... minulle, kannattaako ostaa Wilson Patty Berg setti.
Olen aloittelija, joten jos tiedät nämä mailat, ja kokemusta on, niin kerrotko, ovatko hyvät?
Kertokaapa,
3
411
Vastaukset
- tambor
Wilson on tunnettu tavaramerkki ja mailat ovat yleisesti hyviä. Valikoimassa riittää vaihtoehtoja monentasoisille pelaajille. Patty Berg oli aikoinaan kovan luokan naispelaaja, joka antoi nimensä tälle mailasarjalle. Eli vastauksena kysymykseesi, mailat ovat hyvät, mutta.... Minulla on tuntuma,että tuo sarja on jo vanhempaa mallia eikä siis pidä sisällään niitä ominaisuuksia, mitä nykytekniikalla voidaan esim. osumisen helpottamiseksi tuottaa. Kuitenkin taas aloittelijana, jos saat nuo mailat erittäin edullisesti tai jopa "perit" ne joltain ilmaiseksi niin kyllä ne sen verran hyvät ovat, että pelata kehtaa. On tietenkin mahdollista, että Wilson on uusinut Patty Berg -sarjansa, mutta siitä minulla ei ole tietoa.
- Tiedonjanoinen kiitt
...vastauksestasi.
En tullut kysyneeksi, kuinka vanha tää setti on, mutta mailat ovat hyvässä kunnossa, ja tuntuvat paremmilta, kuin ne, joilla olen pari kertaa pelannut.
Näissä mailoissa on grafiittivarret.
Sain setin niin edullisesti, että en voinut jättää ostamatta. Nyt siis olen onnellinen setin omistaja :)
Viikonloppuna sitten stedaamaan mailoja väylille.
Kiios vielä Sinulle ja oikein ihanaa kesänjatkoa! - tambor
Tiedonjanoinen kiitt kirjoitti:
...vastauksestasi.
En tullut kysyneeksi, kuinka vanha tää setti on, mutta mailat ovat hyvässä kunnossa, ja tuntuvat paremmilta, kuin ne, joilla olen pari kertaa pelannut.
Näissä mailoissa on grafiittivarret.
Sain setin niin edullisesti, että en voinut jättää ostamatta. Nyt siis olen onnellinen setin omistaja :)
Viikonloppuna sitten stedaamaan mailoja väylille.
Kiios vielä Sinulle ja oikein ihanaa kesänjatkoa!Luulenpa, että päätöksesi oli aivan oikea. Jos mailasi ovat grafiittivartiset, eivät ne vielä ihan vintagea ole. Tulet kyllä sitten jatkossa huomaamaan, kun swingisi ja lyöntisi kehittyvät, että nälkä kasvaa syödessä. Mailanvalmistajat järjestävät houkuttelevia testitilaisuuksia, pelikavereiden mailat näyttävät paremmilta, tuolla mailalla lentää pitemmälle etc. Ensimmäisen setin tulee olla pelikelpoinen, mutta edullinen, sillä omasta ja muiden kokemuksesta voin kertoa, että toinen setti on pian tulossa, mutta se on jo huomattavasti pitkäikäisempi. Golf on myös välineurheilua, jos mikä. Olet iltaa viettämässä ja saatat todeta puhuneesi kolme tuntia driverin varren jäykkyden vaikutuksesta jonkin täysin ventovieraan kanssapelaajan kanssa. Menestystä "urallesi" ja hyviä kierroksia nimimerkillä vahingossa aloittanut - 22 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj682150Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361584Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111313- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk91148Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491063Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781003