Kertokaapa,

Tiedonjanoinen *

... minulle, kannattaako ostaa Wilson Patty Berg setti.
Olen aloittelija, joten jos tiedät nämä mailat, ja kokemusta on, niin kerrotko, ovatko hyvät?

3

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tambor

Wilson on tunnettu tavaramerkki ja mailat ovat yleisesti hyviä. Valikoimassa riittää vaihtoehtoja monentasoisille pelaajille. Patty Berg oli aikoinaan kovan luokan naispelaaja, joka antoi nimensä tälle mailasarjalle. Eli vastauksena kysymykseesi, mailat ovat hyvät, mutta.... Minulla on tuntuma,että tuo sarja on jo vanhempaa mallia eikä siis pidä sisällään niitä ominaisuuksia, mitä nykytekniikalla voidaan esim. osumisen helpottamiseksi tuottaa. Kuitenkin taas aloittelijana, jos saat nuo mailat erittäin edullisesti tai jopa "perit" ne joltain ilmaiseksi niin kyllä ne sen verran hyvät ovat, että pelata kehtaa. On tietenkin mahdollista, että Wilson on uusinut Patty Berg -sarjansa, mutta siitä minulla ei ole tietoa.

• Tiedonjanoinen kiitt

...vastauksestasi.
        En tullut kysyneeksi, kuinka vanha tää setti on, mutta mailat ovat hyvässä kunnossa, ja tuntuvat paremmilta, kuin ne, joilla olen pari kertaa pelannut.
        Näissä mailoissa on grafiittivarret.
        Sain setin niin edullisesti, että en voinut jättää ostamatta. Nyt siis olen onnellinen setin omistaja :)
        Viikonloppuna sitten stedaamaan mailoja väylille.

Kiios vielä Sinulle ja oikein ihanaa kesänjatkoa!

• tambor
        Tiedonjanoinen kiitt kirjoitti:

...vastauksestasi.
        En tullut kysyneeksi, kuinka vanha tää setti on, mutta mailat ovat hyvässä kunnossa, ja tuntuvat paremmilta, kuin ne, joilla olen pari kertaa pelannut.
        Näissä mailoissa on grafiittivarret.
        Sain setin niin edullisesti, että en voinut jättää ostamatta. Nyt siis olen onnellinen setin omistaja :)
        Viikonloppuna sitten stedaamaan mailoja väylille.

Kiios vielä Sinulle ja oikein ihanaa kesänjatkoa!

Luulenpa, että päätöksesi oli aivan oikea. Jos mailasi ovat grafiittivartiset, eivät ne vielä ihan vintagea ole. Tulet kyllä sitten jatkossa huomaamaan, kun swingisi ja lyöntisi kehittyvät, että nälkä kasvaa syödessä. Mailanvalmistajat järjestävät houkuttelevia testitilaisuuksia, pelikavereiden mailat näyttävät paremmilta, tuolla mailalla lentää pitemmälle etc. Ensimmäisen setin tulee olla pelikelpoinen, mutta edullinen, sillä omasta ja muiden kokemuksesta voin kertoa, että toinen setti on pian tulossa, mutta se on jo huomattavasti pitkäikäisempi. Golf on myös välineurheilua, jos mikä. Olet iltaa viettämässä ja saatat todeta puhuneesi kolme tuntia driverin varren jäykkyden vaikutuksesta jonkin täysin ventovieraan kanssapelaajan kanssa. Menestystä "urallesi" ja hyviä kierroksia nimimerkillä vahingossa aloittanut - 22 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe