Olemme keski-ikäinen pariskunta, naimisissa ja ihania lapsiakin on. Vuoden ajan vaimoni on kuitenkin kieltänyt minulta kaiken hellyyden, ja luonnollisesti myös seksin. En tiedä hänen menoistaan mitään, enkä uskalla enää edes kysyä kun hän on niin aggressiivinen. Lapsiakin kohtelee huonosti - haukkuu meitä kaikkia eikä "siedä" meitä.
Nyt hänen ystävänsä ilmoitti minulle nähneensä vaimollani hotellivarauksen tietoja, päivähuoneesta. Ei kuitenkaan nähnyt varausajankohtaa. Hotellin kyllä.
Mitä ihmettä teen? Rakastan vaimoani, enkä halua eroa, mutta en kestä enää. Mieltäni piinaa koko ajan missä ja kenen kanssa vaimoni seurustelee. Sydämeni takoo, enkä pysty nukkumaan. Kysyä en voi, koska pelkään järkyttävää raivokohtausta "omasta mustasukkaisuudestani".
Auttakaa ihmeessä, jos vaimoni kerran näin toimii, haluan saada koko jutun selville. Mutta miten?
Vaimo pettää, mitä tehdä?
24
2823
Vastaukset
- voi ei...
Rauhoitu nyt ensin ja muista, että et ole yksin tämän asian kanssa.
Saatko tätä ystävää enemmän puolellesi? Kyllä tuo asia täytyy selvittää, eikä varmasti vaimolta tule siihen mitään totuudenmukaista vastausta.
Itse olen häikäilemättömästi tutkinut miehen kännykän, tietokoneen, tiliotteet, kukkaron ja taskut. Välillä kirjoitin jopa ylös koska hän tulee ja menee. Lähdin lenkille ja jätin kolmen tunnin sanelukoneen nauhoittamaan soitteleeko hän jollekin sillä aikaa. Se oli ihan sairasta, myönnän. Mutta tiesin, että systemaattisista peittely-yrityksistä huolimatta jokainen tekee joskus paljastavan virheen jos ei nyt ihan koulattu agentti ole.... Ja tulihan se sieltä.
Ole vain 200% varovainen ettet jää kiinni, älä aliarvioi toisen, varsinakaan naisen, pikkutarkkaa huomiokykyä!
Ja vaikka vaimo ei pettäisikään, niin jotain on kyllä vialla jos noin käyttäytyy.- katrina._
Hei! Ikävää, että joudut olemaan tässä tilanteessa..
Tuntuu, että vaimon ystävältä voisi todellakin saada jotain apua tilantaan selvittämisessä, hän kun sinulle tuon hotellivarauksekin näytti.. Miten hän tiesi siitä? Ehkä vaimosi on uskoutunut hänellä koko hommasta? Selvästi ystävä haluaa, että tiedät.. - MaunoAhonenTre
katrina._ kirjoitti:
Tuntuu, että vaimon ystävältä voisi todellakin saada jotain apua tilantaan selvittämisessä, hän kun sinulle tuon hotellivarauksekin näytti.. Miten hän tiesi siitä? Ehkä vaimosi on uskoutunut hänellä koko hommasta? Selvästi ystävä haluaa, että tiedät..Hotellissa henkilökunta ei edes siivoojat saa puhua asiakkaista ja niitten yöpymisistä.
- TD007
katrina._ kirjoitti:
Tuntuu, että vaimon ystävältä voisi todellakin saada jotain apua tilantaan selvittämisessä, hän kun sinulle tuon hotellivarauksekin näytti.. Miten hän tiesi siitä? Ehkä vaimosi on uskoutunut hänellä koko hommasta? Selvästi ystävä haluaa, että tiedät..Kiitoksia ymmärryksestä. Kyllä tässä aika loppu alkaa olemaan. Kun lastenkin takia pitää olla kuin ei mitään olisikaan...
