Hei.
Miten olette pesseet luistimia, vai onko täällä ketään joka haluaa pitää luistimensa puhtaana? :)
Minulla on 4 vuotta vanhat k2.set ja alkaa väkistenkin olla jo pesun tarpeessa. Haisee ihan sukalle ja on pölyä. En ole pahemmin pessyt koskaan.. ainoastaan enimmät tomut olen pyyhkinyt pohjasta samalla kun olen käännellyt rullia, parisen kertaa. Nyt kuitenkin tekis mieli se tossu pestä. Mutta ei taida irrota?? Ainakin näyttäisi siltä että ne kiskot saattaa irrota mutta tossuun jää kiinni niitä "kovamuovi" härpäkkeitä, eli eipä taida konepesu ainakaan onnistua:(
Onko jollain jotain vinkkejä pesuun??
Olis niin mukava saada nuo puhtaaksi kun noilla vielä kuitenkin luistelee..
Luistimien puhdistus
...
2
866
Vastaukset
- ...
Jotenkin tämä oli arvattavissa. Kukaan ei vastaa. En mä tänne ihan huvikseni kirjottanut mutta eipä siinä. Ehkä mä ite tiedänkin parhaiten miten pesen. Luulin vaan saavani vinkkejä..
- pesuri
Auttaisin jos osaisin. Itselle kelpaisi myös vinkkejä tuohon pesuasiaan. Celenassa myös kisko on kiinni.
Ihan hirveesti ei kiinnosta kesken kauden repiä pyöriä ja laakereita irti, mutta ehkä sitten syksyllä voisin pertä ja kuvatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312