Mp3 -tiedostojen siirto / imurointi / osto netistä on ok, mutta miten saisin CD-levyjeni biisit siirtymään helpoiten mp3 -soittimen muistiin? Tietsikan kautta täytyy kaiketi kierrättää? Eli ensin cd-levy PC:n kovalevylle, mutta entäs sitten? PC muuttaa käsittääkseni cd:n wav -tiedostot wma-tiedostoiksi, mutta kelpaavatko ne mp3 -soittimeen tai pitääkö ne konvertoida ensin tietsikassa mp3 -muotoon ja sitten siirrellä mp3 -soittimen muistiin? Jos näin, miten tämä käy järkevimmin?
Asiallisista vastauksista jo etukäteen kiittäen.
Pena
Miten CD-levyt mp3 -soittimeen?
4
1544
Vastaukset
- shinrte
"Eli ensin cd-levy PC:n kovalevylle,...
Jep ja sitten avaat Windows Media Playerin. Klikkaat "Kopiointi CD levyltä"
"...muuttaa käsittääkseni cd:n wav -tiedostot wma-tiedostoiksi..."
Muuttaa ne filut myös mp3 muotoon, ihan valintasi mukaan.
Useimmat mp3 soittimet toistavat myös wma filuja.
Bittinopeus, valitse ainakin 256, mieluiten 320 bittinen.- jukix1
Eikö tosiaan ole sellaista mp3-soitinta, johon voisi kopioida CD:n suoraan,
niin että sitä ei tarvitse ensin kopioida PC:n levylle???!!! - tuota...
jukix1 kirjoitti:
Eikö tosiaan ole sellaista mp3-soitinta, johon voisi kopioida CD:n suoraan,
niin että sitä ei tarvitse ensin kopioida PC:n levylle???!!!en tiedä toimiiko se että käytät semmoista soitinta joka näkyy windowsissa yhtenä levyasemana (niinkuin creativet) ja sitä CD:tä ripatessa määrität vaan että ne tiedostot ripataan sille mp3:n levyasemalle. Teoriassa pitäisi toimia mutta en ole kokeillut käytännössä. Mutta eipähän se että ne ensin kopioidaan PC:lle ja sieltä mp3:lle kovin suuri harmi ole. Jos sen vertaa ei malta odottaa niin kannattaa tutkailla omaako ADHD:n tai muun keskittymishäiriön ;).
- ja...
tuota... kirjoitti:
en tiedä toimiiko se että käytät semmoista soitinta joka näkyy windowsissa yhtenä levyasemana (niinkuin creativet) ja sitä CD:tä ripatessa määrität vaan että ne tiedostot ripataan sille mp3:n levyasemalle. Teoriassa pitäisi toimia mutta en ole kokeillut käytännössä. Mutta eipähän se että ne ensin kopioidaan PC:lle ja sieltä mp3:lle kovin suuri harmi ole. Jos sen vertaa ei malta odottaa niin kannattaa tutkailla omaako ADHD:n tai muun keskittymishäiriön ;).
vielä että kun ne tiedostot kopioidaan ensin PC:lle ja sitten mp3:lle on sekin ilo että tiedostoisa on sitten kahdet kopiot eli kun mp3 aikanaan särkyy niin ei tarvi aloittaa sitä kopiointiprosessia alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674