Työnne parhaat puolet?

10

Mitkä ovat työnne parhaat puolet? Nyt unohdetaan hetkeksi ne huonot puolet ja yritetään tuoda hyviä puolia esiin.

Minä olen tällä hetkellä kerroshoitaja. Työni parhaat puolet ovat:

- Erittäin selkeät työtehtävät, joissa ei juuri omaa päätään tarvitse käyttää. Näin ollen voin ajatella ihan mitä tahansa työnteon lomassa..
- Työstä saa hyvää liikuntaa.
- Palkka on suhteellisen suuri siivoojalle, lähes kymppi tunnissa.
- Mukavat työkaverit
- Työpaikalla on hyvä järjestys. Asiat on järjestetty hyvin ja selkeästi.
- Työssä ei ole vastuussa mistään muusta kuin huoneiden siivoamisesta tietyssä ajassa, joten mitään suurta stressiä tai painetta työstä ei tarvitse ottaa.
- Iltatöitä on erittäin harvoin.

2

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dcferju

Vastauksien määrästä voinee päätellä kaikenlaista...

• Tukkikuski

Hyviä puolia ovat ehdottomasti:

-Palkka. Vähän eri tasolla kuin yhdistelmäkuskilla yleensä.
      -Haasteet. Niitä riittää joskus lähes riesaksi asti.
      -Jokainen päivä on erilainen.
      -Epäsäännöllinen työaika. Työpäivien alkamisajankohtaa ei tiedä koskaan kovin paljoa etukäteen (ja töihin kutsutaan kun ne alkaa), mutta vaikka kaikki tuota lähipiirissä ovat kauhistelleet, minulle se sopii hyvin. Myöskään vuoron päättymisajankohtaakaan ei voi koskaan etukäteen tietää. Riippuu ongelmien määrästä.
      -Työaikaan voi kuitenkin hieman myös itse vaikuttaa, jollei ole kovin kiireellinen aika.
      -Työ on itsenäistä. Jollei halua keskustella kenenkään kanssa kellonympärykseen, niin sitä ei juuri tarvitse tehdä.
      -Töitä saa painaa melkein niin paljon kuin haluaa.
      -Luonnon keskellä oleminen. Välillä näkee luontoa parhaimmillaan, kun vaikkapa auringon noustessa aamun usva peittää maisemaa.
      -Tunteiden vuoristorata. Kun selviää pahasta paikasta pois ehjin nahoin, on tunne aivan mahtava.

Huonoja puoliakin piisaa, mutta olen tykännyt tästä työstä paljon. Vaikka homma on rankkaa ja päivät pitkiä, niin se on silti tuntunut paljon helpommalta kuin joku klo. 8-16 homma. Säännöllisyys ei sovi itselleni yhtään. Ei ole koskaan sopinut. Kyseinen työ on muutenkin sellainen, että se vaatii omanlaisensa tekijät. Se vaatii oman luonteensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7220
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2638
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1928
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1461
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1355
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1117
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1113
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe