Hei!
Onko jollain samaa ongelmaa..Windows 7 ja Creative 2.1 kajarit(eri kajareitakin kokeilin ja sana vika) ääni kuuluu vain audina tai monona, säätömahdollisuuksia on hyvin vähän. En saa stereona kuulumaan ja kone on uusi , ei mikään Gigantin kone sitten. Onko mulla liian tehokas ja uusi kone etttä kajarit ovat jo vanhaa mallia vai onko jokin säätöjuttu mitä en tajua?
Piuhat on samanlailla kun ex.koneessa mutta siinä oli xp. käyttis.
Windows 7 ja kajarit
4
238
Vastaukset
- kertoi jo...
hmm.. oletko ääniasetuksissa kertonut, että sinulla on 2.1 kaiuttimet....?
En tiedä winukan tapaa toimia, tässä ubuntussa toimi suoraan nuo typhoon 2.1 kajarit...- hermot menee
Ei ole edes sellaista vaihtoehtoa.. mulla toimi kans suoraan edellisessä konessa ja xpssä.
- hhffhhfhf
hermot menee kirjoitti:
Ei ole edes sellaista vaihtoehtoa.. mulla toimi kans suoraan edellisessä konessa ja xpssä.
siis tökkäät vihreeseen reikään pohjaan saakka.
on seiskassa 2.1 creativet, en muista mallia mutta jotkut halpikset (muistaakseni40€) ja toimii ihan ok. raudasta se ei ole kiinni toimiiko vai ei. eli onko sulla oikeat ääniajurit? tuli vaan mieleeni ´kertoi jo`nimimerkin vastauksesta. kone kysyy kyllä jos ajurit ja äänisofta on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141708- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467