http://hundredpushups.com/index.html
Onkohan tuo miten pätevä ohjelma? Ainakin käyrä tuntuisi nousevan aika nopeasti jopa viikon sisällä. Tuossa yksikin 13-vuotias sanoi että se joutui ottamaan muutaman viikon uusiksi, joten mitenköhän mahtaa olla aikuisen, melkein 30-vuotiaan miehen kanssa.
100 punnerrusta
1
499
Vastaukset
- Surfrats
No jos ei pahemmin pohjaa ole ni voi olla että menee uusiksi joitakin viikkoja... mutta on hyvinkin yksilöllistä sopiiko vaiko ei... esim. jos sun maksimi toisto punnerrus on 15 niin se on sitten kestävyyskunnosta kiinni jaksaako toisella toistokerralla saada sitä 10-13 vai lysähtääkö jo 6 toistoon...
Mutta kokeile ihmeessä miten lähtee käyntiin äläkä luovuta heti jos ei tunnu sujuvan... toinen tapa on tehdä yksi sadan punnerruksen setti /pv. eli punnerrat ensin muutaman toiston vaille maksimin jonka jälkeen mahdollisimman lyhyt tauko joko pysyen yläasennossa tai käyt hetken ihan polvillaan ja jatkat jälleen kohti sataa ja tätä jatkat niin kauan kunnes sata punnerrusta on tehty eli lyhyesti sanottuna tee 100 punnerrusta puhtaalla tekniikalla niin nopeasti kuin pystyt...kellota suoritus ja seuraavalla kerralla yrität parantaa... ennen pitkää menee 100 punnerrusta ilman taukoja ( tämä toimi minulla... saan siis tehtyä 100 punnerrusta putkeen...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740