Elikkäs oon 13 vuotias, ja toi beach volley ois kiinostava urheilulaji. Asun Kotkassa, ja en oikein ainakaan netistä löydä mitään seuraa tältä alueelta. ( Tai kyl mä sen kotkan verkkopallo seuran löysin, mut jotenkin kauheen epäselvä sivu) Voiko näin vanhana aloittaa enää? Kiinnostusta ois kyllä......
Missä voisin harrastaa rantalentopalloa?
7
2711
Vastaukset
- .
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- aldrig för sent
Olet aivan tarpeeksi nuori aloittamaan vielä. Siitä vaan ostamaan pallo ja rannalle harjoittelemaan. Kun sormilyönti ja hihalyönti alkavat olla hallussa, voit pyytää päästä vaikka joidenkin aikuisten peliin mukaan. Pelatessaan itseään parempien kanssa sitä oppii nopeasti.
- Heppapoitsu
Oot vääräs aldrig för sent!
- travelingman222
Heppapoitsu kirjoitti:
Oot vääräs aldrig för sent!
Hurripedofili on vaudissa!Toivottavasti nettipoliisit tajuavat tämän.
- mooi4
missä sä sen oot alottanu ? :ooo
- Heppapoitsu
Voi ihan hyvin kyllä mäkin harrastan sitä vaik oon13
- Kiinnostuneetasiasta
missä harrastat
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627