Naiset sanovat joskus, että heistä on inhottavaa, jos mies on pillun perään (kuten aiemmassa viestiketjussa tällä palstalla). Yleensä tämä on aikamoinen vääristely koska väitän että harvaa miestä kiinnostaa naisessa pelkästään pillu. Eiköhän meitä kiinnosta enemmän kokonaisuus, jossa se vagina nyt sattuu olemaan yksi osa, joskin toki sangen miellyttävä sellainen.
GALLUP-KYSYMYS tulee kuitenkin tässä:
Haluatko sinä, nainen, miehen, jota pillu ei kiinnosta, joka inhoaa pillua ja joka ei koskisi pilluun suurin surmin?
Gallup naisille: haluatko miehen, joka inhoaa pillua?
13
1200
Vastaukset
- Epäoleellista...
"...koska väitän että harvaa miestä kiinnostaa naisessa pelkästään pillu."
Siinä tapauksessa väität ihan puutaheinää. Ehkä yhtä miestä tuhannesta kiinnostaa naisessa MUUKIN kuin pillu! Ja silloinkin se muu on ruoanlaitto tai siivous. Niin se kuule vain on ja suurin osa miehistä sanoo niin itsekin.
Ja siinä se ongelma onkin. Ainakaan minä en suostu olemaan pelkkä pillu, ennemmin olen yksin.- niin pä niin
Tässä on yksi niistä monista miehistä joita ei kiinnosta pillu vaan nainen kokonaisuutena. Mutta ettehän te usko, kun olette ensin nuoruutenne panetuttaneet itseänne ihanilla ja jännittävillä pelimiehillä ja muodostaneet sen perusteella kuvan koko miessukupuolesta. Olisko kannattanu jättää ne pelurit väliin sillon nuorempana?
- Itse asiassa
niin pä niin kirjoitti:
Tässä on yksi niistä monista miehistä joita ei kiinnosta pillu vaan nainen kokonaisuutena. Mutta ettehän te usko, kun olette ensin nuoruutenne panetuttaneet itseänne ihanilla ja jännittävillä pelimiehillä ja muodostaneet sen perusteella kuvan koko miessukupuolesta. Olisko kannattanu jättää ne pelurit väliin sillon nuorempana?
pahimpia miehistä on juuri atm:t, ei todellakaan pleijerit. Yksikään pelimies ei suhtaudu naiseen yhtä halveksuvasti kuin atm:t.
- mies olen
Itse asiassa kirjoitti:
pahimpia miehistä on juuri atm:t, ei todellakaan pleijerit. Yksikään pelimies ei suhtaudu naiseen yhtä halveksuvasti kuin atm:t.
Sekoilet. Yrmmärtääkseni teesi on tämä: "silloin nuorempana" viittaa aikaa, jolloin pleijerin vaihtoehto ei ollut "naista halveksiva atm" vaan mies, josta oli (osin valintasi vuoksi) myöhemmin kehkeytyvä naista (sun mielestä) halveksiva atm.
- Sexi
niin pä niin kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko vasta , niinkuin aikaisemminkin. Parisuhde ei tule toimimaan jos jompikumpi suhteessa ei halua seksiä. Kyllä seksi kiinnostaa kaikkia normi naisia ja miehiä sitä turha vääristellä.Se on maailman hienoin asia. Siihen kuuluu avoin ja molempia osapuolia kunnioittava suhde. normaali-ihminen on sellainen joka nauttii niistä normi asioista pari suhteessa. Eli, seksi, yhdessä olo ja kaikista siihen kuuluvista yhteisistä asioista. Siis, viettää yhteistä laatuaikaa. luulen että, silloin jos tämän oivaltaa niin murheet ovat vähissä. Ja parisuhteesakin harrastetaan riittävästi nautinnollista seksiä.
- kyllä kelpaa!!!
halua ja pitää olla kiinnostunut pillusta !!!
pitää olla myös ymppis eiku symppis!- Luunalle
Loistavaa, nimimerkki "kyllä kelpaa!!!" on ainoa, joka on riittävän fiksu vastatakseen kysymykseen sen sijaan, että lähtisi vinkumaan ihan muita asioita, kuten muut kommentoijat. Olen tosin samaa mieltä siitä, että atm:t ovat pahimpia miehiä, ja ensimmäisen kommentoijan kaltaiset katkerat miesvihaajat pahimpia naisia.
"Siinä tapauksessa väität ihan puutaheinää. Ehkä yhtä miestä tuhannesta kiinnostaa naisessa MUUKIN kuin pillu!"
Väitteesi todistavia tilastoja pöytään sitten vain, ja linkin kera. Muussa tapauksessa puhut pelkkää paskaa. - Menepä esimerkiksi
Luunalle kirjoitti:
Loistavaa, nimimerkki "kyllä kelpaa!!!" on ainoa, joka on riittävän fiksu vastatakseen kysymykseen sen sijaan, että lähtisi vinkumaan ihan muita asioita, kuten muut kommentoijat. Olen tosin samaa mieltä siitä, että atm:t ovat pahimpia miehiä, ja ensimmäisen kommentoijan kaltaiset katkerat miesvihaajat pahimpia naisia.
"Siinä tapauksessa väität ihan puutaheinää. Ehkä yhtä miestä tuhannesta kiinnostaa naisessa MUUKIN kuin pillu!"
Väitteesi todistavia tilastoja pöytään sitten vain, ja linkin kera. Muussa tapauksessa puhut pelkkää paskaa.sinkut palstalle ja lue miesten mielipiteitä sieltä. Siinä sulle todiste.
- äyty on
Menepä esimerkiksi kirjoitti:
sinkut palstalle ja lue miesten mielipiteitä sieltä. Siinä sulle todiste.
Puuttessa olevia naisvihaa omaavia todella yäk yksilöitä valtaosa. Kiinostus pelkään pilluun ja ajattelun hoitaa ne munat haarjojen välissä. Onneksi sekaan mahtuu poikkeuksia joten niitä fiksujakin miehiä on kyllä vaikka niiden osuus on huikasevan pieni.
Suurin osa kaipaa naista sen pillun takia tai hoitamaan niitä äidiltä perittyjä hoitotehtäviä kun äiti ei enää suostu pikkupoikaa hoitamaan ja kun mies ei pärjää yksin. Hyi helvetti, ennemmin vaikka loppuelämän yksi kun antais yhdenkään tuollaisen tulla lähelle saati sitten koskea.
Yleensä näillä yäk tyypeillä ei ole ollut kotona minkään laisia tapakasvatuksen alkeitakaan saatavilla.
- mutta kuitenkin
Mutta mies jonka pääpaino on pillussa ei myöskään kelpaa. Jos miehen ajattelun hoitaa se alapää niin älykkyys ei vain riitä.
Muta karkeasti jos vaihtoehtona on hormoonihiiri tai se eunukki niin silloin eunukki vie voiton.
ihanne on mies joka on älkykäs ja kiinostaa ensisijaisesti muut asiat kuin pillu ja kiinostus pillua kohtaan alkaa vasta kun tunne on oikea ( siis rakkaus) - Juuri näin :)
En, jos valittavana olisi hormoonihiiri ja eunukki, ei eunukilla olisi mitään mahiksia: älyllisiä keskusteluja voin käydä kavereittenikin kanssa, mutta seksiä ja toimivaa penistä ei eunukilta saa.
Nimittäin, on helppo naisten pyhimystellä, kun ei joudu valitsemaan, mutta itsepä jouduin tosiasian eteen, ja nyt seuraa totuus... Oli kiva mies. Osoittautui impotentiksi, lähes kokonaan, kerran pystyimme harrastamaan seksiä. Häntä tosin kiinnosti tv enemmän. Jätin hänet hyvin nopeasti. Seksin takia. Hän suhtatui liian isällisesti, alkoi oksettamaan.
Hän katsoi ennemmin telkkaria: miestä pitää aina kiinnostaa pimppi ja seksi enemmän. Etenkin seksin aikana. Aina löysä muna alkaa oikeasti olemaan vastenmielinen, kun se ei koskaan toimi ja mies joka ei ole pillusta kiinnostunut ei ole mikäään. Kyllä tuokin yritti suorittaa ja nimenomaan suorittaa jotain suuseksiä, mutta ei se enää auta.
En missään tapauksessa huolisi miestä, joka ei ole seksistä kiinnostunut, vaikkei heti tarvitse housuihin tunkeakaan (ihan jo kohteliaisuus syistä, kiitos), ja olen itse siis hyvinkin peniksen perässä, joten ymmärrän hyvin pillun perässä juoksemista. Ja kyllä, etsin muitakin ominaisuuksia ja siis vakisuhdetta, enkä harrasta juuri mitään seikkailuja, mutta silti. Tosiasia on se, että seksiäkin suhteesta haetaan.
Ja koska olen umpihetero, toivon että te, rakkaat miehet, jatkossakin jaksatte "juosta pillun perässä" se on miehelle oikein suotava ominaisuus! Homot, tekin ootte ihan jees, mutta emmä teiltä kuitenkaan koskaan saa, ni mä kannatan noita heteroita sitten :D - sallanea
tottakai se on tärkeää että mies on kiinnostunut seksistä, ja nimenomaan mun kanssa. mutta minä naisena haluan että mies osoittaa ensisijaisesti (ainakin alkumetreillä) kiinostusta mua kohtaan, ei mun haaroväliä. :)
- varsinainen3
Samaa mieltä sallanean kanssa. Huomatkaa ero: "haluan pillua/seksiä" ja "haluan sinua". Kyllä fiilikset menee tuon ensimmäisen kommentin jälkeen... Ei kiitos! Sitä pillua voi lähteä etsimään jostain muualta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875