mikä partakone/höylä?

jooseppo

noonnii elikkä olisin ostamassa ensimmäistä partakonetta tai höylää en vielä tiedä mutta joku pitäs saada ku alkaa näitä haituvia olemaa jo vähä enemmän. Ikä siis 16v
partakoneen hinta vois olla siinä 50e paikkeilla

107

18806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgrgreg

      joku sähkökone on tosi kätevä.. itse ostin cittarista braunin koneen tarjouksesta 20e kestänyt jo vuoden. sen ku lataa niin sillä sit ajelee monet kerrat ennenkuin akku loppuu.. helppo käyttää ei tarvii sotkee vaahtoja, eikä tarvii vettä..

      • Janene

        Jos hyvää höylää haluaa kokeilla, niin Quatro Titanum kannattaa testata. FB:ssä oli että saa testata pelkillä postikuluilla ja saapi vielä partavaahtoa kaveriksi (halpa testi 5 euron postikuluilla)

        http://www.ilmainen.tv/ilmainen-erikoispartahoyla-ja-iso-pullo-partavaahtoa/

        Tosin itse nuorena miehenä käytin lähinnä konetta, nykyään vain höylää koska lopputulos on vaan sileämpi ja parempi. Ei pääse mihinkään siitä.


    • :///

      sama homma mulla, ikää 15

      • El Matador

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?


      • jarppa..
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Mulle soittivat myös tuntemattomasta numerosta ja kauppasivat lähes ilmaiseksi ja suostuin. Nyt on mennyt yli 3 viikkoa eikä mitään ole kuulunut. Jos ei niitä voi perua mitenkään, niin en aio kyllä maksaa yhtäkään laskua. Siinähän lähettelevät teriään.


      • huijausta
        jarppa.. kirjoitti:

        Mulle soittivat myös tuntemattomasta numerosta ja kauppasivat lähes ilmaiseksi ja suostuin. Nyt on mennyt yli 3 viikkoa eikä mitään ole kuulunut. Jos ei niitä voi perua mitenkään, niin en aio kyllä maksaa yhtäkään laskua. Siinähän lähettelevät teriään.

        Niinpä, samoin tuli minulle soitto tuntemattomasta. En tosin lähtenyt keskustelemaan, mutta toiminta on hämärää. Ensinnäkin tuntematon numero joka osoittaa että kyseessä ei ole mikään luotettava kauppias. Ja nuo aikaisemmatkin tekstit osoittavat selkeää huijausta.
        Ymmärtääkseni tällainen markkinointi on rikollista. Mitenköhän poliisi suhtautuisi tuohon?
        Saa olla varuillaan senkin suhteen että tuotteet vaan lähtee tulemaan jollaoin yksinkertaisesti on hyvä jättää kaikki maksamatta.


      • T-fusion
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Ite just yritän irtisanoa sopimusta.
        Laitoin tuonne s-postia: [email protected]
        tuo shaveservice ilmoitti vaan että "failed"

        No ite tuote on ihan hyvä peli.
        En vaan halua kuukausittan kuutta terää ja yli 20e laskua.
        Ja enkä myöskään halua muistella, onko terät tänä kuukautena peruttu vai ei.
        Kyllä tuo Cileten power fusion on kuitenkin vielä parempi peli, vaikka siinäkin terät maksaa hunajaa.
        Itelle kun ei nuo sähkökoneet sovi.


      • törkeä kusetus
        T-fusion kirjoitti:

        Ite just yritän irtisanoa sopimusta.
        Laitoin tuonne s-postia: [email protected]
        tuo shaveservice ilmoitti vaan että "failed"

        No ite tuote on ihan hyvä peli.
        En vaan halua kuukausittan kuutta terää ja yli 20e laskua.
        Ja enkä myöskään halua muistella, onko terät tänä kuukautena peruttu vai ei.
        Kyllä tuo Cileten power fusion on kuitenkin vielä parempi peli, vaikka siinäkin terät maksaa hunajaa.
        Itelle kun ei nuo sähkökoneet sovi.

        Mulle kanssa tarjottiin tota höylää kokeiltavaksi. Suostuin, kun luvattiin että tilauksen peruutus käy kätevästi puhelin soitolla asiakaspalveluun. Monesti olen koittanut soittaa numeroon. mutta kertaakaan ei ole vastattu! Ensimmäisen lähetyksen vein postiin ja pyysin että lähettäisivät takaisin sinne mistä on tullutkin(Hollantiin), maksoi 1,50e. Tämän neuvon sain kuluttaja-asiamieheltä. Mutta kuinka ollakkaan uusi lähetys pamahti postiluukusta tänään. En todellakaan aio maksaa tohon kyseiseen kusetus lafkaan senttiäkään. Lähettäkööt pakettejansa.


      • tutaa
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Joo sama juttu mulla. Tänää tuli toi höylä postista ja mikälie kiinassa tehty pilipali laitos tuokii on. Ainaki siltä näyttää. Asiakaspalveluun oon koittanu soittaa, mutta tuloksetta. Mietin vaa että mitähä tässä nyt sitte kannattas tehä, ottaakko yhteyttä kuluttajasuoja-asiamiejeen vaiko kylmänviileästi ootella ja kattoo että tuleeko niitä vaihtoteriä.. Mut yhtään laskua en maksa!


      • tutaa
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Ainiin..
        Onko vaihtoteriä alkanut silti tulemaan vaikka lasku on jätetty maksamatta vai mitenkä on hommat menny?


      • täyttä kusetusta
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Mulle soittivat kanssa tosta Matadorista ja suostuin sit tilaan sen sillon, kun oma höylä oli täysin loppu ja ajattelin et voin lopettaa sit sen tilauksen sen ekan jälkeen. Olin jo ihan varma et se ei tuu ku siit tilauksest oli aikaa jo yli kuukaus. No eilen sitte kuitenkin kilahti paketti postilaatikkoon. En oo vielä testannu höylää, mutta päätin silti et aion peruuttaa sen heti tänään. Niin eivät sitte ehdi lähettää uusia teriä.
        Soitinkin sinne asiakaspalveluun tänään ja pikkuhiljaa alko pieni epätoivo herätä ku 20 minuuttia olin jonottanu. Mut kyllä sielt sit viimein joku ystävällisen kuulonen naikkonen vastas. Sanoin sille vaan et haluun peruuttaa tilauksen ja se kysy sit vaan asiakasnumeroo ja sano et asia on sillä selvä. Pääsin siis aika helpolla ku oon kuullu et joillain ollu ongelmii päästä niilt linjoilt läpi. No onneks on nyt peruttu. Ilmasen höylän sain silti aika helpol.


      • en osta
        täyttä kusetusta kirjoitti:

        Mulle soittivat kanssa tosta Matadorista ja suostuin sit tilaan sen sillon, kun oma höylä oli täysin loppu ja ajattelin et voin lopettaa sit sen tilauksen sen ekan jälkeen. Olin jo ihan varma et se ei tuu ku siit tilauksest oli aikaa jo yli kuukaus. No eilen sitte kuitenkin kilahti paketti postilaatikkoon. En oo vielä testannu höylää, mutta päätin silti et aion peruuttaa sen heti tänään. Niin eivät sitte ehdi lähettää uusia teriä.
        Soitinkin sinne asiakaspalveluun tänään ja pikkuhiljaa alko pieni epätoivo herätä ku 20 minuuttia olin jonottanu. Mut kyllä sielt sit viimein joku ystävällisen kuulonen naikkonen vastas. Sanoin sille vaan et haluun peruuttaa tilauksen ja se kysy sit vaan asiakasnumeroo ja sano et asia on sillä selvä. Pääsin siis aika helpolla ku oon kuullu et joillain ollu ongelmii päästä niilt linjoilt läpi. No onneks on nyt peruttu. Ilmasen höylän sain silti aika helpol.

        Mulle tuli eilen paketti mutta sain aika hyvin peruttua koko homman vastasivat varmaan minuutin päästä kun soitin laskussa olevaan asiakaspalvelu numeroon, oli aika hämärän tuntunen puhelin myyjä kun silloin yli kuukausi sitten soittelivat siitä


      • he
        en osta kirjoitti:

        Mulle tuli eilen paketti mutta sain aika hyvin peruttua koko homman vastasivat varmaan minuutin päästä kun soitin laskussa olevaan asiakaspalvelu numeroon, oli aika hämärän tuntunen puhelin myyjä kun silloin yli kuukausi sitten soittelivat siitä

        sain tilauksen kanssa poikki nyt soittamalla. mielenkiinnolla odotellaan kuinka paljon tuo asiakaspalvelu maksaa sinne soittaminen...


      • erehdyin kans tilaan
        he kirjoitti:

        sain tilauksen kanssa poikki nyt soittamalla. mielenkiinnolla odotellaan kuinka paljon tuo asiakaspalvelu maksaa sinne soittaminen...

        Mulle soitteli & kauppas myös tota matadoria ja heikolla hetkellä suostuin sit ottaan vastaan ilmasen näytepaketin. Hämärältähän toi vaikutti, joten aloin nyt heti tarkemmin selvittään tuotteen taustoja... no, täältähän sit löyty enemmänkin kokemuksia kyseisestä asiasta. Tuli sellanen olo, et tahtois peruuttaa tilauksen heti alkuunsa, mut ongelmana on, ettei mulla oo nyt mitään numeroo mihin soittaa. Et jos jollain ois se asiakaspalvelun numero ja viittis laittaa sen tänne niin oisin tosi kiitollinen! (kai sen numeron voi ylipäänsä laittaa tänne(?), kun en ite oo niin hyvin perillä näistä asioista...)


      • he
        erehdyin kans tilaan kirjoitti:

        Mulle soitteli & kauppas myös tota matadoria ja heikolla hetkellä suostuin sit ottaan vastaan ilmasen näytepaketin. Hämärältähän toi vaikutti, joten aloin nyt heti tarkemmin selvittään tuotteen taustoja... no, täältähän sit löyty enemmänkin kokemuksia kyseisestä asiasta. Tuli sellanen olo, et tahtois peruuttaa tilauksen heti alkuunsa, mut ongelmana on, ettei mulla oo nyt mitään numeroo mihin soittaa. Et jos jollain ois se asiakaspalvelun numero ja viittis laittaa sen tänne niin oisin tosi kiitollinen! (kai sen numeron voi ylipäänsä laittaa tänne(?), kun en ite oo niin hyvin perillä näistä asioista...)

        0932961446


      • m4t4dor
        he kirjoitti:

        0932961446

        ...numeroita enemmän kuin normaalissa kotimaisessa puhnrossa, meneeköhän ulkomaille. Eniron palvelu ei ainakaan numeroa tunnistanut.


      • voivoivoiv
        en osta kirjoitti:

        Mulle tuli eilen paketti mutta sain aika hyvin peruttua koko homman vastasivat varmaan minuutin päästä kun soitin laskussa olevaan asiakaspalvelu numeroon, oli aika hämärän tuntunen puhelin myyjä kun silloin yli kuukausi sitten soittelivat siitä

        ite tossa lähetin suomenkielisen sähköpostiviestin menemään sinne [email protected] ja tulin tossa miettineeks et minkä maalainen kaveri sieltä vastas sulle?


      • peruuttaminen
        voivoivoiv kirjoitti:

        ite tossa lähetin suomenkielisen sähköpostiviestin menemään sinne [email protected] ja tulin tossa miettineeks et minkä maalainen kaveri sieltä vastas sulle?

        soitin tohon asiakaspalvelunumeroon ja mulle ainakin vastattiin 10 sec sisää ja pyysin peruuttamaan jäsenyyden yms. niin neiti siellä sano että se on sitte sillä selvä. asiakasnumeron se pyytää.


      • LZoko
        voivoivoiv kirjoitti:

        ite tossa lähetin suomenkielisen sähköpostiviestin menemään sinne [email protected] ja tulin tossa miettineeks et minkä maalainen kaveri sieltä vastas sulle?

        Itse lähetin kohteliaan englanninkielisen sähköpostin menemään. Sama juttu kuin muilla täällä: oli heikko hetki ja muutenkin kiire kun puhelinmyyjä soitti ja heti puhelun jälkeen tajusin homman hämäryyden.

        Ylllättävää kyllä, vastaus tuli heti seuravaana päivänä ja vielä suomeksi, joten kyllä sinne ihan suomeksi voi lähetellä viestiä. Se on näköjään nyt peruttu, ja todisteita on. Että jos vielä paketteja silti tulee, niin se on voi voi niille. Kieltämättä helpotus.

        Ei se sinänsä mikään huono terä ollut, mutta noin hämärälle firmalle en vähiä rahojani anna.


      • LJZ
        LZoko kirjoitti:

        Itse lähetin kohteliaan englanninkielisen sähköpostin menemään. Sama juttu kuin muilla täällä: oli heikko hetki ja muutenkin kiire kun puhelinmyyjä soitti ja heti puhelun jälkeen tajusin homman hämäryyden.

        Ylllättävää kyllä, vastaus tuli heti seuravaana päivänä ja vielä suomeksi, joten kyllä sinne ihan suomeksi voi lähetellä viestiä. Se on näköjään nyt peruttu, ja todisteita on. Että jos vielä paketteja silti tulee, niin se on voi voi niille. Kieltämättä helpotus.

        Ei se sinänsä mikään huono terä ollut, mutta noin hämärälle firmalle en vähiä rahojani anna.

        Soitin kans tonne asiakaspalveluun, kun terä ei jättänyt sellaista jälkeä, kuin olisin halunnut. Tuo terä on ilmeisesti suunniteltu jotenkin pehmeämmälle iholle tai jotain. Odotin n. 1,5min ja asiakaspalvelu vastasi. Taustalla oli joku häiritsevä melu, jostakin televisiota tai vastaavasta. Mutta asia meni näillä näppäimillä kuntoon. Kai te soittajat, jotka ette välttämättä ole saaneet asiakaspalvelua kiinni, olette huomioineet sen ruokatauon soittoajoissa?


      • Redzi_67
        voivoivoiv kirjoitti:

        ite tossa lähetin suomenkielisen sähköpostiviestin menemään sinne [email protected] ja tulin tossa miettineeks et minkä maalainen kaveri sieltä vastas sulle?

        Eli osoitteesi on virheellinen eikä siihen kukaan vastaa (paitsi delivery failure).
        Itsellä puhelinpalvelusta vastattiin asiallisesti, vaikkei mitenkään erityisen ystävällinen ääni niinkuin tuotetta kaupitellessa. Palautteena annoin että ihan hyvä ja kohtuuhintainen tuote, mutta kotelo/suoja puuttuu höylältä ja pitäisi olla kunnon nettisivut, jossa omaa tilausta voisi hallinnoida (vaihdella täydennysväliä jne).


      • jampperi 69
        Redzi_67 kirjoitti:

        Eli osoitteesi on virheellinen eikä siihen kukaan vastaa (paitsi delivery failure).
        Itsellä puhelinpalvelusta vastattiin asiallisesti, vaikkei mitenkään erityisen ystävällinen ääni niinkuin tuotetta kaupitellessa. Palautteena annoin että ihan hyvä ja kohtuuhintainen tuote, mutta kotelo/suoja puuttuu höylältä ja pitäisi olla kunnon nettisivut, jossa omaa tilausta voisi hallinnoida (vaihdella täydennysväliä jne).

        Höylät toimineet hyvin ja lähetys väliksi muutin 3kk. Pelkkiä hyviä kokemuksia.
        S-postia voi laitella
        Shaveservice Suomi
        Tollaseen osoitteeseen. vastasivat ainaski mulle parissa päivässä.


      • _zxc_
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Juu mulle tuli tänään se ja ku koitin soittaa sinne ni ei vastattu... Lähetin siihen sposti osotteeseen et peruutan tilaukseni ja oman nimeni. Jos sielt viel tulee jtn ni enpähän ainakaa maksa! Täysiä kusettajia!


      • jopo123
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Huomasin saman et ei missään lue kotisivua. Kokeilin sähköpöstin alkua shaveservise.com siellä myytiin kanssa partahöyliä ja teriä matriX3, mutta yhteystiedot olivat samat joten irtisanoinitseni tätä kautta saa nähdä menikö perille.


      • har-har
        _zxc_ kirjoitti:

        Juu mulle tuli tänään se ja ku koitin soittaa sinne ni ei vastattu... Lähetin siihen sposti osotteeseen et peruutan tilaukseni ja oman nimeni. Jos sielt viel tulee jtn ni enpähän ainakaa maksa! Täysiä kusettajia!

        Kannattaa vaan sitkeästi yrittää soittaa tuossa ylempänä olevaan puhelinnumeroon. Itse "jonotin" reilu 10 minuuttia ennen kuin sain jonkun langan päähän ja peruutettua tilauksen.


      • puhelinmyyntiä......
        jopo123 kirjoitti:

        Huomasin saman et ei missään lue kotisivua. Kokeilin sähköpöstin alkua shaveservise.com siellä myytiin kanssa partahöyliä ja teriä matriX3, mutta yhteystiedot olivat samat joten irtisanoinitseni tätä kautta saa nähdä menikö perille.

        Meikä yritti peruu tota tänään ja 3X odotin aika pitkään ja sit pääsin heti läpi, kysyivät ainoastaan nimen ja asiakasnumeron, kysyin vielä ettei tän jälkeen tuu enää laskuja, eikä teriä ja nainen sano että ei tule et tää peruutus on tällä selvä. asiallinen palvelu oli, mut saa nyt taas nähdä....


      • Jurp
        puhelinmyyntiä...... kirjoitti:

        Meikä yritti peruu tota tänään ja 3X odotin aika pitkään ja sit pääsin heti läpi, kysyivät ainoastaan nimen ja asiakasnumeron, kysyin vielä ettei tän jälkeen tuu enää laskuja, eikä teriä ja nainen sano että ei tule et tää peruutus on tällä selvä. asiallinen palvelu oli, mut saa nyt taas nähdä....

        Mulla meni 48 sekunttia äsken ku peruin tilauksen puhelimitse


      • Helppoa
        Jurp kirjoitti:

        Mulla meni 48 sekunttia äsken ku peruin tilauksen puhelimitse

        Ihmeellistä salaliittoteoriointia. Hyvältä tuntui firma, höylä ja kaikki. Peruutin äsken sähköpostia lähettämällä ja sain heti vastauksen peruutettu heti. En maksanut penniäkään ja sain ihan hyvän höylän, jolla taas hetken siistii tätä partaa. Odotellen taas seuraavaa tarjousta, jolla taas hoitaa naaman karvoitusta seuraavan hetken.


      • bää
        Jurp kirjoitti:

        Mulla meni 48 sekunttia äsken ku peruin tilauksen puhelimitse

        [email protected] jos ei .ch loppunen toimi. Ainakin Suomessa (Helsingissä) kuulemma lukevat sähköpostit.


      • testaus
        jopo123 kirjoitti:

        Huomasin saman et ei missään lue kotisivua. Kokeilin sähköpöstin alkua shaveservise.com siellä myytiin kanssa partahöyliä ja teriä matriX3, mutta yhteystiedot olivat samat joten irtisanoinitseni tätä kautta saa nähdä menikö perille.

        http://www.youtube.com/watch?v=9-JEVwdjKN4


      • kilette
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Minä otin kans tämän höylän ja tuote ei toiminut ainakaan meikäläisen parrassa. Jonotin puhelimella noin 3 minuuttia asiakaspalveluun ja pääsin perumaan tuotteet ettei niitä tulisi jatkossa. Tässä sitten jännityksellä odotellaan tuleeko lisää vai ei. Ihan paska höylä.


      • jar200
        Redzi_67 kirjoitti:

        Eli osoitteesi on virheellinen eikä siihen kukaan vastaa (paitsi delivery failure).
        Itsellä puhelinpalvelusta vastattiin asiallisesti, vaikkei mitenkään erityisen ystävällinen ääni niinkuin tuotetta kaupitellessa. Palautteena annoin että ihan hyvä ja kohtuuhintainen tuote, mutta kotelo/suoja puuttuu höylältä ja pitäisi olla kunnon nettisivut, jossa omaa tilausta voisi hallinnoida (vaihdella täydennysväliä jne).

        Ainakin nykyään löytyy nettisivukin missä voi asioida
        http://www.shaveservice.com/


      • apupoju2
        jar200 kirjoitti:

        Ainakin nykyään löytyy nettisivukin missä voi asioida
        http://www.shaveservice.com/

        Ainakin mulla, juuri pari minuuttia sitten, toimi palautelomakkeen kautta tilauksen irtisanominen. Vastausviesti sähköpostiin saman tien vastaanotetusta lomakkeesta.


      • tamu fani
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        otin myös matador höylän ja olen tyytyväinen, otin 6 lisäterää ja sitten soitin asiakaspalveluun joka vastasi heti. Muutin tilauksen niin että saan 6kpl lisäteriä kerran vuodessa. Paljom parempi diili tämä on kun ostaa gilleten irtoteriä....


      • huijattu
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Lidl myy samoja teriä 1,75€ kappalehintaan kylläkin eri nimellä, mutta sopivat täysin toisiinsa, ainoastaan väri on eri. Sain terien mukana kirjeen missä luki että hintatakuu takaa alhaisimman hinnan, tarjoamme sinulle 10 prosenttia löytämääsi edullisemman hinnan! Eli 9,45€ olisi jäänyt hintaa matadorin terille, mutta 12,95€ oli alin hinta mihin he pystyivät.
        http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-D3A0CCB9-D93067A4/lidl_fi/hs.xsl/4179_9366.htm


      • Elmokka
        apupoju2 kirjoitti:

        Ainakin mulla, juuri pari minuuttia sitten, toimi palautelomakkeen kautta tilauksen irtisanominen. Vastausviesti sähköpostiin saman tien vastaanotetusta lomakkeesta.

        Ton nettisivun kautta irtisanoutuminen kävi tosi kätevästi!
        Toivottavasti viesti meni perille ja sieltä ei tuu mitään jatkossa!


      • juhalai
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Mulla on ihan hyviä kokemuksia Matadorista. Soitin asiakaspalveluun ja homma hoitui
        minuutissa. Siis irtisanominen ja tilauksen lopetus.


      • Woman vaan
        Elmokka kirjoitti:

        Ton nettisivun kautta irtisanoutuminen kävi tosi kätevästi!
        Toivottavasti viesti meni perille ja sieltä ei tuu mitään jatkossa!

        Mäkin erehdyin tilaamaan tuolta Shaveservice firmalta naisille tarkoitetun jutun, ja kadun. Ja vielä nauhoittivat koko keskustelun,...olimpa ajattelmaton. No, nyt peruin koko homman ja tovotaan ett on ok je meni perille Uskon, että upea tuote, mutta ei tunnu reilulta tuo hinta jan sekin, että kaikki nauhoitetaan tilauksessa.


      • null+-0
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Itseasiassa mulla on kokemusta kyseisestä paikasta, tosin sain höylän vasta tänään ja lähetin samantien s-postia että irtisanon sopimuksen, ja ajattelin heti huomena soittaa ja varmistaa irtisanomiseni. Jos siellä ei vastata niin kai sitä pitää sitten koko pulju oikeuteen haastaa, siellähän he kehuivat että "nyt laitan äänityksen päälle ja teemme suullisen sopimuksen..." joten jos puhelimitse en yhteyttä saa niin en tiedä mitä sitten teen..


      • Informaatiota
        he kirjoitti:

        0932961446

        Sama asiakaspalvelunumero on myös:

        Good Shave höylällä ja Blackstone sukilla.

        Odotan mielenkinnolla tilausten perumista...


      • testaaja22
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        Matador partaterä ja blackstone sukat tuli tilattua. Kauhistelin kyllä puhelun jälkeen, että mitä sitä tuli tehtyä. Soitto tuli tuntemattomasta numerosta ja muutenkin puhelu oli hieman epämääräinen. No tuli tuossa ensimmäinen paketti postissa, terä ja sukat. Laskua nolla euroa. Testasin terän, joka oli ihan hyvä mut päätin lopettaa tilauksen ku tulee kummiski halvemmaks ajaa koneella. Soitin asiakaspalveluun ja alle minuutissa vastattiin. Asiallisesti meni ja purin sukkien ja terien tilauksen. Nyt pitäis siis olla sopimukset purettu ja kaikki niinkuin ennenkin. Että don't worry jos tuli "heikko hetki" ja tuli tilattua näitä matadorin tuotteita. Testatkaa sitte ku tulee postissa ja perukaa tilaus jos siltä tuntuu. Ei siis ainakaan näinä päivinä tää touhu vaikuttanut loppujen lopuks hämäräpuuhilta tai huijaukselta.


      • iHiHHUli
        Woman vaan kirjoitti:

        Mäkin erehdyin tilaamaan tuolta Shaveservice firmalta naisille tarkoitetun jutun, ja kadun. Ja vielä nauhoittivat koko keskustelun,...olimpa ajattelmaton. No, nyt peruin koko homman ja tovotaan ett on ok je meni perille Uskon, että upea tuote, mutta ei tunnu reilulta tuo hinta jan sekin, että kaikki nauhoitetaan tilauksessa.

        Kyllä tuo nauhoitus on ihan käsittääkseni ostajan etu. Miksi se kuulostaisi epäilyttävältä?


      • huijauksen uhri
        täyttä kusetusta kirjoitti:

        Mulle soittivat kanssa tosta Matadorista ja suostuin sit tilaan sen sillon, kun oma höylä oli täysin loppu ja ajattelin et voin lopettaa sit sen tilauksen sen ekan jälkeen. Olin jo ihan varma et se ei tuu ku siit tilauksest oli aikaa jo yli kuukaus. No eilen sitte kuitenkin kilahti paketti postilaatikkoon. En oo vielä testannu höylää, mutta päätin silti et aion peruuttaa sen heti tänään. Niin eivät sitte ehdi lähettää uusia teriä.
        Soitinkin sinne asiakaspalveluun tänään ja pikkuhiljaa alko pieni epätoivo herätä ku 20 minuuttia olin jonottanu. Mut kyllä sielt sit viimein joku ystävällisen kuulonen naikkonen vastas. Sanoin sille vaan et haluun peruuttaa tilauksen ja se kysy sit vaan asiakasnumeroo ja sano et asia on sillä selvä. Pääsin siis aika helpolla ku oon kuullu et joillain ollu ongelmii päästä niilt linjoilt läpi. No onneks on nyt peruttu. Ilmasen höylän sain silti aika helpol.

        Siel asiakas palvelussa alkaa se puhelu raksuttaa heti ekan tuuttauksen jälkeen ja seuraavat tuuttaukset kuulosti vähä erilaisilta.. ne pitää siel linjoilla sen takia ku laskuttavat yli 70 senttii miinuutilta.. Onko tullu jo puhelinlasku siltä ajalta? :s


      • Nauhota peruutus
        iHiHHUli kirjoitti:

        Kyllä tuo nauhoitus on ihan käsittääkseni ostajan etu. Miksi se kuulostaisi epäilyttävältä?

        Omassa riidassa salaa tehty nauhotus on ihan laillinen todiste - se nauha täytyy olla vain itellä siitä puhelusta, jolla tilauksen perut (jos onnistus asiakaspalvelun läpi pääsemään). Salaa tehty nauha on laillinen todiste siinä vaiheessa, kun todistat sinun sanasi olevan totta, kun toinen on ensin puhunut asiasta ihan palturia. Pääsispä käräjille nauhalla todistamaan firman todistajan puhuneen palturia. Tulis tuomio väärästä valasta...

        Peruutuspostin osoite on vain Matadorin ensimmäisessä paketissa. Se palautusosoite on:

        Westerfield International, PO Box 205, 6670 AE Zetten, The Netherlands.

        Westerfieldin sähköposti on ollut "korjattavana" muutaman vuoden, joten sitäkään kautta ei jää mahdollisuutta jättää peruutusta todisteellisesti. Pakko käyttää nauhuria.

        Päiväys: 2012.10.23 ....


      • epäilyttävää
        m4t4dor kirjoitti:

        ...numeroita enemmän kuin normaalissa kotimaisessa puhnrossa, meneeköhän ulkomaille. Eniron palvelu ei ainakaan numeroa tunnistanut.

        älkää sotkeutuko tälläsiin ketjupostituksiin jossa lähetellään määrätyn ajoin tuotetta,ostakaa paikallisesta kaupasta ja se on siinä,itte olen kuullut pelkästään huonoja kokemuksia esim.tästä kyseisestä partahöylastä.


      • Kari Hirvi
        El Matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA KO TUOTTEESTA!?

        ONNISTUIN PERUUTTAMAAN TILAUKSEN TUOSTA numerosta:
        09-32 961 446
        Ja onneksi oli Skypen krediitit käytössä..
        Sillä ekalla kerralla turhauduin neljän minuutin kohdalla ja seuraavaksi koittaessa annoin sitten soida ja jossain 7 minuutin kohdalla mulle viimein vastattin
        JA SAIN ONNEKSENI PERUUTETTUA SEKÄ MATADOR että BLACKSTONE -tuotteet sekä höylät että sukat, jotka olin juuri ´ilmaiseksi saanut´
        no ilmaiseksi muuten mutta tuo peruutus soitto tietysti maksoi muutaman sentin lisää.. :(

        ELI VARAUTUKAA PUHELINJONOIHIN, mutta kyllä siellä joku joskus vastaa kun hyvin käy.

        T:Kari Hirvi , Pirkkala


      • ääliököolet
        huijausta kirjoitti:

        Niinpä, samoin tuli minulle soitto tuntemattomasta. En tosin lähtenyt keskustelemaan, mutta toiminta on hämärää. Ensinnäkin tuntematon numero joka osoittaa että kyseessä ei ole mikään luotettava kauppias. Ja nuo aikaisemmatkin tekstit osoittavat selkeää huijausta.
        Ymmärtääkseni tällainen markkinointi on rikollista. Mitenköhän poliisi suhtautuisi tuohon?
        Saa olla varuillaan senkin suhteen että tuotteet vaan lähtee tulemaan jollaoin yksinkertaisesti on hyvä jättää kaikki maksamatta.

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD vajakki ne puhelut soitetaa koneelta nii tuskin siin on puhelinnumeroa ====D=DD


      • :DDDDDDDDDDDDpls
        he kirjoitti:

        sain tilauksen kanssa poikki nyt soittamalla. mielenkiinnolla odotellaan kuinka paljon tuo asiakaspalvelu maksaa sinne soittaminen...

        No paljon veikkaat että maksaa ku puhelinnumero 09 alkunen? :DDDDD


    • Peruminen

      Tänään tuli paketti ja sain siis peruttua lähetyksen yhdellä puhelin soitolla.

      • jöbis

        Sain kanssa 10s odotuksella kaikki asiani järestettyä.
        Hyvää asiakaspalvelua tänne porvooseen päin :)


    • 32v ukko

      minä (en mikään romani kuitenkaan), niin käsihöylä parempi. Sähkökone ei aja kunnolla ja rasittaa ihoa, ainakin mulla.

      Tummakarvaisella parta pitäisi ajaa kerran päivässä - melkein kahdesti :)

      Jos oot blondi, niin kait se konekin ok.

    • Partaukko

      Voin sanoa kokemuksella, että aloita veitsellä. Itse käytin kertakäyttörimpuloita ja muita epämääräisiä laitteita pararnajoon, mutta parhaaksi osoittautui veitsi, Pyydä vaikka joululahjaksi. Lue lisää täältä: http://partaukko.blogspot.com/

    • matrix3

      Matrix3 on surkea.

      Ilmainen kokeilukappale kahdella terällä, AIVAN paska..tuntui kuin olisi tosi tylsällä giletellä(tai millä muulla vaan) ajellut. Koskaan ennen en ole hampaat irvessä leukaa ajanut, nyt olen tehnyt senkin.

      Älkää vaan sortuko noihin puhelinmyyjien halpisteriin.

    • jmtl

      Jaa, mulla toimi matrixi3 5 päivän sänkeen ihan helevetin hyvin. Karva katkes kerta vetäsyllä, eikä tökkinyt missään kohtaa. Olen tyytyväinen, tosin halvempia vois nuo vaihtoterät olla, tietääkö kukaan löytyykö näitä teriä normi kaupasta jonkin muun merkkisinä kuin gillettenä?

    • peruutin tilauksen

      Aika moni on tuskaillut tilauksen peruutuksen kanssa. Itselläni onnistui kolmannella soitolla asiakaspalvelun kautta.
      Tuotteet eli Matador partahöylä ja blackstone sukat sinnepäin, mutta hinta on minusta kova laatuun nähden. Itse ostan jatkossa kaupasta ...

    • tuota noin

      Onkohan tuo 0932961446 numero vielä nykyäänkin toiminnassa? Tuli tehtyä typeryyksiä samaisen asian kanssa ja mielelläni peruisin koko homman ennen kuin mitään edes tulee.

      • sfgjdky

        Kyllä toi numero on vielä voimassa. Ite irtisanoin jäsenyyteni matador partahöylästä ja blackstone sukista. Minuutin verran jouduin jonottaan puhelimessa, mutta homma toimi ku vaan sanoi asiakasnumeronsa.


    • fakinpuhelinmyyjät

      Laitoin niiden nettisivujen kautta pois ne tilaukset noista höylistä ja sukista pari päivää sitten, mutta ei oo vielä tullu sitä vastausta sähköpostiin, että olisivat hoitaneet asian... Pitäiskö vaan soittaa tonne numeroon ja koittaa perua sen kautta?

    • 5ezyue5yrx

      nonin soitin juuri laskussa olevaan numeroon ja 10min odottelun jälkeen siellä vastattiin ja asiakasnumeron antamalla sain peruttua vaihtoterät ja sukat

    • Ilman jonotusta

      Jäsenyyden peruuttaminen onnistuu suomeksi sähköpostilla, kun lähettää viestin osoitteeseen [email protected]
      Itse sain vahvistuksen peruutuksesta muutamassa minuutissa.

    • Haistoin kusetuksen

      Itselle soitettiin kans tuntemattomasta numerosta ja yritettiin kaupata ilman mitään sitoumuksia matador partahöylää ja jotain sukkaa... mutta pienen kyselyn jälkeen selvisi että joutuisin erikseen kieltäytymään maksullisista tuotteista. ja myyjä ei suostunut sanomaan yrityksen nimeä missä palveli.
      Siispäotin hieman selvää mitä laki sanoo asiasta ja löysin tälläistä

      Sähköisen viestinnän tietosuojalaki 516/2004 7 luvun 28§

      Suoramarkkinoinnin tunnistaminen

      Edellä 26 ja 27 §:ssä säädettyyn suoramarkkinointiin tarkoitettu sähköpostiviesti, tekstiviesti, puheviesti, ääniviesti ja kuvaviesti on voitava sitä vastaanotettaessa selvästi ja yksiselitteisesti tunnistaa markkinoinniksi.

      Sellaisen suoramarkkinointiin tarkoitetun sähköpostiviestin, tekstiviestin, puheviestin, ääniviestin ja kuvaviestin lähettäminen on kiellettyä:

      1) jossa peitetään tai salataan sen lähettäjän henkilöllisyys, jonka puolesta viesti on lähetetty; ja

      2) jossa ei ole voimassa olevaa osoitetta, johon vastaanottaja voi lähettää pyynnön siitä, että kyseinen viestintä lopetetaan

      • gdfgdgdgdg

        Eipä tuossa mitään lakia rikota kuitenkaan...

        Soittaminen tuntemattomasta numerosta EI OLE LAITONTA, tosin numeron näkyminen on suositeltavaa. Ei silti pakollista.

        1) jossa peitetään tai salataan sen lähettäjän henkilöllisyys, jonka puolesta viesti on lähetetty; ja

        2) jossa ei ole voimassa olevaa osoitetta, johon vastaanottaja voi lähettää pyynnön siitä, että kyseinen viestintä lopetetaan

        1) -> Puhelinmyyjä työskentee TOIMEKSIANNOSTA, eli hän on ikään kuin "välittäjä". Toimeksiannosta soittavalla puhelinmyyjällä ei koskaan ole velvollisuutta kertoa nimeänsä yms henkilötietoja, ja useimmiten heitä on myös kielletty kertomasta yritystä josta he soittavat (yrityskin siis tekee toimeksiantoa). Näin ollen puhelinmyyjä kertoo VAIN etunimensä/ keksimänsä etunimen sekä toimeksiantajan. Esim tässä tapauksessa: "Maija tässä soittelee Matadorilta terve!" Tässä ei ole mitään laitonta perustuen kohtaan 1), sillä markkinoija tekee selväksi "sen lähettäjän henkilöllisyyden, jonka puolesta viesti on lähetetty". Lähettäjä ei ole henkilö, vaan firma -> myyjä kertoo firman nimen.

        2) -> Jos tilaat paketin, siinä on puhelinnumero mukana jonne soittamalla saat tilauksen poikki. Ei siis mitään laitonta tässäkään.

