Kertokaapa,

Tiedonjanoinen *

... minulle, kannattaako ostaa Wilson Patty Berg setti.
Olen aloittelija, joten jos tiedät nämä mailat, ja kokemusta on, niin kerrotko, ovatko hyvät?

3

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tambor

Wilson on tunnettu tavaramerkki ja mailat ovat yleisesti hyviä. Valikoimassa riittää vaihtoehtoja monentasoisille pelaajille. Patty Berg oli aikoinaan kovan luokan naispelaaja, joka antoi nimensä tälle mailasarjalle. Eli vastauksena kysymykseesi, mailat ovat hyvät, mutta.... Minulla on tuntuma,että tuo sarja on jo vanhempaa mallia eikä siis pidä sisällään niitä ominaisuuksia, mitä nykytekniikalla voidaan esim. osumisen helpottamiseksi tuottaa. Kuitenkin taas aloittelijana, jos saat nuo mailat erittäin edullisesti tai jopa "perit" ne joltain ilmaiseksi niin kyllä ne sen verran hyvät ovat, että pelata kehtaa. On tietenkin mahdollista, että Wilson on uusinut Patty Berg -sarjansa, mutta siitä minulla ei ole tietoa.

• Tiedonjanoinen kiitt

...vastauksestasi.
        En tullut kysyneeksi, kuinka vanha tää setti on, mutta mailat ovat hyvässä kunnossa, ja tuntuvat paremmilta, kuin ne, joilla olen pari kertaa pelannut.
        Näissä mailoissa on grafiittivarret.
        Sain setin niin edullisesti, että en voinut jättää ostamatta. Nyt siis olen onnellinen setin omistaja :)
        Viikonloppuna sitten stedaamaan mailoja väylille.

Kiios vielä Sinulle ja oikein ihanaa kesänjatkoa!

• tambor
        Tiedonjanoinen kiitt kirjoitti:

...vastauksestasi.
        En tullut kysyneeksi, kuinka vanha tää setti on, mutta mailat ovat hyvässä kunnossa, ja tuntuvat paremmilta, kuin ne, joilla olen pari kertaa pelannut.
        Näissä mailoissa on grafiittivarret.
        Sain setin niin edullisesti, että en voinut jättää ostamatta. Nyt siis olen onnellinen setin omistaja :)
        Viikonloppuna sitten stedaamaan mailoja väylille.

Kiios vielä Sinulle ja oikein ihanaa kesänjatkoa!