olen katellu yamahan akustisia.. onko kellään kokemuksia ettää kestäääkö jen .. vaikka onkin tollanen kiinapaska``
yamaha akustinen ?
5
1751
Vastaukset
- mika2
..... kiinalaiset ei ole kategorisesti paskoja; se on jo nyt vanhentunutta tietoa ja tulevaisuudessa vielä enemmän. Juuri nyt on kiinakitaroiden etsikkoaika ja niitä saa laatuunsa nähden halvalla, mutta tilanne on jo kovaa vauhtia muuttumassa, kun sikäläinen palkkataso on lähtenyt huimaan nousuun (puhuvat, että kymmenenkin prosentin palkankorotuksia tippuu nyt teollisuudessa joka neuvottelukierroksella).
Mutta noista yamahoista on pikkuisen kokemusta ja sanoisin, että yamaha on aika varma valinta. Yamahat ei ehkä siellä hintahaitarin alapäässä edusta niitä kaikkein herkimpiä soittimia, mutta ovat varsin tasalaatuisia kestävän kitaran maineessa. Tuolla muusikoiden netissä viljelevät slogania "yamaha ei pamaha";-). Varsinkin FG720 mallia on muusikoiden netissä hehkutettu. Itse tykästyin kovasti LL16 malliin, joka onpi kokonaista puuta ja ei herkkyydeltään kokeilemani yksilö ehkä ihan martinin luokkaa, mutta kuitenkin elävä ja hyvä sointi.
No yamahasta voisi kautta linjan todeta, että ei ehkä kerää ylistystä niin paljon kuin jotkut prenium kitarat, mutta ei siitä kyllä pahaakaan yleensä kirjoitella. Itse pidän niitä kokemukseni perusteella hyvinä ja varmatoimisina kitaroina. - mees
yamahan kitarat pääsääntöisesti ovat mielestäni todella hyvälaatuisia. lakkaus ja viimeistely on vimosen päälle hyvää työtä. suosittelen.niin eikä soundikaan ole sieltä paskimmasta päästä.
- Kitaramiehiäuiou3040
Ei se kitarasta huonoa tee vaikka olisi valmistettu Kiinassa.
Yamahat on hyvinkin tasalaatuisia ja varmoja valintoja.
Ehkä kuitenkin yksi asia Yamahan laadussa voi joskus tuoda laadun suhteen moitittavaa ja tällä tarkoitan
sitä, että joskus on kitaran otelaudan nauhan materiaali ehkä aavistuksen jostain syystä pehemeää eli ne kuluvat joskus hieman liian nopeaan, tähänkin moitittavaan törmää kyllä aika harvoin, joten laittaisin hieman huonon tuurin joukkoon jos ostaa Yamahan ja nauhat kuluu liian nopeaan loppuun.
Esimerkki Yamahan todella hyvästä laadusta on vaikka sähkökitaroissa mallit SA2200, SA2000 ja SG2000 ja esim. tuo SA2200, joka on Gibsonin ES335 kopio ei häviä Gibsonille yhtään, on saman laatuinen ja yhtä hyvä soundinen ja hinta on kuitenkin n. 500 - 600 euroa halvempi, tuostakin on äänitestejä tarkkakorvaiselle tehty, jotka eivät pysty erottamaan tuon Gibsonin ja Yamahan soundi eli kummalla on soitettu.
Yamahat on siis ihan kelpo pelejä.- torres911
kiitos neuwoista :--)
- jude,
Totuushan on että Kiinassa tehdään nykyään maailman parhaat kitarat.
Lisäksi tässä pätee sellainen erikoisuus että mitä halvempi sitä parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295654Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522901Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3191472Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151