Haen ehkäpä "romaanien" laulun-
Sanat alkavat Kun kesäiltana myöhään saavuin mä salon tölliin niin matalaan,
siell kohtasin minä ensikerran tuon Aila neidon niin ihanan.
Usvat ne aaltoili niittymailla ja lintuin viimeinen laulu soi
Ja lännen ruska tuo purppurainen ,outoja haaveita mieleen toi:..
tämä on ensimmäinen säkeistö ja minulla on laulun sanat ,kun löydän sen laulettuna,
olisiko Pertti Palm sen laulanut?Tietääkö joku?
Samoin kysyisin laulusta:Romaani äiti muistelee.
Näin naisen kulkevan kylätiellä ,lasta pienoista taluttain,Niiun monen ihmisen hylkäämänä
nää tylyt sanat ain kuulla sain.
Oot Romaani sä mustalainen......
Sanat on, mutta ei laulettuna kumpaakaan.
Mistä löytyisi??
Olen hakenut ainakin 109v,mutta ei yleltäkään löytynyt.
Kuka tietää?
mistä löydän!!!
Etsivä haluaisi löyt
3
913
Vastaukset
- aaa23
http://musiikki.kirjastot.fi/node/180082
tuolta löytyy ainakin "näin naisen kulkevan" - liekö sama?- etsivä haluaisi....
Kiitos tiedoista ainakin tilasin nuottikirjan uskon sen olevan toisen etsimistäni,kun vain vielä löytyisi laulettuna.Kiitos vielä sinulle!!!!
- Pena Oulusta
Hyvä "etsivä haluaisi löytää"
Tunnen tuon Aila -laulun sävelen, mutta sanat ovat hukassa. Jos Sinulla on ne tallessa, voisitko kirjoittaa ne vaikka tälle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029