Puhelinmyynti hommiin espanjaan.

lovespain

Oisko täällä ketään joka on menossa nyt tulevana syksynä tai lähiaikoina espanjaan joko jaromaticille,katriumille, K1-mediaSolutionille tai johonkin muuhun firmaan? Tai joku ketä olisi kanssa halukas tulemaan? Oisin ite kiinnostunut vaikka kaikkea huonoa onkin luettu täältä niin hakemaan sieltä töitä. Olisi kiva vaikka mennä ns "yhdessä" ja muuttaa vaikkapa kämppiksiksi niin olisi pienoinen turva siinä alussa uudessa kaupungissa:) Tykkään juhlimisesta ja toivottavasti susta sais myös hyvän bilekaverin! ;)
tulkaa rohkeesti juttelemaan!

16

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välivuoden viettäjä

      Kiva että joku muuki painii samojen ongelmien kaa :D mä oon miettiny että jos yrittäs saada töitä jostaki puhelimyyntifirmasta.. Äsken just kattelin että mitä K1-mediaSolutionista oli kirjotettu nii vähä rupes kauhistyttaan :D mut sitä sanottiinki kyl huonoimmaksi vaihtoehoks.. pitäs viel tutustuu tarkemmi näihi kaikkiin firmoihi et mikä vaikuttas inhimillisimmältä. Ootko miettiny mitää muita töitä mitä siel vois tehä? Itelläki tosissaa tuntuu että ei sinne ehkä oikee uskalla lähtee aivan yksin, jos ois joku tuttu ni heti ois helpompaa :) Ootko yhtää aatellu et kaui kauan olisit siellä? Itellä ois tässä välivuosi edessä niin voisin olla vähä pitempäänki, sikäli mikäli en saa potkuja tai en viihy tai jotai vastaavaa :]

      • lovespain

        hei loistavaa et oot samassa tilanteessa!:D No oon vähän miettiny et jos just tolla työllä alottais ja ties sit kun paikan päällä on ni hankkis jotain muuta vaikkapa. ois nyt ainakin aluks joku "syy" mennä sinne eli sais myös taskurahaa ettei iha hengailuks menis:D tosiaan jos ois tuttu kene kans menis ni oishan se kivempaa sais varmaan enemmä irti matkasta ja vois sitten jotai muuta hankkia ja luoda suhteita yms:) en oo yhtään viel ajatellu miten kaua olisin. Ei mikään suomeen enää ainakaa pakolla takas tois mut just et miten viihtyy ja rennolla asenteel vaan matkaa! katotaa mitä etee tulee vai tuleeko mitään:D tahotko antaa sähköpostis vaikka niin voitais jutella lisää! kuulostais jo nyt tosi mielenkiintoselt lähtee yhessä! :)


      • välivuoden viettäjä
        lovespain kirjoitti:

        hei loistavaa et oot samassa tilanteessa!:D No oon vähän miettiny et jos just tolla työllä alottais ja ties sit kun paikan päällä on ni hankkis jotain muuta vaikkapa. ois nyt ainakin aluks joku "syy" mennä sinne eli sais myös taskurahaa ettei iha hengailuks menis:D tosiaan jos ois tuttu kene kans menis ni oishan se kivempaa sais varmaan enemmä irti matkasta ja vois sitten jotai muuta hankkia ja luoda suhteita yms:) en oo yhtään viel ajatellu miten kaua olisin. Ei mikään suomeen enää ainakaa pakolla takas tois mut just et miten viihtyy ja rennolla asenteel vaan matkaa! katotaa mitä etee tulee vai tuleeko mitään:D tahotko antaa sähköpostis vaikka niin voitais jutella lisää! kuulostais jo nyt tosi mielenkiintoselt lähtee yhessä! :)

        mäki aattelin et voisin ainaki aluks tehä niitä puhelimyyntihommia ja sitte vaihtaa työtä jos pystys :) hihii, oot just hienosti tiivistäny tuoho kaikki mun ajatukset :D ois kyl kiva jutskailla ja suunnitella lisää mut apua, en oikee haluis laittaa tähä ossaani kaikkien näkyville.. öööh, mite voitas vaihtaa ne ilman et tähä tarttis laittaa niitä? :D


      • lovespain
        välivuoden viettäjä kirjoitti:

        mäki aattelin et voisin ainaki aluks tehä niitä puhelimyyntihommia ja sitte vaihtaa työtä jos pystys :) hihii, oot just hienosti tiivistäny tuoho kaikki mun ajatukset :D ois kyl kiva jutskailla ja suunnitella lisää mut apua, en oikee haluis laittaa tähä ossaani kaikkien näkyville.. öööh, mite voitas vaihtaa ne ilman et tähä tarttis laittaa niitä? :D

        tein tossa nopeest nyt sähköpostin täl nimellä ni laita sinne viestiä ni vastaan sit omalla oikeella sulle takasin!:D saadaa nyt jotenki vaihettua yhteystietoja! elikkä [email protected] :D


      • miusson
        lovespain kirjoitti:

        tein tossa nopeest nyt sähköpostin täl nimellä ni laita sinne viestiä ni vastaan sit omalla oikeella sulle takasin!:D saadaa nyt jotenki vaihettua yhteystietoja! elikkä [email protected] :D

        Hei!
        Täällä olisi yksi halukas lähtijä myös, ja mielellään tulevana syksynä jo.
        Puhelinmyyntityöllä on hyvä aloittaa tai jollakin muulla työllä mitä sattuu saamaan helposti.
        Järkeää olisi muuttaa just kimppakämppään, se tulee niin paljon halvemmaksi.
        Oletko ajatellut minnepäin Espanjaa tahtoisit mennä?


      • lovespain
        miusson kirjoitti:

        Hei!
        Täällä olisi yksi halukas lähtijä myös, ja mielellään tulevana syksynä jo.
        Puhelinmyyntityöllä on hyvä aloittaa tai jollakin muulla työllä mitä sattuu saamaan helposti.
        Järkeää olisi muuttaa just kimppakämppään, se tulee niin paljon halvemmaksi.
        Oletko ajatellut minnepäin Espanjaa tahtoisit mennä?

        hei laitappa säkin tohon mun lovespain meiliin jotain viestiä! niin vastaan sitten iha omalla takasin, olisi kiva jutella lisää :)


      • espanjan asukki
        lovespain kirjoitti:

        hei loistavaa et oot samassa tilanteessa!:D No oon vähän miettiny et jos just tolla työllä alottais ja ties sit kun paikan päällä on ni hankkis jotain muuta vaikkapa. ois nyt ainakin aluks joku "syy" mennä sinne eli sais myös taskurahaa ettei iha hengailuks menis:D tosiaan jos ois tuttu kene kans menis ni oishan se kivempaa sais varmaan enemmä irti matkasta ja vois sitten jotai muuta hankkia ja luoda suhteita yms:) en oo yhtään viel ajatellu miten kaua olisin. Ei mikään suomeen enää ainakaa pakolla takas tois mut just et miten viihtyy ja rennolla asenteel vaan matkaa! katotaa mitä etee tulee vai tuleeko mitään:D tahotko antaa sähköpostis vaikka niin voitais jutella lisää! kuulostais jo nyt tosi mielenkiintoselt lähtee yhessä! :)

        Kannattaa varautua siihen, että muuta ei ole tarjolla. Espanjassa on yli 500 000 työtöntä...

        Puhelinmyyntifirmoja on kuitenkin useita :)


    • ytytytytytyty

      Onhan Espanjassa tietty lämmintä, mutta jos vaan jotain muuta duunia löytyy niin sinne sitten, puhelinmyyntihomma on ainakin noissa firmoissa ihan persiistä.

    • vv

      ite menos kaverin kans 13.9.2011 jaromaticille las palmaksee ! :)

    • fuengirolaallala

      jos jollekin näistä espanjan firmasta haluaisi juuri esim. välivuodeksi mennä, niin mitä suosittelisitte? mikä on luotettavin erityisesti palkan suhteen, missä saa aina vähintään kohtuullisen takuupalkan jotta saa vuokrat maksettua ja pystyy elämäänkin?

      • varmaa tietoa

        No ei missään. Hommassa pitää myös menestyä ja silti on asuttava sikahalvalla penniä venyttäen.


    • eghol

      JAROMATIC! ehottomasti

    • Tommi...

      Jälleen lauma blondeja menossa huijattavaksi. Vai onkohan tämä taas firmojen itse tekemä kehu ketju?

      Sikäläisissä puhelinmyynti firmoissa pärjää vain jos on valmis kusettamaan asiakasta, myymään hiukkasen lakipykälien vierestä.

      Takuupalkka on 700 hujakoilla, asunnot 400-600€ sähkö/kaasu/vesi/netti. Takuupalkka ei ole varma, sen saat jos hyvin käy ja sinun pitää pystyä myymään reilusti yli tuon takuun jotta saat sen, jopa tonnilla viikko, se on aika monta lehteä. Moni lupaa takuupalkan mutta paikanpäällä joudut hyväksymään provikan. Ylitöitä ei korvata, sairaspäivistä ei makseta, lomia ei ole.

      Joudut allekirjoittamaan eropaperit ennen kuin allekirjoitat sopimuksen, eli olet täysin heidän armoilla. Jos naamasi ei miellytä pomoa tai pikkupomoa joudut lähtemään heti, turha itkeä olethan itse eronnut.

      Varaa rahaa paluulentoa varten, se on edessä yllättävän nopeasti.

    • aaaluette

      Tommi, noin tosiaan toimitaan jossain tietyssä yrityksessä, mut ei kaikissa, joten ei pidä yleistää!!!!!

    • Tommi.....

      Samaa pas... se on kaikissa Fugen puhelinfirmoissa. Voi helpostikki yleistää.

    • palkoista

      No jos nyt selventäis tota, eli takuupalkka tarkottaa sitä, että pitää tehdä tietty tulos saadakseen sen. Pohjapalkka puolestaan tarkoittaa, että sen saa vaikkei saisi mitään myytyä, eli siinä on eroa onko töissä takuupalkalla, pohjalla vai provikalla. Ei nyt tullu muuta mieleen, en halua puuttua keskusteluun millään muulla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe