Löytyykö Helsinigistä Golf seuraa johon saisi pelikausi maksun alle 300 eurolla tietty jäsenmaksu siihen päälle? Koko paketti kummiskin siihen 300 - 400. Haluaisin pelata golffia edelleen, mutta olen opiskelija (ikä 22) ja minulla ei ole varaa ruveta laittamaan mitään 700 - 800 euroa golffiin ikävä kyllä :(.
Tietäskö kukaan jotain edullista klubia? Ei haittaa vaikka ei olisikaan kuin 9 reikänen rata.
Löytyykö?
1
310
Vastaukset
- =?=
Kuullostaa varsin haastavalta. Kenttien juniori/opiskelija-pelioikeudet lienevät tehneet kauppansa jo huhtikuussa (minulla ei siis ole yhtään mitään kokemusta - voin olla väärässä). Niissä saattaa vielä olla jotain, että osakkeenomistejien lapset on etusijalla tms. golfpiste.com pörssistä voi katsella jos joku tarjoaisi vapailla markkinoilla (aikuisten) pelioikeutta. Yksityisten ihmisten kanssa kauppaa tehdessä kannattaa tietenkin olla varovainen. Toimistosta voi sitten kysyä pitääkö olla jäsen jossain. Jos riittää, että on jäsen missä vaan niin Tiirin golfhan pyytää 50€/aikuinen.
Peuramaahan tarjoilee yleensä jäljellä olevia pelioikeuksiaan alennetulla hinnalla loppukaudeksi, mutta alle 300 € se menee varmaan joskus syyskuussa kun kausi alkaa olla lopuillaan, jos silloinkaan. Vihtihän kauppaa kai jollain 150€ (voi olla enemmän) kuukausipelioikeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898