Tuo työkaveri oli vaan nähnyt käsin kirjoitetun lapun pöydällä. Soitti minulle. Eikä varmasti halua sekaantua enempää tähän asiaan. Ja ymmärrän hyvin ettei. Vannotti nytkin minua olemaan kertomatta mistä sain selville.
Kun vaan saisin sen päivän selville, niin menisin paikalle yllättämään itse teosta. Sitten ei enää tarvitsisi kuunnella kuinka sairaan mustasukkainen olen. - voi ei...
TD007 kirjoitti:
Kiitoksia ymmärryksestä. Kyllä tässä aika loppu alkaa olemaan. Kun lastenkin takia pitää olla kuin ei mitään olisikaan...
Tuo työkaveri oli vaan nähnyt käsin kirjoitetun lapun pöydällä. Soitti minulle. Eikä varmasti halua sekaantua enempää tähän asiaan. Ja ymmärrän hyvin ettei. Vannotti nytkin minua olemaan kertomatta mistä sain selville.
Kun vaan saisin sen päivän selville, niin menisin paikalle yllättämään itse teosta. Sitten ei enää tarvitsisi kuunnella kuinka sairaan mustasukkainen olen.Työkaverin näkemä käsinkirjoitettu lappu ei kyllä tarkoita oikeasti vielä yhtään mitään. Itsekin olen buukannut töissä päivähuoneita palaverikäyttöön, joskus sellainen business-sviitti on mukavampi ja halvempi kuin kokouskabinetti. Tai sitten työkaveri tietää muutakin, ja yritti sen siivellä viestittää sinua penkomaan lisää.
Mutta oli miten oli, tuo vaimon kylmyys ja agressiivisuus ei saa jatkua noin. Asialle täytyy löytyä selitys. Kokeile lähestyä aivan eri suunnalta ja ostaa vaimolle vaikka kukkia ja sano riitelemättä, että sinusta tuntuu, että vaimolla on liikaa paineita, eikä tämä ole pitkään aikaan ollut onnellinen. Jos et uskallla kohdata sitä tilannetta niin kirjoita se korttiin. Silloinhan et syytä häntä mistään joten millekään raivokohtauselle ei ole aihetta, olethan vain myötätuntoinen aviomies. Jos vaimo ei petäkään, vaan käytökselle on on muu selitys, niin voi olla että tuollainen myötätunnon osoitus alkaa purkaa patoa. No, kaikkea kannattaa kokeilla. - gdfgdg
voi ei... kirjoitti:
Työkaverin näkemä käsinkirjoitettu lappu ei kyllä tarkoita oikeasti vielä yhtään mitään. Itsekin olen buukannut töissä päivähuoneita palaverikäyttöön, joskus sellainen business-sviitti on mukavampi ja halvempi kuin kokouskabinetti. Tai sitten työkaveri tietää muutakin, ja yritti sen siivellä viestittää sinua penkomaan lisää.
Mutta oli miten oli, tuo vaimon kylmyys ja agressiivisuus ei saa jatkua noin. Asialle täytyy löytyä selitys. Kokeile lähestyä aivan eri suunnalta ja ostaa vaimolle vaikka kukkia ja sano riitelemättä, että sinusta tuntuu, että vaimolla on liikaa paineita, eikä tämä ole pitkään aikaan ollut onnellinen. Jos et uskallla kohdata sitä tilannetta niin kirjoita se korttiin. Silloinhan et syytä häntä mistään joten millekään raivokohtauselle ei ole aihetta, olethan vain myötätuntoinen aviomies. Jos vaimo ei petäkään, vaan käytökselle on on muu selitys, niin voi olla että tuollainen myötätunnon osoitus alkaa purkaa patoa. No, kaikkea kannattaa kokeilla.mutta aika harva vinkkaa tuollaisesta asiasta, ellei oli 99%sen varma siitä. jos vaimon duuniin kuuluu hotellihuoneiden buukkaus niin kyllähän se työkaveri sen tietäisi, lisäksi miehellä pitäs olla joku käsitys siitä mitä vaimo työkseen tekee.
mutta kyllähän jo pelkästään raju muutos käytöksessä pitäisi saada tuntosarvet koholle.
- ;)
Mieti tarkaan haluatko oikeasti tietää, joko hän pettää tai sitten ei 50-50 veikkaisin. Oletko valmis ihan kumpaan vaihtoehtoon vaan vai toivotko että huomaisit että hän ei petä ( salainen haave)
ja sitten jos pettää mitä sitten?
Joko hyväksyt tai sitten otat eron , kumpikaan ei ole ihan niin yksinkertainen sillä mitä järkisanoo ja mitä tunne niin harvoin kohtaa.
ja mitä sitten jos toinen haluaa jatkaa kuten ennekin ja tämä pettäminen on toisen luonteessa.
Yleensä ihmiset haluavat tietää mutta kun tietoa tulee murtuvat. Yleensä tieto lisää tuskaa.
Jos oikeasti haluat tietää nopein ja helpoin tapa on kysyä sitä toiselta rauhassa ja ilman syyttämistä, toinen joko valehtelee, vaikenee tai kertoo totuuden.
Mietihän tarkaan mitä ihan oikeasti haluat, sillä jos toinen on pettänyt niin se kertoo ettei hänelle joko uskottomuus merkitse mitään, hän ei välitä vaikka vaarantaisi liiton ja että teidän liitosta puuttuu vain jotain toisen mielestä. Vaikka kuinka haluaisi niin toisesta ei koskaan tule uskollista tai tilanne ei palaudu ennalleen ( ennen tietoa olevaan) ja sen että jos hän on kyennyt systemaattisesti kusettamaan kykenee hän siihen jatkossakin ja monissa muissakin jutuissa....
Kalliimpi tapa on palkata se yksityisetsivä vaimon reissujen perään, hotelli ei saa antaa tietoja onko vaimosi siellä vai ei ( ja onko edes oikealla nimellä)
Jos et halua erota = hyväksyt vaimon toiset miehet , tai jos et niin sitten eroat jos hän ei suostu jättämään näitä muita ja kaikkein vaikein vakka vaimosi sanoisi jättävän muut miehet niin kykkenetkö antamaan anteeksi ( aika harva kykeenee jättämään kaiken takakseen ja aloittamaan ilman katkeruutta) ja pystytkö luottamaan tähän sanaan.
Näihin kysymyksiin ei voi kun yksi ihmien vastata - sinä itse ja ilman avustusta- redygo
Merkithän on selvät
- kerrotko lisää
Mitä nyt kuuluu ja miten jakselet?
- TD007
... uutta. En ole saanut aikaiseksi yhtään mitään. Yrittänyt viettää lasten kanssa mahdollisimman kivaa lomaa vaan keskenään.
Kaipa sitä jotain pitäisi tehdä, mutta en jaksa. Kai se sitten vaan jatkuu näin. - outo nainen
TD007 kirjoitti:
... uutta. En ole saanut aikaiseksi yhtään mitään. Yrittänyt viettää lasten kanssa mahdollisimman kivaa lomaa vaan keskenään.
Kaipa sitä jotain pitäisi tehdä, mutta en jaksa. Kai se sitten vaan jatkuu näin.että kun alkaisit tosissaan olemaan vaimoa kohtaan megaystävällinen ja ymmärtäväinen, niin hänestä voisi irrota jotain. Jos on syyllinen, niin ehkä alkaa syyllisyys painaa.
- Voimia!
TD007 kirjoitti:
Kaipa sitä jotain pitäisi tehdä, mutta en jaksa. Kai se sitten vaan jatkuu näin.Tuo on ihan hyvä ja riittää toistaiseksi. Oma mieheni jäi pettämisestä kiinni kuukausi sitten, mutta en ole myökään jaksanut tehdä asialle mitään. Viikon itkin ja join viiniä ja sitten otin itseäni niskasta kiinni. Nyt lenkkeilen, syön mansikoita ja teen kaikkea kesäistä kivaa omalla tahollani. Tämä on eheyttävää ja kerään voimia tehdä suurempia päätöksiä. Eikä minulla ole kiire. Mieskään ei tuosta lähde minnekään, sillä jos joku lähtee niin hän. Kerää sinäkin vain voimia ja anna ajan hoitaa asiat päässäsi järjestykseen.
- TD007
Voimia! kirjoitti:
Tuo on ihan hyvä ja riittää toistaiseksi. Oma mieheni jäi pettämisestä kiinni kuukausi sitten, mutta en ole myökään jaksanut tehdä asialle mitään. Viikon itkin ja join viiniä ja sitten otin itseäni niskasta kiinni. Nyt lenkkeilen, syön mansikoita ja teen kaikkea kesäistä kivaa omalla tahollani. Tämä on eheyttävää ja kerään voimia tehdä suurempia päätöksiä. Eikä minulla ole kiire. Mieskään ei tuosta lähde minnekään, sillä jos joku lähtee niin hän. Kerää sinäkin vain voimia ja anna ajan hoitaa asiat päässäsi järjestykseen.
Olen pahoillani. Tunnut kuitenkin olevan asian niskan päällä, ja voimissasi, kun jaksat noin hienosti suuntautua omille hyville harrastuksillesi. 10 .
Yleensä sanotaan, että tieto lisää tuskaa. Itse en kyllä voi noin sanoa. Tilanteeni on niin kauan jatkunut, että haluaisin vain käräyttää vaimoni rysän päältä, ja siirtyä sitten hyvällä omallatunnolla eteenpäin. Sitä ennen en osaa muuta kuin märehtiä asiaa mielessäni. Kenen kanssa, milloin, juuri nytkö, missä jne. - 567ghjghjhjgjgjhi
TD007 kirjoitti:
Olen pahoillani. Tunnut kuitenkin olevan asian niskan päällä, ja voimissasi, kun jaksat noin hienosti suuntautua omille hyville harrastuksillesi. 10 .
Yleensä sanotaan, että tieto lisää tuskaa. Itse en kyllä voi noin sanoa. Tilanteeni on niin kauan jatkunut, että haluaisin vain käräyttää vaimoni rysän päältä, ja siirtyä sitten hyvällä omallatunnolla eteenpäin. Sitä ennen en osaa muuta kuin märehtiä asiaa mielessäni. Kenen kanssa, milloin, juuri nytkö, missä jne.jos vaan epäilet ja epäilet etkä löydä todisteita, niin oletko varma ettet kuulu siihen pieneen vainoharhaiseen porukkaan, jonka mielestä vaimo kerkes nusaista naapurin kanssa käyttäessään koiraa ulkona (vei 5 minsaa)?
jos et niin hankalaahan se on, mutta jos epäilee niin kyllä niitä todisteita pitäisi jossain vaiheessa alkaa löytymään, ellei kyseessä ole puhdas mielikuvituksen tuote. - Voimia!
TD007 kirjoitti:
Yleensä sanotaan, että tieto lisää tuskaa. Itse en kyllä voi noin sanoa. Tilanteeni on niin kauan jatkunut, että haluaisin vain käräyttää vaimoni rysän päältä, ja siirtyä sitten hyvällä omallatunnolla eteenpäin. Sitä ennen en osaa muuta kuin märehtiä asiaa mielessäni. Kenen kanssa, milloin, juuri nytkö, missä jne.Asian niskan päällä, juu, pohjamutia myöten sarjassa tästä notkosta ei enää nousta... Kyllä se arki kummasti pakottaa ihmisen taas toimimaan ja itseään on pakko yrittää hemmotella, ei sitä nyt kukaan muukaan tee. Sinäkin varmasti saat paljon touhutessasi lasten kanssa.
Tieto lisää tuskaa. Kyllä, sillä hetkellä. Mutta tietämättömyys lisää tuskaa pitkällä tähtäimellä. Se kuluttaa ja uuvuttaa ihmisen ihan piippuun. Itselläni on se pitkä kuluttava epäily takana ja vaikka se kylmä totuus melkein tappoi, niin se oli kuitenkin tavallaan helpotus. Totuuden kanssa pärjää ihan eri lailla kuin valheen, oli se totuus sitten miten kamala hyvänsä ja valhe miten suloinen hyvänsä.
Näköjään pelaat aikaa ja sinun on kuunneltava sisimpäsi ääntä. Jos tuntuu, että et nyt kaikkea jaksa, niin ei ole pakko jaksaa. Tärkeille asioille tulee elämässä automaattisesti oma ajoituksensa. Jaksele. - TD007
Voimia! kirjoitti:
Asian niskan päällä, juu, pohjamutia myöten sarjassa tästä notkosta ei enää nousta... Kyllä se arki kummasti pakottaa ihmisen taas toimimaan ja itseään on pakko yrittää hemmotella, ei sitä nyt kukaan muukaan tee. Sinäkin varmasti saat paljon touhutessasi lasten kanssa.
Tieto lisää tuskaa. Kyllä, sillä hetkellä. Mutta tietämättömyys lisää tuskaa pitkällä tähtäimellä. Se kuluttaa ja uuvuttaa ihmisen ihan piippuun. Itselläni on se pitkä kuluttava epäily takana ja vaikka se kylmä totuus melkein tappoi, niin se oli kuitenkin tavallaan helpotus. Totuuden kanssa pärjää ihan eri lailla kuin valheen, oli se totuus sitten miten kamala hyvänsä ja valhe miten suloinen hyvänsä.
Näköjään pelaat aikaa ja sinun on kuunneltava sisimpäsi ääntä. Jos tuntuu, että et nyt kaikkea jaksa, niin ei ole pakko jaksaa. Tärkeille asioille tulee elämässä automaattisesti oma ajoituksensa. Jaksele.Hei,
Haluaisin - jos sinä haluaisit - vaihtaa muutaman sanan enemmänkin asiasta. Onhan meillä molemmilla samankaltainen tilanne.
Voit lähettää minulle anonyyminä meiliä osoitteeseen turmsk(ätti)gmail.ceeooäm. Haluaisin kuulla lisää sinusta, ja siitä kuinka käsittelit asiasi.
Yst. terv.,
-TD007- - Voimia!
TD007 kirjoitti:
Hei,
Haluaisin - jos sinä haluaisit - vaihtaa muutaman sanan enemmänkin asiasta. Onhan meillä molemmilla samankaltainen tilanne.
Voit lähettää minulle anonyyminä meiliä osoitteeseen turmsk(ätti)gmail.ceeooäm. Haluaisin kuulla lisää sinusta, ja siitä kuinka käsittelit asiasi.
Yst. terv.,
-TD007-Jos tuolla tarkoitit minua, niin en taida jaksaa ihan henkilökohtaisella tasolla asiaa kerrata. Joskus tuntuu, ettei pitäisi edes tätä palstaa lukea saati tänne kirjoittaa, kun nämä jutut ahdistavat, vaikka tavallaan vertaistuki antaa lohtua. Meitä samankaltaisia on täällä valitettavan paljon.
Kuten sanottu, kun epäilys ottaa vallan, niin elämä on yhtä piinapenkkiä, eikä osaa muuta ajatellakaan. Täällä on aika monta ketjua siitä, miten ottaa asioista selvää. Sinun seuraava etappisi on siis ottaa asiasta selvää. Mutta kuten sanottu, vasta sitten kun henkisesti jaksat. Tähänastinen "todistusaineistosi" on kieltämättä kehno, vaikka vaimon käytös onkin epäilyttävän kylmä. Toisaalta, pettävä puoliso on yleensä lähinnä epäilyttävän sydämellinen kompensoidessaan huonoa omaatuntoa. Tuossa kohtaa näen jonkinlaista epäilystä vesittävää ristiriittaa.
- keisari12
Hei kaikki!
Oon 17-vuotias ja melkeen niiku seukkaan samanikäisen tytön kanssa mutta aluks oli tytönkaa kaikki ihanaa nähtii joka pv ja nii mut sit on alkanu hengaa yhen mokkakikkelin kaa ja väittää et on vaan ystävii vaik hengaa sen pojan kotona ja näi.. mitä pitäs tehdä ? monesti miettiny et otanka pesäpallo mailan kaapista ja käyn jätkän pieksää mut en vaan tiiä mitä teen.- Neuvo sinulle
Tee näin. Harkitse ensin kaikki sanasi. Sitten, sano yhdellä kerralla, kaikki. siis suorat sanat tuolle tytölle, ja se että et hakua seukata ja tavata tyttöä, joka hengaa kahden pojan kanssa yhtä aikaa, koska hän loukkaa minua ja varmaan sitä toistakin poikaa. Älä nimittele häntä kuitenkaan millään pahoilla sanoilla. Sitten lopeta seukkaaminen. jätä tyttö, älä puhu hänelle enää mitään. Jos et halua, ei tarvitse edes moikata enää hänelle. Väkivaltaa et saa käyttää,mutta jos toinen poika on ystäväpiiriäsi, voit kertoa hänelle samat sanat kuin tytölle. Poika ei ehkä tiedä sinusta, jos ette tunne, hän voi olla myös, samoin loukattu, kuin sinäkin olet.
- keisari12
Neuvo sinulle kirjoitti:
Tee näin. Harkitse ensin kaikki sanasi. Sitten, sano yhdellä kerralla, kaikki. siis suorat sanat tuolle tytölle, ja se että et hakua seukata ja tavata tyttöä, joka hengaa kahden pojan kanssa yhtä aikaa, koska hän loukkaa minua ja varmaan sitä toistakin poikaa. Älä nimittele häntä kuitenkaan millään pahoilla sanoilla. Sitten lopeta seukkaaminen. jätä tyttö, älä puhu hänelle enää mitään. Jos et halua, ei tarvitse edes moikata enää hänelle. Väkivaltaa et saa käyttää,mutta jos toinen poika on ystäväpiiriäsi, voit kertoa hänelle samat sanat kuin tytölle. Poika ei ehkä tiedä sinusta, jos ette tunne, hän voi olla myös, samoin loukattu, kuin sinäkin olet.
Moi! Asia on hoidettu muija valitsi hänet ja minä elän omaa casanova elämääni melkeen joka vkl eri naisen kanssa oon maannu.
- Henkinen hirtto
Akka pettää, mitä tehdä?! Vastaus: akka ulkoruokintaan, tai vaihtoehtoisesti pakkaa laukkusi ja häivy itse. Kaikki muu on itsensä & muiden kiduttamista.
- Kokemusta on
Moikka,älä murehdi anna lupa käydä vieraissa.Nauti kun vaimo saa isoa kullia,siitä alkaa uusi aika.Parenpi aika,ja hän alkaa rakastamaan sinua toisella lailla.Rohkeutta peliin.
- kunnonneuvoja
Vieraissa juoksee. Sinuna alkaisin jo valmistella avioeroa. Siirrät mahdollisimman paljon omaisuutta omiin nimiisi ja mielellään täysin vaimosi ja hänen lakimiehensä ulottumattomiin, hommaat kunnon lakimiehen itsellesi ja sitten pistät eron vireille. Tsemppiä!
- Ei apua
Heh :) Kohta se tuo eropaperit eteen "Laita nimi alle, haluan eron."
Ellet laita, se muuttaa joka tapauksessa pois. Minkä sille voit? Et mitään :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436008
- 1563069
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4313037- 262344
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv492229Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m131937Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo711818- 791563
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141204Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101132