        Tutkiskele ensin itse ennen kuin alat vihjailla mistään kusetuksesta...


    • anteroitin

      Sain ilmaiset sukat ja partahöylän. Jatkotilauksen peruutus sujui puhelimella hetkessä :-)

      • holkerssoni

        Samat täällä..

        Tilauspuhelu tosin oli vieläkin melko hämärä tilauksen tallennuksineen yms., mutta jos muuten tuottteista pitää ja tilausvälit on kohdillaan, niin eipä firman toimintaa voi moittia.

        15s jonotus asiakaspalveluun näin perjantaina neljän jälkeen ja puhelussa taisi kaikkineen jonotuksineen kestää sen vajaan minuutin.

        Asiallista toimintaa.


    • Flameberg

      Tuosta Matadorista ja Blackstonesta. Myyntitapahtuma oli epäilyttävä ja myyntihenkilö onnistuikin kirjoittamaan meikäläisen tiedot suht väärin, onneksi sen verran siihen suuntaan oli osoite laitettu, että postissa on pienen pähkäilyn jälkeen osattu lähettää paketti oikeaan paikkaan. Asiakaspalveluun joutui jonottamaan jonkin verran, mutta palvelu oli hyvää. Kiitos täällä kirjoittaneille en luovuttanut parin minuutin odottamisen jälkeen.

      Itse tuotteista Matadoria en suosittelisi kenellekkään; mach3 on reilusti parempi ja vaihtoteriä saa usein 20€:llä 10 kpl:ta tarjouksessa vs. 6 matador terää 22 euroa.

      Sukat oli ihan jees ja tästä lähin tulee kerran vuoteen paketti hieman alempaan hintaan kuin alunperin.

    • Toimii kyllä

      Olen ollut molemmissa clubeissa jo kahdesti ja juuri irtisanoin toisen kerran kun ei ole tarvetta taas pitkään aikaan tuotteille.

      Molemmat kerrat ovat sujuneet sähköpostilla ja vastauksen olen saanut irtareihin alle tunnissa.

      Jo yllä mainittu [email protected] toimii. Muista pyytää vahvistusirtareihin.

    • 13+16=?

      ei kannata terät on sieltä minne ei aurinko paista

    • YJT

      Tuntuu vähän vierailta nämä ongelmat. Oikeat nettisivut löytyivät parin sekunnin googlauksella; heti ensimmäinen osuma oli oikea (http://www.efishop.fi/product.cfm?path=1,6&opprkode=12900). Ylälaidasta kohta "asiakaspalvelu" avaa suoraan sivulle missä voi esim. peruuttaa koko tilauksen tai vain harventaa toimitusväliä.

      Itse partahöylä on mielestäni ainakin yhtä hyvä kuin esim. Gilletten Mach3, ellei parempikin. Varmasti tässäkin on yksilöllisiä eroja, mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Mutta itse ainakin teen Matadorilla paljon vähemmän haavoja kuin muilla kokeilemillani.

    • piippi

      Lankesin samaan ansaan! Annoin luvan lähettää ilmaisen höylän kesällä 2011. Peruin sittemmin tilauksen sähköpostitse, josta tuli minulle irtisanomisilmoitus. Tänään sitten posti toi minulle höylään uudet terät ja laskun! Nyt soitin asiakaspalveluun, josta selvisi, ettei yrityksellä edes ole nettisivuja ja irtisanominen tapahtuu vain puhelimitse. Sain onneksi kuitenkin palautusohjeet terille, sillä en aio niitä pitää. Sapettaa moinen markkinointi!

    • HenryS

      On tullut ajeltua kaikilla mahdollisilla kahden, kolmen, neljän ja viiden terän koneilla. Kunnes löytyi kone, jolla ajotulos on viimeisen päälle silonen. Perinteinen partahöylä: Mercur Future Safety Razor. Ja kun tilaa esim. täältä http://www.traditionalshaving.co.uk niin saapi aika paljon halvemmalla kuin nettikauppa Miestenkaupasta. En ole takaisin vaihtanut näihin Gilletteihin ja Wilkinssoneihin.

    • Onnina

      Minä sain kans peruttua tuohon numeroon, jonotusta hetki, mutta homma hoitui.

    • ewklm

      Tuli kans tilattua tuo ilmainen näytepaketti teriä, kun mies puhelimessa vakuutti sen olevan ilmainen. Ilmainenhan se onkin, mutta jatkossa tulee maksamaan. Eli siis ilmeisesti sama homma kuin teillä muillakin.

      Ja käsitin, että kun se näytepaketti sitten joskus tulee niin siinä on mukana asiakasnumero ja numero mihin soittaa ja perua? Ja nykyään vastaavat siellä pienen odottelun jälkeen?
      Hyvä jos näin on!

    • Raatokalle

      Itsekkin puhelinmyyjän soittaessa menin epähuomiossa tilaamaan näitä höyliä ja noin 4vk jälkeen ne kuitenkin saapuivat.

      Noh, itselläni ei aivan ole varaa maksaa näistä höylistä näin paljoa, joten soitin tuohon asiakaspalvelunumeroon(09-32961446) ja noin 4min odottelun jälkeen sieltä vastattiin.
      Ei tarvinnut muuta tokaista, kuin että haluaisin peruuttaa jäsenyyden näiden höylien suhteen, varmistivat tiedot oikeiksi ja katkaisivat tilauksen. Itse puheluun meni ehkä minuutti siis.

      Muutaman viikon kuluessa sitä nähdään, menikö se jäsenyys katki, vai ei. Ja tuon 0€ laskun varmaan voi suoraan vain heittää roskiin kummittelemasta?

    • Provikkapalkaton

      Naikkonen soitti tänään salaisesta numerosta ja käytti laiskalla amismurteella sanamuotoja "miehille suunnattu ja en todellakaan ole kaupittelemassa mitään". . Epäilyttävää ja tosi meluisa call center, muiden epätoivoiset myyntipuheet kaikuivat kuulokkeiden lävitse. Löin kiitäen samantien luurin korvaan ja päivän hyvä työ oli tehty, säästettiin molempien aikaa.

      Älkää langetko tällaisiin hujarifirmoihin.

    • NoMatador

      Moi,

      Vajaa kaksi minuuttia ja homma oli peruttu!
      Nro 09-32961446 pelaa hyvin!

      • ExMatador

        Tuossa ylempänä joku kehoitti hoitamaan homman www-sivuilla http://shaveservice.com/
        Halusin jättää muutaman lähetyksen väliin ja tein tuolla sivustolla muutokset 20.7.
        Vahvistus tuli sähköpostiin samantien ja olin tyytyväinen.
        Noh, eilen tuli sitten sähköpostiini samaisesta osoitteesta uusi viesti, jossa muutokset olivat kääntyneet päälaelleen jolloin minulle olisi alkanut tulemaan partateria haluamaani nopeampaan tahtiin.

        Soitin sitten asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa.
        Ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että heillä ei ole minkäänlaista www-sivustoa, jossa näitä asioita voisi hoitaa.
        Sanoin olevani tuotteeseen tyytyväinen, mutta firman toimintatapaan en ja irtisanoin jäsenyyteni.

        Hupaisana yksityiskohtana asiakaspalvelija kertoi, että seuraava pakettini on jo lähetetty. Seuraava paketti on kuulemma lokakuun tuotepaketti!?!? Nyt on elokuu, jopas hyvissä ajoin lähettelevät.

        Tuote on hyvä, mutta jotain hämärää hommassa on, joten pitäkööt höylänsä.


    • testattu on!

      Itse kanssa testasin Matadoria ja höylä liikkui leualla tosi hienosti ja jälki oli muuten hyvää mutta kauhean "repivää" eli pientä haavaa kaula ja leuka täynnä joka tuleemyös "halpis" kertakäyttökoneista. Ei siis sopinut iholleni. Tilatessani myyjä sanoi että perutuksen hoitaa kätevästi kotisivuilta, en kuitenkaan löytänyt osoitetta tai sähköpostia joten soitin asiakaspalvelunumeroon peruakseni tuotepaketin. Jonotusaika oli sen verran että nauhoite kerkisi juuri sanomaan että: "asiakaspalvelussa on ruuhkaa..." eli n. 30 sekkaa. Asia hoitu sitä kautta helposti, pelkän asiakasnumeron ilmoituksella. Höylä on mielestäni hyvä ja terä joustaa ja liukuu hienosti, mutta ei vaan sopinut meikäläiselle joten joudun jatkamaan fuusion kanssa ainakin toistaiseksi!

    • tuulesta temmattua..

      ite olen ollut myymässä noita matadoreja, ja voin kertoa että iso osa puheista on täyttä paskaa... Puhelinpalvelu on suomenkielinen, ilman palvelumaksuja ja sisään pääsee lähes poikkeuksetta alle 30 sekunnin :o yleensä asiakaspalvelijat on aika toimettomina odottelemassa peruutuspuheluita... tämä pualvelu on auki arkisin 16:30 asti että pitäisi olla ihan selvä homma!! sen lisäksi loppuun tehdään yleensä äänikuitti, joka turvaa sekä asiakkaan että kauppiaan :) sen lisäksi täytyy sanoa että olen ollut todella tyytyväinen höylään................

    • Juupajuupajuu123321

      Joku varmaan voisi laittaa tähän sen numeron, jolla voi perua jäsenyyden. Hyväksyin ilmaisen lähetyksen tässä noin viisi minuuttia sitten ja voisin oikeastaan soittaa asiakaspalveluun heti peruuttaakseni,

      • diipadaapamatadori

        Hahahah samasta syystä itsekkin eksyin tähän topikkiin :D Sun (tai meidän) pitää nyt venata se kolme viikkoa että paketti saapuu ja voi soittaa siihen numeroon joka löytyy paketin päältä. Puhelinnumero on ilmeisesti 0932961446 mutta perumiseen tarvitsee asiakasnumeron.

        http://www.matador-razors.com/quality.htm

        Huutonaurua koko sivustolle, laadun takaa Dagens Nyheterin testi.


      • kailottaja

        puh. 0932961446


    • Mikuellll

      Mistähän ihmiset repii näitä juttujaan, itselläni oli nyt kolmas kerta kun tulee ilmaispaketteja kyseisestä puljusta, tällä kertaa bokserit ja sukat. Soitin tuohon useasti mainittuun asiakasnumeroon, 2 min odottelua, asiakasnumerot annoin ja tilaus peruttu. Pienenä vinkkinä sitten, että jos teille tulee kaksi eri ilmaispaketteja tilauksessa, niissä on molemmissa yleensä eri asiakasnumero. Tilaus tulee perua MOLEMMISTA asiakasnumeroista. Saattaa muuten tulla yllärinä sukkia postissa seuraavassa kuussa...

      Käteviä tämmöset.

    • kailottaja

      Hei

      Samaa ihmettelen itsekin, koska itselleni myös vastasi ja todella miellytävä henkilö.
      Virallisia nettisivuja tai sähköpostia ei ole mutta sanoi vielä erikseen että tästä numerosta kyllä vastataan ja niin vastasi.
      Itse todella tyytyväinen....itselläni parta aika hitaasti kasvavaa sorttia. Mikä parasta sai valita että teriä tulee 6 kpl kerran vuodessa.

      t. Janne

    • rahalle vastinetta

      Lidlistä saat eniten teriä halvimpaan hintaan, jos höylää tarvitset. Luultavasti riittää nuorelle ihan hyvin.

      Gilletten terät ovat sikamaisen kalliita.

    • Jorkki

      Soittivat äsken noista partateristä. Soittaja lopetti ite puhelun sanottuaan jotenkin näin: "Tämä ei sido sinua mihinkään ja on siis täysin ilmainen joten laitetaan sulle tulemaan tällainen paketti. kiitoksia tilauksesta." Klik
      Mä en ehtiny sanomaan mitään muuta kun nimeni ton puhelun aikana! Enkä todellakaan antanu lupaa lähettää yhtään mitään, jollei hiljaisuutta pidetä myöntymisen merkkinä.

      • heräänytjorkki

        se myyjä todennäkösesti halus aiheuttaa sulle paniikki ja siinä hän näköjään onnistu :)


      • Yök...

        Todella törkeätä! Päättää puolestasi, kiittää tilauksesta ja lyö luurin korvaan.

        Älkää puhuko puhelinmyyjille mitään, sanokaa "EI KIINNOSTA!" ja luuri korvaan.


    • sakke

      No, nyt piti oottaa 10min että pääsi asiakaspalveluun. Mutta sitten homma kävi nätisti, mitään äänikuittia ei tarvinnut, ja kun itellä oli Blackstone-sukista ja Matador-teristä näytepakkaukset, niin vain toisesta tarvitsi antaa asiakasnumero, molemmat paketit peruuntuivat sillä.

      En kyllä ottanut lisää tavaraa vaikka tarjosikin puhelun lopuksi... Ei inttänyt kuitenkaan, kuten yleensä :)

    • APD

      Matador International AB

      Ålstavägen 14

      177 38 JÄRFÄLLA

      Sweden

      Tel: 08-7610003

    • oeoe

      partaterien tilauksen peruin eikä oo tullu mutta 4 parit sukkia tuli postissa 22e...eiku soittamaan taas ja perua ne erikseen...tyhmänä en kait oo ymmärtäny että niitä sukkiaki tulee jatkossa automaattisesti...

      • tymmeliini77

        sama kävi minullekkin. en älynnyt että kummassakin paketissa oli eri asiakasnumero. sukat palautin. jatkossa ostan kaupasta silloin kun tarvitsen. naapurini tappelee perintätoimiston kanssa. peruutti mutta paketteja tulee edelleen...


      • Här också
        tymmeliini77 kirjoitti:

        sama kävi minullekkin. en älynnyt että kummassakin paketissa oli eri asiakasnumero. sukat palautin. jatkossa ostan kaupasta silloin kun tarvitsen. naapurini tappelee perintätoimiston kanssa. peruutti mutta paketteja tulee edelleen...

        Kuluttajan ja yrittäjän välinen kauppa on kuluttajansuojalain 6 luvun 3 §:ssä tarkoitettua kotimyyntiä, mikäli se tapahtuu muualla kuin elinkeinonharjoittajan tai yrityksen liiketiloissa.
        Kuluttajalla on oikeus saada etämyyntikaupasta vahvistus. Vahvistuksen on oltava jossakin pysyvässä muodossa, esimerkiksi postitse lähetettynä kirjeenä tai tietokoneelle tallennettavassa muodossa. Vahvistuksessa on oltava tieto kaupan keskeisistä sopimusehdoista.
        Jos vahvistus ei sisällä kaikkia tarvittavia tietoja, oikeutesi peruuttaa kauppa pitenee normaalista 14 päivästä kolmeen kuukauteen. Jos et saa lainkaan vahvistusta, sopimus ei ole sitova ja voit perua kaupan.
        Jos perut kaupan vetoamalla vahvistuksen puuttumiseen, peruutusilmoitus on tehtävä myyjälle viimeistään vuoden kuluttua tilauksesta.
        Yrityksellä on näyttövelvollisuus siitä, että tilaus on tehty ja sen sisältö vastaa sovittua, esim. puhelinmyyjän myyntipuheita. Voit peruuttaa kaupan, jos yritys ei pysty näyttämään toteen, että tilaus on tehty ja se vastaa sovittua.
        Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta.
        Kuluttajalle tapahtuvasta koti- ja etämyynnistä säädetään kuluttajasuolain (38/1978) 6 luvussa. Kuluttaja-asiamies on vahvistanut ohjeet kotimyynnistä. Kotimyynnissä ostajalle tulee antaa kauppa- ja teollisuusministeriön vahvistaman kaavan (KTM:n asetus 406/2001) mukainen kotimyyntiasiakirja.
        Centurion on puhelinmyyntiyhtiö, joka on joutunut Ruotsin kuluttaja-viranomaisten hampaisiin. Leander-Engström esiintyi Ruotsin y SVT:n ajankohtaisohjelmassa puolustautumassa edelleen jatkuvia kuluttajien syytöksiä vastaan. Tuolloin hän esiintyi sveitsiläisen Westerfield International -yhtiön edustajana.. Televisio-ohjelmassa kävi ilmi, että Westerfield oli ottanut yhteyttä kuluttajiin Ruotsin puhelinmarkkinointia koskevien eettisten ohjeiden vastaisesti. Ongelmana oli myös se, että asiakkaat olivat saaneet alushousuja, Omega-pillereitä ja partahöyliä sekä laskuja tuotteista tilaamatta niitä ja saamatta yhteyttä yritykseen voidakseen selvittää sotkut.
        ... että silleen nyt myös Suomessa...


    • turkuhomo

      vibraattori on paras. kokemusta on

    • Ööhlööp

      OIkeesti, ketjun alottaja etsii ensimmäistä partakonetta / höylää, ja te alatte jauhamaan jostain matadorista...

      SItäpaitsi, ketju on aloitettu jo vuonna 2010, joten ei taida olla enään ajankohtainen ketju. Huijari yrityksiä on pilvin pimein ja suurin osa saa toimia vaikka poliisi olisikin tietoinen niistä.

    • Erwald

      Jos porukka etsii matadoria niin tämä on hyvä ketju. Väistin tämän Matador-miinan n.5 minuuttia sitten. Ei ole ilmaisia lounaita tai mitään muutakaan ilmaista tässä maailmassa.

      • j-tonttu

        Edelleen ajankohtainen, tarjottiin kahta ilmaispaketia 16.12.2013


    • Melkein kusetettu

      Sain juuri soiton tuntemattomasta numerosta mistä juuri tarjottiin tätä matador tuote pakettia. olin ottamassa mielelläni vastaan kunnes tämä mukavan kuuloinen naikkonen äänitti tämän sopimus kohdan. suullisen sopimuksen kolmannessa kohdassa se mainitsi jotain matador jäsenyydestä joka yleensä tarkoittaa tiettyä kuukausi maksua. Luuri korvaan ja googlettamaan :)

    • wilkin

      Wilkinsonin parta höylistä on minulla pitkä kokemus jo. Siinähän sitoudutaan kestotilaukseen. Kun sitten kaapissa rupeaa olemaan tarpeeksi teriä jo varastossa niin kestotilauksen voi helposti perua. Näin minä olen toiminut ja aloittanut taas uudestaan kun terät ovat loppuneet. Hyviä teriä ovat ja edullisempia kuin gilleten ja laadussa ei ainakaan häviä.
      http://www.efishop.fi/tuotteet/quattro/

    • MATADOR KUSETUS HOMO

      Onks kukaa maksanu !??!:D emmä ainakaa oo ja mite niit pystyy perumaa .:D

      • Perusvouti

        jos jättä ämaksamatta, sitten seuraavaksi alkaa kolkutella herra Lindorff tai Intrum Justitia, ja perimismaksun perimismaksun korkojen korot alkaa rullata, luottotiedot menne ja vouti pian ovella,


    • Selvisin

      Soitin 09-32961446


      numeroon ja peruin tilauksen ja jäsenyyden,
      joutui jonottamaan n.15min mutta sitten vastasi suomalainen nainen ja pyysi asiakas nro. hoitui peruutus ihan kätevästi.

      muistakaa vaan kertoa sekä sukkien että höylä laskussa näkyvät asiakas nrot. että tulee molemmat peruutettua.

      kysyi että olenko tykännyt tuotteista, sanoin että en ole vielä paljoa niitä hypistellyt kun hoidan ensin tämän tärkeämmän osion pois, eli peruutuksen.

      Jos eivät olisi puhelimeen vastanneet niin empä olis kyllä laskua maksanutkaan.

      koska silloin kun sieltä nainen soitta ja tuputti tuotteita niin hän sanoi että puhelimella vaan soitto ja peruutus.
      kysyin että vastaako siellä sitten joku puhelimeen. kyllä vastaa hän sanoi ja että jos ei heti pääse läpi niin soittaa uudestaan. siinä vaiheessa kun nauhoitus oli päällä niin huusin puhelimeen että suostun vain ottamaan vastaan näytepakkauksen. enkä mistään mitään maksa.

      Tämän jälkeen nainen aloitti alusta tämän puhelin tilauksen sanelun.

      Eli soittakaa tohon 09 32961446 aukioloaika 9:30-16:30

    • Toivossa eletään

      Soitin itse juuri tuohon 09 32961446 nroon ja n. 3-4 min. päästä mies vastasi asialliesti ja peruutti sekä terä- että sukkajäsenyydet (varaa asiakasnrot valmiiksi).
      Pyysi vielä käyttökokemuksia ja kirjasi ne ylös (kuului näppiksen ääni taustalta), kiitti kauniisti ja vakuutti että jäsenyydet on sillä peruttu!

      No, tulevaisuus näyttää, toivossa on hyvä elää.

    • werwer

      itse peruin puhelimella tänään sukka- ja matador tilaukset. Aika kauan joutui jonottamaan, toivottavasti se oli siinä.

    • haikahuika

      Meitsi peru mattiksen tänää, 4 min sai jonottaa sit vastas joku hattivatti ja homma oli sillä selvä. Ei se niin vaikeeta oo. :)

      • köyhänhalpatilauskal

        Tilausta(sukat partakone) ei saatu poikki millään,ei puhelimeen vastata ollenkaan eikä myös säköpostiin.Joten ainut konsti oli ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen joka hoiti tilauksen peruutuksen.Tästä opiksi älä tilaa mitään (ilmaista)tulee muuten paljon kalliimaksi tai huonossa tuurissa menee luottotiedot.Kannataa ostaa kaupasta mitä tarvitsee.


    • MerrillKostick
    • Unohtakaa kaikki sähköpäristimet ja moniteräraastimet! Niillä saa ehkä apua pikaisesti mutta samalla rikkoo nahkansa eli iho alkaa kutisemaan tai ärsyyntyy muuten.

      Kaikista miellyttävimmin parta lähtee märkäajolla eli perinteisellä tyylillä, jolloin tarvitaan suti ja laadukas parranajosaippua sekä oikea mekaaninen partahöylä, jossa käytetään kaksipuolista partaterää.
      Höyläksi kannattaa valita joku Merkur (esim.34C) tai Mühle (R89).
      Pienen alkuinvestoinnin jälkeen maksat jatkossa vain teristä ja saippuasta, joita molempia saa edullisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7715
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1935
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe