Hei.
Miten olette pesseet luistimia, vai onko täällä ketään joka haluaa pitää luistimensa puhtaana? :)
Minulla on 4 vuotta vanhat k2.set ja alkaa väkistenkin olla jo pesun tarpeessa. Haisee ihan sukalle ja on pölyä. En ole pahemmin pessyt koskaan.. ainoastaan enimmät tomut olen pyyhkinyt pohjasta samalla kun olen käännellyt rullia, parisen kertaa. Nyt kuitenkin tekis mieli se tossu pestä. Mutta ei taida irrota?? Ainakin näyttäisi siltä että ne kiskot saattaa irrota mutta tossuun jää kiinni niitä "kovamuovi" härpäkkeitä, eli eipä taida konepesu ainakaan onnistua:(
Onko jollain jotain vinkkejä pesuun??
Olis niin mukava saada nuo puhtaaksi kun noilla vielä kuitenkin luistelee..
Luistimien puhdistus
...
2
941
Vastaukset 2
- ...
Jotenkin tämä oli arvattavissa. Kukaan ei vastaa. En mä tänne ihan huvikseni kirjottanut mutta eipä siinä. Ehkä mä ite tiedänkin parhaiten miten pesen. Luulin vaan saavani vinkkejä..
- pesuri
Auttaisin jos osaisin. Itselle kelpaisi myös vinkkejä tuohon pesuasiaan. Celenassa myös kisko on kiinni.
Ihan hirveesti ei kiinnosta kesken kauden repiä pyöriä ja laakereita irti, mutta ehkä sitten syksyllä voisin pertä ja kuvatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45662Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51519
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436