Mitkä ovat työnne parhaat puolet? Nyt unohdetaan hetkeksi ne huonot puolet ja yritetään tuoda hyviä puolia esiin.
Minä olen tällä hetkellä kerroshoitaja. Työni parhaat puolet ovat:
- Erittäin selkeät työtehtävät, joissa ei juuri omaa päätään tarvitse käyttää. Näin ollen voin ajatella ihan mitä tahansa työnteon lomassa..
- Työstä saa hyvää liikuntaa.
- Palkka on suhteellisen suuri siivoojalle, lähes kymppi tunnissa.
- Mukavat työkaverit
- Työpaikalla on hyvä järjestys. Asiat on järjestetty hyvin ja selkeästi.
- Työssä ei ole vastuussa mistään muusta kuin huoneiden siivoamisesta tietyssä ajassa, joten mitään suurta stressiä tai painetta työstä ei tarvitse ottaa.
- Iltatöitä on erittäin harvoin.
Työnne parhaat puolet?
2
602
Vastaukset 2
- dcferju
Vastauksien määrästä voinee päätellä kaikenlaista...
- Tukkikuski
Hyviä puolia ovat ehdottomasti:
-Palkka. Vähän eri tasolla kuin yhdistelmäkuskilla yleensä.
-Haasteet. Niitä riittää joskus lähes riesaksi asti.
-Jokainen päivä on erilainen.
-Epäsäännöllinen työaika. Työpäivien alkamisajankohtaa ei tiedä koskaan kovin paljoa etukäteen (ja töihin kutsutaan kun ne alkaa), mutta vaikka kaikki tuota lähipiirissä ovat kauhistelleet, minulle se sopii hyvin. Myöskään vuoron päättymisajankohtaakaan ei voi koskaan etukäteen tietää. Riippuu ongelmien määrästä.
-Työaikaan voi kuitenkin hieman myös itse vaikuttaa, jollei ole kovin kiireellinen aika.
-Työ on itsenäistä. Jollei halua keskustella kenenkään kanssa kellonympärykseen, niin sitä ei juuri tarvitse tehdä.
-Töitä saa painaa melkein niin paljon kuin haluaa.
-Luonnon keskellä oleminen. Välillä näkee luontoa parhaimmillaan, kun vaikkapa auringon noustessa aamun usva peittää maisemaa.
-Tunteiden vuoristorata. Kun selviää pahasta paikasta pois ehjin nahoin, on tunne aivan mahtava.
Huonoja puoliakin piisaa, mutta olen tykännyt tästä työstä paljon. Vaikka homma on rankkaa ja päivät pitkiä, niin se on silti tuntunut paljon helpommalta kuin joku klo. 8-16 homma. Säännöllisyys ei sovi itselleni yhtään. Ei ole koskaan sopinut. Kyseinen työ on muutenkin sellainen, että se vaatii omanlaisensa tekijät. Se vaatii oman luonteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721168
- 1011130
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔75997Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23973Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen24961Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126900- 131850
- 58805
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6798Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27781- 45686
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46681Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka145671Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132652- 19637
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.63631Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48630Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80612Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12609- 48604