Raivostuttavaa!!!! Aina kun lanko tulee siskoni kanssa kylään, hän marssii jossain vaiheessa suoraan jääkaapille katsomaan ja rupeaa kasamaan itselleen välipalaa, kaikenkukkuraksi ei lupaa kysytä. Sama peli vanhempieni tykönä, äitini on ns.vanhanaikainen ja ei myöskään hyväksy tätä jääkaapille marssimista kylässä. Jos tämä olisi vaarimme aikana toteutunut, olisi lankomies lentänyt niskaperse otteella pihalle. Sitten hän kännipäissään ylpistelee kuinka sukumme vanhat tädit jotka yleensä haukkuvat kaikki, ovat häntä kehuneet komeaksi mieheksi ja kuinka mukavaa on saada sukuun hänen ammattiryhmän mies, tavallinen duunari!! Sukuhaarassamme on kokkeja, lentoemäntiä, hoitajia, ajoneuvoasentajia niin mehän emme ole tätien mielestä yhtään mitään kun emme ole lukiota käyneet, niin miksi tämä lankomies olisi nyt yhtään sen parempi?? Puhuimme myös paikkakunnasta jossa asumme, ettei tänne muualta muuttaineita alkuun hyväksytä piireihin, niin hänen mielestään hän on poikkeus joka otetaan vastaan heti avosylein jos ei niin vedetään kaikkia sitte turpaan ja kysytään sitten hyväksytäänkö. Senkun tietäis mitä siskoni näkee tässä idiootissa, minä en katselisi hetkeäkään!! Hirvittää oikein lähteä muutaman viikon päästä sukulaisen häihin jonne tämä apina on myöskin tulossa....
Ärsyttävä lankomies
aaaarrrgggghhhh!!!!!
4
1926
Vastaukset
- ...............
kotonasi suutasi auki ja sano että sori, jos haluat syödä niin tuo omat eväät mukanasi...
Hoh,hoijaa...kaikesta sitä tehdään ongelmia. Suu auki, ei ne asiat täällä parane.- Isoa kaipaava
Tykkää sen vehkeestä
- tiedän..
anna apinan toki loistaa häissä !eli munata itsensä! se on hänen tähtihetkensä ! jokainen sukulainen tekee hänestä varmaan oman diagnoosinsa ja loppu sujuu kuin itsestään.
- fefdew
Meilläpäin tuommosia äijiä vedetään kunnolla turpaan ja pyöritetään porukalla hangessa ja kerrotaan talon säännöt, mikäli ei sanomalla parane!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799