babyface kasvot

tuntematon999

monet ovat sanoneet että meikäläisellä on babyface- kasvot???
onkos se jo heti turn-off ja mitä minä saatana sille voin että omistan babyface kasvot olen 24-v mies
mitään muuta en tee kasvoille kuin ajan parran kerran viikossa höylällä koska partakoneet on aina täysin paskoja vaikka maksais mitä.
ja mitä ne babyface- kasvot oikeesta tarkoittaa suomeksi

24

6228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiveka

      Tarkoittaa että olet s y ö t ä v ä n ihana... Ole iloinen kasvoistasi! Nuorena saa näyttääkin babyfacelta. Siitä on sitten varaa ruveta tulemaan aikuisemman näköiseksi. "Ongelmasi" korjaantuu ajan kanssa viimeistään.

      • 20 + 5

        >> Nuorena saa näyttääkin babyfacelta. Siitä on sitten varaa ruveta tulemaan aikuisemman näköiseksi

        "Ongelmana" on myöskin se, että mikäli baby-face pitää yllä terveellisiä elämäntapoja, niin siinä vaiheessa kun macho-facella alkaa jo kilometrit naamasta näkyä liiaksikin ( viimeistään / - 40v ), niin baby-face näyttää edelleen ikäistään nuoremmalta.

        Eli ap:lle, ei huolta, päinvastoin.


    • 9

      Jep, tuskin se mitään kauhean huonoa voi tarkoittaa : ) Kyllä monet tytöt varmaan ottavat mielellään sellaisen söpön näköisen pojan itselleen, jos saavat.

    • 4

      Että sulla on pyöreet/lapsekkaat kasvot, riippuu tapauksesta onko se paha asia.

    • double turnoff

      Riippuu onko babyface kasvot söpöt vai onko niissä rumiakin piirteitä.

      Koska babyfacekasvot yhdistettynä tiettyihin rumiin piirteisiin (Jotka karskimmissa kasvoissa eivät haittaisi) ovat kyllä aivan ehdoton flaksikilleri.

      Iän myötä voi asia parantua mutta siihen voi tarvita jopa sen 10 vuotta.

    • ex-babyface

      Mulla oli 24-vuotiaaksi asti liian babyface-kasvot, eli flaksi ei käynyt. Ongelman hoiti muutaman vuoden rankka salilla käynti urheilurääkki, jonka jälkeen extra rasva katosi kasvoista ja kehosta tuli miehekkäämpi. Lihava en koskaan ole ollut, mutta en näytä vieläkään ollenkaan hyvälle jos ei ole sänkeä ja "laihuutta" yhtäaikaa. Ennen aina kysyttiin papereita, nykyään ei enää. Nyt 25-vuotiaana näytän oikeastaan tosi hyvälle, kehujakin olen kuullut, ennen ei naiset edes vilkaisseet. Toki olen seurustellut muutaman kerran, mutta yleinen viehättävyys kasvaa kun babyface-lookki katoaa.

      Hanki partatrimmeri, jolla voi pitää aina sänkeä sopivan mittaisena, se auttaa!

    • ite tykkään

      söpöistä, lapsen näkösistä miehistä enemmän kuin pelottavista luolamiehistä. Lyhyt nenä ja pusuhuulet on ehdottomat ja jos vielä silmät kolahtaa niin se on siinä =) Pyöreys kasvoissa ei välttämättä ole hyvä juttu ainakaan jos se johtuu lihavuudesta.

    • NouNouNou-hou

      Riippuu naisen mausta... itselleni Babyface-miehet on turnoff. Kai sen kuulee kommentoijan äänensävystä onko se hyvä vai huonoasia...

      • k0mmentt1

        Miellyttävät kasvot ovat yleensä myös suurimman osan ihmisistä mielestä upeat. Taidat olla itse melko ruma ja koet alemmuutta paremmannäköisen miehen rinnalla.


    • on parasta
    • tuntematon999

      "söpöt, lapsen näköiset/poikamaisuus, pusuhuulet, silmiä ihailtu/kehuttu osa naisista ovat olleet jopa kateellisia minun silmistä(siniset), pyöreyttä ei oikeestaa ole kasvoissa, lyhyet hiukset mustat(värjätty), 173cm? 60kg eli olen normaali/urheillullinen joka on syntynyt rullaluistimet jalassa :D joka käy uimassa(uimahallissa), punttia nostelen"
      tohon laitoin mitä ulkonäössäni on kehuttu ja loput laitoin itse(liikunta).

      jos joku haluaa vielä jotain viestii laittaa niin antaa tulla vaan!!! :D


      tulipahan taas lisää tietoo minulle "babyface-kasvoista" :)
      kiitos vaan kaikille :)

    • Aikuinen jo

      No ainakin omasta mielestäni naaman sheivaaminen on turn off. Karvattomuus tekee monesti liian nuoren näköisen.. Ehkä jotkut harvat näyttää hyvältäkin ilman karvoja.

    • Söpönaama mies

      Mulla on tuollainen naamataulu. Kiusallista, kuinka ihmiset jäävät tuijottamaan. Joskus saa ihan kättä alkaa heiluttaa, ja vasta sitten ihminen havahtuu ja lopettaa tuijottamisen. Tämä kuulostaa erikoiselta, muta jos kävelen tavaratalon ovesta sisään, niin ihmiset kääntyvät katsomaan hölmistyneenä. Jossain terassilla/ravintolassa miehetkin jäävät tuijottamaan, keski-ikäisistä naisista puhumattakaan. Yleensä keski-ikäiset naiset lyöttäytyvät seuraani yrittäen tyrkyttää itseään. Samaten jotkut känniset, ilmeisesti kuitenkin heteromiehet, tulevat pöytääni tuijottelevat tovin ja sanovat, että olen liian aivan kaunis mieheksi. Lisäksi saan jatkuvasti iskuyrityksiä miehiltä. Tosi hienoa, koska naisia olen ensisijaisesti hakemassa :(.

      • ass2mouth

        Älä joudu linnaa koska siellä vanhat ek-vangit hinkuavat tuommoiselta ruusulta persettä ja legendan mukaan linnassa ovat isokaluisimmat! iso elin koko korreloi jotenkin rikolliseen käytökseen..

        laita kuvasi esille???


      • hohoho

        On sullakin ongelmat,oisin iloinen jos joku joskus ees vilkasis!!!!!!


    • q345heyjhnyh

      Mulla on sama "ongelma". Aika paljon tuijotetaan eikä naisilta koskaan ole negatiivista palautetta tullut, mutta ei ne komeaksikaan koskaan kehu, pikemminkin "söpöksi" ja "syötäväksi".

      Kai tää pohjimmiltaan on ihan jees juttu :D

    • BABYFAC€

      Itel kans babyface, ikää sen 17v, kohta 18. Vituttaa vaan ku ite näytän sellaselta 15-16 vuotiaalta ja kaverit on iha aikusen näkösiä...

      Ei sillä, kyllä oon tytöille hyvin kelvannu, mutta kuitenkin.

    • 28 ja vieläki

      ihan tyytyväinen olen kasvoihini vaikkaki joskus ärsyttää todella paljon ku naiset sanoo vaa ihana,söpö ja jne jne...

      Ikää kohta 28 ja vieläki liian söpö?

      Kyllä sitä alkaa vähä miettii et koska joku suunnilleen oman ikänen ottaa tälläsen ikuisen babyface:n tosissaan? Tuntuu et naiset haluaa vaa niitä karskeja naamoja?

    • ................

      Minä olen 31 ja kasvattanut parran vähän tasoittamaan babyfaceani. Sain kyllä silti taas kuulla, että olen söötti. Bussikuski kysyi kerran minulta, että lapsi vai aikuinen, kun olin 26v. Minua on sanottu lisäksi söpöksi, komeaksi ja hyvännäköiseksi. En ole kuitenkaan seurustellut koskaan, kun olen niin nössö. Olen siis tällainen harmiton, söötti luuseri. Jesh. :-/

    • 636363

      se tosiaan vaihtelee: babyface ja viikset ei toimi. Tai babyface joka on niin sanottu taikinamainen ei toimi myöskään.
      Normaalisti ei kuitenkaan hädän päivää, pysyt ainakin nuorekkaana. Ja babyfaceja on helpompi lähestyä sanoisin.

    • hklhk

      Kaveri ja sen isä on hyvin pitkälle babyfacejä. Hänen isältä on kysytty kolmekymppisenä baarissa papereita ihan jees saavutus. Kyseessä kaiken lisäksi julkkis eli hänet olis kyllä pitäny, silloin tuntea.

    • Jepulis79

      Babyface on hyvä, liian miehekäs saa kyllä hylkimisreaktiot varsin äkkiä esiin. Häivähdys sänkeä sopii kyllä joillekin miehille, kokoparta on kauhistus, viikset samoin - nekin kyllä sopivat tietynlaisille kasvoille. Mutta suurimmaksi osaksi sänki saa näyttämään epäsiistiltä, joten... minulle taitaa kelvata ainoastaan ajeltu naama. Tosin tärkeintähän ei ole ulkonäkö vaan sisin. Ulkonäkö on vain bonusta.

    • jeösses

      Täällä 20v babyface. Viime viikonloppuna sai taas kuulla "näytätpä nuorelta", "moi nappisilmä" jne :D Harmi kun en ole vaan selvinpäin niin rohkea, nimittäin aika monet naiset kyllä oli kiinnostuneita kun kännissä mulla rohkeus riitti. Kasvatan monesti jonkulaisen parran että naama vähän miehistyy mutta mutta eipä tuo ainakaan naisia tunnu kyllä haittaavan että on babyface. Miespuolisilta taas saattaa tulla vittuilua semmosesta naamasta.

    • -m79

      Mä oon kokenut babyfacen vain ja ainoastaan huonona asiana. 28 vuotiaan kysyttiin paperit kaljaa ostaessa. Koskaan en ole seurustellut ja varmaan ikäisilleni naisille aivan liian nuoren näköinen ja nuoremmille taas aivan liian vanha. Ehkä tuo babyface muuttuu hyväksi asiaksi sitten 40-50 vuotiaana, mutta ainakaan näin 35 vuotiaaksi asti se ei todellakaan ole sitä ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe