Onko naisilla ylipäätään minkäänlaista tunne-elämää? Kun teidän puheitanne kuuntelee ja kirjoituksianne lukee, niin aika varmalta näyttää, että ei ole. Ajattelette vain omaa napaanne ja haluatte yhden kappaleen miestä pitämään huolta itsestänne ja antamaan seksiä, mutta mitään tunteita teillä ei ole. Onko kukaan koskaan nähnyt naista, jolla ihan oikeasti olisi edes jotain romanttisia tunteita?
Osaako nainen rakastaa?
11
367
Vastaukset
- Ihailijasi suurin
Oi hitsi kuinka näppärä olet. Osasit kopioida toisen tekstin ja vaihtaa siitä pari sanaa. Huippua!
- -
Onko sinulla lainkaan tunteita? Ei taida olla.
- Mies, takki tyhjä
Nainen osaa vaan itsekkäästi pitää rakkauden sisällään siihen hetkeen saakka kunnes mies nääntyy, ja sitten koittaa juoksuttaa vielä hetken. Nainen ei ikinä rakasta miestä, vaan miehen tehtävä on aina rakastaa - niin tunteissaan - kuin teoissaan- naista.
Siksi mulla ei olekaan mitään asiaa ikinä rakastaa ketään, en jaksa enää antaa. Tarvisin itsekin.- -
Naiselle rakkaus on kokemus siitä, kuinka häntä palvotaan. Vastarakkautta naiselta lienee turha odottaa.
- Mutta oikeasti,
- kirjoitti:
Naiselle rakkaus on kokemus siitä, kuinka häntä palvotaan. Vastarakkautta naiselta lienee turha odottaa.
mitä miehelle edes voi tehdä??? Esimerkiksi miehen logiikan puolella usein nainen kysyy, että miten voisi hemmotella miestään tai mitä ostaa lahjaksi?...
Ja mitä siihen tulee vastaukseksi?
-25 miestä vastaa, että ota siltä suihin ja yksi vastaa, että palkkaa sille huora!
Kyllä naiset yrittää hemmotella miehiä(omaa miestään siis), mutta kun ilmeisesti te olette niin yksioikoisia, ettei mikään muu ole hemmottelua kuin seksi, niin ette te edes huomaa sitä!
Sitä paitsi, ainakaan minua ei ole kukaan mies mitenkään palvonut, aina olen saanut olla minä se, joka yrittää kaikkensa ja mies nauttii eduista tai ilmeisesti sitten vain niistä suihinotoista! Ja samaa valittaa kaveritkin, mies makaa sohvalla litkimässä kaljaa tai tietokoneen äärellä naisen ihmetellessä, että miksi mikään ei miehelle riitä.
Taitaa nämä naista palvovat miehet olla olemassa vain miesten pään sisällä, kun oikeassa elämässä niitä ei näy. - Tavisnainen
Mutta oikeasti, kirjoitti:
mitä miehelle edes voi tehdä??? Esimerkiksi miehen logiikan puolella usein nainen kysyy, että miten voisi hemmotella miestään tai mitä ostaa lahjaksi?...
-25 miestä vastaa, että ota siltä suihin ja yksi vastaa, että palkkaa sille huora!
Kyllä naiset yrittää hemmotella miehiä(omaa miestään siis), mutta kun ilmeisesti te olette niin yksioikoisia, ettei mikään muu ole hemmottelua kuin seksi, niin ette te edes huomaa sitä!
Sitä paitsi, ainakaan minua ei ole kukaan mies mitenkään palvonut, aina olen saanut olla minä se, joka yrittää kaikkensa ja mies nauttii eduista tai ilmeisesti sitten vain niistä suihinotoista! Ja samaa valittaa kaveritkin, mies makaa sohvalla litkimässä kaljaa tai tietokoneen äärellä naisen ihmetellessä, että miksi mikään ei miehelle riitä.
Taitaa nämä naista palvovat miehet olla olemassa vain miesten pään sisällä, kun oikeassa elämässä niitä ei näy.Rakkautta olisi vaikka kuinka paljon jakaa ja uskollisuus olisi itsestään selvää. Seksikin tuntuu hyvältä sen oikean kanssa.
Mutta mikään ei riitä. Aina on olemassa kauniimpia, hoikempia, seksikkäämpiä, eksoottisempia, isorintaisempia jne naisia. "Suominainen" on kirosana miehille. Meitä saa haukkua ja solvata ja mitätöidä.
Omaa rakkauttani ja uskollisuuttani en enää edes yritä tarjota kenellekään. Antaa miesten hakea Täydellistä Naistaan. Ilman parisuhderakkauttakin voi elää.
Naisia, tai "feministejä" on turha syyttää siitä, etteivät ihmiset enää kohtaa toisiaan. Normaali, arkinen nainen ei enää saa miestä, kun netin kautta on aina tarjolla jotain vielä parempaa/kauniimpaa/seksikkäämpää. Tavallinen nainen ei kelpaa kenellekään. - Väliaikaisesti
Tavisnainen kirjoitti:
Rakkautta olisi vaikka kuinka paljon jakaa ja uskollisuus olisi itsestään selvää. Seksikin tuntuu hyvältä sen oikean kanssa.
Mutta mikään ei riitä. Aina on olemassa kauniimpia, hoikempia, seksikkäämpiä, eksoottisempia, isorintaisempia jne naisia. "Suominainen" on kirosana miehille. Meitä saa haukkua ja solvata ja mitätöidä.
Omaa rakkauttani ja uskollisuuttani en enää edes yritä tarjota kenellekään. Antaa miesten hakea Täydellistä Naistaan. Ilman parisuhderakkauttakin voi elää.
Naisia, tai "feministejä" on turha syyttää siitä, etteivät ihmiset enää kohtaa toisiaan. Normaali, arkinen nainen ei enää saa miestä, kun netin kautta on aina tarjolla jotain vielä parempaa/kauniimpaa/seksikkäämpää. Tavallinen nainen ei kelpaa kenellekään.Tai kelpaa vähäksi aikaa, kunnes löytyy se "parempi" (toisin sanoen kauniimpi) ja sitten se tavallinen nainen jää lehdelle soittelemaan. Jopa silloinkin, kun on yhteisiä lapsia. Sellaisia ovat miehet. Omista lapsistakaan ei välitetä, jos on "parempi" pillu näköpiirissä.
- Nyt naurattaa
Sontaa! Menes kuule sairaaloihin ja vanhainkoteihin vierailemaan. Vaimot siellä käyvät miehiään katsomassa, hoivailemassa ja tukemassa. Miehet sen sijaan eivät juuri käy vaimojaan katsomassa, vaan kääntävät vaimolleen selkänsä heti kun vaimosta ei ole heille enää hyötyä. Vaikka avioliitto olisi kestänyt 30 vuotta, niin näin ne miehet kuule käyttäytyvät. Onko se rakkautta?
- gxxxv
Taitaa nämä naista palvovat miehet olla olemassa vain miesten pään sisällä, kun oikeassa elämässä niitä ei näy."Esimerkiksi miehen logiikan puolella usein nainen kysyy, että miten voisi hemmotella miestään tai mitä ostaa lahjaksi?... "
Suomi24:n avohoitopalstojen perusteella kannattaakin vetää kaikki miehet kattavia luonneanalyysejä... - Niinpä!
Taitaa nämä naista palvovat miehet olla olemassa vain miesten pään sisällä, kun oikeassa elämässä niitä ei näy.Mä mietin, että ketä ne palvotut naiset oikein ovat, kun ainakin mun suhteissa minä olen antanut kaikkeni ja mies vain ottanut! Tai ehkä miehet luulee, että heidän läsnäolonsa on niin suuri lahja naiselle, ettei mitään muuta sitten tarvitakaan!
- *
Tavisnainen kirjoitti:
Rakkautta olisi vaikka kuinka paljon jakaa ja uskollisuus olisi itsestään selvää. Seksikin tuntuu hyvältä sen oikean kanssa.
Naisia, tai "feministejä" on turha syyttää siitä, etteivät ihmiset enää kohtaa toisiaan. Normaali, arkinen nainen ei enää saa miestä, kun netin kautta on aina tarjolla jotain vielä parempaa/kauniimpaa/seksikkäämpää. Tavallinen nainen ei kelpaa kenellekään.Saanko udella kun puhut miehistä, niin kuinka laaja tämä otanta on ja voitko hieman kuvailla millaisia miehiä tunnet? Ihan vaikka koulutusta, ikää tms. mikä nyt voisi antaa jotain kuvaa heistä?
Minulla on vähän sellainen olettamus että sinullakin on kummallinen taipumus "ajautua" juuri näin käyttäytyvien miesten seuraan, kuten niin monilla naisilla. Toisin käyttäytyvät miehet sivuutat jostain syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897