Kuinka kauan suurinpiirtein hiusten saapumisessa kestää?Sivuillansa lupaavat että max. 2-3päivää menisi vain mutta ei taida olla oikeasti näin nopeaa toimitusta.
Rapunzel of sweden-toimituksen kesto?
9
3585
Vastaukset
- natis
Mustakin oisi kiva kuulla miten nopee tulee? Olen ittekkin ajatellut tilata tuolta hiustenpidennykset.
- jhjhjhj
tosi nopeesti. siinä 3pvssä. oon monta kertaa sieltä tilannu ja ihan yllättää kun ei suomessakaan tuu nii nopeeta.. :)
- uuuuhjeah
jhjhjhj kirjoitti:
tosi nopeesti. siinä 3pvssä. oon monta kertaa sieltä tilannu ja ihan yllättää kun ei suomessakaan tuu nii nopeeta.. :)
Mulla meni kolme viikkoa ja ehdin jo kyselläkin niiden perään... Kyselyihin ei koskaan vastattu... elikkäs taitaa vaihdella aikalailla
- ergerger
mä olin yhteydessä puhelimitse sinne ja sain todella hyvää palvelua. tukkakin tuli varmaan seuraavana päivänä suunnilleen, kun puhelimessa sovittiin, että pitää laittaa paketti nopeasti tulemaan.
hyvää asiakaspalvelua, mutta itse tukkahan oli täyttä kuraa ja meni 3vkon jälkee roskiin.- .^^.^^.
Miksette tilaa huutonetistä jos myyjän palaute on positiivista? Sielä on monia myyjiä ja hiukset hyviä ja halpoja.
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=hiustenpidennys&x=16&y=6 - qwaf
.^^.^^. kirjoitti:
Miksette tilaa huutonetistä jos myyjän palaute on positiivista? Sielä on monia myyjiä ja hiukset hyviä ja halpoja.
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=hiustenpidennys&x=16&y=6Ai kiinasta tilattuja kuituja 20e ja sit huuto netissä myydään n.60e joo ei kiitos ja värikin saa suunnilleen oikean kun tilaa verkkokaupasta suoraan.
- ..valittamista
qwaf kirjoitti:
Ai kiinasta tilattuja kuituja 20e ja sit huuto netissä myydään n.60e joo ei kiitos ja värikin saa suunnilleen oikean kun tilaa verkkokaupasta suoraan.
huutiksen hiuksista. Siis on sielä pari huonookin myyjää tullu vastaan (helvetilliset toimitusajat ja yhdellä ainakin hiukset on 100% aitohiusta, ei siis remyä) mut viimesin tilaukseni 55 senttistä sinettiä oli aivan unelmat. :) Ne on päässä ny ja laatu on parempaa, ku edellisissä, jotka oli rapunzelilta. Yhtäkään sinettiäkään ei oo tippunu ja nää on aivan ihanat. No mut jokaisella tietty mielipiteensä. Jos on päättäny, et ne on kiinalaista kuituhiusta ni turhaa mä kai tähän ees vastasin. Sopii tulla oittaan mun tukkaa sekä kihartimella, että latvaa polttamalla jos epäillyttää näitten aitouis. :D
- Maito
Kyllä mulle on tullu aina nopeesti, viimeisin kesäkuun tilaus tuli 3 päivän kuluttua! Sen maksusuorituksen näkymiseenhän voi mennä se 1-2 pankkipäivää, ettäh... Siitä tulee lisää toimitusaikaa.
- Anonyymi
Ite oon 5päivää oottanut nyt että paketti ees saapuis postille…alkaa turhauttaa kun 5päivän päästä kampaaja niin täytyy varmaan perua kun ei tukka näytä olevan tulossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841766- 431409
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191200Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871152Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 63952
- 56942
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854