Hei,
tarkoitus olisi lähteä ensi viikonloppuna viihteelle suuntana Legenda.
En ole aiemmin ko.paikassa käynyt, joten mielipiteet siitä kiinnostavat kovasti.
Kiitos jo etukäteen tiedoista.
Millainen paikkana Legenda?
11
896
Vastaukset
- rolloman
Mahtava paikka. Terassi kaupungin parhaita.
Suosittelen kaikille baiuhenkisille.
Ei oo mikää pintaliitopaikka todellakaan, vaan legendassa saa olla oma ittensä.
Aivan ainutlaatuinen tässä kaupungissa!!!- Kesäkuningatar
pikaisesta vastauksesta. Odotan innolla viikonvaihdetta. Vielä kysymys eli eihän ole mikään " iskupaikka ".
Tarkoitukseni on siis viettää pelkästään mukava ilta eikä hakea seuraa.
Olen onnellisesti aviossa eikä mitkään irtosuhteet kiinnosta. - exbartender
Kesäkuningatar kirjoitti:
pikaisesta vastauksesta. Odotan innolla viikonvaihdetta. Vielä kysymys eli eihän ole mikään " iskupaikka ".
Tarkoitukseni on siis viettää pelkästään mukava ilta eikä hakea seuraa.
Olen onnellisesti aviossa eikä mitkään irtosuhteet kiinnosta.Itse varattuna naisena käyn usein legendassa tyttöjen kanssa, eikä siellä kyllä joudu iskuyritysten kohteeksi. Ainakaan sen useammin kuin muuallakaan. Jos et itse kiinnitä miehiin huomiota, niin saat varmaan olla aika rauhassa :) nää lappilaiset miehet on aika kesyjä ;)
Ja olen kyllä samaa mieltä, että aivan ainutlaatuinen paikka rovaniemellä. Viihtyisä ja mukava. :) - Kesäkuningatar
exbartender kirjoitti:
Itse varattuna naisena käyn usein legendassa tyttöjen kanssa, eikä siellä kyllä joudu iskuyritysten kohteeksi. Ainakaan sen useammin kuin muuallakaan. Jos et itse kiinnitä miehiin huomiota, niin saat varmaan olla aika rauhassa :) nää lappilaiset miehet on aika kesyjä ;)
Ja olen kyllä samaa mieltä, että aivan ainutlaatuinen paikka rovaniemellä. Viihtyisä ja mukava. :)asiallisesta vastauksesta. Varmasti onnistunut ilta tiedossa. Mukavaa kesän jatkoa :-)
- jojoss
Aivan järkyttävä paikka! Tosin täältä ei enää löydy ainuttakaan hyvää baaria.
Legendassa on todella rajoittunut musiikki ja toiveita on turha esittää dj:lle "Ei meillä ole"
Drinkit maistuu järkyttäville ja siellä käyvä porukka outoa ja suurin osa olle 20v. - Tafeel
jojoss kirjoitti:
Aivan järkyttävä paikka! Tosin täältä ei enää löydy ainuttakaan hyvää baaria.
Legendassa on todella rajoittunut musiikki ja toiveita on turha esittää dj:lle "Ei meillä ole"
Drinkit maistuu järkyttäville ja siellä käyvä porukka outoa ja suurin osa olle 20v.Kyllähän se on doris missä eniten näitä alle 20-vuotiaita! Mielestäni legendassa käy melkeinpä kaiken ikäistä porukkaa..
Musiikki valikoima voisi olla kyllä parempaa, muuten ihan mukava paikka.
- Roylady
Legenda on tällä hetkellä mukavin baari Rovaniemellä.
Monasti tulee mieleen vanhan hyvän ajan roippari. Siis joskus 2006.
Legendassa Rovaniemeläinen meininkin on aidoimmillaan.
Ei todellakaan mikään pintaliitäjien paikka.- mirtsu24
Legendan alakerrassa lienee kylän tasokkain karaoke ja hyvät vetäjät.
- Kyllästyny 87
mirtsu24 kirjoitti:
Legendan alakerrassa lienee kylän tasokkain karaoke ja hyvät vetäjät.
Paikkana ookoo ellei lasketa näitä juopuneita lääkkeitä ja viinaa sekasi käyttäviä hutsuja :) JUURI sinä punatukka.
- yks vakkari
Yksi parhaita paikkoja laulaa karaokea. Lista on kattava, biisit tosin kannattaa varata ajoissa.
Yläkertaan ei kannata eksyä, siellä ei ole mitään - pintapoppia/trancea tai jotain 80-luvun renkutuksia ja aivan liian pieni tanssilattia, johon jää kengät kiinni. Yläkerran DJ:ssä ei kehumista.
Muuten kaupungin mukavin henkilökunta. Makuasioitahan nää on.. yks parhaista paikoista kuitenkin tyttöporukalla mennä.- suosittelen
menisit paremminki pohjanhoviin. se on tasokas paikka. legendassa porukka on oikeasti iältään 20 tai alle (suurin osa). jollet sitten juuri teinipaikkoihin nimenomaan halua..Legenda oli aikaisemmin mielestäni paljon viihtyisämpi ja siellä kävi aikuisempaa porukkaa. nyt se on modernimpi ja porukka on sen mukaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741