Olen päättänyt tutustua mineraalimeikkien maailmaan, koska olen kuullut niin paljon hyvää niistä. Ihoni on sekaiho, ominaisuuksiltaan: T-alue rasvoittuva ja muualta normaalia. T-alueella melko paljon epäpuhtauksia, suuret ihohuokoset poskista, pintakuivuutta esiintyy usein, arpia jotka vaativat aika paljon peittoa.
Siis aika paljon peittoa tarvittaisiin, sekä sitä että meikki ei lähde valumaan päivän aikana T-alueelta pois. Pohdin noiden kahden merkin välillä, mitä suosittelisitte iholleni, mitä muita kokemuksia merkeistä on?
Everyday Minerals vs. Lily Lolo
8
1570
Vastaukset
- ...
ehdottaisin everydaymineralsia, sieltä voit valita pohjan koostumuksen halutun peiton ja mattaisuuden mukaan. Lololla on käsittääkseni vain yksi koostumus.
- Nellie1984
Itse en oo enää muihin meikkeihin koskenut Everydayn jälkeen! Aikoinaan tilasin ilmaisen kokeilupakkauksen, johon silloin kuului peiteväri pohja kaikista väreistä- itelleni käy parhaiten beige-pohja (postituskulut maksoi silloisella kurssilla n. 5 €).
Pari kk sitten tilasin peitevärin uuden pohjapuuterin pari sivellintä ilmaisen paketin viimeistelypuuteria -> postituskuluineen alle 30€. Tuotteet on riittoisia, oon tilannut täydennystä n. pari kertaa vuodessa (meikkaan joka päivä)- otan mukaan aina myös ilmaisen näytepaketin, jonka annan usein esim. kavereille tai serkuille. Kyseisen firman siveltimet ovat myös hankkimisen arvoisia; ne on synteettisiä, mutta ihanan pehmeitä.
Oma sekaihoni on aika punoittavaa sorttia ja sitä "koristaa" nuoruuden finniarvet, mutta huolellisella meikkauksella saan siitä ihanan luonnollisen tasaisen ja raikkaan, moni ei edes tajua että mulla on meikkiä ;) Iho ei saa näppyjä näistä puutereista, kuten aikaisemmin käyttämistäni meikkivoiteista.
Maksan aina luottokortilla ja mitään ongelmia ei ole kertaakaan ilmennyt. Toimitus on huippunopeaa ja asiakaspalvelu ystävällistä (kerran unohdin lisätä yhden pikkuputelin tilaukseen, lähetin viestiä asiasta ja kun paketti tuli huomasin heidän lisänneen tuotteen veloituksetta pakettiin Base, yhden setin saa ilmaiseksi, loput maksaa muistaakseni n. 4€) ja pari kokeilupakkausta peiteväriä (Conceal, näytepakkaus maksaa n. 2€/kpl). Ittelläni on peiteväreinä Intensive Fair ja Multitasking. Joskus laitan juhliin hieman Aussie Perk Me Up:pia joka antaa hohdetta kasvoille.
Suosittelen lämpimästi!
-Nellie- - damdididamam
Nellie1984 kirjoitti:
Itse en oo enää muihin meikkeihin koskenut Everydayn jälkeen! Aikoinaan tilasin ilmaisen kokeilupakkauksen, johon silloin kuului peiteväri pohja kaikista väreistä- itelleni käy parhaiten beige-pohja (postituskulut maksoi silloisella kurssilla n. 5 €).
Pari kk sitten tilasin peitevärin uuden pohjapuuterin pari sivellintä ilmaisen paketin viimeistelypuuteria -> postituskuluineen alle 30€. Tuotteet on riittoisia, oon tilannut täydennystä n. pari kertaa vuodessa (meikkaan joka päivä)- otan mukaan aina myös ilmaisen näytepaketin, jonka annan usein esim. kavereille tai serkuille. Kyseisen firman siveltimet ovat myös hankkimisen arvoisia; ne on synteettisiä, mutta ihanan pehmeitä.
Oma sekaihoni on aika punoittavaa sorttia ja sitä "koristaa" nuoruuden finniarvet, mutta huolellisella meikkauksella saan siitä ihanan luonnollisen tasaisen ja raikkaan, moni ei edes tajua että mulla on meikkiä ;) Iho ei saa näppyjä näistä puutereista, kuten aikaisemmin käyttämistäni meikkivoiteista.
Maksan aina luottokortilla ja mitään ongelmia ei ole kertaakaan ilmennyt. Toimitus on huippunopeaa ja asiakaspalvelu ystävällistä (kerran unohdin lisätä yhden pikkuputelin tilaukseen, lähetin viestiä asiasta ja kun paketti tuli huomasin heidän lisänneen tuotteen veloituksetta pakettiin Base, yhden setin saa ilmaiseksi, loput maksaa muistaakseni n. 4€) ja pari kokeilupakkausta peiteväriä (Conceal, näytepakkaus maksaa n. 2€/kpl). Ittelläni on peiteväreinä Intensive Fair ja Multitasking. Joskus laitan juhliin hieman Aussie Perk Me Up:pia joka antaa hohdetta kasvoille.
Suosittelen lämpimästi!
-Nellie-Kiitos avusta! :) Osaisitko vielä sanoa kannattaisiko minun käyttää päällä jotakin viimeistelypuuteria, koska naamani on melko helposti kiiltelevää sorttia (ovatko ne nyt nämä face-otsikon alla?)? Millä levität peitevoiteen? Kuinka nopeasti tilaukset tulee perille? :)
- Nellie1984
damdididamam kirjoitti:
Kiitos avusta! :) Osaisitko vielä sanoa kannattaisiko minun käyttää päällä jotakin viimeistelypuuteria, koska naamani on melko helposti kiiltelevää sorttia (ovatko ne nyt nämä face-otsikon alla?)? Millä levität peitevoiteen? Kuinka nopeasti tilaukset tulee perille? :)
..kyllä kannattaa ottaa vielä viimeistelypuuteri (tosiaankin face-osion alla), joita niitäkin saa näytepakkauksena. Itselläni on käytössä muistaakseni Sunlight ("kellertävä"), jota lisäilen vasta kun naama alkaa kiiltämään päivän mittaan- pieni miinus tulee siitä että tuote on todella hienojakoinen ja pölisee helposti esim kun siirrän puuteria pienempään rasiaan töihin otettavaksi.
Peiteväri (Conceal) on itseasiassa myös "irtopuuterimuodossa", jota sudin kasvoihin pieninä annoksina kerrallaan tälläisellä http://www.everydayminerals.com/store/makeup/brushes/brushes-flat-top-brush.html (tosin nyt tilapäisesti loppu). Peiteväriä voi tietääkseni lisätä myös kostealla sienellä/sudilla, jolloin peitto on intensiivisempi. Joskus iltapäivisin saatan lisätä nenään pelkkää peiteväriä, koska mun nenä usein ikäänkuin hikoilee meikit pois tai jos oon joutunut niistämään paljon. En aina tosin käytä peiteväriä, vaan vapaapäivinä käytän peiteväri&semimatte-pohjan sijaan intensive-pohjaa, joka riittää yksinään peittämään punoituksen (muttei ehkä kaikkia arpia).
Ennen meikkaamista kannattaa aina muistaa laittaa kevyt kosteusvoide alle (esim. Humektan tai muu vastaava), tulee tasaisempi tulos!
Edellisellä tilauksella kesti tulla alle viikko, mutta jos on huono tuuri ja paketti jää esim. tulliin (tuskin, jos pienehkö paketti) niin voi mennä kauemmin.
Pistä ihmeessä aikanaan viestiä miten meikit sopi sun iholle :)
Kesäterkuin, Nellie - damdididam
Nellie1984 kirjoitti:
..kyllä kannattaa ottaa vielä viimeistelypuuteri (tosiaankin face-osion alla), joita niitäkin saa näytepakkauksena. Itselläni on käytössä muistaakseni Sunlight ("kellertävä"), jota lisäilen vasta kun naama alkaa kiiltämään päivän mittaan- pieni miinus tulee siitä että tuote on todella hienojakoinen ja pölisee helposti esim kun siirrän puuteria pienempään rasiaan töihin otettavaksi.
Peiteväri (Conceal) on itseasiassa myös "irtopuuterimuodossa", jota sudin kasvoihin pieninä annoksina kerrallaan tälläisellä http://www.everydayminerals.com/store/makeup/brushes/brushes-flat-top-brush.html (tosin nyt tilapäisesti loppu). Peiteväriä voi tietääkseni lisätä myös kostealla sienellä/sudilla, jolloin peitto on intensiivisempi. Joskus iltapäivisin saatan lisätä nenään pelkkää peiteväriä, koska mun nenä usein ikäänkuin hikoilee meikit pois tai jos oon joutunut niistämään paljon. En aina tosin käytä peiteväriä, vaan vapaapäivinä käytän peiteväri&semimatte-pohjan sijaan intensive-pohjaa, joka riittää yksinään peittämään punoituksen (muttei ehkä kaikkia arpia).
Ennen meikkaamista kannattaa aina muistaa laittaa kevyt kosteusvoide alle (esim. Humektan tai muu vastaava), tulee tasaisempi tulos!
Edellisellä tilauksella kesti tulla alle viikko, mutta jos on huono tuuri ja paketti jää esim. tulliin (tuskin, jos pienehkö paketti) niin voi mennä kauemmin.
Kesäterkuin, NellieKiitos tuhannesti avusta Nellie, enköhän pian pistä tilauksen menemään ja palaan kertomaan sitten testauksien jälkeen mimmoisia olivat! :)
- iria_f
damdididam kirjoitti:
Kiitos tuhannesti avusta Nellie, enköhän pian pistä tilauksen menemään ja palaan kertomaan sitten testauksien jälkeen mimmoisia olivat! :)
Minulla on myös sekaiho, laikukas ja vielä maksaläiskiäkin. LilyLolo on kaikenlaisten kokeilijen jälkeen osoittautunut parhaimmaksi.
Kun meikkipohjan alle laittaa kosteutta vaa ja ihon mattana pitävää voidetta (esim. Lumene), ei meikkiä juurikaan joudu päivän aikana korjailemaan, eikä mitään puutereita tarvitse. - damdididam
Nellie1984 kirjoitti:
Kesäterkuin, NellieHuhhuh kyllä sitä taas ihmettelee aikaansaamattomuuttaan! Mutta nyt on vihdoin testerit testailtu, ja päätin tulla kertomaan kokemuksistani vielä tänne, jos sinäkin Nellie sattuisit vielä joskus lukemaan tämän :)
Omalle suomalaisen vaalealle mutta erittäin ruskettuneelle iholleni tilasin pohjatesterit Lightistä ja Mediumista, ja medium oli osin itselleni liian tumma vaikka hyvin ruskettunut olenkin. Loistavaksi sävyksi iholleni osoittautui kuitenkin Multitasking Neutral, josta ajattelinkin tilata täysikokoisen hetimiten :) Pohjan kanssa vielä vähän pähkäilen tilaisinko intensiven vaiko matten, koska peittoa kumminkin tarvitsee mutta onko se sitten jo liikaa intensivellä :o
Täytyy sanoa että ensikosketukseni mineraalimeikkien maailmaan ei ollut rakkautta ensisilmäyksellä, jouduin kerrostamaan melko paljon että sain tarpeeksi peittoa ja sitten se alkoi korostaa ikävästi kuivia kohtia :s Mutta tämäkin on varmasti tekniikka laji, sitä harjoitellaan! Hyvä olo oli kumminkin kun tiesi koko ajan ettei tuki ihohuokosiaan ja aiheuta lisää epäpuhtauksia! Kiilto pysyi minulla melko hyvin poissa, ei täydellisesti mutta ei se pysy marketin meikeillekään. Plussaa saa myös helppous, ei tarvitse sotkea montaa ainetta naamaan vaan yksi riittää.
Osaisiko joku sanoa olisiko mineraalimeikkien alla hyvä käyttää meikinpohjustusvoidetta (ja suositella jotain hyvää?), jotta pärjäisi pitemmänkin päivän freshin näköisenä? - vinkkkki
damdididam kirjoitti:
Huhhuh kyllä sitä taas ihmettelee aikaansaamattomuuttaan! Mutta nyt on vihdoin testerit testailtu, ja päätin tulla kertomaan kokemuksistani vielä tänne, jos sinäkin Nellie sattuisit vielä joskus lukemaan tämän :)
Omalle suomalaisen vaalealle mutta erittäin ruskettuneelle iholleni tilasin pohjatesterit Lightistä ja Mediumista, ja medium oli osin itselleni liian tumma vaikka hyvin ruskettunut olenkin. Loistavaksi sävyksi iholleni osoittautui kuitenkin Multitasking Neutral, josta ajattelinkin tilata täysikokoisen hetimiten :) Pohjan kanssa vielä vähän pähkäilen tilaisinko intensiven vaiko matten, koska peittoa kumminkin tarvitsee mutta onko se sitten jo liikaa intensivellä :o
Täytyy sanoa että ensikosketukseni mineraalimeikkien maailmaan ei ollut rakkautta ensisilmäyksellä, jouduin kerrostamaan melko paljon että sain tarpeeksi peittoa ja sitten se alkoi korostaa ikävästi kuivia kohtia :s Mutta tämäkin on varmasti tekniikka laji, sitä harjoitellaan! Hyvä olo oli kumminkin kun tiesi koko ajan ettei tuki ihohuokosiaan ja aiheuta lisää epäpuhtauksia! Kiilto pysyi minulla melko hyvin poissa, ei täydellisesti mutta ei se pysy marketin meikeillekään. Plussaa saa myös helppous, ei tarvitse sotkea montaa ainetta naamaan vaan yksi riittää.
Osaisiko joku sanoa olisiko mineraalimeikkien alla hyvä käyttää meikinpohjustusvoidetta (ja suositella jotain hyvää?), jotta pärjäisi pitemmänkin päivän freshin näköisenä?Vielä vinkiksi siihen jos jää kuivia kohtia naamaan, niin suihkauttaa hieman vettä hienojakoisella suihkupullolla, niin hetken kuluttua meikkivoide on sulautunut naamaan :)
Kun olen laittanut meikinpohjustusvoiteen niin voin hikoilla 30 asteessa 7h ja silti meikki pysyy hyvännäköisenä (testattu tänä kesänä kirpparilla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657