Apua?

Juup00

Eli siis ongelma on tämä, mulla on kaveri, jonka kanssa en oo ollu n. 2 vuoteen, ja oon huomannu et mulla on oikeen tylsää melki joka päivä, niin jos sen kans rupeis "hengaamaan" taas, mutta kun se on niin muuttunu, rupes polttamaan ja juomaan ym.. niin en tiiä mitä sen kanssa tekis, kun itte en oo mikään ryyppääjä enkä polta, niin en tiiä haluuko se ees olla mun kanssa, eli jotain ehdotuksia kiitos.

4

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olepahyvä

      kaverista tuli samanlainen lukion jälkeen, nostin kerran asian esiin ja kysyin miks me ei enää tehdä juttuja yhdessä, vastausena sain takaisin, että ne muut on menevämpää seuraa kuin minä, itkin ja kaveri vakuutteli että ollaan yhä kavereita, mutta seurauksena siitä se bilettää nyt konserteissa ja kutsuu ainoastaan kylään jos on sen synttärit odottaen lahjaa, meidän ystävyys kuoli ainakin sen uuden bileseuran vuoksi, en jaksanut enää alkanut riitelemään suoraan, mutta kasvettiin erillemme ja ensimmäistä kertaa olo tuntuu "vapaalta", surettaahan mua toi juttu, mutta en mä aio sitä korjata, sen verran paskaa sain päälle ja jouduin aina olee kakkonen sen uusien juomien ja kamujen tullessa kuvioihin!, itse en aio tollasen seuraa murehtia, tunnen oikeesti ansaitsevani paremman kamun, ainut kysymys sulle on että kohteleeko sun kamus sua oikein/reilusti ottaen huomioon menneisyytenne?

      ehkä sun ei kannata alkaa huutamaan ja syyttelemään, mutta kannattaa kuitenkin selvittää asia, jos se kaivelee mieltä, mietit muuten teidän välejä aina! älä polta siltoja lopullisesti! jos asioihin ei tuu muutosta niin jätä se omien juttujensa luo ja etsi itselles muuta tekemistä.. =) tsemppiä

    • niinsemenee

      Tässä maassa näyttää olevan tapana, että jos et ala ryyppäämään muiden mukana niin "kasvat erilleen" muista. Minulle kävi niin. Toki olisin mielelläni yhä heidän kaveri, mutta he muuttuivat eikä itseäni kiinnostanut esittää jotain mitä selkeästi en ollut.

    • On hankalaa jos ystävät ovat hyvin erilaisia. Minä ja serkkuni olimme ystäviä ala-asteen, mutta olimme tosi erilaisia, kiinnostuksen kohteiden, vaatemaun, tms suhteen. Yläasteella ensimmäisenä päivänä olin serkkuni ja tämän kavereiden kanssa, mutta huomasin pian etten kuulu sinne. Aloitin harrastuksen ja löysin uusia ystäviä, joiden kanssa vanha ystäväni ei tullut toimeen... kasvoimme erillemme mistä olen kyllä vähän iloinen.

    • 20+20

      Jos et tuon kaverin kanssa ole hengaillut enää pariin vuoteen, niin kannattaako enää uudestaan alkaakaan. Teillä tuskin enää mitään yhteistä joten etsi mieluummin uusia kavereita. Vanhojen suhteiden uudelleenlämmitys ei useinkaan tuota tulosta, kun molemmilla on ennättänyt erossa ollessa piirit vaihtua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe