Toluna TOLUNA

vastailija vaan

siis tuollainen nettitutkimuksia tekevä firma/laitos vai mikä lie. Ei kannata liittyä tuohon, tekevät vaikka kuinka paljon kyselyjä ja sitten ei pisteillä saakaan mitään yhtäkkiä kun muuttuu systeemit heillä. Nyt Cint kyselytkin siirtyy Tolunan nimelle/alle ja sielläkin on pudotettu palkkiot todella surkeiksi, ennen sai jopa 2e/kysely mutta nyt ovat laittaneet samoista pitkistä 0,20e, ei siis kannata enää.
Minä ilmoitin Tolunalle että eroan ja yhteenkään hyväksikäyttöön en enää suostu tälle firmalle se on vissi ja varma niin.
Paskan palkkiot, sanon vaan. Luvataan yhtä ja annetaan ihan muuta, olin sentään vuosikausia vastaajana heille. En ole enää.

39

18861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssd.vjb

      kun kerroit, olin juuri harkitsemassa liissymistä. ENpä liity.

      • Kokeillut ja pettyny

        Joo ei kannata liittyä. Kun vastaa muutamaan kysymykseen, niin kohta tulee viesti, että et ole etsimämme henkilö. Lähettävät kaikenlaisia kompakysymyksiä. Yhtäkään kyselyä en ole saanut suorittaa loppuun asti.
        Ihan p---ska!


      • ji
        Kokeillut ja pettyny kirjoitti:

        Joo ei kannata liittyä. Kun vastaa muutamaan kysymykseen, niin kohta tulee viesti, että et ole etsimämme henkilö. Lähettävät kaikenlaisia kompakysymyksiä. Yhtäkään kyselyä en ole saanut suorittaa loppuun asti.
        Ihan p---ska!

        Maksaako tuohon liittyminen/tuotteiden tilaaminen jotakin? tai tuleeko minkäänlaisia maksuja?


    • iituskaaaa

      itse oon tehny yli puoli vuotta koko ajan kyselyitä jotka kestävät 20-50min ja olen itse tehnyt pikakyselyitä yms...ja tänään menetin hermoni kun olen täysin ilmain mitään palkkiota istunut koneella ja tolunan lupaukset eivät todellakaan pidä!!

    • en vastaa tolunalle

      Toluna on paskasaitti, ainoa jota ne kyselee on henkilökohtaisia asioita, tuloja jne. Siellä ei ole kulutukseen liittyviä kysymyksi ollenkaan. Minulla on sellainen tunne että toluna on jonkinlainen vakoilusivusto ja sitä kautta annetut tiedot menee viranomaisille ympäri maailmaa.

    • Mila84
    • ......

      no mä oon ihmetellykki ku ei tuu mitään palkkioo kyselyistä.. jaaajaa mäkin lopetan kyllä tolunas käynnin!! kiitti tiedosta:)

    • Nolona

      esim 30000 pistettä vie valovuoden saada, ja niillä saa 7 euron edestä facebook peleihin crediittejä. ne onkin sitten äkkiä mennyt muutamaan "hienoon" pikseliin ruudulla.
      ei järjen häivää.

      • toimii se

        Kyllä Toluna toimii. Pisteiden keruu vain kestää pitkään, mutta jos ylimääräistä aikaa on, niin keräilee rauhassa. 40 000 pistettä itsellä ja sillä juuri tilasin Presentcardista 15 e lahjakortin, joka tulee postitse =)

        Lahjakorttia pyydetään ensin Tolunalta ja n. kuukauden päästä löydät omista tiedoista kohdasta Lahjakortit linkin, jonka alla koodi Presentcard.fi -sivulle, jolla lunastat haluamasi lahjakortin.


      • quantoo
        toimii se kirjoitti:

        Kyllä Toluna toimii. Pisteiden keruu vain kestää pitkään, mutta jos ylimääräistä aikaa on, niin keräilee rauhassa. 40 000 pistettä itsellä ja sillä juuri tilasin Presentcardista 15 e lahjakortin, joka tulee postitse =)

        Lahjakorttia pyydetään ensin Tolunalta ja n. kuukauden päästä löydät omista tiedoista kohdasta Lahjakortit linkin, jonka alla koodi Presentcard.fi -sivulle, jolla lunastat haluamasi lahjakortin.

        Ei hyvää päivää. Itse juuri tässä harkitsin liittymistä mutta nimenomaan SINUN viestisi sai päättämään toisin. Siis että oikein neljäkymmentätuhatta pistettä keräsit ja saat siitä täydet 15e?!? Ja kuukausi piti odottaa että suostuvat sen sinulle antamaan.

        Kiitos ja kuitti. Jos on noin paljon ylimääräistä aikaa niin kannattaisi varmaan sinunkin etsiä ihan oikea duuni. Tunnissa tai kahdessa saat tuon määrän rahaa kasaan.


      • TOLUNA on huijausta
        quantoo kirjoitti:

        Ei hyvää päivää. Itse juuri tässä harkitsin liittymistä mutta nimenomaan SINUN viestisi sai päättämään toisin. Siis että oikein neljäkymmentätuhatta pistettä keräsit ja saat siitä täydet 15e?!? Ja kuukausi piti odottaa että suostuvat sen sinulle antamaan.

        Kiitos ja kuitti. Jos on noin paljon ylimääräistä aikaa niin kannattaisi varmaan sinunkin etsiä ihan oikea duuni. Tunnissa tai kahdessa saat tuon määrän rahaa kasaan.

        Tolunan pisteet vanhenevat ennen kuin ehtii keräämään sen verran että jotain tienaisi. Olen kysynyt useaan kertaan Tolunalta siitä, mistä näkee, milloin pisteet vanhenevat. Vastausta ei ole tullut. Yhtäkkiä taas tilitiedoissa kerrotaan, että "tililtä on poistettu vanhenneet pisteet". Aivan naurettava laitos. Eli tarkoituksella laittavat pisteitä kertyväksi niin pieniä määriä, että väkisinkin alkupäästä ne ehtivät vanhenemaan ennenkuin niitä ehtii kerätä riittävästi lahjakorttia varten. TOLUNA ON EHDOTTOMASTI HEIKOIN kaikista paneleista joissa olen jäsenenä. (Ja niitä on kymmeniä).


    • Jyrki Viertola

      Outoa, minä sain Tolunan kautta vuodessa kivan matkalahjakortin Riikaan. Lähdetään vaimon kanssa jouluksi sinne kylpylään. Piti kyllä laittaa 35 euroa omasta pussista mutta joulu siellä täysihoidolla ja riitti kun vastailin keskimäärin kerran viikossa kyselyihin. Hyvää joulua teille kateellisille. Lällälläää

      • entinen vastaaja

        Taitaa Jyrki Viertola kuulua samaan Toluna tiimiin .
        Ei mulle oo ainakaan mitään palkintoja tullut ja toista vuotta oon vastaillut typeriin kyselyihin
        ETTÄ SE SIITÄ TOLUNASTA

        LOPPU SLUT ei tartte multa enään kysellä mitään ADJÖ !


    • RestYourMind

      Jos tahdotte todella liittyä johonkin mielipidetutkimuksia tekevään sivustoon niin suosittelen M3 Panelia.
      -> http://m3panel.fi/communities/default.aspx?p=p677632708

      Tällä sivustolla jo 990 pisteellä saa jotain tavaraa, mitä ikinä myymälästä löytyy. Lahjakorttivaihtoehtoja ei ole montaa mutta 10€ lahjakortin esimerkiksi McDonaldsiin saa 1500 pisteellä. Koruja n. 1500-3000 pisteellä. Kaikki tilaukset ovat tulleet kotiin saakka, ja jos myymälästä ei löydy mitään kivaa, voi pisteitä keräillä tutkimuksista muuten vaan. Tavaroiden toimitusaikakaan ei ole pitkä.
      Tutkimuksiin vastaamisesta ei saa rahaa, vaan pisteitä jotka voi käyttää paneelin myymälässä oleviin lahjakortteihin, lahjoituksiin, lasten tavaroihin, dvd- elokuviin, konsolipeleihin yms..

      M3 Panel lähettää sähköpostitse tutkimuksen johon voit osallistua. Tutkimuksia tulee ehkä 1-3 viikossa, riippuu vähän.

    • Ei enää kiitos

      Toluna on kyllä huijarilafka. Yhtään pistettä en ole saanut pelitileille, vaikka olen vastannut kymmeniin kyselyihin.

    • samsung s4

      jus voitin samsung galaxy s4 että kyllä voi voittaa

    • Ihmeissään11

      Tekeekö tämä paska saitti ihmisten puolesta profiilit esitäytettyinä? Itselle kun näköjään profiili sinne tehty parisen päivää sitten ja tänään tuli joku ihme "aktivoi tilisi, kiitos liittymisestä!" viesti sähköpostiin? Ikinä ennen tätä päivää kuullutkaan koko puljusta. Tutkintapyyntö tehty.

    • ghgjhg

      Mun sähköpostiin oli kans tullu viesti (itseasiassa kolme viestiä) siitä että olen muka rekisteröityny. En oo koskaan kuullukaan koko saitista, ja siksi tännekin tulin kun halusin tietää mitä siitä sanotaan. Tee tutkintapyyntö minunki puolesta.

    • putha

      sama juttu tuli mulle eilen, vituttaa sähköposti kun täyttyy mokomasta paskasta

    • timppa56

      Kuinka tuosta Tolunasta pääsee käytännössä eroon?

    • sipppe

      Laitoin juuri junk filtteriin.

    • Maukka 67

      Minä vastasin tulonan kyselyyn yhden ainoan kerran ja nyt en meinaa päästä tolunasta erilleni millään. Toluna lähettää jatkuvasti uutiskirjeitä ja kyselyitä, vaikka olen moneen kertaan kieltänyt ja irtisanoutunut tulunasta sen kyselyistä.
      Tänää 20.1.2013 tuli taas kysely-postia jossa pyydettiin aktivoimaan tilini. Niitä on tullut vähintään joka kolmas tai neljäs päivä
      Minä en ole alkuunkaan aktivoinut toluna- tiliäni.

      Nyt laitoin sellaisen postin tolunalle että luulisi edes sen vaikuttavan. Kirjoitin tolunalle, että jos kysely postien lähetys ei nyt viimeinkin lopu, niin minä annan asian poliisin hoidettavaksi. Syystä, että toluna rikkoo törkeästi kuluttajasuojalakia. Lähettämällä kyselypostia kielloista ja tolunasta irtisanoutumisesta huolimatta.

      • ********

        Sama juttu, paitsi että en aktivoinut. Oletteko saaneet mitään ilmaistuotteita, joita luvataan, kuten esim nyt jotkut Niken lenkkarit lupaavat jos vastaat kyselyyn? Minulle tuli monta viestiä, joissa pyydettiin aktivoimaan tili jotta nuo lenkkarit voitaisiin lähettää.


    • dassdf455

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • vihainen1

      Mä en pysty lopettaa Tolunaa! Minä tyhmänä aktivoin tilini ja nyt kun yrittää lopettaa, ei lopu! aARGH

    • sossus

      EI PIDÄ IKINÄ MENNÄ REKISTERÖITYMÄÄN TÄLLASILLE SIVUILLE !!! Ei, jos ei tiedä minkälaista ajanhukkaa ja päänvaivaa se tuo tullessaan. terveisin, Björn Bhylingen, aivotieteen girurgi.

    • hatuttaa

      vastasin pauligin kyselyyn,tyhmä kun olin tietoni levisi jo ennenkuin kuin kysely oli edes valmis. olen tarkka minne tietojani jaan. tänä aamuna tullu puheluita eri firmoilta,eräs myyjä kertoi,että on saanut vihaisia vastauksia kymmeniltä ihmisiltä. yheksäs puhelu tänä aamuna. tåytyy ottaa yhteyttä kuluttaja asia mieheen.

    • LMPR

      Minulle toluna on ollut TODELLA hyvä saitti. Olen saanut todella ison kasan pisteitä ja nillä myös palkintoja.

    • LMPR

      Joo. Sähköpostissa liikkuu TODELLA paljon valeviestejä, että varokaa niitä. Esimerkiksi kaikki missä on tuntemattomalta joku .zip tiedosto, niin niitä EI saa avata. Niissä on haittaohjelma ja yleensä se pahimman luokan Ransomware ohjelma. Toluna on todella hyvä firma, mutta sanon, että M3 Panel on parempi palkintojen suhteen. Tolunalla on niihin lahjakortteihin todella JÄRJETTÖMÄN isot pistevaatimukset.

      • tätätäh

        tähh


    • pesuainevai

      pesuaine vai

    • Tiskikonepertti

      Tolu tolu

      • Anonyymi

        Toluna on täysin hanurista.


    • lagunapertti

      kaliaa kaliaa

    • huijattu

      Joo aivan samoin kävi minulle keräsin pisteitä saadakseni niillä jotain ja ,kun niitä oli riittävästi hups niitä vähettiin niin ettei niillä enää saanutkaan mitään! Tiedusteltuani miksi näin tehtiin en saanut mitään järjellistä vastausta. VAROKAA TÄTÄ YRITYSTÄ ON HUMPUUKI FIRMA.

    • kiky

      Ei tosiaan kannata missään tapauksessa sekaantua tuon firman touhuihin. On niin kiero riistäjä, että luultavasti poliitikot ovat johdossa. Siis aivan sairasta touhua!

      • Anonyymi

        Aivan hanurista koko Toluna ja kestää ikuisuuden kerätä riittävä määrä pisteitä yhtä onnetonta lahjakorttia varten.
        Kyselyitä lähettävät hyvin harvaan tahtiin ja vielä harvemmin pääsee osallistumaan niihin.
        Aikavarkaita ovat.


    • Anonyymi

      Toluna on huijaus.
      Vastaa ensin 15 minuuttia kyselyyn ja melkein lopussa ruudulle tulee viesti "We are sorry, an error has occurred with your request. It's not you, it's us!".
      Suunniteltu virhe ja tulokset laskutetaan toimeksiantajalta, mutta ei makseta vastaajalle mitään.
      Pisteiden kertyminen on ihan pelleilyä. Voi tienata ehkä 5 € vuodessa.

    • Anonyymi

      Aika on rahaa. Moni on viettänyt moisella paskasivulla kymmeniä tunteja ja saanut parhaassa tapauksessa 15€ lahjakortin. Sama ihminen ei suostu jakamaan mainospostia tai poimimaan mansikoita tai kokeilemaan puhelinmyyntiä vaikka nuo kaikki ovat oikeuta töitä joista maksetaan palkkaa enemmän kuon 15€ vuodessa. On sitä ihminen tyhmä😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe