Onko kukaan kokeillut tuota valmistetta? Luin mainoksen ja mietin on täyttä humpuukia. Jos olet kokeillut, saitko mitään haittavaikutuksia?
30 days
123
32415
Vastaukset
- naikkonen100
En usko, että siitä voi tulla mitään haittavaikutuksia, kun pillerit sisältävät vain yrttejä. Olen muutamassa päivässä pudottanut painoa 800 grammaa, mutta olen syönyt pillereitä vasta neljä päivää, joten katsotaan onko tästä ísompaa hyötyä. Onko muilla kokemuksia?
- kg
Aloitin tänään. Kokeilen kuukauden ajan ja katsotaan sitten toimiiko. Kerron sitten.
- Minäkin tahdon laiha
Itse ajattelin aloittaa kuurin ensi viikolla kun siirryn kesälomalle. Olisi silloin aikaa ehkä kuntoilakin. Mutta mielelläni luen miten muilla on kuurin kanssa sujunut, joten kirjoitelkaa edistymisistänne tänne!
- hinta?
Mitä noi pillerit maksaa ja kuinka kauaksi aikaa purkki riittää? Kokemuksia kuulisin minäkin mielellään.
- ;).................
hinta? kirjoitti:
Mitä noi pillerit maksaa ja kuinka kauaksi aikaa purkki riittää? Kokemuksia kuulisin minäkin mielellään.
Life myymälöissä purkin hinta näyttää olevan 44,90€ ja purkissa on pillereitä 60kpl. Niitä kun pitää popsia 4 kpl päivässä, niin purkki kestää silloin 15 päivää. Eli aika arvokkaita, kuukauden satsi tulee maksamaan 100 ekua.
Kehoitetaan samalla vähentämään hiilareita !! No silloinhan se paino tippuu ihan ilman noita pillereitäkin. - Rasvapallo pois
hinta? kirjoitti:
En ole vielä käyttänyt tuota tuotetta mutta päätin kokeilla sitä koska itselläni melkein kaikki ylimääräinen rasva on juuri keskivartalossa.
Huomasin tuotteen olevan paljon halvempi Ruotsissa jossa myydään myös 120 tabletin purkkeja ja tilasin itselleni juuri sellaisen Topformula-nimisestä verkkokaupasta. Postittavat tuosta liikkeessä myös Suomeen 99 kruunun postituskuluilla ja itse purkki (120 tablettia) maksoi 319 kruunua. Tilaus yhteensä siis vain noin 44 euroa ja riittää kuukaudeksi. Uskoisin että kuukaudessa huomaa onko valmisteesta mihinkään. - --------------
;)................. kirjoitti:
Life myymälöissä purkin hinta näyttää olevan 44,90€ ja purkissa on pillereitä 60kpl. Niitä kun pitää popsia 4 kpl päivässä, niin purkki kestää silloin 15 päivää. Eli aika arvokkaita, kuukauden satsi tulee maksamaan 100 ekua.
Kehoitetaan samalla vähentämään hiilareita !! No silloinhan se paino tippuu ihan ilman noita pillereitäkin.Tuossa purkissa on 120 tablettia eli kestää kkden.
Kehoitetaan samalla vähentämään hiilareita !! No silloinhan se paino tippuu ihan ilman noita pillereitäkin.kaikki...
pillereillä luvataan kuu taivaalta, mutta samalla pitäisin syödä niukasti ja kuntoilla...
no idioottukin tajuaa että noilla laihtuu ilman pillereitäkin,,,että mihin niitä taas tarvittiin...
syömällä terveellisesti ja liikkumalla , tippuu paino minimissään kilon viikossa, ja se on fakta !- ccapri
Kehoitetaan samalla vähentämään hiilareita !! No silloinhan se paino tippuu ihan ilman noita pillereitäkin.Itse ostin life myymälästä purkki missä on 120 kpl eli kuukauden annos koska päivässä otetaan 4 pilleriä. Se maksoi 44.90€ Olen syönyt reilu viikon ja on ollut kummallisia vatsakipuja :(
- 30dd
Rasvapallo pois kirjoitti:
En ole vielä käyttänyt tuota tuotetta mutta päätin kokeilla sitä koska itselläni melkein kaikki ylimääräinen rasva on juuri keskivartalossa.
Huomasin tuotteen olevan paljon halvempi Ruotsissa jossa myydään myös 120 tabletin purkkeja ja tilasin itselleni juuri sellaisen Topformula-nimisestä verkkokaupasta. Postittavat tuosta liikkeessä myös Suomeen 99 kruunun postituskuluilla ja itse purkki (120 tablettia) maksoi 319 kruunua. Tilaus yhteensä siis vain noin 44 euroa ja riittää kuukaudeksi. Uskoisin että kuukaudessa huomaa onko valmisteesta mihinkään.Suomalaisesta verkkokaupasta sai halvemmalla 33,90€ / purkki.
http://www.kauneudenmaailma.fi/days-laihdutukseen-p-2737.html - aamurusko11
hinta? kirjoitti:
Tilasin Fitnes tukusta, 120 kpl, 31,62€ lähetyskulut, 4 kapselia päivässä, riittää 30 päivää.
Aloitin paripäivää sitten, katsotaan tuleeko tuloksi, mittasin vyötäröni ennen aloittamista, koska siinähän luvataan että vaikuttaa juuri vyötäröllä oleviin rasvakerrostumiin. - laur&
hinta? kirjoitti:
tuolla oli eilen tarjouksessa 31,90€
http://www.rohdoskauppa.fi/days-m-170.html
- Visceral alas
Hankin purkin eilen,44€ ja nyt olisi tarkoitus kokeilla 6 viikkoa.Vessassa olen juossut ahkerasti,mutta mulla toimii vatsa muutenkin hyvin.Ohjeissa suositeltiin hiilareiden vähentämistä myös.
Suuta kuivaa,mutta se voi olla myös kilpirauhaslääkityksestä,vettä vaan tosi paljon.
Mun sisäelinrasva-arvo eilen 11 ja kirjaan sen tänne palstalle viikottain.- Vastatkaa please
toivottavasti ei ollut turha ostos. Mihin aikaan no pitäisi ottaa, -ennen ruokaa vai onko väliä??
- 5+4
1.Millä olet mitannut tuon sisäelinrasva-arvon?
2. Oletko varma, että nuo pillerit sopii kilpparilääkityksen kanssa?
3. Koska en ole netistä mitään kunnon tietoa tuotteesta löytynyt, niin kerrotko, miten pakkauksen ohjeissa neuvotaan syömään ja liikkumaan.
4. Kiitos - Juuri aloittanut
5+4 kirjoitti:
3. Koska en ole netistä mitään kunnon tietoa tuotteesta löytynyt, niin kerrotko, miten pakkauksen ohjeissa neuvotaan syömään ja liikkumaan.
4. Kiitoskohtaan 3. Ei juurikaan neuvoja, kävely on hyvä. Käsketään ottamaan 2 tab. aamulla ja illalla. Vihjataan että lihavat ovat usein tietämättään allergisia sokerille, vehnäjauhoille ja maitotuotteille.
En ole henkilö jolle esitit kysymyksesi 1 ja 2 mutta luontaistuotekaupasta saa esitteen tuotteesta tai katso Life/30days googlettamalla. - Visceral alas
5+4 kirjoitti:
4. KiitosMulla on Omronin kehonkoostumusmittari,kilpparilääkityksen ja tuon yhteesopivuudesta en tiedä,mutta aamupillereitten jälkeen alkaa puskea hikeä tosi paljon ja suuta kuivaa.Pakkausksessa suositeltiin vhh ruokavaliota jota nyt noudatan samalla.Kokeilen kuurin loppuun ja jos sisäelinrasva-arvo ei ole laskenut otan yhteyttä maahantuojaan koska siihen se nimenomman pitäisi auttaa.
- hoikaksikohan tulen
Visceral alas kirjoitti:
Mulla on Omronin kehonkoostumusmittari,kilpparilääkityksen ja tuon yhteesopivuudesta en tiedä,mutta aamupillereitten jälkeen alkaa puskea hikeä tosi paljon ja suuta kuivaa.Pakkausksessa suositeltiin vhh ruokavaliota jota nyt noudatan samalla.Kokeilen kuurin loppuun ja jos sisäelinrasva-arvo ei ole laskenut otan yhteyttä maahantuojaan koska siihen se nimenomman pitäisi auttaa.
Mulla ei puske hikeä (jos sen tekee helle?) eikä suuta kuivaa, mutta olenkin syönyt noita 2 päivää vasta.
Yritän myös painottaa vhh puolelle mutta en esim täysin ole luopunut ruisleivästä. Hyvä kun mittaat, ilmoittele sitten kuin kävi! - minaaaaaaaaaaaa
Vastatkaa please kirjoitti:
toivottavasti ei ollut turha ostos. Mihin aikaan no pitäisi ottaa, -ennen ruokaa vai onko väliä??
ei kai sillä oo mitää väliä :) ite oon syöny jo useeemman viikon ja syön aina ennen aamupalaa, ja sit illalla iltapalan jälkee :)
- Visceral alas
Tänään aamulla visceral 11 eli ei muutosta,BMI oli kylläkin tippunut 0,6 yksikköä.Heti kun saan tuon ekan lukeman 10 niin ilmoitan täällä.
- ia
ostin tänään purkin - sisältää 120 pilleriä ja hinta n 44 euroa
- ts
ia kirjoitti:
ostin tänään purkin - sisältää 120 pilleriä ja hinta n 44 euroa
Mistä tuohon hintaan?
- Normaalipainoinen25
ts kirjoitti:
Mistä tuohon hintaan?
Joensuussa ainakin maksoi sen verran 120 pilleriä. Pakkauksessa ei ollut mitään ohjepaperia, jota ihmettelin. Olen yrittänyt jo useamman viikon välttää nopeita hiilareita (repsahtamisia on ollut, mtta ei paljoa...), silti juuri vyötärö vain leviää. Kaikenlaisista pillereistä on kokemusta: ei vaikutusta. Katsotaan nyt nämä vielä.
- näin on
ts kirjoitti:
Mistä tuohon hintaan?
myymälässä € 44,-
- Rasvapallo pois
näin on kirjoitti:
myymälässä € 44,-
Montako tablettia tuossa purkissa on kun Life kuitenkin mainostaa tuolla hinnalla 60 tabletin purkkeja?
- Visceral alas
No nyt on pakko kommentoida.Olen syönyt pillereitä viikon ja BMI on tippunut yhteensä 1,0 eli alkulukema oli 37.6 ja tänään aamulla 36,6 joten painoindeksiin tuntuu vaikuttavan.Paino ei juurikaan ole pudonnut,mutta vasta viikko takana ja tuollainen vaikutus painoindeksiin. :-D
- Tellli
Hei,
Mitä tarkoitat sillä että painoindeksi on pudonnut mutta paino ei? Painoindeksihän saadaan painon ja pituuden yhtälöstä, joten jos paino pysyy vakiona, pitäisi pituuden lisääntyä painoindeksin laskiessa... Tietysti jos on oikein lyhyt, painoindeksi muuttuu suhteessa nopeammin vähemmillä kiloilla kuin pitkällä ihmisellä. - Visceral alas
Tellli kirjoitti:
Hei,
Mitä tarkoitat sillä että painoindeksi on pudonnut mutta paino ei? Painoindeksihän saadaan painon ja pituuden yhtälöstä, joten jos paino pysyy vakiona, pitäisi pituuden lisääntyä painoindeksin laskiessa... Tietysti jos on oikein lyhyt, painoindeksi muuttuu suhteessa nopeammin vähemmillä kiloilla kuin pitkällä ihmisellä.Joo,aamulla painoindeksi oli 36 ja nyt oli paino oikeasti tippunut 2kg eli olin ihan äimänä.En tiedä johtuuko se vhh:sta tai pillereistä,ihan sama,pääasia,että jotain tulosta syntyy.
- keskivartalopullukka
ostin kuurin life -myymälästä ja myyjä selitti jotain ummet ja lammet, mutta viesti oli, ettei ihmeitä tapahdu, ellei muuta ruokatottumuksiaan. Ihmeitä en odottanutkaan, mutta en nyt ihan suoraan tuollaista kommenttiakaan... Kotona mietin, että TAAS menin tähän retkuun H.O.P.E -kuurin jälkeen...
- netti-pirkko
Eikös tän tuotteen ole tarkoitus pienentää( cm) ei keventää( kg) eli kannattaisiko MITATA mittanauhella itsensä ennen kuuria, eikä juosta vaa'alla? Toki voi kumpaakin tapahtua. Lisäksi tuotteen nettisivuilla sanotaan, että koehenkilöitä seurattii vuoden ajan. Siitä voi sitten miettiä, että he ovat syöneet koko sen ajan tätä tuotetta...
- hoyteds
netti-pirkko kirjoitti:
Eikös tän tuotteen ole tarkoitus pienentää( cm) ei keventää( kg) eli kannattaisiko MITATA mittanauhella itsensä ennen kuuria, eikä juosta vaa'alla? Toki voi kumpaakin tapahtua. Lisäksi tuotteen nettisivuilla sanotaan, että koehenkilöitä seurattii vuoden ajan. Siitä voi sitten miettiä, että he ovat syöneet koko sen ajan tätä tuotetta...
itse söin juuri kuurin loppuun, ostin tuotteeni norjasta. pelkän pastan, riisin,pullien ja perunoiden poisjättäminen riitti minulle, painoa tippunut 7kg ja senttejä lähtenyt 5. paljon on kyllä ollut lähdettävää ja liikkunut olen normaalisti, n-3-4 krt viikossa kävelyä tunnin molemmin puolin! lykkyä teillekkin toverini!
hoyteds kirjoitti:
itse söin juuri kuurin loppuun, ostin tuotteeni norjasta. pelkän pastan, riisin,pullien ja perunoiden poisjättäminen riitti minulle, painoa tippunut 7kg ja senttejä lähtenyt 5. paljon on kyllä ollut lähdettävää ja liikkunut olen normaalisti, n-3-4 krt viikossa kävelyä tunnin molemmin puolin! lykkyä teillekkin toverini!
vaatekoko kahdella, tai edes yhdellä ?
- hohhoijaa...
hunajainen79 kirjoitti:
vaatekoko kahdella, tai edes yhdellä ?
Nn.5kg=n.1vaatekoko. Noin karkeasti sanottuna...
- lijehföarh
tilasin just ruotsista paketin http://halsokost.se/ 120 kpl 35€ postikuluineen..kokeillaan nyt tätäkin keinoa
- Rahat meni
Sain juuri kuukauden kuurin loppuun. Tulos 2kg ja 2cm. Siis menin vanhaan retkuun. Olishan se
pitänyt arvata. Vaan kun se 1-2 kokonumeron pienentyminen houkutti. Ihan tämä 30days on samaa
kamaa kuin Kuponkiuutisten tuotteet.Luvattu suomalaisten julkkisten raati houkutti, sillä eivät kai
tunnetut henkilöt nyt ihan pokkana totuutta vääristäisi... Tähän päivään mennessä ei kuitenkaan
ole mitään tuloksia ilmoitettu. Onkohan palkkioneuvottelut vielä kesken? Vai onko pitänyt vaihtaa
raadin jäseniä parempien tulosten saamiseksi ...Olen hyvin pettynyt.
Haluaisin vielä mainita, etten käytä mitään muuta lääkettä kuin allergiasumutinta. En käytä sokeria.
En syö vijatuotteita. Maitotuotteista käytän vain vähän voita ja päivittäin luomujogurttia. En ole muuttanut
tapojani mitenkään muuten, kuin että kammottavan helteen vuoksi olen juonut paljon vettä. Syömisestä vielä se että kanaa ja kalaa menee paljon, punaista lihaa vähän, vihanneksia paljon. Ei ollut ummetusta. - Harmistunut köyhä
Rahat meni kirjoitti:
Sain juuri kuukauden kuurin loppuun. Tulos 2kg ja 2cm. Siis menin vanhaan retkuun. Olishan se
pitänyt arvata. Vaan kun se 1-2 kokonumeron pienentyminen houkutti. Ihan tämä 30days on samaa
kamaa kuin Kuponkiuutisten tuotteet.Luvattu suomalaisten julkkisten raati houkutti, sillä eivät kai
tunnetut henkilöt nyt ihan pokkana totuutta vääristäisi... Tähän päivään mennessä ei kuitenkaan
ole mitään tuloksia ilmoitettu. Onkohan palkkioneuvottelut vielä kesken? Vai onko pitänyt vaihtaa
Haluaisin vielä mainita, etten käytä mitään muuta lääkettä kuin allergiasumutinta. En käytä sokeria.
En syö vijatuotteita. Maitotuotteista käytän vain vähän voita ja päivittäin luomujogurttia. En ole muuttanut
tapojani mitenkään muuten, kuin että kammottavan helteen vuoksi olen juonut paljon vettä. Syömisestä vielä se että kanaa ja kalaa menee paljon, punaista lihaa vähän, vihanneksia paljon. Ei ollut ummetusta.Aivan, saman olen todennut! Viimeisiä pillereitä popsin ja ei mitään näkyvää ole tapahtunut. Eli huijausta taas meidän lihavien kustannuksella.
- mummi44
Rahat meni kirjoitti:
tapojani mitenkään muuten, kuin että kammottavan helteen vuoksi olen juonut paljon vettä. Syömisestä vielä se että kanaa ja kalaa menee paljon, punaista lihaa vähän, vihanneksia paljon. Ei ollut ummetusta.Sama täällä. Grammaakaan ei lähtenyt. Koskahan minäkin opin ja lopetan huhaa pillereiden oston!
- kuuri menossa mullak
Painonvartijat jättää ison markkinaraon ja sille apajalle, helpon rahan tienuusee on varmasti monta tulijaa!
- Rahat meni
Ei vieläkään ole näkynyt esitteessä luvattua suomalaisen testiryhmän tuloksia, saati sitten niiden päivityksiä. Testiryhmän olemassalo sai minut tekemään ostopäätöksen, vaikka suhtaudunkin laihdutuspillereihin kokemuksesta skeptisesti. Ajatteli, että tunnettuihin suomalaisin voisi luottaa...
Valmistajan viestintäpäällikkö vetoaa viivästyksissä vain yllättäneisin kesälomiin.
Esitteessä luvatut suomenkieliset sivustotkin tulivat vasta muutama päivä sitten. Komeat kaavakuvat "tutkimustuloksista". Itse tutkimusta ei yksilöidä mitenkään. Uskottavaa? Mainittu tiedoituspäällikkö on Plazan 30days keskustelusivulla kertonut, että tuotetta on Norjassa myyty kahtena viime vuonna 450 000 purkkia ja että mynnti tänä vuonna on vain kiihtynyt. Firma on siis netonnut tällä tuotteella pelkästään Norjassa jo 10 miljoonaa euroa. Valmistajan tuotteista osa on EU:ssa kiellettyjä.
Itse olen jo syönyt purkilliseni. Yhtään en hoikistunut, tulipa pari kiloa lisää. En käytä sokeria enkä viljatuotteita, enkä mitään lääkkeitä. Olen perusterve. Ylipainoa on noin yksi vaatekokonumero, edelleen.Kyllä tämä tuote on täyttä HUMPUUKIA!- Ei enää Lifeä,kiitti
Minulla on samat kokemukset, ei hoikistumista! Täyttä humpuukia. Ja erittäin tuottoisaa valmistajalleja markkinoijille.
Voiko tästä tehdä rikoilmoituksen? Kysymyksessähän on selvä petos. Saako Suomessa tehdä näin?
Valvooko mikään instanssi ? Valmistaja on Norjasta, jka ei kuulu EU:n. Tätä myyvät suomalaset yritykset. Kun tarvitsen luontaistuotteita, valitsen kaupan, jossa ei myydä tätä.
- tyhmeliini taas kerr
se ei ole tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa.... eli minä :(
- Perskuta et sieppaa
pitäsi laittaa, elikkä mitä se sisältää! Olisi edes kalkkia niin olisi edes joku hyöty siitä!
- Hoikkeliini
Perskuta et sieppaa kirjoitti:
pitäsi laittaa, elikkä mitä se sisältää! Olisi edes kalkkia niin olisi edes joku hyöty siitä!
Tähän mennessä -5 kg ja kuukauden kuuri ihan loppusuoralla. Ruokailu tai liikuntatottumuksia en ole muuttanut koska ne on ollut kohdallaan jo ennenkin. Ylipainoa ei ole koskaan ollut, mutta ainahan sitä haluaa hieman keventää. 30 days on toiminut minulla siis loistavasti.
- Puhu totta!
Hoikkeliini kirjoitti:
Tähän mennessä -5 kg ja kuukauden kuuri ihan loppusuoralla. Ruokailu tai liikuntatottumuksia en ole muuttanut koska ne on ollut kohdallaan jo ennenkin. Ylipainoa ei ole koskaan ollut, mutta ainahan sitä haluaa hieman keventää. 30 days on toiminut minulla siis loistavasti.
Minkä ikäinen olet? Mitä syöt? Tuntuu vaikealta uskoa että noilla pillereillä olisi 5 kg kuukaudessa lähtenyt!
- uusi_tee_intoilija
Hei tuossa luin juuri tee kirjaa ja sitten päädyin nettiin googlettelemaan. Ehkäpä kannattaisi lopettaa kallideen laidustustuotteiden ostaminen ja perehtyä erinlaisiin tee yrtteihin =) Monessa tällaisessa yrtteihin perustuvissa laihdutuslääkkeissä on samoja yrttejä kuin löytyy tee puoleltakin.
Joku tässä palstalla myös kertoi vatsaoireista tämän kyseisen valmisteen yhteydessä, totean sen itsestään selvän asian mikä ihmisiltä tuppaa unohtumaan: Kaikki yritit eivät sovi kaikkien mahalle.- Ei ikinä
aiheutti minulla aivan hirveää turvotusta, suoli meni tukkoon jne. ehkä join sitä liikaa mutta ko. kokemuksen jälkeen en kyllä yritä uudelleen minkäänlaisella teellä!
- sssssssssssst
Ei ikinä kirjoitti:
aiheutti minulla aivan hirveää turvotusta, suoli meni tukkoon jne. ehkä join sitä liikaa mutta ko. kokemuksen jälkeen en kyllä yritä uudelleen minkäänlaisella teellä!
Hmm? Jos vihreällä teellä haluaa todellista vaikutusta, niin ei kai sitä kannata juoda vaan ottaa kapseleina? Tai siis sitähän saa sit juoda litratolkulla varmaan...
- ei enää koskaan
minäkään tuollaista 5 kilon pudotusta tällä valmisteella,sen enempää kuin muillakaan laihdutuspillereillä.Olen syönyt purkillisen nyt ja tulos on pari lisäkiloa heinäk.aikana.Johtuen kai hiukan runsaammasta syömisestä lomalla ja helteellä kun en jaksanut lenkkeillä.Mutta täyttä huuhaata koko tuote.
- Netti-Pirkko
ei enää koskaan kirjoitti:
minäkään tuollaista 5 kilon pudotusta tällä valmisteella,sen enempää kuin muillakaan laihdutuspillereillä.Olen syönyt purkillisen nyt ja tulos on pari lisäkiloa heinäk.aikana.Johtuen kai hiukan runsaammasta syömisestä lomalla ja helteellä kun en jaksanut lenkkeillä.Mutta täyttä huuhaata koko tuote.
Olen popsinyt kyseisiä tabletteja nyt yli 2 viikkoa. Ei ole painoa tippunut eikä senttejä lähtenyt. Syömistä ja liikuntaa olen toteuttanut entiseen malliin. Ainoa eri minkä olen huomannut, että mahani ei "pömpötä" eli turvota samallalailla kuin ennen.
Tosiaan totean edelleen ,että jos käyttää tabletteja sen vuoden ajan(koehenkilöt) liikkuu samalla vähintään 0,5 tuntia päivässä ja vähentää hiilihydraattien syöntiä kilot karisevat. Ja ilman näitä pillereitäkin... - minäkin haluan!
ei enää koskaan kirjoitti:
kaveri puotti myös 5 kiloa ja senttejä ! ei juurikaan muuttanut ruokatottumuksia...ikä 40
vissii lähettävä kaupan kautta kotiin. - apua 30 daysistä saa
Netti-Pirkko kirjoitti:
Olen popsinyt kyseisiä tabletteja nyt yli 2 viikkoa. Ei ole painoa tippunut eikä senttejä lähtenyt. Syömistä ja liikuntaa olen toteuttanut entiseen malliin. Ainoa eri minkä olen huomannut, että mahani ei "pömpötä" eli turvota samallalailla kuin ennen.
Tosiaan totean edelleen ,että jos käyttää tabletteja sen vuoden ajan(koehenkilöt) liikkuu samalla vähintään 0,5 tuntia päivässä ja vähentää hiilihydraattien syöntiä kilot karisevat. Ja ilman näitä pillereitäkin...Kannattaa olla kärsivällinen. 30 Days ei ole mikään "laihdu vauhdilla" nesteenpoistajatuote. On muistettava, että siinä vaikuttava aine beetaglukooni jne vaikuttavat vatsaontelon eli sisäelinten ja vatsalihaksien sisäpuolella olevaan haitalliseen rasvaan. Jos vaikutus olisi vatsanahan ja lihasten välinen ns. valkoinen rasva, niin tulos olisi nopeammin havaittava. 30 Days ei edes pyri vaikuttamaantähän vähemmän haitalliseen rasvaan vaan nimenomaan haitalliseen vatsaontelossa olevan rasvan määrään. Tämä hioikentuminen nopeudessaan on yksilöllistä mutta tulokset ovat hyviä. Hoikkenemista tapahtuu jokatapauksessa. Kun vielä noudattaa edes jotenkin järkevää ruokavalioa, niin kyllä on tuote hintansa arvoinen. N 40€ kk:ssa on huokea sijoitus terveyteen, ulkonäöllistä etua ja hyvää mieltä unohtamatta.
- 30days
Itselläni kuuri loppui eilen. Olin tosi tyytyväinen tuloksiin, sillä tossa 30 päivässä sain pudotettua viisi kiloa. Noudatin vähä-hiilarista ruokavaliota ja liikuin paljon. Vaikutuksia pillereistä huomasin juuri että nesteet lähti kyllä kiertoon ja olin normaalia pirteämpi :) Enemmänkin pillerit toimivat mulla motivaationa, sillä kun niitä aamuin ja illoin popsi, niin muisti koko ajan, että nyt ollaan "laihdutuskuurilla".
Keskivartalosta lähti eniten kyllä pois, että mahduin kyllä nyt ostamiini "tavoite-farkkuihin".
Suosittelen kyllä, mutta täytyy asennoitua. Ei siinä laihdu että makaa sohvalla ja syö sipsiä, vaikka mitä tehopillereitä söisikin :) - normaalipainoinen
Ensimmäinen "humpuukipilleri" ainakin itsellä, jonka vaikutuksen huomaa. Tuntuu että vatsa ja reidet on pienentyneet, ja ei ole tehnyt mieli napostella mitään ylimääräisiä :) Tuoteselosteessahan luvattiinkin vaikutusta myös ruokahaluun.
- hellun-kellu
ja puhdistaa ruuansulatuselimiä. Itsellä paino pudonnut 3.4kg. Tosin asenne on kohdallaan ja ei makeat niin maitakkaan.
- pekieki
Ilahduttavaa kuulla. Juttu onkin niin, että rasvaa vähenee vatsaontelon SISÄpuolelta enemmän kuin vatsan päältä. Siksi vaikutuksen havaitsee hoikkenemisena ja vaatteiden parempana sopivuutena. Mielestä juuri tällainen laihtuminen on terveellistä ja pysyvämpää, kuin raivoisa vesi-dietti. Siinä kilot tulevat vauhdilla takaisin. Kun 30 Daysin käyttöön yhdistää sopivan ruokavalion ja hieman liikuntaa, niin kyllä tulee tulosta niin että näkyy ja tuntuu. Tuote on erittäin sopiva juri siksi, että se vaikuttaa terveyteen ja saa sinut näyttämään paremmalta.
- jade^^
Hei kaikki !
Ihan oli pakko liittyä keskusteluun kun luin näitä kommentteja. Jos nyt ihan oikealle linjalle lähdetään niin yksikään pilleri ei ole huijausta vaan tuo mitä pillerien avulla VOI saavuttaa ei suinkan ole kirjoihin ja kansiin kirjoitettu että KAIKKI voivat noita tuloksia saavuttaa ja jokaisen laihdutus / rasvanpolttaja pillerien kohdalla jotka ovat noihin luontaistuote kauppoihin hyväksytty on tehty aina jonkun sortin testi ennen tuotteen myymistä ja mainontaa. Kukaanhan ei siis lupaile varmastikkaan minkään tuotteen kohdalla että TAATUSTI toimii ja monesti kun olen ohjannut treenatessa ja ruokatottumus asioissa yms. ihmisiä niin usein myöntävät minulle etteivät pysty pitämään ruokavalioaan kurissa mutteivat tuota myönnä julkisesti esim.. eli silloin yleensä jos tuote ei toimi on kyse ihmisten erilaisuudessa mm.liikkumisen suhteen, ruokailu tottumuksien suhteen sekä juomisen suhteen jne..
Tuo pilleri tai mitkään niistä eivät tietenkään ota kiloja ja rasvaa pois niin että voit istua sohvan pohjalla ja herkutella tai edes istua siellä sohvan pohjalla. Eivät nuo lääkkeet ole sillä tavalla kehitettykkään että ne hoitaa laihtumisen ja kiinteytyksen puolestasi :D vaan edes auttavat sitä. ja hieman hillitsevät useimmilla ruokahaluja ja-tai makean himoa.
Jos ihminen on OIKEASTI halukas laihtumaan ja valmis tekemään töitä sen eteen niin annan muutaman vinkin kuinka tuo "nopea" laihtuminen ja kiinteytyminen ihan oikesti saadaan aikaiseksi:
Ihan ensin keskustele itsesi kanssa kuinka tosissasi olet tuon kuurin ja liikunnan sekä ruokailun suhteen ennenkuin hassaat rahasi noihin pillereihin..
sitten kun olet sujut itsesi kanssa ja ymmärrät sen että oli pillereitä tai ei töitäkin on tehtävä niin sitten totuta ensin itsesi säännölliseen kävelyyn vaikkapa kahdesti päivässä noin 20 min kerrallaan (omaan tahtiin kuitenkin hiukan reippaammin..)
sitten kun totuta itsesi juomaan pitkin päivää puhdasta vettä vähintään kaksi litraa päivässä, kun nuo asiat on hallussa niin silloin voit alkaa muuttamaan hieman ruokavaliotasi mm. jätä pahat hiilarit pois (pullat,voi taikinat, kakut, vaaleat leivät, peruna, vehnä ELI KAIKKI MIKÄ VARASTOITUU KROPPAASI JOS ET TOSIAAN OLE HIMOLIIKKUJA TAI SINULLA EI OLE MAHDOLLISUUTTA/AIKAA KULUTTAA MITÄ SYÖT)
tilalle voit syödä tummaa leipää (vaasan ruispalat . realia, jälkiuunileipä, näkkileipä HYVIÄ KUITUJA :)
seuraavaksi jätä pois rasva ota leivän päälle rasvan ja voin sijaan jotain kevyt levitettä jos levite on pakko olla tai kaikista paras jos levitteen sijasta laitat leivällesi vaikkapa pari leikettä kalkkunaa / tonnikalaa/ maksamakkaraa/ tms. rasvatonta lihavalmistetta ja lisäksi vaikka pala kevyt juustoa (niitäkin on hyvän makuisia!) ja sitten salaattia, kurkkua, tomaattia ? yhdistele miten tykkäät.
Jos olet murojen syöjä niin voit vaihtaa punasen tai kevyt maidon ykkösmaitoon tai soijamaitoon (Kevyt jogurttikin käy) ja riisimurot vaikkapa kuitumuroihin tai kuitu mysliin (fitness murot esim..) ja maun lisäämiseksi pilko sekaan tuoreita hedelmiä tai marjoja :)
välipaloina käy hyvin ananas eri muodoissa, omena, porkkana, kevyt rahka vaikkapa mustikoilla ja makeutus aineella jos tuntuu liian kitkerältä ilman..
Namien tilalle voit vaihtaa sokerittomat karkit ja pienentää niiden syömisen määrää tai ostaa sokerittomia kurkku pastilleja taskuun tms. maalaisjärkeä hei ihmiset.. :)
kahvi sekä tee myös kiihdyttää aineen vaihduntaa. mutta niitäkin järjellinen määrä kuitenkin ihan ruokavalion perusta on vesi. jos et juo puhdasta vettä tarpeeksi on laihduttaminen yhtä tyhjän kanssa ja myös jos olet jo laihtunut niin älä lopeta terveellisiä tottumuksiasi sillä ikävä tosiaasia on että iän myötä jojo paino yksinkertaisesti tulee osana elämääsi jos et pidä ruokailutottumuksistasi kiinni vaikket sitten aina jaksaisikaan liikkua.. koska me emme ole niitä naisia tai miehiä joista juorutaan lehdissä ja jotka asuvat hollywoodissa :(
vaikka ne kuinka lehdet kertoo millainen "pitäisi" olla niin pitää muistaa että maiden välisissä ruoissa on eroja, niin myöskin ihmisissä ja niiden fysiikassa ym. ja samoin myös rahatilnateessa toisilla on varaa ravata rasvaimussa hankkia oma kuntosali ja ohjaaja.. toisilla taas ei..
tsemppiä kaikille! toivottavasti tästä nyt oli jotn apua
Niin ja pastan ja perunan tilalle suosin bataattia, ym vihanneksia ja tummaa riisiä.. googlettakaa kyllä netistä apua löytyy ihan ilmaista jos niin tahtoo ;)- sungirl133
Itse tilasin Fitnesstukusta hintaan 30,50 7,30 postikulut ei siis kauheasti halvempi mutta meinasin kokeilla.
- mie vaan
ja aivan huuhaata on! Oikein hävettää, että rikastutan tyhmyydelläni näitä ihmekaupustelijoita!
- pekieki
Vatsa hoikentunut selvästi. Energiataso noussut. Housut eivät purista. Tällä palstalla on joillakin ihan tahallisesti virheellinen käsitys, että 30 Days olisi joku laihdutustuote. EI OLE. Vaan vatsan aluetta HOIKENTAVA tuote ja erityisesti se vähentää vatsaontelossa olevaa haitallista rasvakudosta, ei niinkään vaikuta lihasten ja vatsanahan välissä olevaan ns. valkoiseen rasvaan. Tällä ei ole terveyden kannalta suoranaista haitallista vaikutusta, ellei sitä ole tolkuttomasti. Sen sijaan vatsaontelon rasva on haitallista. Kun itselläni on tapahtunut hoikentumista, niin vatsan päällä oleva rasva ei paljoakaan ole vähentynyt (koska olen syönyt kuten ennen eli liikaa). Kun vatsa on hoikentunut, niin eiköhän se ole juuri sitä vatsaontelossa oleva rasva, mikä on vähentynyt. Itse käytän tuotetta ainakin 6kk ja sitten pieni tauko ja taas purkkia ostamaan. Hinta on mitätön kustannus saavutettuun hyötyyn verrattuna. Kyllä on joillain asiat pahasti pielessä, kun pitää asiattomasti mustamaalata erinomaista tuotetta.
- pömppö maha
pekieki kirjoitti:
Vatsa hoikentunut selvästi. Energiataso noussut. Housut eivät purista. Tällä palstalla on joillakin ihan tahallisesti virheellinen käsitys, että 30 Days olisi joku laihdutustuote. EI OLE. Vaan vatsan aluetta HOIKENTAVA tuote ja erityisesti se vähentää vatsaontelossa olevaa haitallista rasvakudosta, ei niinkään vaikuta lihasten ja vatsanahan välissä olevaan ns. valkoiseen rasvaan. Tällä ei ole terveyden kannalta suoranaista haitallista vaikutusta, ellei sitä ole tolkuttomasti. Sen sijaan vatsaontelon rasva on haitallista. Kun itselläni on tapahtunut hoikentumista, niin vatsan päällä oleva rasva ei paljoakaan ole vähentynyt (koska olen syönyt kuten ennen eli liikaa). Kun vatsa on hoikentunut, niin eiköhän se ole juuri sitä vatsaontelossa oleva rasva, mikä on vähentynyt. Itse käytän tuotetta ainakin 6kk ja sitten pieni tauko ja taas purkkia ostamaan. Hinta on mitätön kustannus saavutettuun hyötyyn verrattuna. Kyllä on joillain asiat pahasti pielessä, kun pitää asiattomasti mustamaalata erinomaista tuotetta.
Lopetin kuurin eilen ja mittasin juuri itseni. Ei muutosta. Minulla meni vatsa kovaksi ja jouduin jopa ottamaan ulostuslääkettä. Luumuja ja muita hedelmiä söin kilokaupalla koko ajan että vatsa toimisi.
- humpuukkiin langennu
pekieki kirjoitti:
Tälle on sori vaan, pakko nauraa!
- S
Olen popsinut 30 days -tuotetta pari viikkoa. Ekan viikon säännöllisen popsimisen jälkeen sain armottoman vatsakivun ja pidin parin päivän tauon, jonka jälkeen olen tuotetta syönyt suht säännöllisesti. Havainnot: paino ei ole käytännössä tippunut, mutta vatsasta pöhötystä on kadonnut ja tunnen oloni paremmaksi. Harmittaa, että en ottanut mittanauhaa käteen heti alussa, mutta ehtiihän sitä vieläkin. Olen myös huomannut vaikutukset ruokahaluun: ei himoita sipsit, ei himoita suklaa, ei tee mieli edes siideriä! Eli varovaista fanitusta ja yhdyn jo aikaisemmin esitettyihin mielipiteisiin siitä, että tällä tabletilla on sijaa motivoivana tekijänä ja tiedostan myös, että kaikkien vatsat eivät yrttivalmisteita siedä.
- huijattu
2 kk. söin ko. tuotetta putkeen.Vatsa ei kipeytynyt vähääkään eikä ummetus vaivannut,mutta ainoa tulos oli 3kg painonnousu ja pullottava vatsa.Painonnusu aiheutui kai viikon lomamatkan herkuttelusta,mutta mitään kehon ohenemista ei todellakaan tapahtunut.Ainoa mikä hoikenui oli lompakko,84 euroa meni taivaan tuuliin.
- laihistelija
huijattu kirjoitti:
2 kk. söin ko. tuotetta putkeen.Vatsa ei kipeytynyt vähääkään eikä ummetus vaivannut,mutta ainoa tulos oli 3kg painonnousu ja pullottava vatsa.Painonnusu aiheutui kai viikon lomamatkan herkuttelusta,mutta mitään kehon ohenemista ei todellakaan tapahtunut.Ainoa mikä hoikenui oli lompakko,84 euroa meni taivaan tuuliin.
no ei kai ne pillerit pelkästään laihduta jos mässäilee kuin viimeistä päivää. Tietysti täytyy myös muuttaa ruokailutottumuksia ja pillerit toimii vaan lisäbuustina.
- summa summarum
laihistelija kirjoitti:
no ei kai ne pillerit pelkästään laihduta jos mässäilee kuin viimeistä päivää. Tietysti täytyy myös muuttaa ruokailutottumuksia ja pillerit toimii vaan lisäbuustina.
pääsee ilman pillereitäkin,kun valitsee oikeita ruoka-aineita laihtumista ajatellen ja tietty määrä ratkaisee myöskin.Mihin tätä valmistetta tarvitsee? Täysin turha kokeilu oli myös minulla,ei mitään vaikutusta muuhun kuin rahapussiin,se oheni tuntuvasti.Et sillee.
- eo
summa summarum kirjoitti:
pääsee ilman pillereitäkin,kun valitsee oikeita ruoka-aineita laihtumista ajatellen ja tietty määrä ratkaisee myöskin.Mihin tätä valmistetta tarvitsee? Täysin turha kokeilu oli myös minulla,ei mitään vaikutusta muuhun kuin rahapussiin,se oheni tuntuvasti.Et sillee.
Kukaan ei ole huomannut että pillerit myös vähentävät ruokahaluhormonia tms?
Itsellä ei ainakaan ole ollut tarvetta syödä lähelläkään niin paljoa kuurin aikana kuin ennen, energiaa riittää myös vaikka ei söisi, niinhän pillerit lupaa..
Ei ne maailmaa ole mullistanu, mutta eivät mitään täysin turhia, itselläni ainakaan.. Kaikkihan me olemme yksilöllisiä (: - Älkää hätäilkö
eo kirjoitti:
Kukaan ei ole huomannut että pillerit myös vähentävät ruokahaluhormonia tms?
Itsellä ei ainakaan ole ollut tarvetta syödä lähelläkään niin paljoa kuurin aikana kuin ennen, energiaa riittää myös vaikka ei söisi, niinhän pillerit lupaa..
Ei ne maailmaa ole mullistanu, mutta eivät mitään täysin turhia, itselläni ainakaan.. Kaikkihan me olemme yksilöllisiä (:Itse olen muuten tosi hoikka, mutta vanhemmiten ( 50) vatsa on alkanut pömpöttämään- Olen ollut siitä huolissani, sillä suvussani on paljon diabeetikkoja. Olen kova herkuttelemaan ja makean perää. Itse olen nyt 2 kk käyttänyt tuotetta ja kyllä toimii. Nimenomaan huomaan että vatsaontelon rasva on häipynyt. Eli jos olet tosi läski niin eihän tuo yks tai kaks purkkia vielä voi missään tuntua. Ettehän voi kuvitella että ihrat häipyvät hokkuspokkus johonkin vain muutaman pillerin kanssa. Malttia.
Itse olen jatkanut samanlaisella syömisellä kuin ennenkin, mutta teho olisivarmaan paljon parempi jos jättäisin suklaan ja pullat & piirakat pois.
Tuohon vihreään teehen lisäisin, ettei siitä kyllä kenenkään suoli tukkeudu, päinvastoin. lisää aineenvaihduntaa ja on tosi terveellistä. Itse juon monta kupillista päivässä, haudutettua irtoteetä.
- :D
Itse söin tänään ekat tabletit ja tuloksia odotan innolla :) olen normaalipainoinen tai joidenkin mielestä jopa laiha mutta itsestä tuntui että viimesen kuukauden aikana on alkanut housut puristamaan ja hiilarihimo on iskenut, johtuu ehkä siitä että olen yrittänyt keskittyä protskuihin..
en usko että toi tekee ihmeitä mutta tarvitsin jonkun motivaattorin kun itsekuri on kesän jälkeen kadonnut jonnekin..
JOs saan vaatekoon pidettyä kurissa sillä että uskon näihin tabletteihin niin sittenhän se toimii :)- :D
pari päivää nyt syöty ja jotain ainakin tapahtuu kun alkoi naama kuplimaan ihan kivasti :/ jotain puhdistumista siis tapahtuu hope so!
- :D
toimii! pari viikkoa syöty ja ruokavalioki ollu ihan surkea, joka päivä menny karkkia, pähkinöitä, nachoja tms. ja enää ei housut purista :)
itsekin aika yllättynyt vieläku itsekuria jostain löytyis nii tulokset olis varmasti tosi hyviä. ainut mikä on nii epäpuhtautta kasvoissa sitäkin olis varmasti vähemmän jos ruokavalio olis parempi luulisin. - Tyytyväinen kokeilij
Kokeilin tuotetta ihan vain uteliaisuuttani. Nyt olen viikon ajan tuotetta käyttänyt ja tuloksista sain hymyä kasvoilleni. Paino ei kylläkään ole pudonnut, mutta senttejä on lähtenyt niin vyötärön, lantion kuin reisienkin osalta. Vyötärö kapeni 6cm, lantio n.4cm ja reidet 3cm - ja vain yhden viikon aikana. Ja tämänkin viikon aikana söin normaalia epäterveellisemmin, joten en osannut odottaa läheskään tuollaisia tuloksia. Tulokset eivät tietenkään jatkossa tule olemaan yhtä radikaaleja, mutta tällä hetkellä tuntuu hyvältä. Turvotus on hävinnyt vatsasta, minkä vuoksi tuote minua kiinnostikin! ...Ja minullehan painotettiin jo kaupassa, että tuote ei välttämättä tule kiloja puottamaan, joten en odottanutkaan sen olevan mikään ihmelääke.
- oppia ikä kaikki
lukuisat sentit vartalolta,jos paino ei kerran putoa? Läskikö muka kiinteytyisi näin kovasti yhdessä viikossa?Hieman oudolta tuntuu,kun itse en huomannut pienintäkään muutosta kuukauden syötyäni tätä tuotetta. Lompakko kyllä keveni 44 euron verran heinäkuun helteillä,kun purkillisen näitä pillereitä söin.
- Tyytyväinen kokeilij
oppia ikä kaikki kirjoitti:
lukuisat sentit vartalolta,jos paino ei kerran putoa? Läskikö muka kiinteytyisi näin kovasti yhdessä viikossa?Hieman oudolta tuntuu,kun itse en huomannut pienintäkään muutosta kuukauden syötyäni tätä tuotetta. Lompakko kyllä keveni 44 euron verran heinäkuun helteillä,kun purkillisen näitä pillereitä söin.
Mahtaisiko syynä olla jopa se, että esim. vatsasta turvotus laskee joka taas edesauttaa vyötärön kapenemista. Minulla on siis ollut vatsan kanssa ongelmia (sisäisesti) jo pitkän ajan, mikä näkyy jatkuvana vatsakipuna ja turvotuksena. Tablettien myötä oireet ovat hävinneet. Elimistö on siis ns. puhdistunut ja elimistön toiminta normalisoituu - kaikin puolin. Mutta edellä olevan viestini sisältö on täysin totta, harmi ettet päässyt sitä itse todistamaan, mikäli niin skeptinen olet.
- kevyt jees
Tavallaan toimii..paino tais pudota 1-2kg,ei ole tullut takaisin.Jotain tapahtui vyötärön seudussa kun 2 vaatekokoa pienemmät housut mahtuu jalkaan ja moni huomaa että yleistilassa on tapahtunut pienentymistä/kiinteytymistä esim. kasvot ja reidet...En pahemmin liikuntaa lisännyt,elin normien mukaan. Ehkä tabut heikensi sitä ikuista makean himoa ja tuli syötyä vähemmän.En mitään haittavaikutuksia huomannut vaikka monille
asioille olen allerginen ja yliherkkä.Itse olin tyytyväinen tuotteeseen. 4 kapselia otin /pv.(nyt jatkan vielä toisella "laihdutus tabulla,hiukan halvempi) - :D
Viimenen päivä menossa on kyllä ihme tabletti en oo vieläkään osannu rajottaa syömistä. Eilen illal vedin iltapalan päälle litran jäätelöö ja pari pilleriä enkä ollu edes yhtään ähky ja aamulla ei ollu possu turvonnu olo vaan nälkä taas.
Katotaan miten pärjään ku kuuri loppuu. Musta tuntuu et mun syöminen on vaan lisääntyny tän aikana. - :D
Viimeset tabletit syöty.. Lopputulos: olis pitäny ostaa vaan detox litkua mitä meninkin hakemaan mut myyjä suositteli tätä.. Useimmat farkut ei purista vatsan kohdalta mutta iso miinus lempparifarkut jotka juuri ja juuri sain jalkaan kuukausi sitten ei mene enää päälle. Tuntuu niinki olis kerääntyny tavaraa bootyn kohdalle lisää ja reilusti! Nykyään olen sitten kokoa 25-26. En mä nyt ajatellukaan et näillä pakosti laihtuu mut tää oli kyllä tosi epämiellyttävä lopputulos. Ruokavalioo siis en muuttanu mihinkään suuntaan. Mikähän mulla sit meni pieleen..
- ODOTELLAAN IHMETTÄ
Olen 40 normaalipainoinen naishenkilö. Sain juuri syötyä tuon kuukauden kuurin loppuun, vielä ei ole tapahtunut mitään, ehkä vaikutus näkyy viiveellä, odotellaan HE-HE. Muuten en muuttanut elintapojani mitenkään söin ja liikuin kuten ennenkin. No joo mielestäni suurin huijjaus meille ´laihduttajille` mitä vaan voi olla. Ei muutu paino ei pituus eikä vyötäröstäkään lähtenyt sentin senttiä, eli vaatekoko ei pienentynyt 1 eikä 2 koolla.
- Kokeillut
ODOTELLAAN IHMETTÄ kirjoitti:
Olen 40 normaalipainoinen naishenkilö. Sain juuri syötyä tuon kuukauden kuurin loppuun, vielä ei ole tapahtunut mitään, ehkä vaikutus näkyy viiveellä, odotellaan HE-HE. Muuten en muuttanut elintapojani mitenkään söin ja liikuin kuten ennenkin. No joo mielestäni suurin huijjaus meille ´laihduttajille` mitä vaan voi olla. Ei muutu paino ei pituus eikä vyötäröstäkään lähtenyt sentin senttiä, eli vaatekoko ei pienentynyt 1 eikä 2 koolla.
Suurin huijaus on se, että reilusti, kymmeniä kiloja ylipainoiset kuvittelee, että pilleriä syömällä tulee hoikaksi. Ehkä tuleekin, mutta siinä massassa ei tulokset erotu.
Suht normaalipainoisella, lievästi ylipainoisella vyötärö on kyllä hoikentunut.
- E 171 jne...
katoin tuoteselostetta ; sisältää seitsemää E lisäainetta, joten puhdistaa kehoa varmasti... ,just joo! miten tätä voi myydä luontaistuotteena???
ja mistälähtien artisokka on ollut yrtti ;) - tikuksi
Öö näille ihmettelijöille, jotka eivät muuttaneet elintapojaan ollenkaan ja sitte ihmettely, et mikä meni pieleen ku ei toiminu?
30 dayssin kans suositellaan hiilaritietoista ruokavaliota, eli jätetään kaikki nopeimmat (ts.turhat) hiilarit pois ja vaihdetaan ne hitaammin imeytyviin. Jo ihan sen vuoksi, että esim. viljatuotteet kuormttavat ja kuonaannuttavat elimistöä todella paljon, joten tuotteetn hyöty valuu hukkaan. Lisäksi maitotuotteet aiheuttaa isolle isolla ihmisistä turvotusta ja painon jumittamista, joten ne kannattaa vaihtaa esmes soijamaitoon ja muihin soijatuotteisiin.
Olin itse viime kesänä loman jälkeen kuukauden kuurilla ja näppärästi hävisi jenkkakahvat, vaikka en edes täydellisen orjallisesti ruokavaliota noudattanut, eli hiilarirepsuja tuli useampana päivänä. En raskinut ostaa enää toista purkkia vaan jatkoin ihan perinteisellä vhh-ruokavaliolla ja tasaseen on paino pudonnut noin kilon kuussa (n 78 kilosta tämän hetken n.71kiloon, 165cm oon pitkä).
Että en ihan turhaksi tuotteeksi sanois, ihan selkeästi huomasin jo sen kuukauden aikana et tavaraa varsinkin selän puolelta hävisi. Pelkällä ruokavaliolla (no tässäkin aika paljon repsuja joka kk) muutos on hitaampaa, toki sitä tapahtuu, muttei "silmiinpistävän" nopeasti.
Läskihän painaa tunnetusti vähemmän kuin lihas, joten ku laihdutetaan oikeasti läskiä, niin painonpudotus on hitaampaa (näkyy senteissä ensin), toisin kuin suurin osa ihmisistä kun ne laihduttaa lihasmassaa, joten pudotustahti on kovempi, läski kylläkin jää ja elintärkeä lihasmassa katoaa. - Kesää odotellessa
Aloitin tänään 30days kuurin,tätä ennen söin purkin Cla:ta ja päätin nyt vaihtaa toiseen tuotteeseen.
Lähemmäs 4kg on takana painonpudotusta ja saman verran edessä. Ruokavalioni olen muuttanut kevyemmäksi mutta perunaa täytyy kerran päivässä saada! Aamullisen leivän syönnin olen vaihtanut rasvattomaan rahkaan ja täysjyvä muroja syön kerra viikossa. Töissä sitten salaattia kera lihan,kalan,kanan,muutoin sitten hedelmiä,rahkaa tms välipalana ja töiden jälkeen kotona peruna ruoka kera kastikkeen tms. Launtaisin olen syönyt omantunnon mukaan vapaammin ns.herkkupäivä,joskus ravintolassa,kerran pizzan ja muuta ns.vähemmän terveellistä ruokaa :)
Painoa on pudonnut 500g-1kg viikossa.
Tyytyväinen olen alkuun mutta pömppömahaan toivon 30Daysin tuovan apua :) - Tääl kaivataan apua!
Aloitin tänään 30 Days kuurin, olen normaalipainoinen mutta maha pömpöttää navan kohdalta niin etten näe edes pikkareita. Heh.. Haluisin litteän vatsan ja muodikkaan vyötärön. Olen 159cm pitkä ja 55kg on painoa. En syö oikeastaan makeaa mutta roskaruokaa noin kerran viikossa. Muuten syön tavallista kotiruokaa esim: makaronilaatikkoa, muusia ja lihapullia, lihaa, kanaa ja tummaa riisiä, kalaa noin kerran viikossa yleensä lohta ym.. En juurikaan liiku. Auttaisikohan 30 Days pömpöttävään vatsaan ja kuinka monta kuukautta sitä saa popsia yhtä päätä? Olen 20
- Älkää olko niin tosi
Varmaan riippu aika paljolti ihmisestä, että kuinka lähtee noita senttejä ja kiloja, meitä kun vaan on niin moneen junaan. Toisilla toimii toisilla ei, se täytyy vaan hyväksyä ja kyllä tuohon voi uskoa..
- kesää odotellessa
Täytyy sanoa että en ole huomannut olevan mitään apua 30Days pillereistä! Paino on tippunut paljon vähemmän viikossa kuin Cla pillereillä eli taidan palata niihin takaisin. Syönyt olen samalla tavalla molempien pillerien aikana.
- kolkytpäivää
hei!
löytyykö porukasta sellaista, joku olisi kokeillut myös tonalinia? mietin että kumpikohan mahtaa olla tehokkaampi (vai onko molemmat yhtä tehottomia, heh :D)
kiitos! - kesää odotellessa
Cla ja tonalin ovat samoja tuotteita mutta eri valmistajalta,niin kehui luontaistuote myyjä minulle eilen kun hain cla lisää. Oma mielipiteeni on että cla toimii paremmin kuin 30 Days,tonalinista ei ole kokemusta.Tietty kaikki on yksilöllistä. Pitänee syödä kyllä kk ennen kuin huomaa vaikutusta mutta niinhän noita kaikkia pitänee mussuttaa tovi ennen kuin vaikuttaa. Cla:n kanssa olen ottanut myös vihreätee kapseleita.
- 30days
Ois muuten aika tärkeä pontti nyt niille ketkä ei oo tuloksia saanut. Tottahan on ettei mikään luontaistuote voi sopia kaikille ja sadalla prosentilla käyttäjillä tuote ei voi toimia! Monet jotka syövät terveellisesti, liikkuvat ja popsivat ravintolisiä, ei kiinnitä huomiota siihen että imeytyykö se tuote oikeesti.
Imeytyykö jos on paksusuoli täynnä kuonaa? Ihmisillä on sitä keskimäärin ainakin muutama kilo. Ällöttävää ees kuvitella, ja ihan mahdotonta että tommonen tuote jossa aineina on yrtit ja beetaglukaanit pääsis imeytymään elimistöön ja aikaansaamaan tehoa. Itse olen normaalipainoinen, 155cm ja painoa hieman elintavoista riippuen 48-52. Paino siis heittelee aika paljon. En liiku, ja syön melko epäterveellisesti. Kai saan geenejä syyttää ettei painoa onneksi ole enemmän kertynyt mutta vatsassa kyllä tuntuu tukkoiselta ja farkut painaa lähes poikkeuksetta. Mullakin varmaan syy siinä paksusuolessa.
Olen syönyt 30 dayssia epäsäännöllisesti joten mistään tuloksista ei ole mitään sanottavaa. Tulipahan vaan mieleen kun luin tosta 30days Colon cleanserista, sitähän suositellaan nimenomaan ENNEN 30days tablettien ottamista. Näin saa ainakin tuplavarmuuden tehoon. Jos nyt kuvitellaan että 2/4 osalla 30 days ei toimi nii luku vois tippua vaikka 1/4 osaan jos kokeilis colon cleanserin ennen sitä. - 40
Kk:n kuuri tuli syötyä, ihan kokeilumielessä. Ruokavalioon tai liikkumiseen ym. en tehnyt muutoksia. Ei tuo kyllä mitenkään vaatekokoon tai painoon vaikuttanut, mutta - ihme ja kumma - ihon kunto parani! Eli toimisiko sittenkin elimistöä puhdistavana? Leuassa ja otsassa viihtyneet finnit ja ihonalaiset tulehtuneet paukamat hävisivät (eikä ole mitään teiniaknea tämä).
Nyt pari viikkoa kuurin päättymisestä kulunut ja iho alkaa taas oireilla. Mietinkin parasta aikaa, pitäisikö kuuri uusia. Tosin ensin on käytävä ihotautilääkärillä näyttämässä ohimolle (kuurin aikana) ilmaantunutta outoa plänttiä (ei finni). Uskaltaisikohan tuolle ihotautilääkärille mainita tämmöisen kuurin syönnistä mitään..? - vessaralli
Kolkytpäivää: Olen itse kokeillut pari purkkia tonalinia ja täytyy sanoa että se ei henkilökohtaisesti itseeni mitenkään vaikuttanut vaikka olinkin vhh:lla samalla. Kun kävin pari päivää sitten luontaistuote kaupassa myyjä kertoi että tonalinia saa syödä vähän enemmän ja tietenkin se vaikuttaa erilailla eri ihmisiin. Nyt ostin sitten 30days purkin ja kokeilen ihan mielenkiinnolla miten se toimii. Ainakin olen saanut vessassa aamuisin ravat yhtä soittoa, mutta mielelläni käyn kun mietin että aineet lähtee kehostani ;D
Niin kokeilin yli viikon ja tuntuu että olen lihonut muutaman kilon. Olen lisännyt liikuntaa ja vähentänyt ruokaa. Vatsa on kuin olisin seitsemännellä kuukaudella raskaana, mikä ei ole mahdollista. En voi suositella pillereitä kenellekään. Ennen olen laihtunut kiitett'ävästi olemalla laihdutuskuurilla, mutta nyt tuntuu että olen lihonut enemmän kuin koskaan. Älkää menkö halpaan vaan laihduttakaa normaalilla tyylillä. Totean vielä että olen normaalipainoinen ihminen.
- Kebabkungen89
Ackd easydietti päälle niin ei tarvii läskistä murehtia, homma on helppo, ei tarvi miettiä mitä syö kun kaikki tarvittava on pusseissa valmiina. Kannattaa tutustua jos oikeasti haluaa läskeistään eroon, eikä tarvita mitään pilleripelleilyjä.
- Kokeiltu on
Kokeiltu on, tuloksena ovat vatsakivut ja karmea ummetus, eli lopetin kuurin. Mitään laihtumista tms en huomannut, vaikka söin kevyemmin ja liikuin normaalisti. Ostin pönttö jopa 2 purkkia kerralla kun oli tarjouksessa ja maksoin niistä 80 euroa. Nyt kaapissa seisoo 1 avaamaton ja toinen avattu purkki jossa jäljellä 69 pilleriä. Jos joku haluaa kokeilla ko valmistetta voisin myydä ne halvalla pois .... Jos olet kiinnostunut kerro s-posti-osoitteesi niin jutskataan lisää.
- 30 DAYS
ROHDOSKAUPASSA PURKKI OLI AINAKIN TARJOUKSESSA 31,90€
www.rohdoskauppa.fi/30-days-m-170.html- pallosta eroon
Ostin eilen 30Days purkin ja lisäksi 30Days colon cleanser-purkin. Osaako kukaan neuvoa miten niitä kannaattaa nyt syödä että sais parhaan hyödyn. Myyjä kertoi että voin vaikka ottaa toisesta purkista aamulla ja toisesta illalla tai sitten vuoropäivinä syödä mutta jäi jotenki epäselväksi mikä paras tapa
- Kyllä vain
Aloitin 30 Days:n reilu pari viikkoa sitten. Painoa on tippunut n. 5 kiloa. Ylipainoa minulla on reippaasti ja normaalisti hidas aineenvaihdunta. Liikuntaa en ole vielä päässyt lisäämään, koska olen ollut reilun viikon kipeänä. Ehkä sitä on tullut syötyä vähemmän. Nyt parin viikon aikana tuntuu, että on aina nälkä. Mielitekoja tabletit ovat hillinneet.
Mielestäni on tablettien ansiota, että olen saanut pudotettua painoa näinkin helposti. Minun mielestä näitä kannattaa kokeilla. Aion ostaa uuden purkin, kun edellinen loppuu.
Ostin tablettini fitnestukusta.- 30 days testi
Kiva kuulla että voi olla apua :) otin juuri ensimmäiset kaksi tablettia. Ja minulla on hirmuinen ylipaino, ja olisi kiva päästä alkuun.
Minä ostin luontaistuotekaupasta,siellä myyjä neuvoo.
Minä olisin ostanut itselleni väärän tuotteen joka ei sovi sappivikaiselle.
Tsemppiä meille kaikille.
- turhautunut äiti
Olen syönyt 30 days:ä reilut pari viikkoa: ekalla viikolla tuli kauheaa ummetusta, ilmavaivat ja pöhötys nyt jonkin verran helpottaneet, finnejä ilmestynyt otsaan ja nenäpieleen (eivät ole olleet riesana nuorenakaan), paino ei ole pudonnut grammaakaan - päinvastoin tullut n. kilo lisää. Minusta on jopa tuntunut, että ruokahalu on kasvanut? Minulla on ylipainoa 6-7 kg ja siihen ei taida tästä tuotteesta olla apua.. jos ei sitten jäljellä oleva purkin puolikas tee ihmeitä. Tuskin ostan enää..
- kokeileva mummeli
Tilasin sinunapteekki.fi sivuilta 30days puhdistuskuurin 120 taplettia ja laihdutukdeen 120 taplettia, maksoi kuluineen 69,70. no nyt olen vetänyt niitä viikon, aluksi vatsan turvotus väheni, tänään ollu tosi öklö olo, ei ole nälkä ja maha ku kaljatynnyri paisuksissa.
Taidampa lopettaa pillerikokeiluni tähän kuuriin. - MraChck
Kokeilkaa Allia. Joo, pisttää vatsan plöröksi, mutta siitä ainakin tietää, että se toimii ja puhdistaa elimistöä.
- vierailija123
moi! mulla toi toimii myös, senttejä lähteny r eisistä ja lantiolta eniten. mulla hidas aineenvaihdunta mutta ei enää kun tabuilla vatsa toimii taas ja syömäni rasva lähtee ulosteen mukana. toista purkkia nyt syömässä. olen norm. painoinen mutta vatsaan on aina kaikki kertynyt mutta nyt ei kerry enää. suosittelen, mulla toimii ainakin.
- kyllä auttoi
kahdessa kuukaudessa lähti melk. 5 kiloa,mitään sivuvaikutuksia ei tabuista tullut.ainakin minulla toimi.
- Minä kans,ku muutkin
Eka luin tään rimpsun mutta siltikin oli ihan pakko eilen kuluttaa 45egee ja ostaa purkki 30daysiä.
Ite olen 165cm ja noin 55-57kg painan tällä hetkellä,mutta reisissä ja vyötäröllä on löllöä....saas nähä mitä tulee,kun huomenaamulla nappaan naamariin ekat tabut.
Siinä myyjällekkin tokasin,että "pitää liittyy itekkin hölmöjen joukkoon ja laittaa rahat humpuukkiin"....myyjä ite tietenkin kehui,kuinka viime joulun alla sai kiloja karistettua tällä kuurilla...just...
Mutta kattellaan ja laitanpa 30päivän päästä joko rimpsun kirosanoja taikka kehuja tänne :D - miettikää.
Kyllä kait nämä tuotteet auttavat ja ne ovat vain lisä terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan. Mutta tuskin tabut auttaa teitä valittajia jos mässäätte makeaa sen minkä kerkeätte ja mitä joltain luin että iltapalaksi litra jäätelöä...tuskin tämmösiin ihmisiin tehoaa mikään, kun näyttää kaikki napa vetävän! itse en voisi koskaan edes kuvitella syövän litraa jäätelöä.
asiasta toiseen:
Ajattelin joulun jälkeen aloittaa tämmöisen tabu kuurin ja muuttaa liikkumistani ruokavalioon hieman muutoksia.Painan tällä hetkellä reilu 50 mutta maha tahtoo vähän pömpöttää ja reisiä haluaisin pienemmäksi. - klasio
30days 41,50/purkki
http://www.ravinnetukku.fi/verkkokauppa/laihdutusvalmisteet/ - pilleritön
Kokeilin vuosi sitten pari purkillista ja ei sitten mitään vaikutusta. Ja hinta oli aivan liikaa humpuukista.
- blaablaablaaa
Turhaa, kokeile tätä mun maagista erikois vinkkiä!!!! :)))
1.Treeni
2. Lepo
3. Ruoka
SYÖ ALLE KULUTUKSEN NIIN LAIHDUT!
Muista syödä hyviä rasvoja ja jotenkin näin noi arvot 20% Hiilarit Proteiinit 40% Rasvat 40%. Niin takaan, että laihdut kilon viikossa.. Laihduttaminen on pitkäjänteistä ja jos teillä on pitkäjänteisyyttä syödä ittenne isoks niin on myös laihduttaa pitkällä kaavalla ja terveellisesti. Se on pysyvä ruokavalio muutos! Ei mikää viikko 800kcal dieetillä sit kebabille ja heseen jatkoille.. :) uskokaa mua. - Mamma77
Loistava tuote, itse syön kalaöljykapseleita vielä lisäksi, vältän leipää, sokeria ja rasvoja niinkuin oheissa olikin ja liikkunut myös aina kun mahdollista, kilot juoksee oikein karkuun, olen tiputtanut viikossa jo yli kilon...voi olla että kroppani reagoi turhankin hyvin tähän, minulla on muutenkin hyvä aineenvaihdunta, ja nyt se on selkeästi tehostunut, hikoilen kun pieni possu, mutta se kuuluu asiaan...minulla ei ole kuin muutama kilo tiputettavaa, en ole ns.ylipainoinen mutta haluan tiputtaa kuitenkin muutaman kilon, ja tämä tuote on ollut ihan loistava!! Suosittelen!
- :-)
30 days... nimi kertoo jo että pillerit kestää sen kuukauden..
- pilleriirellip
Onko lisää kokemuksia? Miten tuo 30 days-puhdistuskuuri toimii?
- toiimii
toimii! lähti kuukaudessa sellanen 10 kilooo! :) oon pitkä 170 ja painoa OLI 75, nyt 65
- yllättynyt
30 Days pakkauksen mukana tuli ohjeet, joissa luki että 30 Days Waistlinen kanssa täytyisi syödä 30 Days Colon Cleanser pillereitä. Colon Cleanserit puhdistavat paksusuolta jotta ummetus ja turvotus vähenisi..
Että siitä se ummetus ja turvotus johtuu kaverit.
Itse olen vähän loukkaantunut kun tänään kävin Life-myymälästä oman pakkauksen 30 Dayssejä ostamassa niin myyjä ei maininnut mitään että tuotteen rinnalla pitäisi syödä myös Colon Cleansereita. Eikun toinen kauppareissu edessä...
Korjatkaa toki jos olen väärässä.- rinrintin
Sanovat että ne toimii yhdessä paremin. Itse söin viime keväänä purkit kumpaakin, pelkkää 30dayssia 2kk, ja olin tyytyväinen. Flunssaakaan ollut koko keväänä. Nyt ollut koko ajan enemmän vähemmän lentsua, siis ostin purkin vaihteeksi :) kyllä se jotain auttaa, kaikille vaan eri tavalla, emmehän ole samasta puusta veistettyjä ;)
- MattiS
täällä molemmat 30 days purnukat tarjouksessa
http://www.luontaistuntijat.fi/TUOTERYHMITTAIN/Kuukauden_Tarjouksia - tonnikeiju =)
ostin tänään purkin.. katotaan kuinka käy... itse olen 165cm pitkä ja 110kg.. katotaa kuinka likan käy.. aijon myös tarkkaan katsoa mitä syön..ja liikuntaa entisestään lisätä (kävelen koulumatkat päivittäin, tunnin yhtee suuntaansa)tonni
- Sarilii
Olen ollut melkein sun kokoinen 160 cm ja 110kg . Olen nyt 1½ vuoden aikana saanut 26.1 kg pois. Ensin jätin herkut pois ja vähensin syömisiä no 1 vuodessa sain 9 kg pois, mutta tämän jälkeen aloitin tämän EasyDiet pussikeitot jutun sain 1 kuukauden aikana n. 10 kg pois, sitten söin kuukauden ajan kevennettyä ruokaa(vihanneksia,broileria,kalaa,salaaattia jne) ja sitten aloitin 2.5.2012 uudelleen ED pussit ja nyt olen saanut 7.1 kg pois.
Pussit ovat tietenkin melko hintavia, mutta tuleehn sitä säästöä, kun jättää muun ruuan ja herkut ostamatta.
Olo on edelleen tosi pirtsakka ja hyvinvoiva. Vaatenumerot ovat pienentyneet 50-52 numerosta, 42-44. Olen myös lisännyt hieman liikkumista, mutta enmpä juuri muuta.
Kirjoitin tämän sen vuoksi sinulle nimimerkki tonnikeiju, jos olisit kiinnostunut myös tällaisista vaihtoehdoista painontiputukseen.
- moukka_x2
vitun idiootit. paino putoaa, kun syö vähemmän ja liikkuu enemmän. aika ihmeellistä.
- Pallero
Eihän niistä pillereistä olekkaan mitään hyötyä jos makaa vaan sohvalla ja syö mitä sattuu! Itse olen nyt 3 viikkoa syönyt 30 days pillereitä, vähentänyt jonkin verran hiilareita ja tietysti liikuntaa lisännyt. Nyt on painoa tippunut -7kg ja vyötäröltä lähtenyt sen 9cm. Suosittelen kyllä kaikille! :)
- Kokeilija
Näin näistä 30 Days pillereistä kerrotaa:
Näin 30 Days toimii
30days™´in, liikunnan ja terveellisen, mahdollisimman niukasti sokeripitoisia ruokia ja juomia sekä hiilihydraatteja sisältävän ruokavalion avulla saat vatsan pönäkkyyden pysymään kurissa. Lääketieteelliset tutkimukset todistavat, että tutkimushenkilöt pudottivat keskimäärin painoaan 2:den vaatekoon verran jo kuukauden ajan 30days™´ia nauttimalla.
Eli täytyy elää niinkuin olisi laihdutus kuurilla jos haluis laihtuu ja samalla syödä näitä pilleritä. Tää 30 Days vaa nopeennuttaa laihtumista! Ei se auta mitää jos makaat sovalla ja syöt suklaata joka päivä!
Tänään itse ostin 30 Daysin ja otin ensinmäiset kaksi pilleriä, ja vaikka minulla on yleensä ummetusta ja aineenvaihdunta on hidas kävin heti parin tunnin päästä vessassa. Käytän myös samalla suolen puhdistus kuuria joka 30 Day paketin mukaan nopeennuttaa laihtumista. Täytyy nyt kattella kuinka vaatekoot pienenee... Ja tietenkin urheilen ja vähennän hiilareita! Mutta en pety jos se kuuri ei autakkaan! :) - saas nähä ;)
Syön nyt toista päivää samoja kapseleita ja löysin samalla 30 dayes colon cleanserin siitä vierestä. Innolla odotan tuloksia :)
Takana lukee "pakkautumisenestolääke"
Itse painan nyt 71kg 300g eli katotaan kuukaudenpäästä :)- Terh
Takana puolitoista viikkoa 30 days ja cleanser- pillereiden popsimista. Laittaa vatsan tosi löysälle, joten vessassa saa juosta vähän väliä. Suoli ainakin puhdistuu tällä menolla, mutta onkohan terveellistä, jos on "ruikulilla" koko kuukauden ajan? Pillerit pitää hyvin laihdutusmotivaatiota yllä, olo on entistä energisempi ja kiinteämpi, ruokahalu on huonontunut ja painosta on lähtenyt pois tässä ajassa kilo.
- Maksanpuolesta
Maksatoksinen aine, johtanut maksansiirtoon ainakin yhdellä potilaalla. En suosittele.
- sama kama eri muodos
Mun mielestä tuo Colon Cleanser vain aiheuttaa ripulin tyyppistä löysää sontaa, joka tulee sitten nopeammin ulos kuin normi kiinteä tuotos.
Kyllähän sitä voi laihtua kun ruuat ei ehdi imeytyä.
Mikä on maksatoksinen, sekö joku laihdutusvalmiste vai tämä cleanser? Ainakaan tästä en löytänyt mitään ihmeellistä tuoteselosteesta. c-vitskua, magnesiumia, sitrusbioflavoinoidia ja puuvillansiemenöljyä. Lisäksi jotain täyteaineita.
Noita voi ottaa ihan purkista erikseen aamulla ja syö sen magnesiumin illalla ennen nukkumaan menoa. Auttaa lihaskramppeihin ja kenties nukahtamiseen yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846