Miten jänne kiinnitetään oikeaoppisesti jouseen?
Olen nyt kiinnittänyt jänteen vääntämällä jousta maan ja jalan välissä, mutta tällä konstilla pelkään jousen pään rikkoutuvan kun sitä täytyy painaa melko voimakkaasti maata vasten.
Jousi on ihan yksinkertaista mallia. Ei siis mikään taljajousi.
Jänteen kiinnittäminen
Aloitteleva jousiamp
3
5975
Vastaukset
- mk616
useimmiten käytetty, myös oma tapani on laittaa ensin jänne alalapaan ja toinen pää pysyy vasemmassa kädessä, sitten ottaa kevyt haara-asento, laittaa jousen runko oikean jalan taakse, ihan pakaran alle niin että alalavan vastakaari tulee vasemman jalan nilkan etupuolelle. Ja jousi osoittaa nyt siis taaksepäin. Nyt ylälavan pitäisikin olla noin pääsi korkeudella, ja siitä lavan päästä oikealla kädellä jännität lavan ja jänne paikalleen.
- Aloittaja..
Kiitos, Tuo tapa tuntuu hyvältä ja jousen pää säästyy näin.
- Diogenes
Ei miten 47ska vastakaari..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869