Rapunzel of sweden-toimituksen kesto?

lisäkkeet

Kuinka kauan suurinpiirtein hiusten saapumisessa kestää?Sivuillansa lupaavat että max. 2-3päivää menisi vain mutta ei taida olla oikeasti näin nopeaa toimitusta.

9

4212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natis

Mustakin oisi kiva kuulla miten nopee tulee? Olen ittekkin ajatellut tilata tuolta hiustenpidennykset.

• jhjhjhj

tosi nopeesti. siinä 3pvssä. oon monta kertaa sieltä tilannu ja ihan yllättää kun ei suomessakaan tuu nii nopeeta.. :)

• uuuuhjeah
        jhjhjhj kirjoitti:

tosi nopeesti. siinä 3pvssä. oon monta kertaa sieltä tilannu ja ihan yllättää kun ei suomessakaan tuu nii nopeeta.. :)

Mulla meni kolme viikkoa ja ehdin jo kyselläkin niiden perään... Kyselyihin ei koskaan vastattu... elikkäs taitaa vaihdella aikalailla

• ergerger

mä olin yhteydessä puhelimitse sinne ja sain todella hyvää palvelua. tukkakin tuli varmaan seuraavana päivänä suunnilleen, kun puhelimessa sovittiin, että pitää laittaa paketti nopeasti tulemaan.
      hyvää asiakaspalvelua, mutta itse tukkahan oli täyttä kuraa ja meni 3vkon jälkee roskiin.

• .^^.^^.

• qwaf

• ..valittamista
        qwaf kirjoitti:

Ai kiinasta tilattuja kuituja 20e ja sit huuto netissä myydään n.60e joo ei kiitos ja värikin saa suunnilleen oikean kun tilaa verkkokaupasta suoraan.

huutiksen hiuksista. Siis on sielä pari huonookin myyjää tullu vastaan (helvetilliset toimitusajat ja yhdellä ainakin hiukset on 100% aitohiusta, ei siis remyä) mut viimesin tilaukseni 55 senttistä sinettiä oli aivan unelmat. :) Ne on päässä ny ja laatu on parempaa, ku edellisissä, jotka oli rapunzelilta. Yhtäkään sinettiäkään ei oo tippunu ja nää on aivan ihanat. No mut jokaisella tietty mielipiteensä. Jos on päättäny, et ne on kiinalaista kuituhiusta ni turhaa mä kai tähän ees vastasin. Sopii tulla oittaan mun tukkaa sekä kihartimella, että latvaa polttamalla jos epäillyttää näitten aitouis. :D

• Maito

Kyllä mulle on tullu aina nopeesti, viimeisin kesäkuun tilaus tuli 3 päivän kuluttua! Sen maksusuorituksen näkymiseenhän voi mennä se 1-2 pankkipäivää, ettäh... Siitä tulee lisää toimitusaikaa.

• Anonyymi

Ite oon 5päivää oottanut nyt että paketti ees saapuis postille…alkaa turhauttaa kun 5päivän päästä kampaaja niin täytyy varmaan perua kun ei tukka näytä olevan tulossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4372
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2822
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2582
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1556
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1498
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1219
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      184
      1003
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59