Mitä veressä ja

11

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

Kieltämättä vitutusta veressä. Huomenna töihin.

• En katso telkkuu ja varsinkaan maikkarii D

• sirpamaikkarilta
        modelli kirjoitti:

En katso telkkuu ja varsinkaan maikkarii D

Telkku onki aivan liian yliarvostettua. Shittishättääminen ML:ssä on kehittävämpää.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Telkku onki aivan liian yliarvostettua. Shittishättääminen ML:ssä on kehittävämpää.

mä oon aina sanonu et täällä lymyäminen kehittää.

• minus.virus

55 % volyymista, koostuu sen soluväliaineesta, veriplasmasta. Tämän verinesteen tehtävänä on kuljettaa ravintoaineita, hiilidioksidia, lämpöä, hormoneja ja muita aineita. Muusta verikudoksesta eroteltuna tämä väliaine on kellertävää ja kirkasta. Veren eri solut, joiden päätyyppeinä ovat punasolut eli erytrosyytit, valkosolut eli leukosyytit sekä verihiutaleet eli trombosyytit, muodostavat lopun 45 prosenttia sen tilavuudesta.

*näsäviisastelee plagioimalla*

• ,.,.,,,,.,.,

en muista milloin viimeeksi oon nähnyt naisen sukupuolielintä

• ihan hyväksi sulle ja myös sille vastakkaiselle sukupuolelle. Siis ettet muista.

• veressä siniverisyyttä, eikä enää edes matkakuumetta, alkoholista puhumattakaan. En tiä sit, ehkä rytmiä ?

• vaikkakin hieman eriskummallista. Joo, mulla kulkee toi matkakuume ton likviditeettin kanssa käsi kädessä ja viime aikoina on ollut vähän viileempää:D

• modelli kirjoitti:

vaikkakin hieman eriskummallista. Joo, mulla kulkee toi matkakuume ton likviditeettin kanssa käsi kädessä ja viime aikoina on ollut vähän viileempää:D

on eriskummalliset rytmit :D

Netistä on apua, jos haluu päästä "halavalla", etukäteisvarauksia majapaikoista ja lennoista jne. Mut mikäpä hinku sitä näi Suomen suvesta minnekään (enää) on..

Mut näkipä tuota jalkapallohulluutta tuolla Saksassa ja Sveitsissä oikeen paikan päällä, kun niiden pelit oli meneillään tai ohi.. Huh:D

• puoli pulloa litrasesta juonu, nälkä vaan ois.. kai sitä pikkuhiljaa vois nukkuun jos meinaa nousta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4300
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4067
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3716
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3537
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      84
      2916
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2626
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2334
    Aihe