Näin juhannusaleiden aikaan on sitten pakko alistua menemään pelkästään ne great girls isot tytöt kokoelmat läpi kun tavallisten ihmisten vaatteet ei mahdu päälle, tänään myös ajattelin että mitä jos niitä kokoelmia ei olisikaan mistä mä sitten vaatteeni löytäisin? Tänään taas siellä pukukopissa vaatteita kiskoessa jalkaan päätin kyllä alkaa laihduttamaan jälleen kerran, mulle ei mahtunut edes isojen tyttöjen 46 koon housut kuin polveen asti käääksss! Miten mun jalat voi olla noin paksut ja kun siellä pukukopin peilissä katsoi oikein niitä alkoi ihmettelemään miten mulla ikinä voi olla nälkäkään? Kun on tuollaiset kaksi tankillista vararavintoa siinä. Pitäisi kai sitten joka päivä mennä ahtautumaan näihin liian pieniin vaatteisiin kun alkaa motivaatio valua hukkaan!
Pukukopissa päätettyä
8
425
Vastaukset
- pöö kiloille..
Ajattelin laittaa viestiä laihduttamisesta,itse olen saanut kilot kuriin ...kun en napostele klo 5.jälkeen mitään..päivällä syön normaalia ruokaa kahvin kanssakin otan pullan tai mitä nyt sattuu olemaan:) ja iltaruuan n..4 kiepenissä...illalla ei sitten mitään ruokaa pelkkää..vettä..ja tämä toimii..minulla..kilot on karisseet ja olo on aamulla todella hyvä..ilman turvonneita silmiä..ja jäykkiä jäseniä...:)laihdutus lähti myös taistelusta pukukopissa vaatteiden kanssa..mikään ei mahtunut..mikään ei istunut..nyt on jo toinen ääni kellossa...kantsii kokeilla jo ei ole mitään sairautta joka estää tämän..varmaan onnistuu..
- laihtunut40kg
Kuule sillä ei ole mitään merkitystä syötkö illalla viiden jälkeen vai et. Kalorien määrällä on väliä. Se on ihan sama syötkö sen pullan päivällä vai illalla.
Olen laihtunut 41kg (mitat nyt 170/66), joten todellakin tiedän mistä puhun. Ruokapäiväkirjaa pitämään ja kaloreita laskemaan, netissä on simppeleitä sivuja, joita voi apuna käyttää.
Et voi laihtua, jos et syö alle kulutuksen. Se on täysin fakta. Toki siinä iltasyömisen poisjättämisessä on se hyöty, ettei tule syötyä niin paljon (=vähemmän kaloreita). Itteäni ainakin ahdistaisi, jos ei tietyn kellonajan jälkeen saisi mitään syödä. Ja en pystyisi mennä nukkumaan tyhjällä vatsalla.
Teenkin ennemmin niin päin, että päivällä syö vähän kevyemmin ja illaksi jättää jotain hyvää ja täyttävämpää syötävää, niin ei mene kiinnostus. Eli tänään illalla esimerkiksi aion syödä vielä kaksi kertaa viiden jälkeen.
Päivän syömiseni:
klo 7: - Paratiisin hedelmät - mysli 35g
- Soijajuoma 60g
- Möller tupla 2kpl
- Cla 3kpl
klo 9: - Profeel Cottifrutti Punainen greippi-rahka 150g
klo 12: - Ruisleipä tempo täysruis 36g
- Benecol kasvirasvalevite 4g
- Pirkka perinteinen keittokinkku 36g
- Kurkku 120 g
- Paprika 100 g
klo 16.30: - Kalkkunan paistijauheliha 200g
- Kukkakaali 100g
klo 18.30: - Wurstin savustettu kalkkunanfile 50g
- Nalle ruistäysjyvähiutale 30g
- Vaasan hapankorppu 100% ruis 10g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
klo 21: - 2 kpl kananmunia paistettuna
- Portti kinkkusuikale
- Sipuli 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Maapähkinä meira 5g
Kalorit: 1269
Proteiinejä 123g, hiilareita 91g ja rasvaa 46g.
Ei ole järkeä lopettaa iltasyömistä, se johtaa vain helposti ahmimiseen ja koko homman kariutumiseen. Minulle itselleni sopii tuo 5-6 kertaa päivässä syöminen. Oikeastaan tuossakin on liikuntapäivinä liian vähän minulle. - hoohaaa
laihtunut40kg kirjoitti:
Kuule sillä ei ole mitään merkitystä syötkö illalla viiden jälkeen vai et. Kalorien määrällä on väliä. Se on ihan sama syötkö sen pullan päivällä vai illalla.
Olen laihtunut 41kg (mitat nyt 170/66), joten todellakin tiedän mistä puhun. Ruokapäiväkirjaa pitämään ja kaloreita laskemaan, netissä on simppeleitä sivuja, joita voi apuna käyttää.
Et voi laihtua, jos et syö alle kulutuksen. Se on täysin fakta. Toki siinä iltasyömisen poisjättämisessä on se hyöty, ettei tule syötyä niin paljon (=vähemmän kaloreita). Itteäni ainakin ahdistaisi, jos ei tietyn kellonajan jälkeen saisi mitään syödä. Ja en pystyisi mennä nukkumaan tyhjällä vatsalla.
Teenkin ennemmin niin päin, että päivällä syö vähän kevyemmin ja illaksi jättää jotain hyvää ja täyttävämpää syötävää, niin ei mene kiinnostus. Eli tänään illalla esimerkiksi aion syödä vielä kaksi kertaa viiden jälkeen.
Päivän syömiseni:
- Soijajuoma 60g
- Möller tupla 2kpl
- Cla 3kpl
- Kurkku 120 g
- Paprika 100 g
- Kukkakaali 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Portti kinkkusuikale
- Sipuli 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Maapähkinä meira 5g
Ei ole järkeä lopettaa iltasyömistä, se johtaa vain helposti ahmimiseen ja koko homman kariutumiseen. Minulle itselleni sopii tuo 5-6 kertaa päivässä syöminen. Oikeastaan tuossakin on liikuntapäivinä liian vähän minulle.miulle vaan on väliä.. syönkö illasta vai aamusta...ja sama kalorimäärä kyseessä...olen sen kokeillut ..ja iltasyönti on lihottanut...viiden jälkeen syömättöyys tuonut tulosta...ei voi vaan mitään..näin on minulla..jokaisella oma kokemus..aamulla herääminen on huomattavasti helpompaa...kun ei mussuta illalla.....jokainen voi tehdä asiat niinkuin tekee...meikeläiseltä on paino pudonnut 7 kg 2kk...ja vain tällä tavoin...elämän tavat muuten aivan samat..kun kokeilin tuota iltasyöntijuttua... paino nousi nopsaan.. 2kg...että näin minulla ja minun hoikalla uumalla..en palaa enään takaisn iltasyöpöttelyyn .(en koskaan kyllä ahmimmalla ahmi ruokaa... vaan syön normisti)..se tuo huonon olon ja turvotuksen..jokainen saa syödä vaikka vuorokauden ympäri..se on aivan sama kerroin vain oman kokemukseni...ja ole tyytvväinen 7 pudotettuun kiloon,...ja nyt fillarilenkille...matonpesun jälkeen..kivat kesät kaikille ...kellonajoista tai syömingeistä...huolimatta:):)
- mietimpä vain....
laihtunut40kg kirjoitti:
Päivän syömiseni:
- Soijajuoma 60g
- Möller tupla 2kpl
- Cla 3kpl
- Kurkku 120 g
- Paprika 100 g
- Kukkakaali 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Portti kinkkusuikale
- Sipuli 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Maapähkinä meira 5g
Ei ole järkeä lopettaa iltasyömistä, se johtaa vain helposti ahmimiseen ja koko homman kariutumiseen. Minulle itselleni sopii tuo 5-6 kertaa päivässä syöminen. Oikeastaan tuossakin on liikuntapäivinä liian vähän minulle.kyllä sille ilta syönnillä on merkitystä, (ainakin useammalle ihmiselle... ei välttämättä kaikille... Tiedä häntä...)
jos syöt päivällä normaalisti ja 10 aikaan illalla vielä iltapala leivät, ja menet saman tien nukkumaan niin et kerkee kuluttamaan kaikkea sitä energiaa minkä ennen nukkumaan menoa sait ja eipä se energia niin tehokkaasti nukkuessa kulu kun päivällä vaikkapa töitä tehdessä.
ja eikö kaikilla lahdutus sivuilla ja muilla kehoteta välttämään ilta syömistä juuri ennen nukkumaan menoa...?? - fdhfdh
mietimpä vain.... kirjoitti:
kyllä sille ilta syönnillä on merkitystä, (ainakin useammalle ihmiselle... ei välttämättä kaikille... Tiedä häntä...)
jos syöt päivällä normaalisti ja 10 aikaan illalla vielä iltapala leivät, ja menet saman tien nukkumaan niin et kerkee kuluttamaan kaikkea sitä energiaa minkä ennen nukkumaan menoa sait ja eipä se energia niin tehokkaasti nukkuessa kulu kun päivällä vaikkapa töitä tehdessä.
ja eikö kaikilla lahdutus sivuilla ja muilla kehoteta välttämään ilta syömistä juuri ennen nukkumaan menoa...??Päivän kokonaiskalorit ratkaisee eikä se, mihin aikaan syö. Ihmiskeho polttaa jatkuvasti energiaa, sillä keho itsessään kuluttaa jo hyvin paljon energiaa ruumiintoimintojen ylläpitämiseen. Myös yöllä palaa kaloreita.
Jos kärsii univaikeuksista, voi nukahtaminen hankaloitua tyhjällä vatsalla. Kituuttaminen illalla voi myös kasvattaa nälän hyvin suureksi aamulla ja sitten tuleekin kompensoitua syömättömyyttä mahdollisella ylensyönnillä. siksi kannattaa pitää verensokeria jatkuvasti tasaisena eikä ikinä päästää tilaa siihen että kroppa alkaa huutaa ruokaa. itse olen laihtunut vaikka syönkin iltaisin, nyt yhteensä 26 kiloa. Tietysti jos on ollut iltasyöppö, kannattaa ajatella että tänään on kalorit syöty ja jatkaa vaikka vihanneksilla jos on tottunut iltasella jotain napostelemaan. Eikä ikinä kannata säästää kaloreita "varastoon" ja sitten syödä isoa kasaa vaan pitää muistaa ne kohtuuannokset ja säännöllinen syöminen. - nijkulm
fdhfdh kirjoitti:
Päivän kokonaiskalorit ratkaisee eikä se, mihin aikaan syö. Ihmiskeho polttaa jatkuvasti energiaa, sillä keho itsessään kuluttaa jo hyvin paljon energiaa ruumiintoimintojen ylläpitämiseen. Myös yöllä palaa kaloreita.
Jos kärsii univaikeuksista, voi nukahtaminen hankaloitua tyhjällä vatsalla. Kituuttaminen illalla voi myös kasvattaa nälän hyvin suureksi aamulla ja sitten tuleekin kompensoitua syömättömyyttä mahdollisella ylensyönnillä. siksi kannattaa pitää verensokeria jatkuvasti tasaisena eikä ikinä päästää tilaa siihen että kroppa alkaa huutaa ruokaa. itse olen laihtunut vaikka syönkin iltaisin, nyt yhteensä 26 kiloa. Tietysti jos on ollut iltasyöppö, kannattaa ajatella että tänään on kalorit syöty ja jatkaa vaikka vihanneksilla jos on tottunut iltasella jotain napostelemaan. Eikä ikinä kannata säästää kaloreita "varastoon" ja sitten syödä isoa kasaa vaan pitää muistaa ne kohtuuannokset ja säännöllinen syöminen.sopii minulle kun hanska käteen..näin vaan on en tee tästä mitään tiedettä 5g..sinne tai tänne..vaan perus safkaa..ja terveellistä..eikä ole mitään ongelmia ollut iltasella..kun ei ole nälkä niin ei..eikö ihmiset ymmrrä että tämä sopii minulle ei välttämättä kaikille..se on ihanaa kun uuma on hoikka tämän ansiosta..eikä kiristä ja purista..toisille sopii grammalleen mittailu..minä en todella voisi kuvitella tuollaista...ja nyt uimaan...hellettä 28as...ja piukat uikkarit päälle:)heps ja edelleen lämmintä kesää....ja nautintoja ja makuelämyksiä..mansikoista...jotka muuten keräilen omalta maalta..huomen aamuksi puuron päälle...
- ahmisyöppö
laihtunut40kg kirjoitti:
Päivän syömiseni:
- Soijajuoma 60g
- Möller tupla 2kpl
- Cla 3kpl
- Kurkku 120 g
- Paprika 100 g
- Kukkakaali 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Portti kinkkusuikale
- Sipuli 100g
- Benecol 2g
- Polar juusto 5% 15g
- Maapähkinä meira 5g
Ei ole järkeä lopettaa iltasyömistä, se johtaa vain helposti ahmimiseen ja koko homman kariutumiseen. Minulle itselleni sopii tuo 5-6 kertaa päivässä syöminen. Oikeastaan tuossakin on liikuntapäivinä liian vähän minulle.Täynnä jo ja tulee nälkä? Mulla jos koko päivä menee suhthyvin niin klo 3 yöllä se kostautuu herään nälkään ja syön paljon ! ja sitten vaaka ei näytä yhtään vähemmän. Kuulhttp://fi.wikipedia.org/wiki/Yösyömishäiriöun näihin eli yösyöjiin ja sen lisäksi ahmimishäiriö
BED (engl. Binge eating disorder)
Yritä sitten tässä laihduttaa kun siis tulee nää kohtaukset kaikki ruokavaliot kalorien laskemiset valuu hukkaan... - miäää
ahmisyöppö kirjoitti:
Täynnä jo ja tulee nälkä? Mulla jos koko päivä menee suhthyvin niin klo 3 yöllä se kostautuu herään nälkään ja syön paljon ! ja sitten vaaka ei näytä yhtään vähemmän. Kuulhttp://fi.wikipedia.org/wiki/Yösyömishäiriöun näihin eli yösyöjiin ja sen lisäksi ahmimishäiriö
BED (engl. Binge eating disorder)
Yritä sitten tässä laihduttaa kun siis tulee nää kohtaukset kaikki ruokavaliot kalorien laskemiset valuu hukkaan...Niin että jos syön kevyemmin illalla tai en enää NOIN kello 7 jälkeen, (ei siis tarvii olla puoltaa päivää syömättä) niin aamulla ei ole läheskään niin nälkä! Mistäköhän sekin johtuu.. O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110