lihonut takaisin grammaakaan. Liikuntaakin kannattaa yllä pitää muttei tietenkään mitään hirveetä määrää. Ylipäätään kunhan ei vedä viikon mässäysputkea heti 4 viikon jälkeen niin kaikki pitäis olla ok. Järkikin sen kertoo ettei laihduttamista edeltäneeseen kannata palata ellei sitten syönyt jo silloin tosi terveellisesti.

• omegakolmonen
        wegekilo kirjoitti:

Olen ollut nyt kaksi päivää dieetillä...2 kiloa lähtenyt!
        Ensimmäisen päivän aamupaino oli 86kg, 2 yötä myöhemmin .. tänä aamuna 84! Enkä ole edes urheillut niin paljoa! koiran kanssa kävelyä, vähän painon nosteluita(todella pienillä painoilla) ja tennistä!(sitäkin vain n.30min!) :)
        Illalla kyllä tulee niin kaamea makean himo että huh! Onneksi puntari piristää aamulla ja jaksaa odottaa taas seuraavan päivän tuloksia!! TSEMPPIÄ KAIKILLE! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe