Ostin Ginasta alennusmyynnistä paljon koruja, esimerkiksi "helmisormuksen" joka oli todella näyttävä hopeanvärinen sormus. Ostin myös kaulakorun ja suuret rengaskorvikset, mutta pettymyksekseni huomasin korujen olevan valehtelematta kertakäyttö kamaa. 1-3 käyttökerran jälkeen hopeasta lähtee väri ja siitä tulee ruostuneen ruskean värinen. Samoin korvakorujen kanssa kävi nolosti : Juhlissa korvani alapuolelle ihoon on kerääntynyt vihreää väriä. Korut eivät kuitenkaan olleet hirvittävän edullisia, tuon sormuksenkin oikea ovh oli 10 e ja sitä pystyi käyttämään vain kerran niin että värit pysyivät. Vaikka rihkamakoruista on kyse ja sen tiedostaa jo ostettaessa, niin siitä huolimatta olettaa että niitä on mahdollista käyttää kaemmin kuin muutamaan otteeseen.H&M koruihin olen ollut tyytyväinen, eräätkin korvakorut ovat olleet minulla vuosia jättämättä väriä ihoon.
Onko muilla ollut samanlaisia negativiisia kokemuksia ginan korujen kanssa? Mistä yleensä ostatte "rihkama korunne"?
Jos rihkamaa ostaa taidan pysytellä H&M valikoimassa, eivät ole sentään ihan kertakäyttökamaa ja kuitenkin nikkelitestattuja.
Gina tricotin korut iso pettymys!
10
3136
Vastaukset
- ggght
on samoja kokemuksia! myös glitterin korut kusee ja pahasti! ostin mm. 20e sormuksen, josta kulunut jo pinta viikon käyöllä! MUR !
- samma här!
Ginan hintalaatusuhde koruissa ei todellakaan ole kohdallaan! Korut ovat myös todella kalliita verrattuna ketjun vaatteisiin, joiden laatu taas mielestäni on ok. Itse olen ostanut Ginan koruja vain alesta juuri korkean hinnan takia. Muutamat korvakorut, joiden käyttö on ollut vähäistä, ovat pysyneet ihan hyvinä, mutta enemmän käytössä olleiden korvakorujen ja kaulakorun kullan väriset osat ovat tummuneet todella nopeasti :/ Siksipä en juurikaan Ginasta koruja osta. Sen sijaan esimerkiksi H&M:n, Piecesin, Lindexin ja KappAhlin korut ovat säilyneet kovassakin käytössä hyvin!
Ja edellisen kommentoijan kanssa olen samaa mieltä myös Glitterin korujen laadusta. Osa Glitterin koruista on pysynyt ihan huippukunnossa, mutta muutamista korvakoruista, joita en ole edes paljoa käyttänyt, on yhtäkkiä "piikkiosa" irronnut itse koruosasta ja parista rannekorusta lukko-osa irronnut korun ollessa ranteessa. :/ Glitteristäkin koruja ostan siis vain alesta ja harkinnalla..
- Nikkelihirviö
"taidan pysytellä H&M valikoimassa, eivät ole sentään ihan kertakäyttökamaa ja kuitenkin nikkelitestattuja."
Ja nikkelitestihän ei tarkoita, että ei ole nikkeliä...
Mut omalla riskillä vaan - myyjäpuoli ei tulevasta nikkeliallergiastasi piittaa. - J
sormukset ainakin kuluvat käytössä todella nopeasti. Hopean värisistä sormuksista alkaa kuultaa alta ruosteen väri hetkessä. Samalla tavalla on käynyt useiden kaulaketjujen kanssa ja kullan värisistä rannerenkaista tuli nopeasti tummuneet. H&M:n korvikset kestävät kuitenkin hiukan pitempään, minulla on menneet huonon näköiseksi ainoastaan yhdet, tosin niitäkään en monesti ehtinyt käyttää.
Ja olen samaa mieltä Glitterin koruista. Useimmat ovat turhan hintavia laatuun verratessa. Esimerkiksi Glitteristä ostamistani pienistä nappikorvakoruista irtosi ns. "timantit" muutaman käyttökerran jälkeen.
Ginasta en ole ostanut kuin parit korvikset, joita en ole ehtinyt käytää vielä kauaa, joten en osaa sanoa vielä näiden kestävyydestä mitään.
Lindexiltä olen löytänyt muutaman kaulakorun ja korvikset, jotka ovat olleet ihan kiitettävästi käytössä, eikä niistä löydy vieläkään mitään moitittavaa. Ja nuo koruni mitä sieltä olen löytänyt, ovat olleet lähes samanlaiset, mitä edellä mainituissakin kaupoissa myydään ja vieläpä edullisemmat! - Glitteristäpannat
No kysehän ei varsinaisesti ole korusta. mutta koska glitteri mainittiin.
Glitteristä kaksi pantaa. Niin yksinkertaiset kun voi olla. 3,50€ x2. Valkoinen ja turkoosi. Turkoosi: 1/3 kohdasta katki TOISELLA käyttökerralla ja valkoinen: kesti peräti 5 käyttökertaa ja sitten keskeltä katki?
Molemmat pannat tallella mutta kuitti ei, lisäksi ostettu turusta, itse asun tampereella, olisiko vielä mahdollisuuksia saada hyvityksiä? - Maanviljelijäkin
Yksi arkirealistinen kysymys/toteamus:
- Miten rihkamakoru edes voi jo sinänsä olla jotenkin pettymys????
-Turha kait rihkamakoruja on syyttää: mitä sitä paskaa kannattaa ees ostaa, jos ei ole peltoa?- arhghghh
ostin sormuksen, meni 5 tuntia siitä lähti pinta pois ku siihen vahingossa tuli pari vesipisaraa. Jos olette kiinnostuneita ni Gina Tricotin Glitterin ja kaikkien muiden korut ovat ihan samaa sontaa. Uskokaa pois samaa tehdas tekee huonoilla materiaalilla niitä. Oikeasti koru ei ole edes 5c arvosta.
Ja kehtaavat vielä laittaa niihin kalliin hinnan! Mä en ymmärrä miksi kukaan ei protestoi!!
- tytteliini345
kyllä ne H&Mkin korut ihan surkeita on. kestää vaa muutaman käytön ja sit ihan pilalla...
Ja kyl ne ginankin korut on nikkelistetattui, se on joku laki. Koruja varten on korukaupat!!!11- zzup
Juu, voihan ne olla nikkelitestattuja, mutto tulos onkin sitten jo ihan eri asia.
- Kaupparatsu
zzup kirjoitti:
Juu, voihan ne olla nikkelitestattuja, mutto tulos onkin sitten jo ihan eri asia.
Täältä saa upeita koruja, toki ne hieman maksavat enemmän, mutta laadusta pitää hieman maksaa. Saa myös osarilla, eli rahasta ei oo kiinni! Naamakirjassa Lumo Products Web Store.
www.lumoproducts.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264