Elikkäs oon 13 vuotias, ja toi beach volley ois kiinostava urheilulaji. Asun Kotkassa, ja en oikein ainakaan netistä löydä mitään seuraa tältä alueelta. ( Tai kyl mä sen kotkan verkkopallo seuran löysin, mut jotenkin kauheen epäselvä sivu) Voiko näin vanhana aloittaa enää? Kiinnostusta ois kyllä......
Missä voisin harrastaa rantalentopalloa?
7
2742
Vastaukset
- .
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- aldrig för sent
Olet aivan tarpeeksi nuori aloittamaan vielä. Siitä vaan ostamaan pallo ja rannalle harjoittelemaan. Kun sormilyönti ja hihalyönti alkavat olla hallussa, voit pyytää päästä vaikka joidenkin aikuisten peliin mukaan. Pelatessaan itseään parempien kanssa sitä oppii nopeasti.
- Heppapoitsu
Oot vääräs aldrig för sent!
- travelingman222
Heppapoitsu kirjoitti:
Oot vääräs aldrig för sent!
Hurripedofili on vaudissa!Toivottavasti nettipoliisit tajuavat tämän.
- mooi4
missä sä sen oot alottanu ? :ooo
- Heppapoitsu
Voi ihan hyvin kyllä mäkin harrastan sitä vaik oon13
- Kiinnostuneetasiasta
missä harrastat
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017863Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465621HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043010Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472829- 1812573
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92190- 262019
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658