Apua?

Juup00

Eli siis ongelma on tämä, mulla on kaveri, jonka kanssa en oo ollu n. 2 vuoteen, ja oon huomannu et mulla on oikeen tylsää melki joka päivä, niin jos sen kans rupeis "hengaamaan" taas, mutta kun se on niin muuttunu, rupes polttamaan ja juomaan ym.. niin en tiiä mitä sen kanssa tekis, kun itte en oo mikään ryyppääjä enkä polta, niin en tiiä haluuko se ees olla mun kanssa, eli jotain ehdotuksia kiitos.

4

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olepahyvä

kaverista tuli samanlainen lukion jälkeen, nostin kerran asian esiin ja kysyin miks me ei enää tehdä juttuja yhdessä, vastausena sain takaisin, että ne muut on menevämpää seuraa kuin minä, itkin ja kaveri vakuutteli että ollaan yhä kavereita, mutta seurauksena siitä se bilettää nyt konserteissa ja kutsuu ainoastaan kylään jos on sen synttärit odottaen lahjaa, meidän ystävyys kuoli ainakin sen uuden bileseuran vuoksi, en jaksanut enää alkanut riitelemään suoraan, mutta kasvettiin erillemme ja ensimmäistä kertaa olo tuntuu "vapaalta", surettaahan mua toi juttu, mutta en mä aio sitä korjata, sen verran paskaa sain päälle ja jouduin aina olee kakkonen sen uusien juomien ja kamujen tullessa kuvioihin!, itse en aio tollasen seuraa murehtia, tunnen oikeesti ansaitsevani paremman kamun, ainut kysymys sulle on että kohteleeko sun kamus sua oikein/reilusti ottaen huomioon menneisyytenne?

ehkä sun ei kannata alkaa huutamaan ja syyttelemään, mutta kannattaa kuitenkin selvittää asia, jos se kaivelee mieltä, mietit muuten teidän välejä aina! älä polta siltoja lopullisesti! jos asioihin ei tuu muutosta niin jätä se omien juttujensa luo ja etsi itselles muuta tekemistä.. =) tsemppiä

• niinsemenee

Tässä maassa näyttää olevan tapana, että jos et ala ryyppäämään muiden mukana niin "kasvat erilleen" muista. Minulle kävi niin. Toki olisin mielelläni yhä heidän kaveri, mutta he muuttuivat eikä itseäni kiinnostanut esittää jotain mitä selkeästi en ollut.

• On hankalaa jos ystävät ovat hyvin erilaisia. Minä ja serkkuni olimme ystäviä ala-asteen, mutta olimme tosi erilaisia, kiinnostuksen kohteiden, vaatemaun, tms suhteen. Yläasteella ensimmäisenä päivänä olin serkkuni ja tämän kavereiden kanssa, mutta huomasin pian etten kuulu sinne. Aloitin harrastuksen ja löysin uusia ystäviä, joiden kanssa vanha ystäväni ei tullut toimeen... kasvoimme erillemme mistä olen kyllä vähän iloinen.

• 20+20

Jos et tuon kaverin kanssa ole hengaillut enää pariin vuoteen, niin kannattaako enää uudestaan alkaakaan. Teillä tuskin enää mitään yhteistä joten etsi mieluummin uusia kavereita. Vanhojen suhteiden uudelleenlämmitys ei useinkaan tuota tulosta, kun molemmilla on ennättänyt erossa ollessa piirit vaihtua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3457
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1306
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe