Nepalilainen mies

Faktoja pliis.

Osaako kukaan kertoa nepalilaisesta kulttuurista ja miehistä etenkin? Tapasin viikonloppuna tosi mukavantuntuisen ja komean nepalilaismiehen, joka haluaisi tavata uudelleen, mutta kun en yhtään tiedä maasta enkä kulttuurista, enkä paljoa löytänyt netistäkään tietoa. Olen siis vähän arka tai varuillani. Hän on asunut Suomessa nelisen vuotta, valmistunut amk:sta ja työskentelee nyt isossa suomalaisessa yrityksessä. Siinäpä se sit onkin mitä hänestä tällä hetkellä tiedän. Yleensä en ole edes ollut kiinnostunut aasialaisista miehistä, mutta tämä tapaus on todella NAM :)

Ja en sitten kaipaa näitä "aasialaisten pienet vehkeet"-juttuja. Se asia on minulle yksi ja sama!

40

3750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      No minä olen saanut käsityksen nepalilaisista, että ovat mukavia, ystävällisiä, kohteliaita, huomioivat lapset kivasti. En usko, että mitään ongelmaa nepalilaisen kanssa. Tietysti persoonasta kiinni. Miksi olla arka tai varuillaan? Elämä tuo mitä tuo. Ei se kansallisuudesta ole kiinni. Minun ajatteluuni ei ole epäillä. Luotanpa arabiinikin täysin. Niin kauan kuin hän sanoo, että se on loppu se tai mottaa minua nenään ;). Tosin edellisen miehen jättämiä velkoja makselen edelleen, kun luotin silloinkin. Ja kerran luotto loppui, kun mies alkoi hienovaraisesti harrastaa kurinpalautusta (arabi hänkin). Ja kerran luotto loppui kun mies petti (suomalainen tällä kertaa). Mutta kaipa se vaan on elämää ja elämä on laiffii :).

      • 31

        elämä tosiaankin on laiffii. Eikö ole hienoa että olet uskaltanut elää ilman epäilyä ja turhaa järjenkäyttöä? Katso nyt kuinka hvyiä asioita siitä on sinullekin seurannut. Mutta hei: elämä tuo mitä tuo, varsinkin pölvästeille.


      • -----
        31 kirjoitti:

        elämä tosiaankin on laiffii. Eikö ole hienoa että olet uskaltanut elää ilman epäilyä ja turhaa järjenkäyttöä? Katso nyt kuinka hvyiä asioita siitä on sinullekin seurannut. Mutta hei: elämä tuo mitä tuo, varsinkin pölvästeille.

        Kaikkea ei järjenkäytöllä voi ennustaa. Voitko mukamas ennustaa toisesta henkilöstä, tuleeko hän tulevaisuudessa pettämään sinua vai ei? Tai voitko ennustaa toisesta, alkaako hän jossain vaiheessa väkivaltaiseksi? Minulla on ollut hyvä elämä. Siihen on mahtunut paljon hienoja ja mukavia asioita myös noissa epäonnistuneissa suhteissa. Elämää ei tosiaan voi ennakoida. Et voi edes itseäsi ennakoida. Menet naimisiin puolisosi kanssa, jota rakastat kiihkeästi. MIllä ennakoit, ettei joku päivä puolisosi rakastu toiseen tai vaikka sinun rakkautesi loppuu?
        Ehkä olen pölvästi mutta kuten sanoit, olen kuitenkin uskaltanut elää.


      • A.p.
        ----- kirjoitti:

        Kaikkea ei järjenkäytöllä voi ennustaa. Voitko mukamas ennustaa toisesta henkilöstä, tuleeko hän tulevaisuudessa pettämään sinua vai ei? Tai voitko ennustaa toisesta, alkaako hän jossain vaiheessa väkivaltaiseksi? Minulla on ollut hyvä elämä. Siihen on mahtunut paljon hienoja ja mukavia asioita myös noissa epäonnistuneissa suhteissa. Elämää ei tosiaan voi ennakoida. Et voi edes itseäsi ennakoida. Menet naimisiin puolisosi kanssa, jota rakastat kiihkeästi. MIllä ennakoit, ettei joku päivä puolisosi rakastu toiseen tai vaikka sinun rakkautesi loppuu?
        Ehkä olen pölvästi mutta kuten sanoit, olen kuitenkin uskaltanut elää.

        Ja oli kyllä todella fiksu ja mukava tyyppi! Tosin sanoi aika suoraan, ettei tällä hetkellä hae vakavaa suhdetta, mutta enpä itsekään aviomiesjahdissa ole. Sovimme että tapailemme aina silloin tällöin, käymme syömässä ja ihan vaan tutustumme hiljakseen ilman minkäänlaista stressiä että tuleeko tästä jotain vakavampaa. Aikahan sen näyttää :)

        Ja keskusteltuamme aikamme tulin siihen tulokseen, että he is way out of my league, eli tuskin siis yletänkään hänen rimaansa vaikka enemmän haluaisinkin. Hän on todella kunnianhimoinen, paremmassa duunissa kuin minä, ja aikoo kouluttautuakin lisää. Minähän olen ihan vain yo-pohjalta ponnistanut eteenpäin ja sinnittelen keskinkertaisessa duunissa keskinkertaisella palkalla. Ja yh:kin olen... Mulle jäi sellanen mielikuva, että hän toivoisi tulevan vaimonsa olevan myös korkeastikoulutettu ja keskitasoa paremmassa työssä. Mutta kuten sanottua, en siis ala haaveilla enemmästä kuin ystävyydestä niin en riko itseäni matkan varrella.

        PS: Itseni tuntien tulen ihastumaan lujasti ja rikkomaan sydämeni jälleen kerran, mutta en voi antaa ollakaan! Aivan ihana ja suloinen tyyppi :)


      • 12
        ----- kirjoitti:

        Kaikkea ei järjenkäytöllä voi ennustaa. Voitko mukamas ennustaa toisesta henkilöstä, tuleeko hän tulevaisuudessa pettämään sinua vai ei? Tai voitko ennustaa toisesta, alkaako hän jossain vaiheessa väkivaltaiseksi? Minulla on ollut hyvä elämä. Siihen on mahtunut paljon hienoja ja mukavia asioita myös noissa epäonnistuneissa suhteissa. Elämää ei tosiaan voi ennakoida. Et voi edes itseäsi ennakoida. Menet naimisiin puolisosi kanssa, jota rakastat kiihkeästi. MIllä ennakoit, ettei joku päivä puolisosi rakastu toiseen tai vaikka sinun rakkautesi loppuu?
        Ehkä olen pölvästi mutta kuten sanoit, olen kuitenkin uskaltanut elää.

        MItään ei voi ennakoida täydellisesti, mutta todennäköisyyksiä voi silti laskeskella. Kärjistäen: jos alat styylaamaan huumehörhön tai linnakundin kanssa, niin on olemassa aika vankka todennäköisyys, ettei siinä hyvin käy. Eikö? Olet siis uskaltanut elää. Hyvä juttu. Väitätkö, etteivät järkeään käyttävät ihmiset uskalla elää? Vai onko virheiden maksimointi sitä täysillä elämistä? Onko pää edellä tuntemattomalta laiturilta hyppääminen täysillä elämistä? Viisas oppii toisten virheistä, hölmö vain omistaan. Sitten on vielä niitä toivottomia, jotka eivät opi mistään.


      • A.p.
        12 kirjoitti:

        MItään ei voi ennakoida täydellisesti, mutta todennäköisyyksiä voi silti laskeskella. Kärjistäen: jos alat styylaamaan huumehörhön tai linnakundin kanssa, niin on olemassa aika vankka todennäköisyys, ettei siinä hyvin käy. Eikö? Olet siis uskaltanut elää. Hyvä juttu. Väitätkö, etteivät järkeään käyttävät ihmiset uskalla elää? Vai onko virheiden maksimointi sitä täysillä elämistä? Onko pää edellä tuntemattomalta laiturilta hyppääminen täysillä elämistä? Viisas oppii toisten virheistä, hölmö vain omistaan. Sitten on vielä niitä toivottomia, jotka eivät opi mistään.

        Ja päivä kerrallaan siis. Seuraavat treffit lauantaina, joten taas opin pikkuisen enemmän tuntemaan tätä kaveria. Ensivaikutelma oli ainakin todella hyvä. Toivottavasti en tule pettymään :)


      • 21
        A.p. kirjoitti:

        Ja päivä kerrallaan siis. Seuraavat treffit lauantaina, joten taas opin pikkuisen enemmän tuntemaan tätä kaveria. Ensivaikutelma oli ainakin todella hyvä. Toivottavasti en tule pettymään :)

        Toivotan onnea sinulle. Pidä vain järki kädessä, niin et voi ainakaan itseäsi syyttää, jos pettymys tulisikin. Toivottavasti kuulemme hyviä uutisia teistä vielä.


      • säkkiä, tuhkaa
        A.p. kirjoitti:

        Ja oli kyllä todella fiksu ja mukava tyyppi! Tosin sanoi aika suoraan, ettei tällä hetkellä hae vakavaa suhdetta, mutta enpä itsekään aviomiesjahdissa ole. Sovimme että tapailemme aina silloin tällöin, käymme syömässä ja ihan vaan tutustumme hiljakseen ilman minkäänlaista stressiä että tuleeko tästä jotain vakavampaa. Aikahan sen näyttää :)

        Ja keskusteltuamme aikamme tulin siihen tulokseen, että he is way out of my league, eli tuskin siis yletänkään hänen rimaansa vaikka enemmän haluaisinkin. Hän on todella kunnianhimoinen, paremmassa duunissa kuin minä, ja aikoo kouluttautuakin lisää. Minähän olen ihan vain yo-pohjalta ponnistanut eteenpäin ja sinnittelen keskinkertaisessa duunissa keskinkertaisella palkalla. Ja yh:kin olen... Mulle jäi sellanen mielikuva, että hän toivoisi tulevan vaimonsa olevan myös korkeastikoulutettu ja keskitasoa paremmassa työssä. Mutta kuten sanottua, en siis ala haaveilla enemmästä kuin ystävyydestä niin en riko itseäni matkan varrella.

        PS: Itseni tuntien tulen ihastumaan lujasti ja rikkomaan sydämeni jälleen kerran, mutta en voi antaa ollakaan! Aivan ihana ja suloinen tyyppi :)

        sellaisen miehen, joka on noin täynnä itseään. Hän paikkaa alemmuudentunteitaan pöyhistelemällä olemattomilla saavutuksillaan. Joudut hänen jalkarätikseen, ellet pidä varaasi. Jutuistasi päätellen olet jo alentanut itsesi. Ajattelisit vähän, sinä olet sentään suomalainen ja hän ei. Johan siinä on hänellä syytä alemmuudentuntoon.


      • ap (puumanainen?)
        säkkiä, tuhkaa kirjoitti:

        sellaisen miehen, joka on noin täynnä itseään. Hän paikkaa alemmuudentunteitaan pöyhistelemällä olemattomilla saavutuksillaan. Joudut hänen jalkarätikseen, ellet pidä varaasi. Jutuistasi päätellen olet jo alentanut itsesi. Ajattelisit vähän, sinä olet sentään suomalainen ja hän ei. Johan siinä on hänellä syytä alemmuudentuntoon.

        Kertoi vain suoraan kuka on ja mitä tekee. Ja totuus on, että hän on pidemmälle opiskellut ja paremmilla ansioilla kuin minä tällä hetkellä. Minähän se olen joka tunnen alemmuudentuntoa, vaikka ei tänä päivänä tittelit tai muut sillä tavalla pitäisi kehenkään vaikuttaa. Mutta: minä olen muutaman vuoden vanhempi kuin tämä kaveri ja minulla on omat painolastini (mm lapsi), joten tuskinpa tästä ystävyyttä tai seksisuhdetta kummempaa kehkeytyy. Aika näyttää.


      • ihan täysil
        ap (puumanainen?) kirjoitti:

        Kertoi vain suoraan kuka on ja mitä tekee. Ja totuus on, että hän on pidemmälle opiskellut ja paremmilla ansioilla kuin minä tällä hetkellä. Minähän se olen joka tunnen alemmuudentuntoa, vaikka ei tänä päivänä tittelit tai muut sillä tavalla pitäisi kehenkään vaikuttaa. Mutta: minä olen muutaman vuoden vanhempi kuin tämä kaveri ja minulla on omat painolastini (mm lapsi), joten tuskinpa tästä ystävyyttä tai seksisuhdetta kummempaa kehkeytyy. Aika näyttää.

        Vai että painolastia. No tiputa painolasti ja elä täysillä! Et sitten vanhana kadu, ettet uskaltanut elää!! Ei se pelaa joka pelkää!!! Sulla on vain yksi elämä!!!! Jne.!!!!! Vai mitä, tytöt?
        Äläkä huoli, kyllä siitä painolastista yhteiskunta huolen pitää.


      • ap
        ihan täysil kirjoitti:

        Vai että painolastia. No tiputa painolasti ja elä täysillä! Et sitten vanhana kadu, ettet uskaltanut elää!! Ei se pelaa joka pelkää!!! Sulla on vain yksi elämä!!!! Jne.!!!!! Vai mitä, tytöt?
        Äläkä huoli, kyllä siitä painolastista yhteiskunta huolen pitää.

        Eli tuli vastaan kuka tahansa, jos hän haluaa minut, niin on haluttava se lapsi kaupan päälle. Me tulemme pakettina!


      • säkkiä, tuhkaa
        ap kirjoitti:

        Eli tuli vastaan kuka tahansa, jos hän haluaa minut, niin on haluttava se lapsi kaupan päälle. Me tulemme pakettina!

        vakuuttaa sinulle, ettei nepalilainen kukkopoika halua pakettiasi. Hänenkään pakettinsa eivät ole sen kummempia kuin muillakaan.
        Ajattele lastasi.


      • ap.
        säkkiä, tuhkaa kirjoitti:

        vakuuttaa sinulle, ettei nepalilainen kukkopoika halua pakettiasi. Hänenkään pakettinsa eivät ole sen kummempia kuin muillakaan.
        Ajattele lastasi.

        Mutta aion vähän aikaa kuitenkin iloitella hänen kanssaan. Better some sex than no sex at all. And with a cutie anyways!


      • säkkiä, tuhkaa
        ap. kirjoitti:

        Mutta aion vähän aikaa kuitenkin iloitella hänen kanssaan. Better some sex than no sex at all. And with a cutie anyways!

        on tosiaan alhainen. Toivot, että saisit jostakin edes vähän seksiä. Kuule, sinä voisit jopa ansaita seksillä huomattavia summia.
        Kyllä nepalilaista naurattaa, kun hänen mielestään vanha, tyhmä ja köyhä suomalainen yksinhuoltajaäiti norkoilee häneltä seksiä. Kyllä sellainen hivelee kehitysmaalaisen itsetuntoa.
        Älä nyt ainakaan rupea maksamaan hänelle. Äläkä laiminlyö lastasi.


      • ap
        säkkiä, tuhkaa kirjoitti:

        on tosiaan alhainen. Toivot, että saisit jostakin edes vähän seksiä. Kuule, sinä voisit jopa ansaita seksillä huomattavia summia.
        Kyllä nepalilaista naurattaa, kun hänen mielestään vanha, tyhmä ja köyhä suomalainen yksinhuoltajaäiti norkoilee häneltä seksiä. Kyllä sellainen hivelee kehitysmaalaisen itsetuntoa.
        Älä nyt ainakaan rupea maksamaan hänelle. Äläkä laiminlyö lastasi.

        Minun ei tarvitsisi "tyytyä" tähän mieheen (kun kirjoitit että toivon saavani edes jostain vähän seksiä). En ole yhtään paskemman näköinen, enkä edes niin "vanhan" näköinen mitä ikävuoteni sanovat. Ja tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni. Sinua tuntuu kaivelevan jostain syystä se että haluan viettää aikaa tämän kaverin kanssa -oli se sitten seksiä tai ei- joten oletan että olet suomalainen mies, jota ketuttaa se että suomalaiset naiset pitävät ulkomaalaisista miehistä. Deittailu ylipäätään on kivaa ja minä ainakin aion nauttia :) Eikä sinun todellakaan tarvitse huolehtia lapseni hyvinvoinnista!


      • säkkiä, tuhkaa
        ap kirjoitti:

        Minun ei tarvitsisi "tyytyä" tähän mieheen (kun kirjoitit että toivon saavani edes jostain vähän seksiä). En ole yhtään paskemman näköinen, enkä edes niin "vanhan" näköinen mitä ikävuoteni sanovat. Ja tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni. Sinua tuntuu kaivelevan jostain syystä se että haluan viettää aikaa tämän kaverin kanssa -oli se sitten seksiä tai ei- joten oletan että olet suomalainen mies, jota ketuttaa se että suomalaiset naiset pitävät ulkomaalaisista miehistä. Deittailu ylipäätään on kivaa ja minä ainakin aion nauttia :) Eikä sinun todellakaan tarvitse huolehtia lapseni hyvinvoinnista!

        edellisen viestisi perusteella tein päätelmäni. Vai etkö ymmärrä englantia?

        Vietä toki aikasi niin kuin tahdot, mutta miksi kirjoitat siitä tänne? Täällähän on koko ajan riski, että joku vastaa sinulle, jopa eri lailla kuin toivot.

        Lapsen kasvattamiseen tarvitaan koko kylä. Usein koko yhteiskunta.

        En muuten ole mies.


      • chhimayamasi
        A.p. kirjoitti:

        Ja päivä kerrallaan siis. Seuraavat treffit lauantaina, joten taas opin pikkuisen enemmän tuntemaan tätä kaveria. Ensivaikutelma oli ainakin todella hyvä. Toivottavasti en tule pettymään :)

        älä unohda kokeila kamasutraa ....kun oma mies tekee voi luoja...... tietysti mies on nepalista :)


      • ruskon vaimo
        ap. kirjoitti:

        Mutta aion vähän aikaa kuitenkin iloitella hänen kanssaan. Better some sex than no sex at all. And with a cutie anyways!

        helppo pano molemmin puolin ....... kerron sulle suoraan.... ne ruskot tykkää helpoista panoista valkoiseen kans kovasti :) niin mulle kerrotiin


    • Asiallinen vastaaja

      Pahoittelen noita roskakommentteja joita olet saanut ihan kukkurallisen!

      Olen seurustellut nepalilaisen miehen kanssa ja minulla on edelleen paljon nepalilaisia ystäviä. He ovat kertakaikkisen ystävällistä ja kohteliasta porukkaa, ja erityisen ahkeria työntekijöitä, mutta onpa heillä omat "heikkoutensakin", kuten naisen huonompi asema ja räikeät luokkaerot.

      Nepalilaiset pitävät suomalaisia naisia usein - anteeksi ruma ilmaus - huorina. Tai jos ei huorina, niin eivät ainakaan ideaalisina vaimoina. Nepalilaisilla on edelleen vahvassa asemassa oleva kastijärjestelmä, joten vaimon tulisi olla omaa kastia (ja edelleen vallitsevien perinteisten normien mukaisesti luonnollisesti myös nepalilainen). Ja aikalailla kaikki Suomeen tulevat nepalilaiset ovat korkeimpaa kastia, joten perus Marja tuskin ihan vaimoksi päsee, niin ikävältä kuin se kuulostaakin sellaiselle joka jotain vakavempaa etsii. On toki niitäkin nepalilaisia miehiä jotka ovat naineet Suomalaisen naisen. Monelle saattaa edelleen vanhemmat etsiä puolison, ja joillakin se jopa saattaa salaa jo ollakin siellä kotimaassa.

      Minun suhteeni ex-nepalilaiseeni kesti n. vuoden, ja se oli oikein mukavaa aikaa. Juttu päättyi luonnollisesti lähtiessäni opiskelemaan muualle. Olemme edelleen yhteyksissä silloin tällöin, enkä kadu ollenkaan seurusteluamme. En osaa hänestä sanoa mitään pahaa sanaa, mutta en myöskään usko että suhteestamme oisi voinut tulla mitään vakavaa.

    • MoonLightShineThroug

      Hello all!
      Olen seurustellut n.kaksi vuotta nepalilaisen kanssa.
      Olen ollut siita ajasta n.vuoden ulkomaila opiskelemassa (olen asunut muutenkin puolet elemastani poissa Suomesta, kerron siksi etta saattaa olla etta olen ns.avoimempi ja suvaitsevampi kuin perusuomalainen:, anteeksi en viittaa politiikkaan:).
      Nepalilaisten kulttuuri on luonnollisesti tahtivuosien paassa suomalaisesta tai eurooppalaisesta. Olen itse rohkeasti ottanut etaisyytta ja katsonut kantavatko tunteet (hanen puoleltaan omalta) ajan jonka olemme erillaan.
      Nyt han haluaa etta tulen pian kotiin ja muutamme yhteen. Olen silti varautunut etta kulttuurierot ovat suuret ja yhteenmuutto ei pieni asia.
      En kylla yhdy kommenttiin etta suomalaiset naiset "huoria" heidan silmissaan.Jos asia niin olisi , en jatkaisi suhdettani. Mutta totta on etta vaimoa ei vaikea saada omasta maastaan jos silta naytaa, rakkauden kasitys on eri. Ilmeisesti vaimo omasta maasta on kunnioitus vanhempia jne, kohtaan mutta omani on kertonut vanhemmilleen minusta, en tieda ihan tarkaan mika suhtautuminen mutta en ole misaan pakko-avolitossa vaan katson millainen tulevaisuus meilla ehka olisi..Deittalu ja vakavampi suhde ovat suht eri asioita, monikulttuurinen suhde on suurimmaksi osaksi vaikea ka Suomi on hyvin pinei ja tuomieva yhteiskunta joka tekee stereotypioita kaikista vahankin poikkeavista asiosta. Siina kaikki, ihmisia maailma taynna , elaminen Suomessa on se vaikempi osa!!!!

    • A.p.

      Hassua kun näitä omia vanhoja tekstejä aina joskus pomppaa uudelleen esiin :)

      Jos jotakuta nyt kiinnostaa melkein vuosi myöhemmin miten asiat meni, niin eipä tuosta paria treffiä kummempaa tullut. Kaveri paljastui todella leuhkaksi ja pelkäksi omaa itsetuntoaan pönkittäväksi idiootiksi, joten se siitä...

      Olen jo tottunut siihen, että ensivaikutelmani ihmisestä kuin ihmisestä pettää (oli kyse sitten miehestä tai naisesta, työkaverista tai deitistä) joten eipä tuo nepskukaan lopuksi yllätys ollut.

      Onneksi alkusyksystä tapasin ihanan miehen, jonka kanssa olen edelleen onnellisesti yhdessä :) Ja jälleen ensivaikutelma petti, meinaan tämän miehen kanssa ei jalat menneetkään heti alta, enkä olisi uskonut että rakastuisimme korviamme myöten.

      Niin se elämä kuljettaa ja tuo yllätyksiä eteen kun vähiten sitä odottaa :)

      • mummelin neuvoja 99

        Kiva kun kerroit kuulumisesi nyt:-),ja onnea nykyiseen suhteeseen. Et kertonut oliko kyse nytkin ulkomaalaisesta.
        Tuohon sinun elämänasenteeseesi haluan sanoa:
        -ihmisen pitää osata tehdä uusista tuttavuuksista ns. riskiarviointi. Sydän ei kestä niin monia suruja, joten vältä niitä mitä voit.
        -on helppoa olla positiivinen, jos ei halua/pysty näkemään elämän raadollisuutta. Se vasta on rohkeutta että uskaltaa nähdä maailman sellaisena kun se on, ja silti säilyttää myönteisen asenteen omassa elämässään. Toivottavasti uskallat jo pitää silmiä KOKO AJAN auki etkä hyppää tuntemattoaan silmät kiinni toivoen parasta ja peläten pahinta.


      • 421214321
        mummelin neuvoja 99 kirjoitti:

        Kiva kun kerroit kuulumisesi nyt:-),ja onnea nykyiseen suhteeseen. Et kertonut oliko kyse nytkin ulkomaalaisesta.
        Tuohon sinun elämänasenteeseesi haluan sanoa:
        -ihmisen pitää osata tehdä uusista tuttavuuksista ns. riskiarviointi. Sydän ei kestä niin monia suruja, joten vältä niitä mitä voit.
        -on helppoa olla positiivinen, jos ei halua/pysty näkemään elämän raadollisuutta. Se vasta on rohkeutta että uskaltaa nähdä maailman sellaisena kun se on, ja silti säilyttää myönteisen asenteen omassa elämässään. Toivottavasti uskallat jo pitää silmiä KOKO AJAN auki etkä hyppää tuntemattoaan silmät kiinni toivoen parasta ja peläten pahinta.

        Viisaita neuvoja, mummeli. Toivottavasti mahdollisimman moni ottaa ne vakavasti. Mummelit rulettaa!


    • A.p.

      Nykyinen on kyllä myöskin ulkomaalainen :)

      Siksihän minä varmaan aluksi en antanutkaan hänen viedä jalkoja alta, enkä uskaltanut ottaa tosissani, kun odotin automaattisesti että turpaan tulee. Henkisesti siis. Mutta hitaasti ja varmasti mies voitti luottamukseni ja on ollut sen arvoinen :)

      En vähättele kulttuurieroja, koska on meilläkin omat taistomme ollut, mutta mitä paremmin toista ihmistä oppii tuntemaan, sitä helpommin myös noista kulttuurikynnyksistä selvitään. Silmät ovat edelleen appoauki, koska eihän sitä vajaassa vuodessa tietenkään toista ihmistä opi täysin tuntemaan, ja ovathan kulttuurimme kuitenkin pohjimmiltaan todella erilaiset. Päivä kerrallaan tässä mennään, varautuen aina myöskin siihen pahimpaan.

    • nepsuuuu

      Onko kellään tullut uusia kokemuksia nepalilaisista miehistä. Itse olen tapaillut vähän aikaa nepalilaista miestä. Hän on todella mukava ja herttainen, mutta jotenkin olen koko ajan epävarma koko hommasta...

      • moikka

        Itse olen seurustellut nepalilaisen kanssa reilun vuoden, ja voin sanoa, että olen todella onnellinen! Tottakai jokainen ihminen on yksilö, mutta (lähes) kaikki tapaamani nepalilaiset ovat olleet aivan ihania ihmisiä. Oma käsitykseni nepalilaisista on, että he ovat rehellisiä, huomaavaisia ja iloisia. Kerrankin kun olin kipeä, niin poikaystäväni kaveritkin pitivät minusta huolta ja kyselivät vointiani (olivat todella suloisia!). Onhan se totta, että heillä on tietynlainen varautuminen suomalaisia kohtaan, olen itsekkin saanut kuulla siitä että olen tavallinen suomalainen pettäjä nainen joka jättää kuitenkin vähän ajan kuluttua ja että olen vain "sitä yhtä tarkoitusta varten". Mutta kun siitä osaa olla välittämättä niin kaikki sujuu hyvin :) Sen suurempia kulttuurieroja suhteessa ei ole näkynyt, tosin emme asu vielä yhdessä joten.. Jonkun suusta olen joskus kuullut että ulkomaille hakeutuu opiskelemaan nimenomaan tämä "uudistuva" sukupolvi, joka pyrkii tasa-arvoon ja toisten kunnioittamiseen, mutta en kyllä mene takuuseen onko se tosiaan noin..

        Kannustan sinua tutustumaan tähän nepalilaiseen, Nepalista löytyy todella mielenkiintoisia ihmisiä :)


    • nepsuuuu

      Kiitos paljon vastauksestasi! Nyt pitää vain voittaa omat pelot ja antaa suhteelle mahdollisuus :)

    • Niinpä niin

      Työpoprukkaani kuuluu tosi mukava nepalilainen tutlkija, joka puhuu erinomaista englantia ja on muutenkin mukava.

      Ainoa ongelma on, että hän peseytyy ja pesee vaatteensa vain 6 kk:n välein.
      Hienotunteisesti olemme häntä koettaneet valistaa, mutta viesti ei mene perille..

      Ihmisenä supermukava, mutta haju surastaan yöklöttävä.

    • chumban

      Ite oon seurustellut nepalilaisen kanssa yli 2 ja puoli vuotta. Tottahan se on että Nepal on ainakin vielä toistaiseksi kehitysmaa, mutta poikaystäväni tulee iha hyvistä oloista. Ei köyhistä muttei rikkaistakaan. Luonteeltaan kiltti ja iloinen, itellä ois kai paljon opittavaa hänen aseenteestaan elämään mutta kukin polkuaan tallaa omalla tavallaan...kuitenkin, en tunne sen kummemmin nepalilaisia mutta olen saanut ainakin poikaystäväni perusteella hyvän käsityksen. Onhan niitä aika räikeitäkin kulttuurieroja tullut esille. Silti hän joustaa ja pyrin itsekin tekeen kompromisseja. Välillä poikakaverillani "naksahtaa" ja on tullut vähä outoakin juttua ja toisinaan hieman pelottavaakin....myöhemmin noi jutut useimmiten kuitataan sillä että ei hän ollu tosissaan ja unoha koko juttu. Noi kuitenki voi olla hänen omia ajatuksiaan eikä liity aina kulttuuriin millään lailla. No mitä sitä selitteleen enempää, lycka till joka nepsun oot valinnut - tai toisten päin ja sekä että :)

    • Ei-enään-koskaan

      Itse seurustelin kahden nepalilaisen nuoren miehen kanssa ja en pystynyt luottamaan kumpaankaan näistä. Ensimmäinen käytti tinderiä sinä aikana kun seurusteltiin ja toinen petti. Vieläpä monen naisen kanssa. Jäi vähän semmoinen maku näistä, että en enään koskaan halua tavata yhtään nepalilaista ihmistä. Hyvä jos muilla on ollut parempaa tuuria näiden kanssa, mutta itsellä kävi ainaki huono tuuri..

    • Sashan..1982

      Mä olen tapaillut nepalilaista miestä nyt kahden kk ajan ja sitä ennen juteltiin viesteillä muutaman kk.

      On mukava ja söpö. Tekee ruoat. Haluaa seksiä paljon 😅 on kyllä sanonut että naisen kuuluu hoitaa koti ym.

      En tiedä tuleeko tästä mitään vakavaa. Ainakaan mun osalta. Itse se haluaisi jo muuttaa yhteen mutta mä olen juuri eronnut niin en etsi mitään hirveen vakavaa.

      Ja lisäksi näin että se oli käynyt ihme pornosivuilla. Mutta tää on miesten juttu yleensäkin ei nepalilaisten.

      Ensivaikutelma kuitenkin positiivinen.

      • Eikö nyt kuitenkin kannattaisi sanoa se sille miehellekkin,ettet etsi mitään hirveän vakavaa ja toinen on ihan tosissaan..come ooon hei..

        Juurikin tämän takia eronneiden pitäisi pysyä "poissa" jonkin aikaa,käsitellä juttuja ja tolleen..jos vain seksiä haluaa niin tehdä se selväksi ja/tai käyttää seksitreffipalveluja. Ei vedetä höplästä muita,uskotella asioita mitä ei aio toteuttaa.


      • Sashan..1982

        Ei voi silti tietää mitä tulee tapahtumaan. Pikkuhiljaa. Ties vaikka muuttuisi vakavaksi. Ja onhan tuosta erosta siis puoli vuotta aikaa.


    • jkjkjkjkj

      taidatte olla olleet saman nepalilaisen mikromunan jakorasioita
      eikö normaali suomi mies kelpaa teille, taikka käännetään asia toisinpäin ei taida en olla suomi miehissä teille vientiä jos saavat tietää että alpakan karvaa kasvaa pillunkarvojen vieressä
      hyi olkoon

      missä on kirjoitukset että seurustelen tosi mukavan nepsku neidon kanssa
      taikka kahden
      oliko ihme porno sivut jotakin lastenraiskaus sivuja missä kaveri kävi

    • Lihavan-naisen-kysymys

      Oletko lihava? Taidat olla..

    • Sashan..1982

      Eipä ollutkaan niin positiivinen tapaus tämä tapailemani nepalilainen herra. Erottiin. Hän sai kauhean raivarin kun en suostunut palvelemaan häntä ja koska syöpäsairas äitini asuu luonani ja hänen aikataulun mukaan mentiin viime sunnuntai koska äitini halusi joulunavaukseen ja sinne vein häntä jolloin mies joutui lähtemään kotiin.

      Siis kirjaimellisesti sai raivarin. Huusi ja haikkui. Kuulemma toivoo että äitini kuolee ym.

      Ei tää tietenkään tarkoita että kaikki nepalikaiset olisi tällaisia mutta tämä yksi on.

      • 6-hyvää-syytä

        Aasialainen mies on:

        -Feminiininen
        -Pienimunainen
        -Arka
        -Akkamainen
        -Hento
        -Vinosilmäinen


      • No hyi hitto mikä sekopää se äijä sit olikin, hyvä et pääsit eroon!


    • Anonyymi

      Onks intialaiset vähä niinku nepskut?

    • Anonyymi

      Nepalilaiset ovat paljon mukavampia. kokemusta on.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe