paljonko? Krapula vai lenkkarit, meneekö kaikki päin vittua?
http://www.youtube.com/watch?v=0EiM8Pa91SQ
Mitä veressä ja
11
177
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
Kieltämättä vitutusta veressä. Huomenna töihin.
- sirpamaikkarilta
modelli kirjoitti:
En katso telkkuu ja varsinkaan maikkarii D
Telkku onki aivan liian yliarvostettua. Shittishättääminen ML:ssä on kehittävämpää.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Telkku onki aivan liian yliarvostettua. Shittishättääminen ML:ssä on kehittävämpää.
mä oon aina sanonu et täällä lymyäminen kehittää.
- minus.virus
55 % volyymista, koostuu sen soluväliaineesta, veriplasmasta. Tämän verinesteen tehtävänä on kuljettaa ravintoaineita, hiilidioksidia, lämpöä, hormoneja ja muita aineita. Muusta verikudoksesta eroteltuna tämä väliaine on kellertävää ja kirkasta. Veren eri solut, joiden päätyyppeinä ovat punasolut eli erytrosyytit, valkosolut eli leukosyytit sekä verihiutaleet eli trombosyytit, muodostavat lopun 45 prosenttia sen tilavuudesta.
*näsäviisastelee plagioimalla* - ,.,.,,,,.,.,
en muista milloin viimeeksi oon nähnyt naisen sukupuolielintä
ihan hyväksi sulle ja myös sille vastakkaiselle sukupuolelle. Siis ettet muista.
veressä siniverisyyttä, eikä enää edes matkakuumetta, alkoholista puhumattakaan. En tiä sit, ehkä rytmiä ?
vaikkakin hieman eriskummallista. Joo, mulla kulkee toi matkakuume ton likviditeettin kanssa käsi kädessä ja viime aikoina on ollut vähän viileempää:D
modelli kirjoitti:
vaikkakin hieman eriskummallista. Joo, mulla kulkee toi matkakuume ton likviditeettin kanssa käsi kädessä ja viime aikoina on ollut vähän viileempää:D
on eriskummalliset rytmit :D
Netistä on apua, jos haluu päästä "halavalla", etukäteisvarauksia majapaikoista ja lennoista jne. Mut mikäpä hinku sitä näi Suomen suvesta minnekään (enää) on..
Mut näkipä tuota jalkapallohulluutta tuolla Saksassa ja Sveitsissä oikeen paikan päällä, kun niiden pelit oli meneillään tai ohi.. Huh:D
puoli pulloa litrasesta juonu, nälkä vaan ois.. kai sitä pikkuhiljaa vois nukkuun jos meinaa nousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
