Pääseekö horon maineesta eroon?

leeena90

Mä olen kaksi kertaa sortunut yhden illan juttuun ja nää jutut tuli viel sellasiks, et kaikki sai tietää ne. Olin tuolloin molemmilla kerroilla 18v. Sitä ennen pussailin paljon poikien kanssa kaikissa bileissä, siis pelkkää pussailua!

Nyt näin lähes kaksi vuotta myöhemmin ja ehkä hivenen viisaampana huomaan, että minulla on se sama horon maine edelleen. Olin yhdissä juhlissa ja sain vain kiertoteitse kuulla, että "Tuo x on sellainen, että kun sanot sille pari kivaa sanaa, niin saat pillua" ja sitten tutustuin siellä juhlissa erääseen mieheen, jonka kanssa juttelimme pitkään kahdestaan, koska meillä sattui olemaan sama harrastus. Juttelimme pelkästä urheilusta siis. Noh, kun käväsin vessassa, niin sillä välin hän oli sanonut jo kavereillensa, että hän on minun kanssani ainoastaan sen takia, että saisi pillua. No ei todellakaan saanut eikä tule saamaan! Tuo kyseinen mies siis hyvinkin tiesi menneisyyteni.

Mä en ole baarissa pussaillut ketään, en ole harrastanut yhden illan juttuja, treffeillä käyn edelleen, mutta silti tuo maine on ja pysyy. Mä olin aika horo silloin, myönnän sen rehellisesti. Olin erittäin huomionkipeä. Mä en kuitenkaan enää ole.

Nytkin olen ihastuneena erääseen poikaan, mutta en uskalla tehdä aloitetta, koska hän saattaa tietää minun maineestani. Toi leima on vissiin ikuinen? Ainakin jos paikkakunta missä asuu, niin ei ole mikään kamalan iso?

29

4005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qw

      varmaan olisi paras vaihtaa paikkakuntaa...ja mahdollisimman kauas.

    • kun osaisin kertoa

      ole vaan ylpeä itestäs, sä olet kehittyvä nainen ja seksi on tarkotettu ihmisen nautinnoks, nauti siitä ja anna ihmisten puhua, tyhmien. Nauti ja anna nautintoja ja ole onnellinen siitä. Kaikki ihmiset tekee virheitä mutta pointti on siinä, ottaako opikseen vai toistaako samoja virheitä tai myrkyttääkö ittensä ja ympäristönsä. Nauti seksuaalisuudestasi nuorena, mieti mitä se on kun ihminen rupsahtaa ja tulee vanhaksi

      • Anonyymi

        Sä olet vasta KEHITTYMÄSSÄ HOROKSI, MISTÄ ONNITTELUT!!!!😆


    • Jep jep....

      Niin makaa kuin petaa. Jos haluaa horon maineen, silloin pitää käyttäytyä sen mukaan. Joskus kannattaisi vähän miettiä, mitä tekee. Ai niin, unohdin kokonaan, että naisethan eivät ajattele alapäällään. Vain miehet.

      • leeena90

        Silloin kun tota horoilua harrastin, niin mulla ei ollut edes mielessä parisuhde saatika kiinnostusta sellaiseen. Halusin vain olla ja mennä miten itse haluan ja nyt tietysti kärsin seurauksista... Ja tosiaan annoin alapääni ohjata ihan täysin minua, joten en mä miehiä tuomitse vastaavasta käytöksestä. Enemmänkin ymmärrän.

        Kait se on pakko vaihtaa paikkakuntaa hyvinkin kauas ja hankkia uuden minäni kaltainen maine:) Eli siis parisuhde ihan hakusessa.


      • työpaikkajäte
        leeena90 kirjoitti:

        Silloin kun tota horoilua harrastin, niin mulla ei ollut edes mielessä parisuhde saatika kiinnostusta sellaiseen. Halusin vain olla ja mennä miten itse haluan ja nyt tietysti kärsin seurauksista... Ja tosiaan annoin alapääni ohjata ihan täysin minua, joten en mä miehiä tuomitse vastaavasta käytöksestä. Enemmänkin ymmärrän.

        Kait se on pakko vaihtaa paikkakuntaa hyvinkin kauas ja hankkia uuden minäni kaltainen maine:) Eli siis parisuhde ihan hakusessa.

        maailma on todella kova, vain seksi ja raha merkitsevät jotain useimmille naisille. Olin yli kaksikymmentä vuotta naisvaltaisessa työpaikassa, jossa välillä järjestettiin tyttöjen pilleri- ja pirtupileitä. En osannut pelätä, olin liian hyväuskoinen ja luottavainen, hoitoalan yrityksestä kun oli kyse. Kun ihmisten päät oli saatu sekaisin, lähdettiin jatkoille kaupungin kapakkaan. Mustaihoinen mies löytyi aamulla samasa kämpästä, yöstä ja sen tapahtumista ei ole selkeitä muistikuvia. Työpaikkani naisilla oli nk. astialeikki ennen pileitä, ihmiset nimettiin joko halvoiksi tai kalliiksi astioiksi raamatun tekstien mukaan. Osani oli olla halpa astia. Homma tuli maksamaan minulle tuhansia euroja, siis ihan selvä rahankusetushomma niiltä porukoilta ja lisäksi: se kaikki henkinen saasta horon maineineen ja edelleen jatkuvana inhottavana henkisenä väkivaltana ja uskonnollisena painostuksena pienessä maaseutukylässä. Fyysiseltä väkivallaltakaan en ole saanut turvaa, vaikka olen tällä hetkellä 61 v invalidieläkeläinen. Neuvoni on että jos luoksesi ryntää nk. uskovia ystäviä, vaadi heiltä ensimmäiseksi ihmisoikeuksia.


      • 14+2
        leeena90 kirjoitti:

        Silloin kun tota horoilua harrastin, niin mulla ei ollut edes mielessä parisuhde saatika kiinnostusta sellaiseen. Halusin vain olla ja mennä miten itse haluan ja nyt tietysti kärsin seurauksista... Ja tosiaan annoin alapääni ohjata ihan täysin minua, joten en mä miehiä tuomitse vastaavasta käytöksestä. Enemmänkin ymmärrän.

        Kait se on pakko vaihtaa paikkakuntaa hyvinkin kauas ja hankkia uuden minäni kaltainen maine:) Eli siis parisuhde ihan hakusessa.

        Asian voisi kiteyttää myös näin:

        1) Nainen, jolla on takanaan lukuisia suhteita ei ole oikean parisuhteen kannalta ihan luotettavammasta päästä. Epäilys siitä, että olen naiselle vain kumppani muiden joukossa on aina olemassa. Herää kysymys, miksi olisin naiselle sen erikoisempi kuin muutkaan tähänastiset kumppanit ?!

        2) Riski siitä, että nainen ei ole päässyt irti menneisyydestään on aina olemassa. Nainen alkaa kaipaamaan entistä elämäänsä.

        3) Onko nainen vanhetessaan kiinnostunut oikeasta parisuhteesta vain pakon sanelemana, kun ei ole enään paras mahdollinen kumppani irtosuhteisiin eli ns. kysyntä on hiipunut ?

        4) Millainen on naisen mielestä "oikea parisuhde" ? Onko se sama kuin kahleet ja kellokortti sekä raportointivelvollisuus kumppanille ?

        Itse olisin ollut valmis parisuhteeseen jo päälle parikymppisenä. Tuo johtuu varmaan siitä, että en ole koskaan kokenut avioliittoa/parisuhdetta ahdistavana riippakivenä, vaan enemmän mahdollisuutena. Parisuhde perustuu luottamukselle ja sitoutumiselle, mutta vastapainoksi ihmiset tarvitsevat myös vastuullista vapautta ja vapaa-aikaa.

        Turhan usein saa lukea naisten vaatimuksia siitä, kun kumppanin kanssa pitäisi olla 24/7 kuin peppu ja paita, ja kuinka harrastusten pitäisi olla samat. Tuossa tapauksessa suhde voi tuntua ahdistavalta.


    • mies olen

      taitaa provoilua olla aloitus, mutta asia aivan oikea. Vastaus on tämä: tulevaisuudellasi on tasan yhtä paljon väliä kuin menneisyydelläsi. Olet yhtä kuin menneisyytesi ja tulevaisuutesi. Ei horon maine tarkoita sitä, että juuri nyt tai tulevaisuudessa käyttäyisit horosti, vaan se tarkoittaa sitä, että olet joskus käyttäytynyt horosti. Siksi tuosta maineesta ei voi eikä pidäkään päästä eroon, sehän olisi tosiasioiden pimittämistä ja valheellisuutta.

      • parempi kun pihtari

        pitää ensin seurustella ja pitää kädestä kiinni, ettei tytöstä tule horoa. Jos rehellisesti on ja nauttii eik se ole hyvä asia. Pihtari on perseestä ainakin pidemmän päälle.


      • mies olen
        parempi kun pihtari kirjoitti:

        pitää ensin seurustella ja pitää kädestä kiinni, ettei tytöstä tule horoa. Jos rehellisesti on ja nauttii eik se ole hyvä asia. Pihtari on perseestä ainakin pidemmän päälle.

        Tytön pitää olla aika varma, että on seurustelusuhteessa kyseisen pojan kanssa. Heillä täytyy olla yhteinen tulevaisuus mielessä yms. Näin siis jos ei halua olla horo. Se että mitä pahaa ja mitä hyvää on olla horo, on oma kysymyksensä.


    • määmy

      pari naista, joilla useamman vuoden aikana joka viikonloppu eri kolontäyttäjä.

      Kummatkin löysivät puolisonsa ja edelleen asuvat samassa kaupungissa missä harrastivat yhdenyönsuhteita.

    • NaimisissaM77

      Jos paikkakunta on niin pieni, että kaikki tietää, on sinulla luultavasti muutama muukin hyvä syy muuttaa POIS kyseiseltä paikkakunnalta paikkaan, jossa ollaan hieman avarakatseisempia teiniaikojen suhteen. Kyllä niitä miehiä on, jotka viis veisaa menneistä. 18-vuotiaat miehet ovat pentuja vielä. Suosittelen, että nyt rakentelet omaa persoonallisuuttasi ja katselet sitten myöhemmin hiukan aikuisempia miehiä.

      • ap.

        Kiitos Sinulle NaimisissaM77, sait hymyn huulilleni:)

        Minulla on tässä viime päivät ollut sellainen olo kuin olisin maani myynyt ja muutenkin olen vältellyt kaikkia kontakteja mitä miehiin tulee, koska olen potenut huonoa omaa tuntoa tuosta huoran maineestani.
        Ja pelännyt etten koskaan ansaitse miestä rinnalleni ja etten koskaan saa lapsia, se kun on se minun suurin unelmani!

        Tosiaan olen siis tähänkin asti tapaillut ainoastaan itseäni 5-10vuotta vanhempia miehiä ja heitä ei ole ainakaan kiinnostanut pätkän vertaa kuinka monen kanssa olen ollut. Oman ikäiseni ovat niitä pahimpia, jotka pitävät minua horona.


      • Pollari123

        "18-vuotiaat miehet ovat pentuja vielä. Suosittelen, että nyt rakentelet omaa persoonallisuuttasi ja katselet sitten myöhemmin hiukan aikuisempia miehiä."

