Kuvaile naista joka on "kuuma"

klpjbfrtyjhkfstyuj

.

47

6544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sun...

        makuun ollutkaan lihaksikkaat naiset?


      • sun... kirjoitti:

        makuun ollutkaan lihaksikkaat naiset?

        ..naiset on mun ihanteina. ;) Mut kehorakentajakin käy kunhan ei ole mua isompi. X) Ylipäätään sporttiset/urheilulliset/treenatut naiset ovat nam! =P


      • 454747

        kieltämättä kuuma mimmi


    • No tällainen

      Kuuma nainen on ryhdikäs ja tuikkivasilmäinen.
      Hiuksissa ei ole tököttiä, vaan ne ovat ilmavat, ja niihin olisi ihana upottaa sormet. Lakka ei maistuisi suussa, jos kasvoja tukassa pyörittäisi.
      Liikkeet ja kävelytyyli mieluummin hitaat kuin nopeat ja sporttiset.

      Hymyilee paljon.

    • Räväkkä ja sinut itsensä kanssa. Haluaa nauttia elämästä.

      Kun täällä nyt on kuvia heitelty, niin heitän oman kuvallisen kannanottoni kehiin:
      http://www.joannaangelbucks.com/tgp/pics/adahlia/adahlia_dunham_44.jpg

      • ..näytti upeilta! =D

        Niiden kantaja sen sijaan jäi tooodella pahasti kuviensa varjoon.. ;P


      • Anonyymi
        TheOne kirjoitti:

        ..näytti upeilta! =D

        Niiden kantaja sen sijaan jäi tooodella pahasti kuviensa varjoon.. ;P

        Aika hyvin kirjoittettu. Rakastan sua.


    • Harmi ettei omani

      Kropan pitää olla timmi. Lihavuus on ehdoton kuumuuden este.

      Mieleen tulee eräs juoksijatyttönen. Luonnollisen naapurintyttömäinen olemus ja reipas käytös, pienet rinnat, jonkinlainen takapuoli (treenattu, nam! ;)) ja kiva katse sekä hymy.

      Aivan huikean kuuma pakkaus!

    • 8 + 9

      .


      Se kuumuus alkaa korvien välistä...sitä joko on tai ei...sitä ei voi ostaa purkisssa tai hankkia punttisalilla.


      .

      • 8 + 9

        .

        Osoittamasi pokkeuksellinen kapeakatseisuus, älykkyyden, sivistyksen, rahvaanomaisuus ja hyvien tapojen puute on oiva esimerkki osasta sitä korvien välistä puuttuvaa jota ei voi purkissa ostaa...

        .


      • LadyPiercing

        Jos sä et satu läskeistä syttymään niin turha yleistää ja nillittää etteivät he kenenkään mielestä voi olla "kuumia". Melkoisen typerää..


      • Mies22vkl
        LadyPiercing kirjoitti:

        Jos sä et satu läskeistä syttymään niin turha yleistää ja nillittää etteivät he kenenkään mielestä voi olla "kuumia". Melkoisen typerää..

        Jokainen puhuu omasta puolestaan. Mistä kohti tämä on yleistämistä ?


    • markomaani

      on kuuma

      • yllipylli

      • yllipylli kirjoitti:

        näyttää kasvoiltaan jopa miesmäiseltä... mutta ettehän te miehet kasvoja katsokaan.

        ..kyllä me itseasiassa katsomme kasvoja. Ei auta vaikka olis kuinka upea runko jos kasvot on kuin petolinnun p***e! ;)


    • kuumottaaaa

      pienikokoinen, kiltti mutta ilkikurinen.

      • Limafrombrazil

      • Kuumottaaaaa
        Limafrombrazil kirjoitti:

        No jos on pakko niin tämmönen olisi kuuma nainen..
        http://www.goshnews.com/wp-content/uploads/2009/04/adriana-lima-wearing-too-much.jpg

        -Kauniit kasvot
        -Nätti kroppa(Sopusuhtainen kroppa..ei ole liian laiha)
        -Kauniit silmät
        -Luonnollinen

        Mustaki kuuma on luonnollinen, naisesta näkee, oisko sen kanssa kivaa pelehtiä, vai murehtisko se vaan hiuksiaan ja olemattomia ylimääräisiä senttejään.
        Kuume nainen on sinut kroppansa kanssa, eikä tarvitse meikkiä (voi meikatakin joskus, mutta uskaltaa olla hyvin ilmankin)
        Silmistä näkyy aito nauru, eikä syömishäiriöisen suojapanssari = mitään ei näy läpi.


    • tavisvartaloinen

      Ajattein kirjoittaa naisen mielipiteeni, kun minua on usein sanottu hotiksi, kuumaksi, seksikkääksi jne., vaikka pidän itseäni kyllä kaikkea muuta kuin kuumana... Minulla on tavallinen vartalo, ei laiha, ei lihava, pienet rinnat ja isohko takamus.
      Kuumuus ei siis taida johtua kaikissa tapauksissa ainakaan vartalosta vaan ehkä se on jotain muuta :DD??

      • Se on muuta

        juuri näin!
        Silmien pilkkeestä se lähtee.

        Joku kuva voi olla "kuuma" mutta livenä kuumuus liittyy katseeseen, kävelyyn, ääneen. Koppavuus ei voi olla kuumuutta, vaikka joku koppava kuva voi sytyttääkin.


      • ..ulkoisista seikoista, ni kyllä se vartalo on sillon todellakin ratkaiseva.


      • Suomenkieli
        TheOne kirjoitti:

        ..ulkoisista seikoista, ni kyllä se vartalo on sillon todellakin ratkaiseva.

        Ketjun aloittaja pyysi kuvailemaan kuumaa naista.
        Kuva...joo...
        Mutta myös abstraktisti esim. "Miten kuvailisit nykyistä työtilannettasi?"

        Alkuperäinenhän saattoi siis kaivata sekä ulkoisten seikkojen lisäksi muutakin KUVAILUA.

        Ja vartalo on todellakin ratkaiseva, mutta ei myöskään todellakaan yksin riitä. Ainakaan kaikille ;)


      • Berserac

        jos on tavallinen vartalo, niin kyllä meikän papereissa voi kauniilla silmillä, hymyllä ja naisellisella käytöksellä todellakin olla kuuma.


      • kiitos miehet
        Berserac kirjoitti:

        jos on tavallinen vartalo, niin kyllä meikän papereissa voi kauniilla silmillä, hymyllä ja naisellisella käytöksellä todellakin olla kuuma.

        olen alle 160cm ja sopusuhtainen nainen. Luonnollinen mutta välillä tykkään panostaa ja olla huippuhuoliteltu. Silmäni ovat mun parhain puoleni koska ne ovat isot ja ripseni runsaat. Mulle on sanottu että osaan sen taidon hymyillä silmilläni.
        Aina on pieni pilke silmäkulmassa.
        Kiitos teille miehet kommenteistanne. Niistä sai voimaa jatkaa sinkkuelämää eikä tarvitse ottaa paineita että on liian lyhyt, rinnat liian pienet jne jne... ;)


    • vffrtdrtcyhv

      Katse, kroppa jne... mutta millainen LUONNE kuumalla naisella on edellä mainittujen lisäksi? Pitääkö löytyä topakkaa perheenemäntää vaiko mieluummin herttaista myötäeläjää?

      • MIEIEJfk

        Sellainen, joka on oikeasti kiinnostunut ja lähtee mukaan vaikka syvänmerensukellukselle päivän varoitusajalla ja tietenkin sais tykätä seksistä, jos se nyt luonteeseen mitenkään liittyy


      • Luolamadonna
        MIEIEJfk kirjoitti:

        Sellainen, joka on oikeasti kiinnostunut ja lähtee mukaan vaikka syvänmerensukellukselle päivän varoitusajalla ja tietenkin sais tykätä seksistä, jos se nyt luonteeseen mitenkään liittyy

        Olen samaa mieltä siitä oletuksesta, että tällaiseen luonnetyyppiin kuuluu erottamattomana osana sen seksuaalinen dimensio. Itse olen etsinyt tältä serveriltä vuosia jotain menevää, mutta täällä miljoonakylässä mitään ole. Tämä on kulissi.

        (Naurua)


    • övlvovovo

      Vkvkvkvkckck

    • Treenplikka

      Kuuma nainen antaa kaikille halukkaille. Hänellä on pilkettä silmäkulmassa ja vähän muuallakin. Eikä ole väliä vaikka toinen (tai molemmat!) on varattu.

    • Mies87__

      Itsevarma

    • Luolamadonna

      Lekurini oli viileä tyyppi. Kysyi mikä vaivaa, ja pyysi heittämään paidan pois. Sitten mä skidisti hengittelin.

      Taas kuuma tyyppi odotti mua ympyrätalon apoteekissa. Käyn erittäin harvoin tällaisissa nappijakamoissa, koska olen aika perusterve jamppa. No mä siinä vähnä tsiigailin, että tosta niitä varmaan saa, medikaaleja, koska siinä luki että reseptit. No mä siihen sittem Kela-kortin kanssa haastattelemaan Michelin-mammaa. Oli aika tuhti täti.

      No täti kävi aika lämpimänä siitä, että en ollut ottanut jonotusnumeroa, vaan paukkasin tiskille kuin hunni. Motkotus ja kotkotus vain jatkui ja jatkui, vaikka selitin juurta jaksain, että uusi systeemi oli mulle täysin outo. Roju nimittäin tulee jostain helvetin onkalosta pitkin liukuhihnaa, kunhan ensin on sähköinen resepti kuitattu päätteellä. Sitten vasta kassalle.

      No voi vitun vittu.

      Ja mamma se vaan motkotti ja motkotti. Hän oli kuumuudessaan niin syvällä, että näin silmissäni kuinka lähes täydellisyyteen hiotut logistiset järjestelmät kaatuivat kuin dominopalikat, jos joku kävelee suoraan tiskille ja ohittaa järjestelmän ytimen, eli järjestelmällisyyden vain siksi, että se on mahdollista.

      Muuten hänessä ei ollut muuta kuin asiakaspalveluvikaa.

      (Hihitystä)

    • TässäpäOn
    • aaassssssssssssss
    • Luolamadonna

      Tänään voi olla vaikeaa löytää ulkoa kuumaa naista.

      (Hihitystä)

    • CSheeny
    • tietoontää

      jonka pilluun mies laukeaa HETI

    • Anonyymi

      Minä olen kuuma nainen ,otan suihim ja annan miehelle kovat kyydit ,että laatta lentää suuhun ,jos kerkeen kiinni ottamaan .Aina posliini

    • Anonyymi

      Seksikäs ja kaunis nuori nainen, hyvin tisuin, pyllyin, siron/pienehkön kropan omaava.

    • Anonyymi

      Ja vielä että hymyilee aidosti, on kiva, inhimillinen ja mukava. Naisellinen js hyvä käytös.

      • Anonyymi

        *ja -korjaus


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe