FIR65º painonhallintapussi "infrapunamakuupussi" tai jopa suoraan sanottuna tehokas "laihdutuspussi" on lähietäisyydeltä kehoa erittäin tehokkaasti stimuloiva "infrapunasäteilyä" tuottava syvälämpömakuupussi.
Itse olen testannut kuukauden ja painoa on pudonnut 92 kilosta 85 kiloon. olen mies ja liikun säännöllisesti.
Pelkällä pussilla painoa lähtenyt 7 kiloa.. poistaa kuonaa hyvin tehokkaasti. ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. ei ole syömisiä tarvinut muuttaa mihkään. NYT OLLAAN NIIN RANTAKUNNOSSA ;)
Enemmän voit kysyä suoraan minulta.
Linna Johannes 0442786900
uusi "ERITTÄIN" tehokas laihdutuskeino.
8
2576
Vastaukset
- Ei haluu sellast
Tuleeko siinä pussissa hiki-märäksi?
- fir65
Vaikutus on sama kuin Infrapunasaunassa.. mutta huomattavasti tehokkaampi. Kyllähän se pistää hikoilemaan aika voimakkaasti! että suihkussa joutuu käydä käytön jälkeen!
- murriainen
fir65 kirjoitti:
Vaikutus on sama kuin Infrapunasaunassa.. mutta huomattavasti tehokkaampi. Kyllähän se pistää hikoilemaan aika voimakkaasti! että suihkussa joutuu käydä käytön jälkeen!
tuloksen, kun unohtuu saunaan muutamaksi tunniksi= korppujen kuivatusta.
Ja kuka sen on sanonut, että muka kuona-aineet häviää. Eiköhän ne jää siihen kuivaan korppuun.
Voi itku, mitä kaikkea ihmisille työnnetään...
Voi olla, että tämä sopii urheilijoille hyvin harvaan käyttöön, kun on seuraavana päivänä oltava kevyempi, että pääsee kevyempään ryhmään, mutta itsensä kuivattaminen jatkuvasti= äly hoi älä jätä!
Vanha hyvä neuvo: Friss die Hälfte= Ahmi vain puolet.
- Oivalainen
Paljonko maksaa?
- Kilot vex
hinta minuakain kiinnostaisi.
- fir65
Kilot vex kirjoitti:
hinta minuakain kiinnostaisi.
Kannattaa tutustua infrapunan ominaisuuksiin Ennenkuin tekee tulkintoja aiheesta. kyllähän se on totta että saunassa nesteet poistuu.
Hinta on 499€ - äiti384
fir65 kirjoitti:
Kannattaa tutustua infrapunan ominaisuuksiin Ennenkuin tekee tulkintoja aiheesta. kyllähän se on totta että saunassa nesteet poistuu.
Hinta on 499€http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=37971&nimi=FIR65%B0 Hyvinvointipussi
"Vaikutukset ihoon:
1.Useilla testaajilla Positiivisia vaikutuksia ihoon
2.Useilla testaajilla iho tuntui sileältä ja pehmeältä
3.Useilla testaajilla Ihoa ei tarvinnut rasvata, iho ei kuivunut"
Olen kiinnostunut itse tästä tuotteesta mutta ajattelin ensin googletella käyttökokemuksia ym ennen ku pistän ison rahan kiinni tähän. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082334- 842061
- 551626
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai531562- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461426Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451360- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251124