Olin opiskelun ohessa työssä kuuden kuukauden määräaikaisena, mutta tarvittaessa töihin kutsuttavana. Joulusesongin jälkeen töitä ei enää ollutkaan tammikuun jälkeen, ja työtä jäi vain kahdelle kuukaudelle. Pyysin työtodistuksen, johon on merkitty työn kestoksi se kaksi kuukautta, jonka olin töissä.
Pitäisikö työtodistuksessa olla koko työsuhteen kesto, joka on työsopimukseen merkitty, vai vain se aika, jonka todellisuudessa olin työssä?
työtodistus
43
2
438
Vastaukset 2
- selvennys
En siis pyytänyt kahdelta kuukaudelta työtodistusta, vaan koko työstä yleensä. Onko työtodistukseen merkittävä siis koko työsuhteen kesto vai se aika, jonka tekee työtä?
- -.-
No onpa omituisen kuuloinen tapaus. En tiedä lakipykälää, joka noin antaisi tehdä, jos sinulla on työsoppari jossa työsuhteen kesto on 6kk, se on silloin 6kk.
Muuten olisit saanut irtisanomisilmoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791436
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89543Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532