Häh? Vai ihanko selvästä päästä täällä nöräätte?
Ootteko päissänne?
19
212
Vastaukset
- känässä reilummin
...pienessä sievässä.
- jnhljhö
En ole päissäni, mutta ihmisen pitäisi olla sitä, jos kuvittelisi, että tällä palstalla voi keskustella yhtään mistään... Mistä johtuu että rekisteröidyillä nimimerkeillä kirjoittavat, suoltavat melkein ainoastaan pelkkiä provoja ja tuubaa palstalle? Well: arvaan, ettet sinä ole oikea henkilö vastaamaan... Eipä ole ikinä nimittäin kritiikkiäkään irronnut - tarkoitan järkevää sellaista...
- jnhljhö
relaxed_eyes kirjoitti:
elämä on. eI VOI MITS.
No myönnettäköön, että olin minäkin kaksi oluttölkkiä ottanut. Moisia pilkkuvirheitä en muussa tapauksessa tekisi.:) Päissäni en kuitenkaan ollut, eli vastasin aloituksesi kysymykseen rehellisesti. Samaten rehellinen olen sanoessani, etten ymmärrä mitään tämän keskustelupalstan jutuista...
- EX MONTE
ESPAJA VS PARAGUAY PELIÄ KATSOMASTA JA MYÖNNÄ ET 7 OLUTTA OON OTTANUT.
MUT HAUSKAA ON OLLUT.- ex monte
relaxed_eyes kirjoitti:
Vituu hiano homma.
nääs iltapäivän argentiina vs saksa pelin aikaan aloitettii
ENKÄ HUUDA NYT:)
- piäkipiän liäkettä
- TYÖPÄIWÄ:::.!!11#%?+
- Närpes käringen
.
- reIaxed_eyes
- minus.virus
vanha syntymähumala :D
haettu reseptin turvin apteekista.
- 'vitsi vitsi*
oli ollut niin kova krapula ettei sisäällä pysynyt muu kuin uistin
- hhhhhhhhh)h
Oikeesti ei täällä voi olla ihan selvin päin. Joko on itsellä niin isoja ongelmia, että on pakko purkaantua täällä tai sitten pienemmässä tai suuremmassa hiprakassa kommentoi muiden juttuja. Pienillä ongelmilla tätä ei voi ottaa tosissaa ja suuremmilla ei todnäk ole enää muuta paikkaa. Joten ollaan hiprakasta huolimatta vakavin ja asiallisin mielin!
Siis oikeasti, tänään olen päissäni. Vein muksut äidilleen ja sitten läheiselle terdelle odottaan linkkiä ja siitähän se idea lähti.
Saksalaiset Bock-oluet maistuvat pähkinältä... jota ei ole kuorittu vaan kuoret on paahdettu. Ylihinnoiltua paskaa. Hobgoblinia ei ollut. Eikä weltenburgerklosterbarockdunkeliakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
