Vittuku

nyt ei voi paeta elämää nettiin!

31

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie-Cecile

      Mikäs nyt?

      • tai kerronpa kohta tuolla toisaalla. Hetkos.


    • järkipalstalaiset

      ryssinyt parisuhteesi? Monesko kerta? Ota otsaan samanlainen varoitusmerkintä (tatska) kuin tupakkiaskeissa on: Suhde minuun on tuhoon tuomittu.

      • ne parisuuhtees. Niinku muuta ei elämäs olis.


    • kysymysmerkkinä.

      • on fakebuukissa vastaus odottamassa.


    • kundi.kundinen

      paeta sit vuorelle?

      • johonkin paeta, mutta nyt ei voi.


      • kundi.kundinen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        johonkin paeta, mutta nyt ei voi.

        hieman erikoiselta kuulostaa. jos se tekis pari voikkaria ja iso lasi kylmää maitoa? hyvä ruoka parempi mieli?


      • kundi.kundinen kirjoitti:

        hieman erikoiselta kuulostaa. jos se tekis pari voikkaria ja iso lasi kylmää maitoa? hyvä ruoka parempi mieli?

        Voikkuleivät yleensä parantaa kaiken, muttatähän ne ei pysty.


    • Voutinne

      Hyvä kun tavoitimme teidät täältä. Huomenna pitäisi tulla käymään konttorilla, niin selvitämme vähän asioita. Kello 9.00, älkää myöhästykö.

      • selviää kuitenkin vaan rahalla, eikös? Kaikista vitun asioista ei rahalla seleviä.


    • Kyllä sä siitä selviät yli. Nyt se on ongelma, mutta vähän aikaa menee, niin oot selvinny siitä, niin sehän on jo potentiaalisesti ratkennu.

      • Hilma Suuronen

        Kiitos hyvistä nauruista dazu :P "kohtaa ongelma ja sehän on jo potentiaalisesti ratkennu" Koskas alat noudattaa omaa ohjettasi? :-)


      • Sulma Hiironen
        Hilma Suuronen kirjoitti:

        Kiitos hyvistä nauruista dazu :P "kohtaa ongelma ja sehän on jo potentiaalisesti ratkennu" Koskas alat noudattaa omaa ohjettasi? :-)

        perinteinen konsultti- ongelma, kun on kaikessa muussa, kuin teoriassa käsi ja teoriankin osaa noin niinkuin periaatteessa: "tee niinkun minä sanon, ei niinkuin minä teen".


      • kuin kohdata se ongelma. Saahan se ongelman kohtaaminen silti vituttaa ja saahan sen vitutuksen silti jssain sanoa nk. ääneen? Eikai se vituttaminen ole pelkästään niille sallittua jota ei ongelmiaan kohtaa?


      • *spot*
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kuin kohdata se ongelma. Saahan se ongelman kohtaaminen silti vituttaa ja saahan sen vitutuksen silti jssain sanoa nk. ääneen? Eikai se vituttaminen ole pelkästään niille sallittua jota ei ongelmiaan kohtaa?

        onneton.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        kuin kohdata se ongelma. Saahan se ongelman kohtaaminen silti vituttaa ja saahan sen vitutuksen silti jssain sanoa nk. ääneen? Eikai se vituttaminen ole pelkästään niille sallittua jota ei ongelmiaan kohtaa?

        Ja hyvä, että saa. Voisit kertookin siitä ongelmasta, jos vaan on sellainen asia, ettei mene liika henkilökohtaiseksi.


      • -'''-
        dazu kirjoitti:

        Ja hyvä, että saa. Voisit kertookin siitä ongelmasta, jos vaan on sellainen asia, ettei mene liika henkilökohtaiseksi.

        lisää traumoistasi.


      • dazu kirjoitti:

        Ja hyvä, että saa. Voisit kertookin siitä ongelmasta, jos vaan on sellainen asia, ettei mene liika henkilökohtaiseksi.

        ongelma on nyt hoidossa, joten turhiin löpinöihin, eikä ongelman ympärillä pyörimiseen sitä ratkaisematta ole tarvetta.


    • Pärjäile. Tämä on oikeasti sanottu ilman sarvia ja hampaita.

    • (n)

      ~tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää, mihin se menee~

    • ,.,.,.,.,.
    • ku mä en oo sun facebook-ringissä. Aika pikkasen kiinnostais tietää mikä sua vituttaa.

      *Voimarutistus*

      • ihmeprinssi

        facebookissa erikseen ryhmä: "nyt vituttaa"? Voitaisiin liittyä kaikki siihen.


      • ihmeprinssi kirjoitti:

        facebookissa erikseen ryhmä: "nyt vituttaa"? Voitaisiin liittyä kaikki siihen.

        on tosi halju olo, kun ei tiedä miten vois auttaa.


      • ihmeprinssi
        Einsten1 kirjoitti:

        on tosi halju olo, kun ei tiedä miten vois auttaa.

        on kuitenkin sellainen tunne, että sosiaalisen median täytyy voida olla avuksi tällaisissa asioissa. Olisikohan esim. Kaivuri-Mutasella ratkaisu tällaisiinkin asioihin?


      • ,.,.,.,.,.,.,
        Einsten1 kirjoitti:

        on tosi halju olo, kun ei tiedä miten vois auttaa.

        auttaa pitkälle vaik ei tietäiskään syytä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe