Mistä uudet renkaat ja laakerit?

m

Mistä saisi halvalla uudet renkaat ja laakerit? Muistan että joskus olin tallettanut kirjanmerkkeihin jonkun liikkeen (muistaakseni tanskasta), mutta se on hukkunut jonnekin.

Mikä olisi hyvä rengasmerkki ja malli (90mm) säännölliseen 15-20km lenkeille?

5

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • der.de

der-rollenshop.de

• ...

Ei mun mielestä ainakaan!

En taho ymmärtää miksi rullat ja laakerit on niin suolasissa hinnoissa, että niitä ei kannata uusia. Esimerkiksi tuollaiset ILQ 9 laakerit maksaa jotain 66euroa, joka on ihan sika hinta!
        Jos joku tietää mistä saa halvalla noita niin saapi kertoa tännekkin. Ja vielä semmonen että käykö ILQ 7 ILQ 9.n tilalle? Onko noissa eroja, esimerkiksi kestävyydessä? Hinta näyttää olevan kaksinkertainen noiden välillä.

Tuntuu aivan hullulta, että uusia luistimia myydään samalla hintaa kuin uudet laakerit ja rullat. Luistimeni on vielä aivan hyvissä kuosissa kaikin puolin, laakereita lukuun ottamatta. Jarrukin on ihan uutta vastaava, vaikka luistimilla on menty nyt yhteensä 1500km.

Mutta sanokaa nyt vielä, mistä niitä halvimmalla saa. Täytyy harkita kahteen kertaan, että alkaako ostaan osia vai uudet hokkarit. KUORMITTAKAAMME LUONTOA...

• naatiskeliija
        ... kirjoitti:

Ei mun mielestä ainakaan!

En taho ymmärtää miksi rullat ja laakerit on niin suolasissa hinnoissa, että niitä ei kannata uusia. Esimerkiksi tuollaiset ILQ 9 laakerit maksaa jotain 66euroa, joka on ihan sika hinta!
        Jos joku tietää mistä saa halvalla noita niin saapi kertoa tännekkin. Ja vielä semmonen että käykö ILQ 7 ILQ 9.n tilalle? Onko noissa eroja, esimerkiksi kestävyydessä? Hinta näyttää olevan kaksinkertainen noiden välillä.

Tuntuu aivan hullulta, että uusia luistimia myydään samalla hintaa kuin uudet laakerit ja rullat. Luistimeni on vielä aivan hyvissä kuosissa kaikin puolin, laakereita lukuun ottamatta. Jarrukin on ihan uutta vastaava, vaikka luistimilla on menty nyt yhteensä 1500km.

Mutta sanokaa nyt vielä, mistä niitä halvimmalla saa. Täytyy harkita kahteen kertaan, että alkaako ostaan osia vai uudet hokkarit. KUORMITTAKAAMME LUONTOA...

totalsport. seinäjoella matterin juice pyörät parhaimmasta päästä näille rupusille asvalteille, ei halvat mutta erinomaiset, luistelusta tulee nautinnollista !

• KingKong of Blades
        naatiskeliija kirjoitti:

totalsport. seinäjoella matterin juice pyörät parhaimmasta päästä näille rupusille asvalteille, ei halvat mutta erinomaiset, luistelusta tulee nautinnollista !

Ebaysta saa hyvin erihintaisia pyöriä ja laakereita. Äläkä usko hypeä, vaan näe mielummin itse hiukan vaivaa. Osta ABEC 7-9, puhdista niistä paksut tehdasvaseliinit pois ja korvaa jollain juoksevammalla rasvalla. Luonnollisestikin tätä tehdään sitten vähän useammin, mutta laakerit liikkuvat mukavan liukkaasti.

Jollei nettiostelu kiinnosta, luulisin että jonkun laadukkaan valmistajan, SKF tms, laakereista tulee ihan hyvät putsaamalla ja niitä rautakauposita muutaman euron kappalehintaan.

• luistelija...
        KingKong of Blades kirjoitti:

Ebaysta saa hyvin erihintaisia pyöriä ja laakereita. Äläkä usko hypeä, vaan näe mielummin itse hiukan vaivaa. Osta ABEC 7-9, puhdista niistä paksut tehdasvaseliinit pois ja korvaa jollain juoksevammalla rasvalla. Luonnollisestikin tätä tehdään sitten vähän useammin, mutta laakerit liikkuvat mukavan liukkaasti.

Jollei nettiostelu kiinnosta, luulisin että jonkun laadukkaan valmistajan, SKF tms, laakereista tulee ihan hyvät putsaamalla ja niitä rautakauposita muutaman euron kappalehintaan.

Voisko joku ettiä semmosen setin jossa on rullat ja laakerit ja holkit, eli koko paketti. Käsittääkseni sellaisia myydään. Nämä pitäs saada K2 merkkisiin. 90mm/83a. Pikaista apua oottelen! Itse en oikein löydä.

Ja kaikkihan tietää että halvalla pitäs saada. Luistimet on yli 4v eli ei mitään järkeä sijottaa kovin kauheita summia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3271
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      54
      2536
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2255
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe