Mikä tyyli sopii??

taaperoo

Moi aattelin että mikä tyyli sopis omenille :P olen 11v enkä tiiä mikä sopis painan varmaa ainakin 60kg :(
tykkään esim liiloista farkuist ja sen sellasist :D no siis räikeistä?? mutta sopisko sellanen ollenkaa vai pitäskö vaa aina kulkee jossai valkosis farkuis ja toosi löysäs paidas vai kannattaako käyttää
farkkui ollenkaa?? mua aina koulus haukutaa läskiks ja en tiiä sit et ku en pysty laihuttaakkaa :D
mulla on myös diabetes ja aina kun liikun ni sokeri laskee tosi paljon ja voin pyörtyy jos menee liian alas :P

Suur kiitos sille joka auttaa

ps: sori epäselvist viesteist ja kirjotus virheistä. :D

6

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaahtokarkki <3

      Mä olen 15 ja mun kaverikin painaa 60kg ja sen pituus on jossain 158cm paikkeilla ja kyllä se näyttää pallolta (itse olen 161cm ja painan 49 kg), mutta ihmsiä ei pitäis tuomita ulkonäön perusteella. Senkus laitat lilat farkut jos halut, mutta kannattaa välttää liian tiukkoja farkkuja, jopa laiheliinien jalat näyttää niissä muodottomilta makkaroilta. Hiustyyleissä suosittelen että kannattaa kasvattaa tasa pitkät ja leikkaamaan kerroksittain (jos on otsari, se saa naaman näyttämään vieläkin pyöreemmälät ja kun lapsen pyöreys häviää vasta parikymppisenä). Kevyt poskipuna häivytettynä kaventaa myös kasvoja. Jos ei halua käyttää farkkuja niin ostaa suoraan tummat haaremi housut, musta kaventaa aina :-)). Yläosaks voi laittaa jonkun löysän paidan ja sen alle vaikka jonkun tiukan topin. Tai sit jos laittaa räikeen paidan ni sen päälle musta huppari tai musta neule. Ja jos rupeat kuntoilemaan ni kannattaa syödä esim. joku omena tai banaani ennen kuntoilua niin ei mene sokerit liian alas. Toivottavasti oli apua.

      • taaperoo

        vastauksestasi :)


    • PyöreysOnSuloista

      Mun mielestä pyöreys on vain suloista mut en ala siitä nyt paasaamaan.
      Oisko liian isot T-paidat ja eri värisiä legginsejä. Esim bändipaita ihan vaan musiikkimakus mukaan ja sitten leggarit. Itte ostin h&m:stä siniset ja mustat legginsit. Tein mustiin legginseihin saksilla reikiä niin et ne näyttää repaleisilta ja siniset leggarit sinne alle. :)

      • taaperoo

        joo tota voiskin kokeilla kiitti :D


    • sopivan kokoinen

      miust on tyhmää et haukutaa


      mä oon 12w ja painan 45kg ja olen ylpeä siitä


      kävele sinäkin pää pystyssä vaikka olisitkin 60kg

      vaate vinkki:älä käytä liian tiukkoja vaatteita koska ne näyttävät tyhmiltä

    • Nyt hei..

      vaahtokarkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe