nyt ei voi paeta elämää nettiin!
Vittuku
31
378
Vastaukset
- Marie-Cecile
Mikäs nyt?
- järkipalstalaiset
ryssinyt parisuhteesi? Monesko kerta? Ota otsaan samanlainen varoitusmerkintä (tatska) kuin tupakkiaskeissa on: Suhde minuun on tuhoon tuomittu.
kysymysmerkkinä.
- kundi.kundinen
paeta sit vuorelle?
- kundi.kundinen
relaxed_eyes kirjoitti:
johonkin paeta, mutta nyt ei voi.
hieman erikoiselta kuulostaa. jos se tekis pari voikkaria ja iso lasi kylmää maitoa? hyvä ruoka parempi mieli?
kundi.kundinen kirjoitti:
hieman erikoiselta kuulostaa. jos se tekis pari voikkaria ja iso lasi kylmää maitoa? hyvä ruoka parempi mieli?
Voikkuleivät yleensä parantaa kaiken, muttatähän ne ei pysty.
- Voutinne
Hyvä kun tavoitimme teidät täältä. Huomenna pitäisi tulla käymään konttorilla, niin selvitämme vähän asioita. Kello 9.00, älkää myöhästykö.
Kyllä sä siitä selviät yli. Nyt se on ongelma, mutta vähän aikaa menee, niin oot selvinny siitä, niin sehän on jo potentiaalisesti ratkennu.
- Hilma Suuronen
Kiitos hyvistä nauruista dazu :P "kohtaa ongelma ja sehän on jo potentiaalisesti ratkennu" Koskas alat noudattaa omaa ohjettasi? :-)
- Sulma Hiironen
Hilma Suuronen kirjoitti:
Kiitos hyvistä nauruista dazu :P "kohtaa ongelma ja sehän on jo potentiaalisesti ratkennu" Koskas alat noudattaa omaa ohjettasi? :-)
perinteinen konsultti- ongelma, kun on kaikessa muussa, kuin teoriassa käsi ja teoriankin osaa noin niinkuin periaatteessa: "tee niinkun minä sanon, ei niinkuin minä teen".
kuin kohdata se ongelma. Saahan se ongelman kohtaaminen silti vituttaa ja saahan sen vitutuksen silti jssain sanoa nk. ääneen? Eikai se vituttaminen ole pelkästään niille sallittua jota ei ongelmiaan kohtaa?
- *spot*
relaxed_eyes kirjoitti:
kuin kohdata se ongelma. Saahan se ongelman kohtaaminen silti vituttaa ja saahan sen vitutuksen silti jssain sanoa nk. ääneen? Eikai se vituttaminen ole pelkästään niille sallittua jota ei ongelmiaan kohtaa?
onneton.
relaxed_eyes kirjoitti:
kuin kohdata se ongelma. Saahan se ongelman kohtaaminen silti vituttaa ja saahan sen vitutuksen silti jssain sanoa nk. ääneen? Eikai se vituttaminen ole pelkästään niille sallittua jota ei ongelmiaan kohtaa?
Ja hyvä, että saa. Voisit kertookin siitä ongelmasta, jos vaan on sellainen asia, ettei mene liika henkilökohtaiseksi.
- -'''-
dazu kirjoitti:
Ja hyvä, että saa. Voisit kertookin siitä ongelmasta, jos vaan on sellainen asia, ettei mene liika henkilökohtaiseksi.
lisää traumoistasi.
dazu kirjoitti:
Ja hyvä, että saa. Voisit kertookin siitä ongelmasta, jos vaan on sellainen asia, ettei mene liika henkilökohtaiseksi.
ongelma on nyt hoidossa, joten turhiin löpinöihin, eikä ongelman ympärillä pyörimiseen sitä ratkaisematta ole tarvetta.
Pärjäile. Tämä on oikeasti sanottu ilman sarvia ja hampaita.
- (n)
~tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää, mihin se menee~
destrukstiorasvoista, kuten Suvikulta margariiniakin aikoinaan
http://www.ekokem.fi/files/attachments/uusiooljytuotteet/moto__.pdfanna vituttaa
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJUku mä en oo sun facebook-ringissä. Aika pikkasen kiinnostais tietää mikä sua vituttaa.
*Voimarutistus*- ihmeprinssi
facebookissa erikseen ryhmä: "nyt vituttaa"? Voitaisiin liittyä kaikki siihen.
ihmeprinssi kirjoitti:
facebookissa erikseen ryhmä: "nyt vituttaa"? Voitaisiin liittyä kaikki siihen.
on tosi halju olo, kun ei tiedä miten vois auttaa.
- ihmeprinssi
Einsten1 kirjoitti:
on tosi halju olo, kun ei tiedä miten vois auttaa.
on kuitenkin sellainen tunne, että sosiaalisen median täytyy voida olla avuksi tällaisissa asioissa. Olisikohan esim. Kaivuri-Mutasella ratkaisu tällaisiinkin asioihin?
- ,.,.,.,.,.,.,
Einsten1 kirjoitti:
on tosi halju olo, kun ei tiedä miten vois auttaa.
auttaa pitkälle vaik ei tietäiskään syytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
