Ostin Perfect Line taljajousen, ja haluaisin tietää, onko normaalia ettei jännitettyyn jouseen saa lainkaan "löysää kohtaa" missä jänteen pitäminen olisi helppoa. Olen kerran aiemmin päässyt kokeilemaan sellaista jousta, joka äärimmilleen jännitettynä muuttui löysäksi. Kuuluuko ominaisuus kaikkiin taljajousiin, eli onko omassani jotain vikaa, vai onko niitäkin erilaisia.
"Löysä kohta" ?
3
973
Vastaukset
- tietenkin
Täysin normaalia, mikäli ostamasi jousi on ns. markettijousi jossa vetovastus on 25 paunaa (n. 12 kg).
Yleensä kilpataljassa on tarkoittamassasi löysässä kohdassa n. 20 - 30 paunaa.- ama.töör
Jousi on kyllä ostettu postimyynnistä, eli varmasti mikään oikea kilpajousi se ei ole, mutta vetovahvuudeksi on ilmoitettu 55 paunaa.
ama.töör kirjoitti:
Jousi on kyllä ostettu postimyynnistä, eli varmasti mikään oikea kilpajousi se ei ole, mutta vetovahvuudeksi on ilmoitettu 55 paunaa.
Olen myös ollut aikeissa ostaa kyseistä jousta, kun näyttäisi saavan halvimmillaan 199€, että onko perfect linen jousesta mihinkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745