paljonko? Krapula vai lenkkarit, meneekö kaikki päin vittua?
http://www.youtube.com/watch?v=0EiM8Pa91SQ
Mitä veressä ja
11
162
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
Kieltämättä vitutusta veressä. Huomenna töihin.
- sirpamaikkarilta
modelli kirjoitti:
En katso telkkuu ja varsinkaan maikkarii D
Telkku onki aivan liian yliarvostettua. Shittishättääminen ML:ssä on kehittävämpää.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Telkku onki aivan liian yliarvostettua. Shittishättääminen ML:ssä on kehittävämpää.
mä oon aina sanonu et täällä lymyäminen kehittää.
- minus.virus
55 % volyymista, koostuu sen soluväliaineesta, veriplasmasta. Tämän verinesteen tehtävänä on kuljettaa ravintoaineita, hiilidioksidia, lämpöä, hormoneja ja muita aineita. Muusta verikudoksesta eroteltuna tämä väliaine on kellertävää ja kirkasta. Veren eri solut, joiden päätyyppeinä ovat punasolut eli erytrosyytit, valkosolut eli leukosyytit sekä verihiutaleet eli trombosyytit, muodostavat lopun 45 prosenttia sen tilavuudesta.
*näsäviisastelee plagioimalla* - ,.,.,,,,.,.,
en muista milloin viimeeksi oon nähnyt naisen sukupuolielintä
ihan hyväksi sulle ja myös sille vastakkaiselle sukupuolelle. Siis ettet muista.
veressä siniverisyyttä, eikä enää edes matkakuumetta, alkoholista puhumattakaan. En tiä sit, ehkä rytmiä ?
vaikkakin hieman eriskummallista. Joo, mulla kulkee toi matkakuume ton likviditeettin kanssa käsi kädessä ja viime aikoina on ollut vähän viileempää:D
modelli kirjoitti:
vaikkakin hieman eriskummallista. Joo, mulla kulkee toi matkakuume ton likviditeettin kanssa käsi kädessä ja viime aikoina on ollut vähän viileempää:D
on eriskummalliset rytmit :D
Netistä on apua, jos haluu päästä "halavalla", etukäteisvarauksia majapaikoista ja lennoista jne. Mut mikäpä hinku sitä näi Suomen suvesta minnekään (enää) on..
Mut näkipä tuota jalkapallohulluutta tuolla Saksassa ja Sveitsissä oikeen paikan päällä, kun niiden pelit oli meneillään tai ohi.. Huh:D
puoli pulloa litrasesta juonu, nälkä vaan ois.. kai sitä pikkuhiljaa vois nukkuun jos meinaa nousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1762064Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121289Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561162Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801120Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391069- 68986
- 64978
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125974Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925