        Ja tässähän se ongelma tuleekin. Kun pikkutytöt (joita 18 vuotiaat naisetkin vielä ovat) uskottelevat itselleen pärjäävänsä aikuisten maailmassa. 15 vuotiaat panevat melkein 30-vuotiaita miehiä. Eikö missään vaiheessa herää ihmetys, että minkälainen 25 vuotias mies haluaa panna ylä-aste/lukio-ikäistä tyttöä?

        Älkääkä vain väittäkö, että te näytitte niin aikuisilta jo silloin. Höpöhöpö. Nämä lapsiin sekaantujat kyllä väittävät niin, mutta se on paskapuhetta.


    • Sattuujatapahtuu

      häkkyrät, jos kahdella yhden illan jutulla pääsee jo horon kirjoihin.

      Haloo, eihän tuossa ole mitään järkeä. Olet tavalinen tyttö, ollut vähän utelias ja hankkinut elämänkokemusta. So what. Ei lasikaapissa voi elää.

      Ehdotan että alkaisit sitkeästi olla kuin mitään ei olisi ikinä ollutkaan. Kun sitä jumppaat tarpeeksi kauan, voi mennä kuukausia, 2-3 vuottakin, niin kaikki on jo ajat sitten unohtaneet irrottelusi. Jokaisella on omat juttunsa, yleensä huomio kiinnittyy ihmisillä omaan napaan lopulta.

      Pää pystyyn vaan!

      • ap.

        Voi kiitos sinulle:)

        Kummasti piristää tuntemattomienkin kannustukset!


      • Goppa_
        ap. kirjoitti:

        Voi kiitos sinulle:)

        Kummasti piristää tuntemattomienkin kannustukset!

        Voi kuule, nauti vaan melasta niin kauan kuin sitä saat. Jos oot kaunis niin pojat/miehetkin sinusta ja sun seurasta nauttii :)


    • -.-

      Niin, se on aika vaikea päästä eroon horon maineesta jos sen kerran saa. Mitä pienempi kaupunki niin sitä vaikeampaa. Ei pidä mennä sänkyyn ihan joka jampan kanssa...

      • no ust joo_

        Niin, naiselle kahden kanssa sängyssä olo on sama kuin olis joka jampan kanssa.
        Miehelle kaks kaatoo on vasta harjoittelua...


      • 19+15_?????

        "kiertopalkintoja" on tänä päivänä yhä enempi ja enempi. Onneksi näistä ei voi syyttää ku yhtä (itseään)! Entäpä jos "tällainen" saa lapsia ja lasta aletaan kiusaamaan ko. asiasta!!!!???


    • 9+5

      no sillei .kyllä se maine loppuu sitte kun seukkaat pidemmän aikaa jonkun kanssa.tosi vähästä oot saanu horon maineen(pussailu).tarkoitan sitä et ei nyt pussailusta ja parista sänkykeikasta voi horoksi tulla !ehkä sun nyt kannattaa pitää väliä poikiin muutama kuukausi niin sit se tomu laskeutuu.nuorilla on näitä identiteetti -ongelmia tossa iässä just.mut siitä se helpottaa kun ikä lähenee 25-30 vuotta.eli housut jalkaan vaan tiukasti :) :) ja muuta ajateltavaa eli vaikka seksiä vakkarin kanssa,mut ei muiden kanssa

      • mies olen

        jos horon maineen on saanut aiheetta eli erheessä, niin silloin on paras kertoa lähimmäisilleen asiat niin kuin ne ovat, ja horon maine korjautuu pois. Mutta jos horon maineen on saanut aiheellisesti, niin ei siitä eroon kuulukaan päästä.


    • tietät kyllä kuka

      siella sua kaivataan T. tiedät kyllä kuka ;)

    • ex-slut

      mäkin ihmettelen syvästi miten kahesta yhen yön jutusta voi saada tuollaidsen maineen, itselläni kun tuo lukumäärä on jopa kymmenillä kerrottava... hurjimassa vaiheessani olin 15-16, ja horon leimahan siitä sitten tuli (tosin siihen oli todellakin aihetta :D). Huomionkipeys oli minullakin syynä jakorasioida, ja jollain tavalla se 'kelpaaminen' teki myös itsetunnolle ihmeitä. Sitten taas kaveripiirissä olevat naiset rupesivat puhumaan paskaa selän takana (varo vaa, se pokaa sunki jätkän jne.), ja sitten alkoi tulla tappouhkauksia jos esim. vain ilmestyn näköpiiriin... keneenkään varattuun en kylläkään koskaan koskenut, vaikka tarjolla olisi ollutkin !
      Vaiheen päätyttyäkin kaksi vuotta jopa sen 'sekoilun' jälkeenkin, baarissa tutustuin yheen mukavaan poikaan, joka hetken juteltuamme tokaisi "ai sä oot SE miia, no huhu". ja näin kävi useampienkin kanssa, tutustuminen loppui heti kun tajusivat kenen kanssa puhuivat, tai sitten tultiin käpälöimään heti alkuillasta "turhaa me täällä rahojamme juodaan ku sä oot yöllä kuitenki tulos meille ;)). joo ei.
      Mutta kaksi vuotta löysin itselleni aivan ihanan poikaystävän, jota ei kiinnosta mitä olen joskus tehny, vaan se mitä nyt ja tulevaisuudessa teen :) kai mä oon viel horo monille, mutta eipä kiinnosta paljo mitään :D toivon että sinäkin leena löydät jonkun joka hyväksyy sinut sellaisena olet ja sen mitä olit, kyllä se horon leima haalistuu, hitaasti mutta varmasti !

      • ex-slut

        btw, oli muuten mukava käydä kaupassa vanhempien kanssa kun kaupan ulkopuolella porukka huutelee huoraksi..
        seuraamukset on kyllä kärsitty letun jakamisesta :D


    • Grrrl

      Kyllä siitä eroon pääsee. Jossain vaiheessa ketään ei enää kiinnosta.

      Naiset harrastavat seksiä useampien ihmisten kanssa kuin miehet, ja tämä on fakta. Valitettavasti naiset vain valitsevat yleensä yhden yön kivoikseen ne suurimmat mulkut (ei siis positiivisessa mielessä). Jälkiseuraamukset eivät aina ole parhaimpia...

      Lähipiirissäni kolmen vuoden avioliitto hajosi, kun miehen ystävän ystävä oli kertonut panneensa tämän vaimoa 6 vuotta takaperin kotonaan.

      Sitä kannattaa aina miettiä, että mitä tulevaisuudeltaan haluaa. Jos haluaa vain panna, valitse edes se vähemmän alfaurokselta vaikuttava pano. Ovat yleensä parempia sängyssä, ja isäksi jälkiseuraamuksia ei tule.

    • Anonyymi

      On olemassa myös sellaisia ihmisiä joilla on "sata" säätöä eikä ne tajua sitä mitä se on! Jos kakskymppisellä naisella on ollut pienessä ajassa pari heloppoa juttua, niin se on ok! jos ymmärtää sen itse haluaa muuttaa! Eikä tuo nyt vielä ole mikään juttu! Pahimpia ihmisiä on ikuiset kituuttajat tai sellaiset joilla on kokoajan joku rinki!

    • Anonyymi

      Hyvä nainen. Sulla voi olla ja saa olla just niin monta seksisuhdetta kuin haluat. Se ei kuulu kenellekään muulle. Miksi välität ja käytät itsestäsi horo nimitystä? Tai jos käytät niin ole ylpeä siitä, miehillehän on sulka hattuun, jos sanotaan pukiksi.
      Nauti elämästä!

    • Anonyymi

      Otan ajon sinulta mielelläni! Olet normaali nainen joka haluaa seksiä.
      Miehenä en koskaan ajattele omistavani ketään. Pelkkä seksisuhde on
      mielestäni aivan normaalia sinulle nuori nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe