Olen ollut jo kauan ihastunut yhteen mieheen, ja hänkin tuntuisi pitävän minusta ja kertoo siitä hyvinkin avoimesti minulle sekä vanhemmilleen. Hän ei kuitenkaan halua ns. parisuhdetta (ainakaan vielä) jossa suunniteltaisiin yhteistä tulevaisuutta, lapsia, jne jne... kuitenkin hän vaihtoi autonsa, vain sen takia että pääsisi minua katsomaan. Silti hän haluaa seurustella, mitälie mahtaa tarkoittaa kysyin että mitä se meinaa niin vastausa oli aika tyly :) "jos sulla joku toinen mies on niin kyllä mä siitä suuttuisin :D" jos joku ymmärsi puoliakaan niin selventäkää toki minullekkin :D
omituinen suhdekko??
3
1118
Vastaukset
- selvä pyy
Sinusta ja on mustis jos sulla ois toinen.
- siiki
en todella ymmärrä mitä tässä on epäselvää..
Hän pitää sinusta, haluaa seurustella eikä halua sinulla olevan muita. Yhteinen tulevaisuus ja lapset tulevat sitten myöhemmin, mikäli siihen suuntaan etenette. - Nannali83
meillä on tuo sama,että suuttuisi jos olisi joku muu :)ja muutenkin aika paljolti samanlainen tilanne :)
Me teemme tällä hetkellä myös samalla työmaalla töitä ja mies on mustasukkainen muista miehistä ja niiden ehdotteluista mulle...näen sen aina ilmeestä,muut siellä ei tiedä edes suhteestamme(lukuun ottamatta meidän molempien firmat)..se on vaan paha tuolla rakennuksilla kun siellä ei naisia liikaa ole:) onneks lomien jälkeen emme ole enään,eli mies vaihtaa työmaata niin helpottaa!
Me olemme avoimessa suhteessa,mutta kumminkaan meillä ei ole muita mihiä/naisia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917