Täällä on ilmeisesti useita jotka ovat tuolta Nail desing Euro Discount:ilta tilanneet. Voisitteko ystävällisesti kertoa miten osaatte sieltä tilata mitään kun sivut ovat ainakin minun mielestä todella sekavat, eikä kunnon selostusta tuotteesta löydä ollenkaan. Tuntuu että kaikki purkit näyttävät samalta eikä niissä selkeesti lue mitä ne on.
Ja mitä merkkejä olette tuolta tilanneet?? Siellä kun näyttää olevan (jos siis olen nyt oikein ymmärtänyt) Vylet-nails, Euro-line nails, american-line nails.
Eikä nyt välttämättä kenenkään tarvitse alkaa kettuilee jos(kun) olen blondi... =)
Nail desing Euro Discount?
25
2310
Vastaukset
- jusje
Me tilattiin kaverin kanssa puoliksi tommonen "akryyli profi aloitussetti" ( http://www.nail-art-design-euro-discount.org/fi/Nail-art-design-sets/Akryylisetit/Kynnet-design-Art-Akryyli-profi-aloitussetti-Nailart-Naildesign-Nails-Profi.html ). Ihan helppoa, lisäät koriin ja menet kassalle. Maksaa voi Pay Palilla tai tilisiirrolla. Postarit oli vaan 13e.. Saa nyt nähä mimmosta kamaa sieltä tulee ;D
- saksa rules
Kun tilaatte noita aloituspaketteja niin tuo 5ml geeliä on TOSI pieni määrä. Itse tilaan rakennegeeliä aina 50ml kerralla ja pohjageeliä 30ml. Muista myös käyttää primeriä ja topcoat/viimeistelygeeli päällimmäiseksi.
- kynsiammattilainen
saksa rules kirjoitti:
Kun tilaatte noita aloituspaketteja niin tuo 5ml geeliä on TOSI pieni määrä. Itse tilaan rakennegeeliä aina 50ml kerralla ja pohjageeliä 30ml. Muista myös käyttää primeriä ja topcoat/viimeistelygeeli päällimmäiseksi.
geelikynsiin ei missään tapauksessa käytetä primeria, ainoastaan akryyleihin!!
- kysyvä.....
kynsiammattilainen kirjoitti:
geelikynsiin ei missään tapauksessa käytetä primeria, ainoastaan akryyleihin!!
ja minkähän takia ei primeriä? ja miksi noitten settien mukana sitten tulee primeri ja ohjeissa käsketään laittamaan??? enpä ole ikinä moista kuullut ettei saisi primeriä käyttää geelikynsiin...mikä geelimerkki sinulla käytössä?
- äs
Ajattelin itse myös tilata ton akryyli aloitussetin. Mietin lähinnä tuon puhdistusaineen kanssa, että onko se semmoinen aine joka ottaa kynnet pois, vai onko se vaan aine joka puhdistaa..jotain :D ymmärtääkseni kuitenkin kynsilakanpoistoaineella nuo akryylikynnet otetaan pois. Tällä hetkellä odotan ensimmäistä pakettiani nded'ltä, maksoin sen viime viikolla ja ymmärtääkseni/toivoakseni huomenna tai ylihuomenna tulee kotiovelle...Tilasin n. 20 eri hilettä omille kynsilleni lähinnä, lähti vähän käsistä...
- nailzz
olen tilannut kyseisestä paikasta ja ollut tyytyväinen..
Tilasin geelikynsille "tip loosener", luulin ensin että se jotenkin poistaa tipit, mutta
se olikin ihan tavallista kynsilakan poistoainetta eli asetonia.
Muuten olen ollut kaikkiin tuotteisiin tyytyväinen..
- tyhmäkö?
Yritin itsekkin tilata sieltä, mutta huonolla menestyksellä! ohjeet esim.maksamiselle olivat todella huonot.. valitsin maksutavaksi etukäteis maksun. Ei ole tullut mtn varmistusta että maksu suoritettu tai tavarat toimitetaan... olen hämilläni! miten pitäisi toimia,osaako joku kertoa? ja kauanko menee tavaroiden toimittamiseen? toivottavasti rahat eivät jää sille tielle... :( Sain todella huonot ohjeet s.postiin, että mihin maksetaan.
- suzzeli
Jos tilaisit Suomesta, niin ei tarvitsisi jännittää menikö rahat sille tielle (=
http://www.jtcosmetics.fi/ - tyhmäkö??!
miten maksoit sen kun mnäkään en ymmärtänyt yhtään sitä!! mikä on tilinumero,onko se iban numero? entä viitenumero?viestiin ilmeisesti pitää laittaa tilausnumero ja asiakasnumero...apua! laitoin sinne s.postia suomeksi niin en tiedä vastaako ne ollenkaan!!
- äs
tyhmäkö??! kirjoitti:
miten maksoit sen kun mnäkään en ymmärtänyt yhtään sitä!! mikä on tilinumero,onko se iban numero? entä viitenumero?viestiin ilmeisesti pitää laittaa tilausnumero ja asiakasnumero...apua! laitoin sinne s.postia suomeksi niin en tiedä vastaako ne ollenkaan!!
Ensimmäinen pakettini NDED'ltä saapui kotiovelle reilu viikko sitten :) He ilmoittivat maanantaina, että paketti on lähtenyt Saksasta, perjantaina se sitten tuli kahden aikoihin kotiini. He varmistavat sähköpostiin maksun heti, kun näkevät sen tilillään, siihen menee 2-4 päivää. Mielestäni yhteydenpito heidän kanssaan toimii hyvin. Akryylisetin ym pientä maksettuani (80 e) sieltä tuli viesti, että maksuani ei vielä näy (vaikka olin sen maksanut), joten otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla (SUOMEKSI!) ja vastaus tuli samantien. Samana päivänä tuli varmistus vielä siitä, että maksu oli saapunut heille. Siinä vain kesti hetki kun en maksanut sitä heti tilauspäivänä.
Ensimmäisen tilauksen maksussa minulla ei ollut mitään ongelmia, mutta toisen kerran jouduin hieman muistelemaan :D etukäteismaksu tapahtuu siis omilla pankkitunnuksilla IBAN-osoitteeseen. Lisää maksusivulle myös hinta ja nded'n "koti"OSOITE, joka siellä pyydetään, sekä tilausnumero. Kaikki tarvittavat tiedot kyllä löytyy varmistussähköpostista :) Tärkeimmät on ainakin tuo IBAN ja tilausnumero. - JL
tyhmäkö??! kirjoitti:
Suomenkieliset sivut ovat kyllä välillä todella sekavat, samaten ohjeet maksuun. Kuulemma sivusto on kokonaan uusiutumassa.. syytä olisikin..
Maksu ohjeet olivat myös sekavat, mutta rahat löysivät perille. Lähetin vielä tiedot nettipankista, jotta rahat varmasti löytyvät. Asiakaspalvelu toimi asiallisesti, ja kaikki toimi loppujenlopuksi hyvin.. - KylläNäinOn
suzzeli kirjoitti:
Jos tilaisit Suomesta, niin ei tarvitsisi jännittää menikö rahat sille tielle (=
http://www.jtcosmetics.fi/Siellä on kallista! Tilaukset NDED:stä tulee taatusti perille, ja maksutkin kyllä onnistuu ja toimii.
Solossa menee vaan "maksut ulkomaille" kohtaan, ja sinne vain kopipastetat tiedot saamastasi vahvistussähköpostista. Paypalilla ja luottokortilla yhtä helppoa.
Säästät postituskuluista huolimatta, verrattuna suomalaisten kauppojen hintoihin. - -J-
KylläNäinOn kirjoitti:
Siellä on kallista! Tilaukset NDED:stä tulee taatusti perille, ja maksutkin kyllä onnistuu ja toimii.
Solossa menee vaan "maksut ulkomaille" kohtaan, ja sinne vain kopipastetat tiedot saamastasi vahvistussähköpostista. Paypalilla ja luottokortilla yhtä helppoa.
Säästät postituskuluista huolimatta, verrattuna suomalaisten kauppojen hintoihin.Täytyy myöskin suositella paikkaa. Hinnat ovat edulliset postikulujen kanssakin. Ainoa pieni ongelma oli paketin toimituksessa, nykyään paketit tulevat DHL kautta ja he olivat käyneet oven takana. Asiakaspalvelun kautta puhelinnumeroni meni heille ja sain kuitenkin ongelmitta sovittua toimituksen. Kaikki tuotteet olivat mukana ja erittäin hyvin pakattuina. Voin suositella!!
- geelihemmo
Hei, minäkin tilasin tuolta ja maksuohjeet olivat todella huonot, missään ei suoranaisesti lukenut maksun saajaa??
Saa sitten nähdä menikö rahat huitsin nevadaan vai tuleeko sieltä jotain vastausta.
- 19389tgija
Moikka, kannattaa vaihtaa kieleksi englanti, jos yhtään osaa enlantia. Selkeytyy huomattavasti :)
- nti_p
kyseistä firmaa.. tilasin jollain 100€ ja heiltä oli jotkin tuotteet loppuneet, asiasta tuli kyllä ilmoitus, mutta tuotteiden peruutuksesta on aikaa jo 6 viikkoa ja vieläkään ei ole rahoja palautettu tililleni. Kun otan heihin yhteyttä (ainakin 5 kertaa jo ottanut) niin tulee aina vastaus " Asiaa käsitellään." Ei rahojen palautus voi kestää 6 viikkoa. Ja monessa muussakin asiassa on ollut ongelmia.. ikinä ei ole pahoitteluja tullut eli eivät mitään hirveän ystävällisiäkään ole. Ite suosin kyllä nykyään pelkästään kotimaisia paikkoja.. saa ainaki rahoilleen vastinetta.
- Kurssin käynyt
nti_p kirjoitti:
kyseistä firmaa.. tilasin jollain 100€ ja heiltä oli jotkin tuotteet loppuneet, asiasta tuli kyllä ilmoitus, mutta tuotteiden peruutuksesta on aikaa jo 6 viikkoa ja vieläkään ei ole rahoja palautettu tililleni. Kun otan heihin yhteyttä (ainakin 5 kertaa jo ottanut) niin tulee aina vastaus " Asiaa käsitellään." Ei rahojen palautus voi kestää 6 viikkoa. Ja monessa muussakin asiassa on ollut ongelmia.. ikinä ei ole pahoitteluja tullut eli eivät mitään hirveän ystävällisiäkään ole. Ite suosin kyllä nykyään pelkästään kotimaisia paikkoja.. saa ainaki rahoilleen vastinetta.
Onko geeli ja akryylisysteemit laatutavaraa? Itselläni tosi kalliit ammattilaisaineet.
- playoo
Kurssin käynyt kirjoitti:
Onko geeli ja akryylisysteemit laatutavaraa? Itselläni tosi kalliit ammattilaisaineet.
Ihan varmasti on eroa ammattiaineisiin nähden. Jos tuolla paketti maksaa n. satasen ja ammattikäyttöön tarkoitettu aloituspakkaus esim. 500€, niin on siinä väkisinkin kyse muustakin kuin sarjan nimellä rahastuksesta :)
- kynnet forever
Olen vuonna 2002 valmistunut kynsiteknikoksi ja sen jälkeen tehnyt aikas monet kynnet ja ostanut aika monta purkkia tököttiä. Niin tuo saksalainen merkki on ehdottamasti laatutavaraa!!! Tilaan edelleen tuotteita noin 10 eri maasta ja tämä merkki on ihan kärkijoukoissa! Se on sitten eriasia sopiiko se jokaisen kynnelle, niitäkin on nähty.
- ihanuuksia
Aivan loistava sivusto..! Aina saanut kaiken mitä tilaan (oli tilaus 30€ tai kuten viimeisin tilaukseni lähemmäs 200€) Olen tilannut viimeisen vuoden aikana useita kertoja kyseisestä paikasta ja aina on kaikki tuotteet saapuneet perille loistavassa kunnossa n. vko tilauksesta.
Olen maksanut aina paypalin kautta, todella helppoa, hyväksyy myös visa electronin ja mikäli ongelmia tulee luottokunta auttaa, tosin ei ikinä ole minulle tullut.. Kaikin puolin siis turvallista.
DHL kuljettaa paketin kotiovelle ja mikäli ei ole juuri silloin kotosalla on helppo sopia mistä paketti noudetaan.
Tuotteet todella laadukkaita!!! Vaikka itse olen kotikäyttäjä olen havainnut tuotteet erittäin kestäviksi ja mikä parasta HUIPPU EDULLISIKSI.
Kälyni on kynsialalla ja minut alunperin sivustolle esittelikin sillä alunperin yritys on juuri ollutkin tukkuliikkeenä kynsistudioille. Ihanaa että nykyisin yksityisetkin ihmiset saavat asioida sivustolla.
Ainut negatiivinen asia on "korkeat" toimituskulut (mulla yleensä 13-16€) mutta se raha on toisaalta helposti säästetty ja reilusti ylikin kun tilaa tuotteet tuolta..- hmmmg
Hei! Minäkin olen tilaamassa tuolta lisää geeliä itselleni niin osaatko suositella jotakin niistä merkeistä mitkä olisi kestäviä ja laadukkaita? Mitä merkkiä olet itse tilannut?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
- Tepsuttik
En tiedä mikä mättää mutta olen kahden viikon sisällä laittanut kaksi mailia enkä ole saanut vastausta...
- tinttintiii
Voiko joku suositella laadukasta geeliä? Ei siis mitään Suomesta tilattavaa koska rahat loppuu sen sileän tien jos täältä alkaa niitä tilailee...
Kiitos :) - -----
Kuinka nopeasti tuolta pitäis tulla tuo tilausvahvistus? Melkein viikko sitten tilattiin tuotteita ja sivut ilmoittivat että tilaus onnistui.. Vahvistusta ei kuitenkaan näy ja tilausten historiassa näkyy 0 kun kirjaudun.
- -----
Noniin ongelma selvisi, tilaukseni ei ollut vain mennyt läpi. Tilasin uudestaan, kysyin muutamia ohjeita maksuun suomeksi ja sain selkeät vastaukset suomeksi. Mikä parasta sinne pystyi maksamaan visa electronilla, eipä tarvitsekkaan äitiä pyytää tilailemaan enää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742